Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je sportman333 napisal:

To je ugodno, kar pomeni da se niti Kleber ne splača, če je to pod-znamka Dunlop-a......

Ko se jaz tri leta nazaj kupoval Kleberce so bile moja dimenzija 215 55 18 ,103€ Danlopke pa cc150€. Zato pa sem letos kupil za Proceeda Danlopke ne Kleberce, ker so cenovno enake pa "verjetno" po karakteristikah boljše gume.... 👌😉

Popravljeno od Bini
Napisano
dne 22. 11. 2024 ob 23:27 je godlike napisal:

Cene so še bolj podivjane, kot pri gumaxu.

 

Jaz čakam svoje iz novegume.si

 

seveda


ampak kot sem rekel, gre se za to, da ima tip veliko zaloge in lahko hitro verjetno kaj najde (nevem kje ima skladišče), tako da če je nujno in tip rabi gume danes, zunaj pa sneži....

 

ko nekaj rabiš v trenutno boš plačal dražje :D 

pred 8 minutami je godlike napisal:

Evo francoske Bridgestonke bodo zamenjale španske Michelinke.

20241125_093830.jpg

a tole je za forda? 235? :o 

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

a tole je za forda? 235? :o

Jap. 😎

Napisano (urejeno)

Sem raziskoval danes.

 

Bridgestonke so ble narete v Franciji. Tovarne trenutno ni več, 2020 so jo zaprli. Kupil sem jih 2019.

 

Michelin zapira v Franciji Cholet in Vannes do 2026 in 3 v Nemčiji do konca 2025 3 tovarne. 1 je ziher tista zraven Fordove tovarne, kje se dela Focuse.

 

Bosch je tudi najavil zaprtja. Samo tam razumem. Če ni ICE-jev ni potrošnje delov. Ampak gume pa rabimo. Kaj se res tolko več poceni gum kupuje? 🤨

 

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Ni problem v pocenih gumah. Problem je v poceni in dobrih gumah. Tako bodo (pre)cenjene počasi šle adijo...

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Ni probrem v srednjem razredu. Kitajci so ful v porastu.

članek

Popravljeno od godlike
Napisano

Ljudje imajo vedno manj denarja in poceni gume so zelo dostopne glede na drage zveneče znamke. Ko pogledaš najdražjo gumo za moj avto, ki je 200€ in najcenejšo za 60€ se kamot odločiš za 3x cenejšo, če nimaš znanja kaj pomeni taka poceni guma.... :nevem:

 Realno bi morale vse gume opraviti testiranje na cesti in šele potem dobiti certifikat o ustreznosti na našem trgu! 

Garantirano jih 50% odpade, sploh zimskih..... 😉

Napisano

Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.