Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Cena mi je ful ok, lih v tem rangu kupujem :) Kaj pa Uniroyal rainsport 3? Nekak mi je tud ful privla?no to da se v d?ju dobr dr?i. Pa ?e neki ?e mi svetuje?, moj avto ma max hitrost 210 na uro, se pravi razred H ?e gledamo gume. Zdj jst povpre?no vozm od 120 do 140 na uro na AC, se pravi max brzine guma nkol vidla nau. A pol komot vzamem razred H al bol? da grem na V? No?em da si mi prehitr obrablja, no?m pa da je zarad visokega hitrostnega razreda manj u?inkovita pr manj?ih brzinah. Kaj svetuje?? :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Odvisno kaj mas homologiran...V je mal trsa ampak nima veze.

Uniroyal je super po dezju, je pa softic (obraba) in po suhem ne tok dobra.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mam homologeran V, tko da bo treba o?itno V vzet. Ja pol bo kr tale k si jo omenu padla, no?m da mi v eni sezoni zli?e pou profila :) Hvala ti :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Sedaj testiram Sava intensa uhp2 17 col in so kar udobne, bolje kot sport control in ti?je. Zaenkrat brez posebnosti tudi na mokri cesti, se pravi, da so tudi dobre. Tako, da zaenkrat lahko re?em, da so zelo dobre in ne samo lepe.

 

Me zanima, kako se bojo UHP2 obnesle na dolgi rok (po parih letih)? Tudi mene malce mikajo, ker so v moji dimenziji 215 50 R17 kar ugodne (po 80? na mimovrste oz enaa). Sploh pa , ker nisem nek zahteven uporabnik in pri gumah lih ne grem v neke ekstreme. Pomembno mi je najbolj to,da se dobro obnesejo v mokrem :)

Napisano

Ampak to kako dela v mokrem je le percepcija. Kaj v dezju gonis enako kot o suhem, ne verjamem. Najvec kriticnih situacij kjer guma veliko pomeni je pri zaviranju v sili po suhem. Za ostalo je tu abs ker v mokrem ni gume ki bi te ustavila pred oviro (razen v reklami) le manevriranje te resi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak to kako dela v mokrem je le percepcija. Kaj v dezju gonis enako kot o suhem, ne verjamem. Najvec kriticnih situacij kjer guma veliko pomeni je pri zaviranju v sili po suhem. Za ostalo je tu abs ker v mokrem ni gume ki bi te ustavila pred oviro (razen v reklami) le manevriranje te resi.

 

No, tak?ne izjave ne bi ravno pripisal nekomu, ki na cesti ?tepa tak?ne kilometre, kot ti. Ravno na suhem so razlike med res dobro in res slabo gumo manj?e, kot na mokrem. Ponavadi slabe gume svoje najve?je slabosti poka?ejo ravno na mokrem.

Napisano

No, tak?ne izjave ne bi ravno pripisal nekomu, ki na cesti ?tepa tak?ne kilometre, kot ti. Ravno na suhem so razlike med res dobro in res slabo gumo manj?e, kot na mokrem. Ponavadi slabe gume svoje najve?je slabosti poka?ejo ravno na mokrem.

Se ne bi strinjal...slaba guma na mokrem bo slaba tudi na suhem (odvodnjavanje (profil) je eno, material pa drugo), ?e posebej so directional profili delani za de? slab?i na suhem (v primerjavi z asimetri?nimi)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj hocem recti pise lepo tukajle:

 

Dunlopka najboljsa ocena za suho z slabo oceno v mokrem

 

Oziroma pirelli najboljsa ocena na mokrem a povprecna suha ocena

 

Gume so delane namensko in t.i. balanced tyres se izkazejo za dobre v suhem in mokrem

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-ADAC-195-65-R15-Summer-Tyre-Test.htm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na?eloma se strinjam s tabo, da bo slaba guma na mokrem slaba tudi na suhem, ampak ne more? pa posplo?evati. Poglej tale print screen - to so komentarji za testirane letne pnevmatike zadnjih dveh let. Pri redkokateri pnevmatiki pri slabostih pi?e kaj glede obna?anja na suhem, medtem ko pa pri marsikateri pi?e kaj v zvezi z obna?anjem na mokrem:

 

2017-04-1220h4638.png

 

Pa ?e en ekstrem...katastrofalna ocena za obna?anje na mokrem in nadpovpre?no dobra za suho vozi??e:

 

2017-04-1220h5210.png

 

In tudi moje osebne izku?nje so podobne...za marsikatero pnevmatiko sem rekel, da je katastrofalna na mokrem, za redkokatero pa, da je slaba na suhem. Pa letno prevozim cca. 50k km in to s kar nekaj razli?nimi avtomobili ter posledi?no pnevmatikami...

