Bini Napisano ponedeljek ob 05:49 Prijavi Napisano ponedeljek ob 05:49 Točno tako, to že iz Alfe vemo..... 👍 Vedno grem na kofe in šele nato polnim na vrednost, ki vem, da je idealna.... Citiraj
50keda Napisano ponedeljek ob 12:27 Prijavi Napisano ponedeljek ob 12:27 (urejeno) Tako kot sem že napisal v drugi temi, mazda je dobla F1 Asymmetric 6 in kaj tam nisem povedal je, da tulijo pri 85 km/h in 95 km/h danes stestiram še višje hitrosti Aja pa lepijo nenormalno vsako smet mi zdej pobirajo, huj k zimske Popravljeno ponedeljek ob 12:29 od 50keda 1 Citiraj
Bini Napisano ponedeljek ob 14:23 Prijavi Napisano ponedeljek ob 14:23 pred 1 uro je 50keda napisal: Tako kot sem že napisal v drugi temi, mazda je dobla F1 Asymmetric 6 in kaj tam nisem povedal je, da tulijo pri 85 km/h in 95 km/h danes stestiram še višje hitrosti Aja pa lepijo nenormalno vsako smet mi zdej pobirajo, huj k zimske Zato pa tulijo, ker so mehke. Asymmetric so vedno bile bolj glasne, tudi F1 tuli.... 🫣 Citiraj
Alex Napisano ponedeljek ob 15:15 Prijavi Napisano ponedeljek ob 15:15 pred 50 minutami je Bini napisal: Zato pa tulijo, ker so mehke. Asymmetric so vedno bile bolj glasne, tudi F1 tuli.... 🫣 Ne vem no. Na moji 6-ki nisem glih opazil, da bi bile preveč glasne. So veliko bolj tihe kot assimetric 5, ki sem jih imel prej gor. Je pa res, da so vse te ultra športne gume bolj glasne kot recimo turne gume. 1 Citiraj
Boss Napisano ponedeljek ob 20:24 Prijavi Napisano ponedeljek ob 20:24 Pa glih to naj bi bila velika prednost GY F1 Asy. 6, da so med najtišjimi gumami sploh. @50keda kolk pa si tole polnil? Lahko, da je premalo pa se po zunanjih robovih vozi in ker je tam narezano oddaja zvok. To je stalni problem GY F1 (smreka profil) od prve generacije naprej. Sem jih mel na 3.0 in 2.8 zadaj, da so se obrabljale pravilno in bile fenomenalne gume. Verjetno ene najboljših ever. Tudi kasnejše Asymetric sem pumpal, kar precej okoli 2.8. Pač UHP gume. Citiraj
Bini Napisano ponedeljek ob 22:16 Prijavi Napisano ponedeljek ob 22:16 Vsake gume bodo tihe, če jih boš polnil blizu 3.0,ker se ne vozijo enakomerno po celi površini.... Jaz sem imel pred veliko leti tisto pvo generacijo teh gum in so bile glasne za popizdit. 😤 Citiraj
Alex Napisano včeraj ob 04:21 Prijavi Napisano včeraj ob 04:21 pred 7 urami je Boss napisal: Pa glih to naj bi bila velika prednost GY F1 Asy. 6, da so med najtišjimi gumami sploh. @50keda kolk pa si tole polnil? Lahko, da je premalo pa se po zunanjih robovih vozi in ker je tam narezano oddaja zvok. To je stalni problem GY F1 (smreka profil) od prve generacije naprej. Sem jih mel na 3.0 in 2.8 zadaj, da so se obrabljale pravilno in bile fenomenalne gume. Verjetno ene najboljših ever. Tudi kasnejše Asymetric sem pumpal, kar precej okoli 2.8. Pač UHP gume. Jaz jih na 6-ki pumpam na 2.6 in so čisto v redu. Tudi gume GY assimetric 5 sem imel isto in so se lepo obrabile po celem profilu. Tudi robov ni pobiralo. 1 Citiraj
Shrek Napisano včeraj ob 05:58 Prijavi Napisano včeraj ob 05:58 Gume so pravilno napumpane, če se obrabljajo po celi površini. Lahko je 2,5 ali pa 2,9. Jaz jih minimalno 2,8. Zdaj sem na turi in s polnim avtom in imam na 3. 2 Citiraj
jures Napisano včeraj ob 07:03 Prijavi Napisano včeraj ob 07:03 Moje naslednje gume na toyoti bojo rotalla, absolutno. Vceraj 1100km dez, sneg na taurenu, ne trese do 200 na uro aba popolnoma nič, avto priliman na cesto. Res da ma nove amortizerje pa zglobe, ampak gume 1A Tihe, vodljive, probal zaviranje in manevriranje na pocivaliscu pri 0C. No pa poraba oldtimerja 7.8 na bahnu kjer sem vozil 150 na odprtem ni slaba. 2 osebka pa polno robe za selitev 700km z enim tankom Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
