Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zaradi starih gum ni nih?e iz ceste zletel...ali karambol povzro?il...

Tudi 10 let stare gume so pogojno ok...

 

Poznam kar nekaj primerov, ki te demantirajo. Sicer pa ko se ti bo enkrat to zgodilo, bo prepozno jokat.

  • Odgovori 4,3k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

?e enkrat, zaradi starosti gum ne...obrabe ja, starosti ne...

Pustimo sedaj 20 ali ve? let stare...10let pa ?e gre...?e je dovolj profila in karkasa ni po?kodovana.

Napisano

Kar se starosti ti?e, je po mojem mnenju bolj?e imeti 5 let staro in kvalitetno gumo kot novo kitajsko. Se spomnim Nankang pred leti, to je bila totalna grozljivka ?e nova guma.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej ne recem nekatere gume res znajo bit katastrofa po nekaj letih, kar pa ne velja za vse gume. Ce ti menjas gume z dovolj profila po treh letih je to pac po mojem mnenju skoda denarja. Amortizerjev, vzmeti in ostalih delov podvozja predvidevam, da ne menjas na 100k km, kot je to predpisano? Pa usi vemo da recimo vzmet po 100k km ni vec tako prozna, kot nova. Da ne bo pomote tudi zaradi dotrajnih vzmeti oz. ostalih delov podvozja lahko naredis karambol. Konec koncev pa vsak dobro ve kaj je najboljse za njega. Jest vem, da me niti enkrat ni niti malo zaneslo tako na snezni, kot na mokri podlagi. Je pa res, da ima guma se 4,5-5mm profila.

Napisano

Za normalne in pametne voznike je to?no tako kot i napiso,za tiste ki pa vozijo na ivici-meji zdrsa pa ?av ne bo ?lo po na?rtih.

Sej ne recem nekatere gume res znajo bit katastrofa po nekaj letih, kar pa ne velja za vse gume. Ce ti menjas gume z dovolj profila po treh letih je to pac po mojem mnenju skoda denarja. Amortizerjev, vzmeti in ostalih delov podvozja predvidevam, da ne menjas na 100k km, kot je to predpisano? Pa usi vemo da recimo vzmet po 100k km ni vec tako prozna, kot nova. Da ne bo pomote tudi zaradi dotrajnih vzmeti oz. ostalih delov podvozja lahko naredis karambol. Konec koncev pa vsak dobro ve kaj je najboljse za njega. Jest vem, da me niti enkrat ni niti malo zaneslo tako na snezni, kot na mokri podlagi. Je pa res, da ima guma se 4,5-5mm profila.

Napisano

Sam sem mnenja, da je 5 let max starost za gumo, tudi ?e ima profil. Je edini stik s podlago in na gumi ne var?ujem, pa tudi ?e gre za drugi avto, ki je stara ropotulja. Vedno kupim GY, Conti, Bridgestone ali Michelin.

Napisano

Tudi meni ni jasno, zakaj se ravno pri gumah var?uje.Vidi? bmw-je in podobno gor pa xy gume.A to pomeni, da mora? bit frajer tudi ?e nima? za burek ali ti je vseeno za tvojo varnost.Ko je govora o starih gumah sem ?e videl, kako so parkirali v jarku ali ograji.

Pa so imele gume ?e ful profila a trde kot ?ve?ilni prilepljen pod mizo.Sej z normalnimi kilometri na leto jih itak spili? pravo?asno in jih mora? zamenjati. No, nekateri si pa privo??ijo luksus in kupijo stare ?e rabljene. Tej so ?ele pravi pacienti.

 

 

Napisano

Ali pa to, da imajo novi porscheji in audiji ab Werk gume Nexen oz. Hankook. Avti za 50 ali celo 100k EUR. Premium pomeni danes o?itno nekaj drugega, kot je ?e pred desetletjem, var?uje se na vsakem koraku...

Napisano

Marsikaj lahko pi?emo ampak danes avt.industrija tako veliko da na varnost v prometu,da bi sigurno dala kak?en rok za menjavo,?e bi bilo potrebno saj je odtis na vsaki gumi. Marsikdo sploh ne ve koliko stare gume vozijo! Pa mimogrede lahko povem,kar sem videl na laste o?i,novi GOLF tovarni?ko opremljen je bil na Hankook gumah,in KIA CEED na Mi?elinkah!. Narobe svet. Lp

Napisano

Korejci so zamenjali mentaliteto cenenosti in zato recimo zdaj Ceed redno premaguje Golfa na primerjalnih testih.

