Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 30. 3. 2024 ob 12:09 je MarkoSolnir napisal:

Menjal gume in pozabil zimske malo izprazniti, preden sem jih pospravil... Kakšna je "škoda", če jih do naslednje zime pustim polne? Sem že malo pozabil, zakaj jih je fajn izprazniti...

Razširi  

Nikoli v življenju nisem gum praznil in ne razumem zakaj bi jih. Ker če je to problem je potem problem skos, ko so montirane na avtu in napolnjene. :nevem:

33112_1.png

Napisano

Po moje je bolje, da so bolj napolnjene kot prazne saj tako bolje držijo obliko. Če jih pa spustiš se bo pa naležna površina rahlo deformirala in potem bo sranje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Odvisno.

Če jih hraniš na stojalu, da je vsako kolo v zrazu, potem pritisk nima veze in se tudi pri zmanjšanem, guma ne more deformirat.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Jaz sem jih tudi včasih spuščal, ko sem jih še sam menjaval. Ne vem, neka zapuščina iz starih časov od ljudi od katerih sem se učil. Danes to verjetno ni več potrebno zaradi napredka pri gumah. Razen če kdo nima dobre razlage zakaj bi to bilo treba. Včasih so gume zaradi žganja sonca tudi pokrili ko so prišli na morje, pa še kdo to danes počne?

Zdaj pa en komplet naložim in se odpeljem k vulkanizerju in mi samo previjači vse štiri potem pa jih doma zložim eno na drugo brez nižanja tlaka in čakajo na zimo / poletje.

Popravljeno od Agerg
Napisano

4 gume eno na drugo. Ne vem če se to sme. Jaz bi v tem primeru enkrat na mesec menjal zaporedje: tako da tista ki je spodaj pride na vrh, ostale se zašiftajo za eno navzdol.

  • Všeč 1
  • Zmeden 3

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Bodi pri pameti,..kdo ma čas se 1x na mesec jajcat pa prelagat,..skoz jih puščam eno na drugi, nikol problemov

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 31. 3. 2024 ob 15:13 je Mraušk Mčk napisal:

4 gume eno na drugo. Ne vem če se to sme. Jaz bi v tem primeru enkrat na mesec menjal zaporedje: tako da tista ki je spodaj pride na vrh, ostale se zašiftajo za eno navzdol.

Razširi  

Tole se bere kot da zorimo nek ekstra kvaliteten sir, oblika je podobna, kot hlebci sira in še če je treba gume obračat. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kakor jaz vem je edino problem, če jih brez felg postaviš pokonci. To jih lahko deformira. Če so na felgah pod tlakom, pa težko vidim, da bi se z gumo kaj zgodilo. Malo si predstavljajte obremenitve zaradi centrifugalnih sil pri recimo 180 km/h. Tukaj se pa o zloženih gumah pogovarjamo.

  • Všeč 5
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
  dne 31. 3. 2024 ob 16:44 je Bini napisal:

https://www.petrol.si/znanje-in-podpora/2019/clanki/veste-kako-pravilno-shraniti-pnevmatike.html

 

Smo že enkrat brali nekaj podobnega a nikoli ni preveč za tiste, ki ne vedo točno kako in kaj... :prstgor: 😉

 

Razširi  

Ne vem no. V tem članku je nekaj smešnih stvari. Gume ne smejo biti izpostavljene UV svetlobi in vlagi (ko so montirane na avtu jih mažemo s sončno kremo in oblačimo v dežne plašče 🤪). Ne smejo biti izpostavljene ozonu, ki nastaja pri fluorescenčnih lučeh 🙈. Pa da ne bodo slučajno na prepihu ali kisiku 🤪. Najbolj da jih damo v zrakotesno komoro z argonom.

Popravljeno od vzupan3
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Mogoče se pa nisem hecal: " jih je potrebno enkrat mesečno nekoliko obrniti, da se ne deformirajo "

 

Kako pa ko pridete domov, a postavite avte na klocne kadar avta ne vozite čez vikend. To je pomembno predvsem pri težjih vozilih - beri: električnih. Baje da Tesla že prodaja klocne kot dodatno opremo.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ta prispevek jaz jemlem bolj kot: zakaj bi ležale tam nekje izpostavljene vsem neugodnim razmeram kot, da bi bile na vozilu, če pa lahko za njih najdemo res primeren prostor v kolikor ga imamo in podaljšamo njihovo življensko dobo za kako leto, dve.... :whatever: 😉

Napisano
  dne 31. 3. 2024 ob 15:28 je Tilen5 napisal:

Bodi pri pameti,..kdo ma čas se 1x na mesec jajcat pa prelagat,..skoz jih puščam eno na drugi, nikol problemov

Razširi  

Kupiš stojalo za 10-20€  in je vsaka kola v zraku in se gume ne dotikajo. Prostora pa vzame malo več kot ena na drugi.