50keda Napisano včeraj ob 11:51 Prijavi Napisano včeraj ob 11:51 (urejeno) No ni to zdej tuljenje kot pri tovornjaku, se razume. Pač jih je pa slišat v tistem območju, trenutno mam na 2.5 po predhodnem 5 min stanju na mestu. Sem pa včeraj prevzel drugi set za Z: Kako veš da so široke gume? Ko moraš v Mazdi6 karavan podret zice da 4 komade not spraviš xD Te so pa že uležane, so 1 leto stare Popravljeno včeraj ob 11:51 od 50keda 1 1 Citiraj
godlike Napisano včeraj ob 12:44 Prijavi Napisano včeraj ob 12:44 pred 50 minutami je 50keda napisal: Kako veš da so široke gume? Ko moraš v Mazdi6 karavan podret zice da 4 komade not spraviš xD Te so pa že uležane, so 1 leto stare Popravljeno pred 49 minutami od 50k Ne grejo stoje noter? V Focusa grejo 235 komot noter. Kje pa so narejene? Upam, da ne tyre roll-a, ker 245/45 je kar visoka guma za UUHP 🙂 Mene to tudi mika drugo leto za črno raketo. Citiraj
50keda Napisano včeraj ob 13:07 Prijavi Napisano včeraj ob 13:07 Made in Serbia Je pa ni visoka, kar je manj ko 45 je totalno neudobno. Me pa zanima, kako dolgo jih bojo še sploh delal. 225/45 ma DOT 2624, 245/45 pa 0824, tk da tele res ne grejo. Citiraj
godlike Napisano včeraj ob 13:33 Prijavi Napisano včeraj ob 13:33 (urejeno) Za to, ker tak slabo grejo, nimajo naslednika v tej dimenziji. Mi je pa ful zanimivo da so Pilot Alpin Španija, Nemčija, Primacy 4 Nemčija, UUHP pa Srbija. Mogoče to tu na forumu pišem vsaka 2 meseca. 45, je višina v procentu širine. Posledično bolj kot imaš široke gume, višja je kljub temu, da na vseh piše 45. 245 x 0.45 = 110.25mm Moja Mazda2 je imela 195/45. 195 x 0.45 = 87.75mm Je nekaj razlike? Pa je oboje 45 😉 Popravljeno včeraj ob 13:47 od godlike 1 Citiraj
Boss Napisano včeraj ob 13:57 Prijavi Napisano včeraj ob 13:57 To je res kar praviš, ampak vseeno tukaj igra tud premer feltne. 245/45R18, če bi imel pa 19 colarke pa bi bil 245/40 R19. 1 1 Citiraj
50keda Napisano včeraj ob 14:08 Prijavi Napisano včeraj ob 14:08 Ja vem, da je to presek a.k.a. razmerje med višino in širino. Imam sedaj tudi 245/45 in zato pravim, da so mi še ok. Bom pa videl letos, če se spravim na stezo, kako bo 1 Citiraj
godlike Napisano včeraj ob 14:11 Prijavi Napisano včeraj ob 14:11 Odlično. Ker večina res ne ve. In potem gledajo kako so moje 215/40 tak nizke. pred 12 minutami je Boss napisal: To je res kar praviš, ampak vseeno tukaj igra tud premer feltne. 245/45R18, če bi imel pa 19 colarke pa bi bil 245/40 R19. Zakaj? Menimo se o višini gume in ne o premeru kolesa (guma + felna). 235/45R18 na Focusu in 235/45R17 na Mondeotu ima guma usto višino. Samo premer felne in gume se je spremenil. 1 Citiraj
Boss Napisano včeraj ob 14:28 Prijavi Napisano včeraj ob 14:28 pred 2 minutama je godlike napisal: Zakaj? Menimo se o višini gume in ne o premeru kolesa (guma + felna). 235/45R18 na Focusu in 235/45R17 na Mondeotu ima guma usto višino. Samo premer felne in gume se je spremenil. Sem razumel, da te moti višina bočnice, jaz pa bolj razlgam, da v kolikor je homologirana ta dimenzija, da mu je edina opcija, da vzame 19 colske in s tem zniža bočnico za dober centimeter in še vedno ohrani enak obseg gume. Da pa ne zvrača gume je pa potrebno pumpat kar velik in bohnedej gledat tistih nalepk o priporočljivem tlaku. S tem pa zmanjšaš občutek udobnosti, ki bi ga načeloma višja guma prinesla in na koncu si na tem, da je boljš met 19 colske 😆 1 Citiraj
