Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


qwerty

Priporočeno sporočilo

pred 5 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Pa če še zraven računaš, da je obraba povezana tudi s tonažo vozila in tovora... 

 

Enostavno, človek kr ne more verjet, da je to možno... pri vseh negativnih faktorjih... noro res. 😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

Na, ko zeleni udarijo je za varnost itak vseeno

 

 

No, upam, da se pametnii ljudje ne bodo držali teh neumnih predpisov. Jaz zamenjam gume, ko imajo še 4 mm profila. Takrat je meja, ko so gume še nekaj vredne. Na suhi cesti. To najbolje vidiš, ko je voda na cestišču. Kdor se hoče igrati naj se. Zame to ne velja. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff ne vem, edino kjer je drselo je bil zlizan asfalt, sam tam mi drsi z vsako gumo. Bom pa spremljal, a se zadeva res tako drastično poslabša. Če da, bom pa pač zamenjal, ni druge. Sigurno pa ne mislim kupit še 1x Bridgeston.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Boss napisal:

Uff ne vem, edino kjer je drselo je bil zlizan asfalt, sam tam mi drsi z vsako gumo. Bom pa spremljal, a se zadeva res tako drastično poslabša. Če da, bom pa pač zamenjal, ni druge. Sigurno pa ne mislim kupit še 1x Bridgeston.

Mislim, da te Bridgestonke niso vse enake, meni kar vredu držijo niso pa za hvalit😉Kupil jih pa tudi nebi! 🥴

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tud mislim, da ne... Po moje je tudi odvisno v kateri dimenziji so narejene. Ne rečem, da nisem že vozil boljših gum, ampak vseeno za prvo vgradnjo te sploh niso tako slabe.

 

Recimo, če primerjam z zimskimi GY UG7, ki imam zdajle gor (čeprav to niso ravno smiselne primerjave) so Bridgstonke bistveno bistveno bolj tihe in prijetne. Veliko bolje držijo smer in popravljanje z volanom skoraj ni potrebno. Na normalno grobem asfaltu se tudi v mokrem znajdejo dobro, na gladkem in mokrem pa res ne najbolje.

 

Tudi kakšen hitrejši ovinek se z njimi odpelje res lepo, z zimaki pač ne, ampak to je pač normalno, ker zimaki niso za divjat.

 

Poraba z Bridgestonkami je tudi manjša kot z GY.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam prvovgradne Bridgestone Alenza ... pa so po dveh letih se kar OK ... Niso ravno visek ... ampak niso pa tudi tako slabe, kot nekateri pišejo, da na mokri cesti skoraj niso za vozit :D ... 

 

Se pa lepše pelje sedaj s zimskimi Goodyear Performance ... :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kdaj pa boš zamenjal še ostali del neresnega avta?
    • Moje letne Bridgestonke bodo po tej sezoni končale tam, kamor sodijo. Na odpad oziroma med odslužene pnevmatike. Potem pa gremo v nabavo resnih gum. 
    • Jaz imam prvovgradne Bridgestone Alenza ... pa so po dveh letih se kar OK ... Niso ravno visek ... ampak niso pa tudi tako slabe, kot nekateri pišejo, da na mokri cesti skoraj niso za vozit  ...    Se pa lepše pelje sedaj s zimskimi Goodyear Performance ...  ... 
    • Jaz tud mislim, da ne... Po moje je tudi odvisno v kateri dimenziji so narejene. Ne rečem, da nisem že vozil boljših gum, ampak vseeno za prvo vgradnjo te sploh niso tako slabe.   Recimo, če primerjam z zimskimi GY UG7, ki imam zdajle gor (čeprav to niso ravno smiselne primerjave) so Bridgstonke bistveno bistveno bolj tihe in prijetne. Veliko bolje držijo smer in popravljanje z volanom skoraj ni potrebno. Na normalno grobem asfaltu se tudi v mokrem znajdejo dobro, na gladkem in mokrem pa res ne najbolje.   Tudi kakšen hitrejši ovinek se z njimi odpelje res lepo, z zimaki pač ne, ampak to je pač normalno, ker zimaki niso za divjat.   Poraba z Bridgestonkami je tudi manjša kot z GY.
    • Ker pomaga, če na drugi strani nekdo tlači noter, bom verjetno nanj navezal foršpan. Če mi uspe izvleči koaksialca, je potem verjetno najbolje vse UTP najprej izvleči ven in namestiti nove? 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.