 

Vsi ostali pa se grejo var?evanja na kupcih za maksimiziranje dobi?kov. Tako miselnost bi morali kaznovati mi kupci.

33112_1.png

Napisano

Ali pa to, da imajo novi porscheji in audiji ab Werk gume Nexen oz. Hankook. Avti za 50 ali celo 100k EUR. Premium pomeni danes o?itno nekaj drugega, kot je ?e pred desetletjem, var?uje se na vsakem koraku...

Koliko Nexen oz. Hankook si do zdaj vozil da jih lahko tako ekspertno ocenjuje? kot slabe????

Napisano

Omg kaksni komentarji. Vi kar lepo na vsake tri leta menjajte gume s polnim profilom pa glejte da boste kupl continental, goodyear, ker vse ostalo je krs. A pol k kups gumo na mimovrste pa dobis DOT pol leta ali skoraj eno leto od proizvodnje se isto bunite? Kokr sm ze prej reku vazn, da se vsak pocuti varnega.

 

P.S Aves koliko sem ze jest videl avtov v jarku z novimi gumami.

Pa drgac je Nexen cist top guma...

 

Se pa strinjam, da niso zaupanja vredne razne goodlife in neves se kaksne XY znamke gum.

Napisano

Vsakdo ve zase, kaj bo montiral gor na avto. Zato pa se prodajajo tudi razne ?unga lunga gume, da lahko tudi tisti, ki nima za ene ornk gume vozi kolikor toliko avto okoli.

Zmagovalna kombinacija pa je ?unga lunga zimske gume celo leto. Kaj pomaga nam ostalim, ?e pravo?asno zabremza?, ?e te lahko kdo od zadaj nabije z 30/uro,ko ti ?e stoji?. Potem pa razni "strokovnjaki" pi?ejo o prevelikih hitrostih, neupo?tevanje varnostne razdalje in podobne umotvore. Tak?ni bi morali imeti varnostno razdaljo 250m.

Slabe gume-to je to!... in nikakr?no pametovanje.

 

 

Napisano

Omg kaksni komentarji. Vi kar lepo na vsake tri leta menjajte gume s polnim profilom pa glejte da boste kupl continental, goodyear, ker vse ostalo je krs

 

Moje so v treh letih ?e skor slick.

Napisano

Koliko Nexen oz. Hankook si do zdaj vozil da jih lahko tako ekspertno ocenjuje? kot slabe????

 

Sem kje zapisal, da so slabe? :) So pa zagotovo 50 % cenej?e od Continental, Michelin itd.

Napisano

Sem kje zapisal, da so slabe? :) So pa zagotovo 50 % cenej?e od Continental, Michelin itd.

Niso slabe so pa slab?e od renomiranih znamk. :)

 

 

Napisano

Niso slabe so pa slab?e od renomiranih znamk. :)

Itak, ?e zdale? niso toliko slab?e kot so cenej?e. Za probat bodo
Napisano

Jest sem imel nexen zimske 6 let. Pa delam 25k km na let. Nakoncu so sle, ker sem prodal avto. Konec koncev so pa te nase "zime" za en kurc kej vredne glede na to da je mogoce 14 dni kao mraz. Da o snegu ne govorim. Me zanima kaj potem skandinavske drzave gor dajejo? Traktorsko gumo s ketnami pa le te na usake tri leta menjajo :)

Napisano

Na ?vedskem sem opazil, da ima ve?ina ?eblje na gumah... pa cest, ?e res ne zapade 20 cm in gor ne plu?ijo ampak folk vozi po zglajenem snegu in to kar hitro. V mestu, kjer sem bil pa so itak imeli v cestah talno gretje. :)

 

 

Napisano

Letos bom tudi js moral menjat gume iz zimskih na letne, me zanimajo konkretni predlogi za gume v dimenziji 205/50/17 znamka ni tako pomembna bolj mi je vazno da so kvalitetne

Se boljse ce bi kdo dal predlog za gume za mazdo 3 2007 letnik (iz osebnih izkusenj misljeno seveda) pa racunajte da imam malo tezjo nogo vcasih :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.