Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Napisano
pred 8 urami je SeekK napisal:

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Važno, da si dobil boljšo kot pa slabšo oziroma mehkejšo gumo... 👍

Napisano (urejeno)

skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 10 urami je SeekK napisal:

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?

XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.

Napisano
pred 20 minutami je godlike napisal:

Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?

XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.

 

pred 43 minutami je Tilen5 napisal:

skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL

 

Ja na to sem računal...sem preveril tudi na spletni strani od Goodyeara in nisem našel brez...tudi dost nov model gume, ubistvu se mi je zdel rizik brez dejanskega rizika. Tud ker so iz SLO bi lažje blo urejat, če kaj nebi štimalo..

Napisano

 

 

tale stric pa kar hvali Bridgestone-ke v dežju.

Pol je res zanimivo, kako čodo Mazda gor šraufa.

Napisano
pred 13 minutami je godlike napisal:

 

 

tale stric pa kar hvali Bridgestone-ke v dežju.

Pol je res zanimivo, kako čodo Mazda gor šraufa.

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

Napisano

Jaz zaenkrat sem z Bridgestone Alenza 001 v dimenziji 235/50 R20, zadovoljen... Tudi na mokri cesti drzi odlicno... Bomo pa videli, kako bo po dveh ali treh letih ... Pri CX-5 je bila po stirih letih sicer se z vec kot dovolj profila... sem pa cutil, da na mokri cesti ni OK drzala v zavojih... zato sem jih potem zamenjal ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

Se strinjam.

Malo je bilo provokacije.

 

Mi je pa zelo zanimiv test, ker ni podoben ADAC-ju.

Napisano
pred 10 urami je NevLado napisal:

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

No lih to sem hotu rečt. Sem meu potenzo in je bila vrhunska guma. Še malo manj se je obrabljala, kot se mišelinka.

Napisano

Po dobrih mesecih uporabe GY Asy6 lahko napišem, da gre za lepo vodljivo in tiho gumo, tudi voznja v dežju je suverena, nisem pa probaval limitov, ker to nikoli ni bil moj namen.

Malenkost sem razočaran nad porabo, saj sem glede na reklamne napovedi pričakoval, da bo vsaj enaka, kot na zimskih Continental TS 870P, pa je višja za cca 3 dl na 100km. Tako da pod črto je Conti po mojem mnenju še eno stopničko višje,  saj ji tudi glede performansov nimam kaj očitati. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Na Fordu trpim Primacy 4+.

 

Zamenjava M2 pa pride z letnimi, kot vsak novi avto, ne glede na to ali je zima ali poletje. Tam pa bo cela štala z zimskimi. To naj v 215/40R18, bo fešta.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na pomlad nisem menjal gum, ker gre avto itak v prodajo. Tudi vinjete mu nisem kupil, ker ga imamo samo za poštukat tu naokoli, kadar slučajno rabimo oba avta. 

 

Pa mi žena omeni, da se ji zdi, da avto malo slabše drži smer. Grem torej malo pofirbcat okoli avta. In me je kar posedlo...

 

IMG_20230706_162318816.jpg

 

Sem takoj naložil letne v BTjko in šel preverit tlak v njih, preden jih zmontiram na avto. Saj tudi letne niso nek presežek, vseeno pa imajo nekaj milimetrov več profila...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Žalosten 1
Napisano

Tole bo pa zadnji čas.... 🙄

Ja, si si pa zaslužil malo tiste tvoje "lopate" za čez hrbet od tvoje ženke... :nevem: 😁😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 56 minutami je Tilen5 napisal:

To zdrži še pol sezone... ne rabiš še menjat

 

Ja, tiste žice so pa za boljši oprijem na ledu, kajne? Kot ježevke...

 

Se pa vidi, kako hitro gre narobe. Tlak v gumah nisem preverjal od kar sem jih jeseni dal gor. In so malo spustile (skoraj bar manj od predpisanega) in je pojedlo oba robova, sredina pa še ima nekaj malega profila - vsaj naslutit se ga da...

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
  • 2 meseca kasneje...
Napisano (urejeno)

Midva z Binijem sva zadovoljna z Kleber krisalp, on na cx30 jaz na m6

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano

Tudi moje vredestein so bp

 

Predlagam da počakaš na teste čez kak mesec iz strani AMZSja in se odločiš če bo kak nov model

Napisano

Saj bi čakaj na teste AMZSja, ampak kaj, ko tam ne testirajo kakšnih ta zaresnih pnevmatik. Morali bi narediti test v dimenziji npr. 245/70R16 111S, testirati pa pnevmatike B.F. Goodrich All Terrain, Malatesta Koala, Vredestein Quatrac, Nokian Rockproof, Falken Wildpeak, Federal Couragia in podobne. Potem bi si s temi testi lahko kaj pomagal...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.