Alex Napisano včeraj ob 14:31 Prijavi Napisano včeraj ob 14:31 pred 31 minutami je Boss napisal: To je res kar praviš, ampak vseeno tukaj igra tud premer feltne. 245/45R18, če bi imel pa 19 colarke pa bi bil 245/40 R19. Res je. Dimenzijo 245/40 r 19, imam jaz na 6-ki.Seveda moraš imeti tudi širšo feltno 8,5". Na original Mazdine 19" jih jaz ne bi montiral. Sicer greš do amoak ni v redu. Citiraj
godlike Napisano včeraj ob 14:48 Prijavi Napisano včeraj ob 14:48 pred 11 minutami je Boss napisal: Sem razumel, da te moti višina bočnice, jaz pa bolj razlgam, da v kolikor je homologirana ta dimenzija, da mu je edina opcija, da vzame 19 colske in s tem zniža bočnico za dober centimeter in še vedno ohrani enak obseg gume. Ne ne. Razmišljal sem kako se bo uuhp guma obnašala, na tej višini bočnice. Če ne bi bilo boljše uhp vzet. Ker to zna rolat. Pa če tyre-roll naredi niti več pumpat ne pomaga, ker bočnico zvije noter. Je pa res, da za to moreš bit agresiven, kar bi on z vožnjo po dirkališču celo naj bil. Bo napisal. Te gume bo tak jedlo in ne bojo za dosti let. 🙂 @50keda mene zanima če ti bojo kaj skakale. Meni PZ4 skačejo, ko so hladne in do konca zmotam volan. Tam nad 25°C mora bit zunaj, da hladne ne skačejo. Bog ne daj, da je mrzlo in deževno. Je pa res, da nimam 0° naklona..... Citiraj
50keda Napisano včeraj ob 15:14 Prijavi Napisano včeraj ob 15:14 Meni F1 Asymmetric 6 na Mazdi skačejo Ravno včeraj, ko sem štartal sem imel ta problem ob začetku vožnje, ka bo kej dans. Ja bom napisal, ko bojo v prometu, še vsaj en teden ne. Ta vikend me ni, potem drug tedn pa mogoče le grem uredit registracijo. Citiraj
Alex Napisano včeraj ob 15:21 Prijavi Napisano včeraj ob 15:21 pred 6 minutami je 50keda napisal: Meni F1 Asymmetric 6 na Mazdi skačejo Ravno včeraj, ko sem štartal sem imel ta problem ob začetku vožnje, ka bo kej dans. Ja bom napisal, ko bojo v prometu, še vsaj en teden ne. Ta vikend me ni, potem drug tedn pa mogoče le grem uredit registracijo. Skačejo, ko so preveč napumpane. 1 Citiraj
Boss Napisano včeraj ob 15:36 Prijavi Napisano včeraj ob 15:36 pred 19 minutami je 50keda napisal: Meni F1 Asymmetric 6 na Mazdi skačejo A tko k Domen v Planici, al pa so samo narejene v Sloveniji po metodi kdor ne skače ni Slovenc. 1 Citiraj
godlike Napisano včeraj ob 15:58 Prijavi Napisano včeraj ob 15:58 (urejeno) pred 41 minutami je Alex napisal: Skačejo, ko so preveč napumpane. 2.3 stock. Trenutno, ko je mrzlo, je skupaj potegnilo in so 2.2. Tovarniško ima Chamber -0.5° Popravljeno včeraj ob 16:03 od godlike Citiraj
Alex Napisano včeraj ob 16:50 Prijavi Napisano včeraj ob 16:50 Meni so Conti skakale po avtocesti, ker kot sem že napisal, napumpane na 2,6 segrele so se na 2,8 .Potem so itak pretrde in rade skačejo na naši neravno avtocesti. Tudi vsako luknjico čutiš. Citiraj
Z M A J Napisano včeraj ob 17:12 Prijavi Napisano včeraj ob 17:12 Imate kaj izkušenj z RFT gumami? Imam na SLK Bridgestone RFT in sicer 17-colke s 45 višine, pa enih 6 let so stare, to je takooo neudobno za vožnjo. Sicer domnevno ne rabiš rezervnega kolesa, pa vseeno tako trda vožnja ni bila niti prej na Z4, pa je imel bistveno nižje pnevmatike; višine 35 pri 255 širine na 18-palčnih platiščih. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.