Napisano

Na?eloma se strinjam s tabo, da bo slaba guma na mokrem slaba tudi na suhem, ampak ne more? pa posplo?evati. Poglej tale print screen - to so komentarji za testirane letne pnevmatike zadnjih dveh let. Pri redkokateri pnevmatiki pri slabostih pi?e kaj glede obna?anja na suhem, medtem ko pa pri marsikateri pi?e kaj v zvezi z obna?anjem na mokrem:

 

2017-04-1220h4638.png

 

Pa ?e en ekstrem...katastrofalna ocena za obna?anje na mokrem in nadpovpre?no dobra za suho vozi??e:

 

2017-04-1220h5210.png

 

In tudi moje osebne izku?nje so podobne...za marsikatero pnevmatiko sem rekel, da je katastrofalna na mokrem, za redkokatero pa, da je slaba na suhem. Pa letno prevozim cca. 50k km in to s kar nekaj razli?nimi avtomobili ter posledi?no pnevmatikami...

Dal sem ti primer dunlopa. Vse kar hocem reci je da ce je guma dobra v detju se ne pomeni da je dobra na suhem. Samo to.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dal sem ti primer dunlopa. Vse kar hocem reci je da ce je guma dobra v detju se ne pomeni da je dobra na suhem. Samo to.

 

Ja, saj tu se 100% razumeva. Jaz sem se obesil le na tvojo izjavo "Najvec kriticnih situacij kjer guma veliko pomeni je pri zaviranju v sili po suhem. Za ostalo je tu abs ker v mokrem ni gume ki bi te ustavila pred oviro (razen v reklami) le manevriranje te resi."

 

Jaz menim, da je najve? kriti?nih situacij, kjer guma veliko pomeni pri zaviranju v mokrem. Razlog za to mnenje je pa ta, ki sem ti ga opisoval zgoraj - razlike med gumami po suhem so dosti manj?e, kot razlike med gumami po mokrem. Razlika v npr. zavorni poti med najbolj?o in najslab?o pnevmatiko na suhem je dosti manj?a, kot razlika med najbolj?o in najslab?o pnevmatiko na mokrem. Dodatno v prid mojemu mnenju pove dejstvo, da je pri testih ponder na obna?anju na mokrem ve?ji, kot ponder na obna?anju na suhem.

Napisano

SoulMan se popolnoma strinjam s tabo. Razlika je na suhem izredno majhna, na mokrem pa ogromna. V zadnjem AutoBildu so testirali 52 razli?nih pnevmatik 225 50 R17

 

Pri zaviranju na suhem od 100km/h do zaustavitve se je najbolj?a ustavila pri 34,1m, najslab?a pa pri 38,5m. Razlika le 4,4m oziroma v praksi to pomeni, da ko avto z najbolj?imi ?e stoji se z najslab?imi ?e vedno pelje s hitrostjo 33,8km/h.

 

Za zaviranje na mokrem so hitrost zni?ali na 80km/h, kjer so najbolj?e ustavile avto pri 34,1m, najslab?e pa pri 50,7m. Razlika je torej velikih 16,6m oziroma, ko najbolj?e ?e stojijo se najslab?e peljejo kar s hitrostjo 45,7km/h.

 

?e pa vzamemo kalkulator v roke in izra?unamo ?e zaviranje na mokrem pri hitrosti 100km/h pa 53,3m za najbolj?e in 79,1 za najslab?e. Razlika 25,8m oziroma v hitrosti 57,1km/h.

 

Men je to ogomno in 90% moje izbire je obna?anje na mokrem, 10% pa vse ostalo.

