Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem naročil Conti PremiumContakt 7 za cx30. Jutri pridejo in jih damo gor. Itak je zime konec. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Jures...ne znaš vozit. Ko bo Alex stestiral te gume, dobiš informacije iz prve roke. 

 

 

Pa brez zamere, sam hec je...nekaj pa tudi res 😇

Ja pa se realno porabo :). Jaz sem vedno za hec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Hmmmm kaj pa je za tebe povprečna vožnja?  A ti si tudi eden izmed tistih "dinamičnih "voznikov , ki letijo skozi krožišča.

S povprečnimi gumami lahko voziš samo povprečno s slabimi slabo z odličnimi pa čez krožna naravnost.... 😁😉

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

Sam res... sej so vse okrogle pa črne.

Malo več napiši o teh črnih gumah, mogoče komu pride prav v zadnjem trenutku.... 🤔😉

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Malo več napiši o teh črnih gumah, mogoče komu pride prav v zadnjem trenutku.... 🤔😉

 

Kaj naj, vsak se sam odloča kaj bo vzel je pa nekaj res vsak ima drugačne reference kaj gleda na gumah in kako vozi. Se pa vseeno delno strinjam z @jures nova guma je nova guma in načeloma boljša od neke obrabljene pa čeprav je ta obrabljena premijskega izvora.

 

Zato je pa meni vedno žal, da se testi ne delajo, ko so gume stare nekaj let in recimo na polovici življenskega cikla. To bi bila prava primerjava.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 25 minutami je Bini napisal:

z odličnimi pa čez krožna naravnost.... 😁😉


A takole? 😂🤪🫢
 

image.png

  • Haha 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

Ni res, ene majo bele robove 😋

 

Izjeme so zato, da potrjujejo pravilo.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

 

Kaj naj, vsak se sam odloča kaj bo vzel je pa nekaj res vsak ima drugačne reference kaj gleda na gumah in kako vozi. Se pa vseeno delno strinjam z @jures nova guma je nova guma in načeloma boljša od neke obrabljene pa čeprav je ta obrabljena premijskega izvora.

 

Zato je pa meni vedno žal, da se testi ne delajo, ko so gume stare nekaj let in recimo na polovici življenskega cikla. To bi bila prava primerjava.

Malo si pozabil napisat kolikšna je razlika pri zaviranju najboljše in najslabše nove gume v metrih.:whatever: Kaka je šele razlika pri obeh, ko so stare kake 4 leta..... 🤔

Napisano

Bolj sem mislil v tej smeri, da recimo ena zgonjena 5-6 let stara premijka nima niti približno lastnosti nove, katero so kot tako testirali. Zato pa pravim, da bi bilo fino imet teste tudi skozi življensko obdobje te gume.

 

Zdaj pa nekdo vzame novo kitajsko gumo (vsaj povprečne kvalitete) pa jo ima le dve sezoni in spet menja za novo. Še 1x, škoda da nimamo takih testov, da bi lahko primerjali novo kitajko in 6 let staro premijko s 4 mm profila.

 

 

Je pa res, če oboje kupiš novo pa dileme ni, premijke zmagajo. In če denar ni ovira menjaš vsake dve leti za novo premijko pa si zmagovalec. Ampak to je kar iluzija.

 

Sam čakam na otoplitev, da menjam nazaj na Bridgestonke, počakam na dež pa da vidim na tisti odsekih, kjer je drsela že zimska premijka, kaj bo. Če bom res imel občutek, da ni več OK letijo dol pa čeprav bi glede na profil zdržale še 1x toliko.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Malo si pozabil napisat kolikšna je razlika pri zaviranju najboljše in najslabše nove gume v metrih.:whatever: Kaka je šele razlika pri obeh, ko so stare kake 4 leta..... 🤔

 

To pa res ni problem. Odklopim ABS pa kolikor se podaljša zavorna pot zaradi slabih gum toliko se skrajša zaradi odklopljenega ABSa - pa se pogliha...

Napisano
pred 36 minutami je Slivka napisal:

 

To pa res ni problem. Odklopim ABS pa kolikor se podaljša zavorna pot zaradi slabih gum toliko se skrajša zaradi odklopljenega ABSa - pa se pogliha...

Mogoče v snegu ali blatu na mokri cesti pa nikoli.... 🫣🤣😉

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Bini napisal:

Mogoče v snegu ali blatu na mokri cesti pa nikoli.... 🫣🤣😉

 

Aha, ja, seveda...

 

Kolikor imam jaz izkušnje, se edino na suhem asfaltu ne pozna nobene razlike, na vseh drugih podlagah se pa brez ABSa ustaviš prej kot z ABSom. 

 

Sicer pa, če imaš med nogami toliko kot imaš jezika, lahko sprobava. Vozi za menoj na zelo kratki varnostni razdalji. Ko zahodim zavoro, jo zahodiš tudi ti. Če se ti z ABSon ustaviš prej kot jaz brez ABSa, se itak nimaš česa bati. Če se pa jaz brez ABSa ustavim prej kot ti z ABSom, bo pa to precej odmevno...

Popravljeno od Slivka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak samo 330 ljudi na dan. Dolfe jih je pa res slabo šolal.     Izrael izvedel "obsežne napade" na Gazo. Ubitih najmanj 330 ljudi. WWW.RTVSLO.SI Izraelska vojska je sporočila, da je davi izvedla "obsežne napade" na Gazo. Po podatkih palestinskega ministrstva za zdravje je bilo v...  
    • Kaj veš, mogoče ima pa kakšno turbino za hlajenje baterije ali pa kakšno turbino za odvod dimnih plinov, ko zagori...
    • Sploh ta napis/ime Turbo dobr paše na EV-je. Sej Porsche ma iste debilne fore Tycan turbo S. 🤣
    • Da jih ni sram.  Zloraba imena legende za eno baterijsko kosilnico. Renault fuj.     Nora turbo petka: razkrili notranjost, ta pokaže veliko #foto SIOL.NET Pri Renaultu so pokazali še malce več podrobnosti svojega električnega športnega avtomobila na osnovi nove petke.  
    • Oba Mazdina bencinska motorja naj bi bila zelo zanesljiva. O G140, ki je v osnovi "zablokiran" Mazdin 2.5 G194 atmosferc, je bilo napisanega veliko dobrega. Tudi tehnološko bolj kompleksen X motor je sedaj v uporabi brez posebnih težav že dobrih 5 let.   Odločitev je zato popolnoma subjektivna, kot pri izbiri žensk (enim so všeč plavolaske, drugim rjavolaske 😃).   Če bi danes kupoval jaz, bi zelo verjetno kupil G140 AT, ... še pred letom sigurno MT, zakaj?   - Mazdin 2.5 motor je preizkušen, vrti se s cca 500 nižjimi obrati kot 2.0 motor - je posledično tišji - 2.5 motor ima v nizkih obratih (ki jih rabiš najpogosteje pri pospeševanju) precej višji navor od X186 - 2.5 motor je bolj enostaven kot X186 motor, večja poraba se kompenzira z višjimi stroški in ceno avtomobila pri X motorju ... pri 200.000 km si finančno približno na enakem - radarski tempomat v kombinaciji z MT ni zelo uporaben (če je v opremi) - če je veliko vožnje v kolonah, po mestu, itd ... AT voznika zelo razbremeni - Mazdin AT je zelo zanesljiv, neproblematičen   Kljub povedanemu, bi z lahkoto izbral tudi Mazdo 3 X186 MT ali X186 AT ali G140 MT. Vse bencinske Mazde 3 so po mojem mnenju super izbor.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.