Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ej...kot je napisal Jures se svetijo te gume ..res je pa tudi niso glih v dobrem stanjo..tudi trde se ..verjetno..tudi oprijem je slab..raj?i nove lp

  • Odgovori 4,3k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
Tako stevilko sem pa vidu samo nisem bil siguren ce je prava se pa ne spomnem zdej tocno, bom danes po sluzbi spet pogledal
Napisano

A kdo ve kako testirajo gume glede na klasifikacijo nalepke? (a,b,C... Razredi).

To.mi je blazno ?udno in ni ravno vedno v skladu s AMZS testi.

Sava 205/60/16 Hp2 XL je B na mokrem. Isto ko continetal. Sicer je na testu 2017 res dobila precej dobre ocene, a vseeno, je slab?a v primerjavi z najbolj?imi.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

1vprasanje. Pri koliko milimetrih zamenjate letne gume, ?e so kar se ti?e starosti in nasplosnega ob?utka ?e ok?

 

Nekje sem neko? videl nek test z vplivom globine profila na oprijem v mokrem,pa ga ne najdem ve?...

 

Mi je jasno; zakonskih 1,6mm je konkretno premalo...

Napisano

4mm

(4-4-4)

4mm

Ali 4 leta

Vse 4

A,pol pravilno nimam kaj razmi?ljati... ?etrto sezono so bile zdaj gor in imajo 4mm....

Napisano

4 sezona ali 4 leta ni isto (ce niso bile nove)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Joj so dosadni s tem 7?C - ko papige vsako leto isto. Danes, k ?e ni tolk so zimske ?e drsele, ampak jutri ko bo pa pod, se bodo pa ceste dr?ale k pijanc plota. :ne vem:

 

Fak no, ene samega test v zadnjem ?asu, da bi dokazal teorijo ni pa ?e kar brezpogojna trditev, da pod 7 stopinj zimaki bolj dr?ijo kot letne - ja na snegu res kaj pa druge opcije, ki prevladujejo na cestah?

 

Namesto, da bi naredili resno raziskavo pa nam gumarji takele pamflete talajo:

 

https://blobs.continental-tires.com/www8/servlet/blob/676844/64c868d805c834bc3449daf4bc793e29/7-degree-the-saftey-forecast-data.pdf

33112_1.png

Napisano

Kon?no dobil gume - celoletne goodyearke in jih montiral. :) 

 

So pa na premonta?i ugotovili, da je ena felgna zvita in so mi jo dali za zdaj uzadi levo. Zvita pa je lahko bila ?e, ko sem avto kupil, saj sem jih dobil kot bonus z gumami vred, pa tega sploh nisem opazil...

 

Vpra?anje sedaj je, kje bi lahko najugodneje naravnal tega vraga, pa da ne bom 2 dni brez avta? Ima kdo kak?en kontakt? Hvala.

Napisano

meni je blo najlazje in najhitreje pri ac stipicu  (na zaloski LJ). pustil avto zjutraj in po parih urah je blo narejen (mislim da rang 30 eur po platiscu)

pa vse tri zvite...

mislim, da imas isto serijo k jaz in so izgleda zanic feltne.

 

 

 

tale:

ALY64942U.jpg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kon?no dobil gume - celoletne goodyearke in jih montiral. :)

 

So pa na premonta?i ugotovili, da je ena felgna zvita in so mi jo dali za zdaj uzadi levo. Zvita pa je lahko bila ?e, ko sem avto kupil, saj sem jih dobil kot bonus z gumami vred, pa tega sploh nisem opazil...

 

Vpra?anje sedaj je, kje bi lahko najugodneje naravnal tega vraga, pa da ne bom 2 dni brez avta? Ima kdo kak?en kontakt? Hvala.

Mislim da bo najbolje da poklices naokoli,zdajle znajo imeti gne?o. Ko sem na mazdi konkretno ,ampak res konkretno zvil alu feltno (tako da sem razparal gumo),so mi edino pri ?panu znali pomagati...

Napisano

@LabiGT, 30 eur se ?e da pre?ivet za eno gumo, sem mislim, da bo veliko dra?je... Sploh pa za LJ to ni drago, pa ?e med slu?bo lahko uredim to. :)

Je pa fora, da sem take original 17 colske felgne dal v shrambo in jih ne uporabljam ve?, ker so mi predrage gume za njih... Sem od prej?njega lastnika dobil kot bonus ?e 16 colske felgne, ki so mele gor celoletne gume za zimo. Letos sem rabil nove gume in sem se odlo?il, da bom od sedaj uporabljal samo ?e 16 colske, one bom pa al prodal al pa imel za rezervo. :)

 

Je pa tako, da je zdele ziher povsod gu?va, ker je ravno sezona menjavanja, hahaha. :D

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kak?ne imate izku?nje z gumo Sava Intensa UHP 2?

 

Izku?enj z njo nimam, sem pa glih za vikend gledal test letnih pnevmatik in je bila KUMHO PS71 na drugem mestu za Falken. So pa Kumho cenovni rang Save, tko za razmislek.

Ker to pomlad tudi mene ?aka menjava letnih 18tk, gledal sem Bridgestone S002, RE050A, Dunlop Sportmax TT ki so cenovno v istem rangu (cca130?), no po tem testu pa mi je postala zanimiva tudi Kumho PS71 (cca85?). Rabim pa dimenzije 225/45/18.

Ima kdo kaj izku?enj s PS71??

Saj verjetno bo ?e kak test letnih gum da vidimo kaj kupit.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kak?ne imate izku?nje z gumo Sava Intensa UHP 2?

Imel na 6ki in sedaj na 5ki. Brez problemov, korektna guma. Priporo?am!
Napisano

Sam imam na xsari intenso hp. Kupil ker jih je sodelavec prodajal 2meseca stare za pol cene. Pri?akoval nisem kaj preve? (kljub zelo solidnim testom), pa so presegla moja pri?akovanja.

 

Sploh obraba je res minimalna , pa je oprijem vseeno ok.

 

Zelo verjetno jih bom znova kupil spomladi.

Napisano

Ja jo res kar pohvalijo tole savo.

?e bi na njej pisalo continental,goodyear,dunlop,michelin ali kaj podobnega,bi jo pa ?e vec ljudi hvalilo...

 

Za ta denar in normalno vo?njo z nekim normalnim avtom, je ve? kot ok.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.