33112_1.png

Napisano

Pustite Juresa, ni se mel dobre gume :P

:)

Drugac pa ne vem zakaj detaljna debta o tem kje so razlike. Normalno da bodo na mokrem vecje razlike, trenje pa to. Vse kar trdim je da ce je guma dobra v mokrem se ne pomeni da je dobra na suhem. Thats all

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:)

Drugac pa ne vem zakaj detaljna debta o tem kje so razlike. Normalno da bodo na mokrem vecje razlike, trenje pa to. Vse kar trdim je da ce je guma dobra v mokrem se ne pomeni da je dobra na suhem. Thats all

 

:)

 

Sej no?em komplicirat, ampak napisal si "Najvec kriticnih situacij kjer guma veliko pomeni je pri zaviranju v sili po suhem". In samo s tem delom se jaz ne strinjam. Menim, da je najve? kriti?nih situacij, kjer bo guma igrala glavno vlogo kadarkoli, razen po suhem. Tu so razlike ?e najmanj?e. Ostalo se itak strinjam, ja...?e je ena guma dobra pod enimi pogoji, ?e ne pomeni, da je dobra pod drugimi in kontra.

Napisano

Jaz sem s tem apeliral na to da je takrat vec odvisno od manevriranja kot gume saj je abs toliko bolj aktiven in pomemben sama guma ma vecjo vlogo na suhem...ravno zaradi zavorne poti.

 

Varno voznjo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej ves da tud aquaplaning je del testiranja gum, preden karkol manevriras, ce je slaba guma ti bo splavala in nimas kaj manevrirat...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem s tem apeliral na to da je takrat vec odvisno od manevriranja kot gume saj je abs toliko bolj aktiven in pomemben sama guma ma vecjo vlogo na suhem...ravno zaradi zavorne poti.

 

No?e? razumeti, kaj ti ?elim povedat... Osnova za to, da lahko karkoli re?uje? z raznimi manevri je to, da ima? vsaj malce oprijema. ?e si sredi recimo levega ovinka na 3,5 m ?irokem voznem pasu magistralke pri 80 km/h in avto za?ne podkrmarit, si lahko ?e tak?en ?umimaher, pa bo? v veliki ve?ini primerov poljubil odbojno ograjo ali jarek. ?e pa ima? malce bolj?o gumo, pa mogo?e do podkrmarjenja niti ne bi pri?lo. Enako je pri zaviranju. Enako pri "izogibanju losu". In pri veliki lu?i na AC.

 

Medtem ko na suhi povr?ini je pa zgodba dosti druga?na, meje zdrsa (pre?nega in vzdol?nega) so postavljene dosti vi?je in razlike med gumami so dosti manj?e. Kot je bilo zgoraj napisano...razlika med najbolj?o in najslab?o gumo na suhem je bila 4,4 m, na mokrem pa 16,6 m. Mislim, da je to dober prikaz tega, da je pomen obna?anja gume na mokrem nekoliko ve?ji, kot na suhem...

Napisano

Ve? kot mesec na za?etku leto?nje pomladi suho kot poper. Potem pa neko jutro malenkost rosi, ravno toliko da nesprane ceste postanejo drsalnice. V Preserjah v kri?i??u se pri?ge zelena in kolona spelje. Nato pa takoj naprej od kri?i??a prvi avto nenadoma ustavi, drugi bremza, tretjemu ?e na polno dela ABS, jaz, ?etrti, pa pri polnem ABS-u odvijem in se ustavim s sprednjim odbija?em vzporedno poravnan z zadnim delom avta pred menoj.

 

Torej moje P7 ki so kao dobre za v mokrem, so bile zadosti dobre za manevriranje, niso pa bile zadosti dobre za zaustavljanje. Mislim da je to hotel Jures povedat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nekaj gledam po mimovrste & enaa , pa se mi zdijo ugodne naslednje gume

Sava UHP2

Falken ZE914

Toyo proxes CF2

 

Te gume so v rangu 80?, pa ne vem a so kaj prida, al ne??

Napisano

Mam cf2

Trdi boki, lepo vodljiva (sem ze pozabil kako je to)

Bolj glasne sorte so

Po mokrem razen voznje na ac nisem mel prilike za testirat.

Do zdaj (nekaj vec kot 2000km) brez pripomb.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljeni, nekaj casa nazaj sem spraseval o bridgestone gumah, namescenih na nasem fiat doblu... skratka, ne vem kako desifrirati starost le-teh...

 

Poznam sistem oznacevanja "dot" in stirimestno stevilko zraven...

 

Ampak tukaj pa.... no, danes sem koncno uspel narediti par fotk...

post-9068-0-95891100-1492276805_thumb.jpg

post-9068-0-29822100-1492276817_thumb.jpg

post-9068-0-13387200-1492276828_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.