Napisano
  dne 1. 4. 2024 ob 14:08 je Bini napisal:

In so v varnih rokah... 👍😉

Razširi  

 

To bo ja... a je kdo kdaj preveril kako imajo tam shranjene? To kar v teh člankih govorijo, vulkanizerji ne izvajajo. Pa ne zato, ker ne bi vedeli za te nasvete, ampak bolj zato, ker dejasnko ni treba.

33112_1.png

Napisano
  dne 1. 4. 2024 ob 15:50 je Bini napisal:

A to je 1.april...🤔 Kar na silos jih daj do jeseni.... 😁

Razširi  

 

A si preveril, kako zgleda njihovo shranjevanje? To so skladovnice gum ena na drugi. Tam imajo nekaj 100 kompletov in tud prbližno ne prostora, da bi spravljali kot je treba. Pa še 1x gume niso tko atlih, kot tukaj razlagajo, da jih je treba mesečno obračat ipd neumnosti.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

To je za to, ker mu ne moreš dokazat, da je nepravilno shranjeval in so za to prej hin.

In tega se dobro zavedajo.

 

Če moje lepo na felnah v kleti počivajo na stojalu za 15€, ne bom ubobožal. Pa lepo so shranjene.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Sej ne vem a koga to zanima, ampak vseeno se moram kr pohvalit kako dobro ohranjam gume. Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne ter zimske kupljene skupaj z avtom. cca 40kkm z letnimi in 25kkm z zimaki.

 

Sem izmeril v soboto med menjavo:

Letne imajo profila še med 6mm in 6,5mm.

Zimske pa še neverjetnih 7mm do 7,5mm.

 

Pri tem tempu naredim z letnimi vsaj 80kkm ali celo 90kkm pa bodo verjetno imele še vsaj 3mm profila, kar je 2x več kot zakonski minimum, ko bodo šle dol. Zimaki pa bi zdržali verjetno vsaj 75kkm, ampak jih bo treba zamenjat prej zaradi starosti.

  • Všeč 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

Joj ne take škode delat, gumarji zato dobro služijo ekologija pa zato hudo trpi..... 😔🫤😠

Napisano
  dne 1. 4. 2024 ob 20:57 je Boss napisal:

Sej ne vem a koga to zanima, ampak vseeno se moram kr pohvalit kako dobro ohranjam gume. Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne ter zimske kupljene skupaj z avtom. cca 40kkm z letnimi in 25kkm z zimaki.

 

Sem izmeril v soboto med menjavo:

Letne imajo profila še med 6mm in 6,5mm.

Zimske pa še neverjetnih 7mm do 7,5mm.

 

Pri tem tempu naredim z letnimi vsaj 80kkm ali celo 90kkm pa bodo verjetno imele še vsaj 3mm profila, kar je 2x več kot zakonski minimum, ko bodo šle dol. Zimaki pa bi zdržali verjetno vsaj 75kkm, ampak jih bo treba zamenjat prej zaradi starosti.

Razširi  

To. Mk bolj deluje kot 1. april. Pa je mimo. 

 

 

Napisano
WWW.ZURNAL24.SI

Ko kupujemo nove pnevmatike, pričakujemo, da bodo te res nove. A pri tem je potrebna previdnost. Lahko se...

Mogoče se je pa dobro teh nekaj  priporočil držat za nek kompromis z naravo ne pa še gume z dovolj profila 5-6mm po 3,4ih letih proč metat....:prstgor:

 

Napisano (urejeno)
  dne 2. 4. 2024 ob 5:33 je Bini napisal:
WWW.ZURNAL24.SI

Ko kupujemo nove pnevmatike, pričakujemo, da bodo te res nove. A pri tem je potrebna previdnost. Lahko se...

Mogoče se je pa dobro teh nekaj  priporočil držat za nek kompromis z naravo ne pa še gume z dovolj profila 5-6mm po 3,4ih letih proč metat....:prstgor:

 

Razširi  

Vržem proč, ko jih cota, so blizu meje obrabe ali pa imajo grdo poslabšanje voznih lastnosti.

Ko so 1x moje, se za leta ne sekiram.

Sem imel 9 let stare Save in so držale boljšje ko Dunlop 4D zimske 4. leto. Save so 9. leto pokat začele in so šle od hiše za 20€.

 

  dne 2. 4. 2024 ob 5:25 je Alex napisal:

To. Mk bolj deluje kot 1. april. Pa je mimo. 

Razširi  

Tudi meni njegove zimske ne grejo v glavo. Bom pa verjel, predvidevam, da res niso nobene agresije vidle.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.