Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ej...po dolgem premi?ljevanju bom tudi jaz naro?l zimske gume

Dunlop wintersport 5 .pri gumax.

Naj pohvalim na?ega Labija za strokovno pomo? in inf.nasveti za gume..hvala.in hvala tudi Robertos664 za inf in pomo?.

Je pa res da vsak vulkanizer in prodajalec gum hvali svoje gume

Pol je pa cela JEBA..ne ve? kaj kupit...he he zato rabimo take mojstre na forumu..da ti pravilno svetuje...lp

Napisano

Jaz sem bil z Contitentalom (zimske, TS850), zdaj je ?e nov model zunaj, izredno zadovoljen. Poleg dobrega oprijema na mokrem, sem bil presene?en nad majhno obrabo. Pa?, pol to odtehta ceno, ?e jih lahko brez te?av vozi? sezono dlje kot nekatero konkurenco (v mojem primeru Goodyear).

Aja so pa bile kar glasne, sploh ko si se vozil po mokri cesti.

Napisano

Ne pozabit o ceni PORO?AT!  :jupiii:

Ewo, bil v Klagenfurtu pr treh vilkanizerjih in noben ?e ni sli?al za te gume, a na nem?kih testih, ki jih vsi kopirajo, so vedno v TOP 5. O?itno so res v prodaji samo v Nem?iji. Kdo ve kaj ve? o tem?

 

In zdej vidim, da sem ?e enkrat odgovoril. Jao, demenca me daje.. sory

Napisano

te nokian se obnesejo kako proti tem yokohamam?:

 

https://www.zaverski.eu/pnevmatike/R1630

mel sem sicer Nokian WR A3D in so bile super na Mazdi 6. Edin tretjo sezono so ble ?e mal trde in kdaj zdrsnile na mokrem.

Jst sem mel Conti TS830 in so bile top. Dunlop WS5 pa trenutno na 6ki in nimam kaj re?i, dobra guma, ampak Conti mi je bila bolj vodljiva po ob?utku.

Napisano

Vpra?anje. A je kdo ?e imel ?anso vozit pozimi Sava Eskimo HP2? Kako so se kej obnesle?

 

LP, Janez

Napisano

sem ih vozil nekaj krat, so cist ok...razen, da mal zvizgajo po mokrem, pa rahlo drsijo (ampak avto pa je bil giuletta z 200timi konji)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kumho Wintercraft WP51 je dobra guma?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sava Eskimo HP2 ni na voljo v XL, tako da odpade, pa ?e v mokrem o?itno res niso neki ok. I??emo naprej. Zgledam, da bo padel kak Conti al pa Dunlop za na Mazda5, nimam kej za ?parat na avtu, kjer se vozijo otroc notr pa mami...

Napisano

Sava Eskimo HP2 ni na voljo v XL, tako da odpade, pa ?e v mokrem o?itno res niso neki ok. I??emo naprej. Zgledam, da bo padel kak Conti al pa Dunlop za na Mazda5, nimam kej za ?parat na avtu, kjer se vozijo otroc notr pa mami...

Sem ziher, da z Conti ne bo? mimo pihnil. 

Napisano

Se opravi?ujem ker bom malo zlorabil temo.

 

Zanima me ali gredo plati??a s sredinsko luknjo 67,04 brez te?av (in distan?nikov) na Mazdo 3, ki ima predpisano 67,1. Sicer je razlika res totalno majhna vendar pa me vseeno zanima ali je zanemarljiva in ali je lahko kaj narobe?

 

Hvala

Napisano

?e je tako natan?no potem ne gredo gor ker je premajhna luknja. Je pa vse odvisno od toleranc, najbolje je pa probati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No pocasi bo zima.....moje 4 leta stare continental 830p pa nekako niso vec ok (profila je se dovolj, toda na mokrem ni NIC oprijema).

 

Nekako so me continental malo razocarale tako, da bi sedaj nekaj drugega. Razmislam o Goodyear Ultragrip 8 ali pa Dunlop Winter Sport 5. Bi jih pa ze kar sedaj narocil ker nekako pri letnih sem se nategnil in malo zamudil ter je cena skocila za 20eur/kom.

 

Aja dimenzije so pa 205/60R16

Napisano

Mojster za gume...LabiGT...

Zanimam se za nakup LETNIH gum...pa me zanima, ?e je TOYO dobra izbira za dimenzijo 215/50/17...

Hvala.

 

LP

Napisano

Evo lih sem horu napisati glede Toyo, Proxes CF2, ki jih mam tudi sam od aprila.

 

Po mokrem niso najboljse, zacnejo drset (understeer) ce gres malo hitreje po ovinkih. Zaviranje medtem je odlicno.

Obcutek na volanu tudi dober, guma je trda, kar je tudi ok.

 

Ne bi jih pa spet kupil, ceprav so ble le 80 eur po kosu.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa rang TOYO, razmerje med kakovostjo in ceno?

?e i??em med 75 in 100?...kaj vzet?

Sedaj imel SAVA intensa...so TOYO bolj?e?

Napisano

Kaj pa rang TOYO, razmerje med kakovostjo in ceno?

?e i??em med 75 in 100?...kaj vzet?

Sedaj imel SAVA intensa...so TOYO bolj?e?

Intensa ti niso bile ok? Jaz imam intensa hp 185 /65 15, sedaj tretjo sezono, ?ele zdaj opazam na mokrem pri pretiravanju understeer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.