Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zaradi starih gum ni nih?e iz ceste zletel...ali karambol povzro?il...

Tudi 10 let stare gume so pogojno ok...

 

Poznam kar nekaj primerov, ki te demantirajo. Sicer pa ko se ti bo enkrat to zgodilo, bo prepozno jokat.

Napisano

?e enkrat, zaradi starosti gum ne...obrabe ja, starosti ne...

Pustimo sedaj 20 ali ve? let stare...10let pa ?e gre...?e je dovolj profila in karkasa ni po?kodovana.

Napisano

Kar se starosti ti?e, je po mojem mnenju bolj?e imeti 5 let staro in kvalitetno gumo kot novo kitajsko. Se spomnim Nankang pred leti, to je bila totalna grozljivka ?e nova guma.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej ne recem nekatere gume res znajo bit katastrofa po nekaj letih, kar pa ne velja za vse gume. Ce ti menjas gume z dovolj profila po treh letih je to pac po mojem mnenju skoda denarja. Amortizerjev, vzmeti in ostalih delov podvozja predvidevam, da ne menjas na 100k km, kot je to predpisano? Pa usi vemo da recimo vzmet po 100k km ni vec tako prozna, kot nova. Da ne bo pomote tudi zaradi dotrajnih vzmeti oz. ostalih delov podvozja lahko naredis karambol. Konec koncev pa vsak dobro ve kaj je najboljse za njega. Jest vem, da me niti enkrat ni niti malo zaneslo tako na snezni, kot na mokri podlagi. Je pa res, da ima guma se 4,5-5mm profila.

Napisano

Za normalne in pametne voznike je to?no tako kot i napiso,za tiste ki pa vozijo na ivici-meji zdrsa pa ?av ne bo ?lo po na?rtih.

Sej ne recem nekatere gume res znajo bit katastrofa po nekaj letih, kar pa ne velja za vse gume. Ce ti menjas gume z dovolj profila po treh letih je to pac po mojem mnenju skoda denarja. Amortizerjev, vzmeti in ostalih delov podvozja predvidevam, da ne menjas na 100k km, kot je to predpisano? Pa usi vemo da recimo vzmet po 100k km ni vec tako prozna, kot nova. Da ne bo pomote tudi zaradi dotrajnih vzmeti oz. ostalih delov podvozja lahko naredis karambol. Konec koncev pa vsak dobro ve kaj je najboljse za njega. Jest vem, da me niti enkrat ni niti malo zaneslo tako na snezni, kot na mokri podlagi. Je pa res, da ima guma se 4,5-5mm profila.

Napisano

Sam sem mnenja, da je 5 let max starost za gumo, tudi ?e ima profil. Je edini stik s podlago in na gumi ne var?ujem, pa tudi ?e gre za drugi avto, ki je stara ropotulja. Vedno kupim GY, Conti, Bridgestone ali Michelin.

Napisano

Tudi meni ni jasno, zakaj se ravno pri gumah var?uje.Vidi? bmw-je in podobno gor pa xy gume.A to pomeni, da mora? bit frajer tudi ?e nima? za burek ali ti je vseeno za tvojo varnost.Ko je govora o starih gumah sem ?e videl, kako so parkirali v jarku ali ograji.

Pa so imele gume ?e ful profila a trde kot ?ve?ilni prilepljen pod mizo.Sej z normalnimi kilometri na leto jih itak spili? pravo?asno in jih mora? zamenjati. No, nekateri si pa privo??ijo luksus in kupijo stare ?e rabljene. Tej so ?ele pravi pacienti.

 

 

Napisano

Ali pa to, da imajo novi porscheji in audiji ab Werk gume Nexen oz. Hankook. Avti za 50 ali celo 100k EUR. Premium pomeni danes o?itno nekaj drugega, kot je ?e pred desetletjem, var?uje se na vsakem koraku...

Napisano

Marsikaj lahko pi?emo ampak danes avt.industrija tako veliko da na varnost v prometu,da bi sigurno dala kak?en rok za menjavo,?e bi bilo potrebno saj je odtis na vsaki gumi. Marsikdo sploh ne ve koliko stare gume vozijo! Pa mimogrede lahko povem,kar sem videl na laste o?i,novi GOLF tovarni?ko opremljen je bil na Hankook gumah,in KIA CEED na Mi?elinkah!. Narobe svet. Lp

Napisano

Korejci so zamenjali mentaliteto cenenosti in zato recimo zdaj Ceed redno premaguje Golfa na primerjalnih testih.

 

Vsi ostali pa se grejo var?evanja na kupcih za maksimiziranje dobi?kov. Tako miselnost bi morali kaznovati mi kupci.

33112_1.png

Napisano

Ali pa to, da imajo novi porscheji in audiji ab Werk gume Nexen oz. Hankook. Avti za 50 ali celo 100k EUR. Premium pomeni danes o?itno nekaj drugega, kot je ?e pred desetletjem, var?uje se na vsakem koraku...

Koliko Nexen oz. Hankook si do zdaj vozil da jih lahko tako ekspertno ocenjuje? kot slabe????

Napisano

Omg kaksni komentarji. Vi kar lepo na vsake tri leta menjajte gume s polnim profilom pa glejte da boste kupl continental, goodyear, ker vse ostalo je krs. A pol k kups gumo na mimovrste pa dobis DOT pol leta ali skoraj eno leto od proizvodnje se isto bunite? Kokr sm ze prej reku vazn, da se vsak pocuti varnega.

 

P.S Aves koliko sem ze jest videl avtov v jarku z novimi gumami.

Pa drgac je Nexen cist top guma...

 

Se pa strinjam, da niso zaupanja vredne razne goodlife in neves se kaksne XY znamke gum.

Napisano

Vsakdo ve zase, kaj bo montiral gor na avto. Zato pa se prodajajo tudi razne ?unga lunga gume, da lahko tudi tisti, ki nima za ene ornk gume vozi kolikor toliko avto okoli.

Zmagovalna kombinacija pa je ?unga lunga zimske gume celo leto. Kaj pomaga nam ostalim, ?e pravo?asno zabremza?, ?e te lahko kdo od zadaj nabije z 30/uro,ko ti ?e stoji?. Potem pa razni "strokovnjaki" pi?ejo o prevelikih hitrostih, neupo?tevanje varnostne razdalje in podobne umotvore. Tak?ni bi morali imeti varnostno razdaljo 250m.

Slabe gume-to je to!... in nikakr?no pametovanje.

 

 

Napisano

Omg kaksni komentarji. Vi kar lepo na vsake tri leta menjajte gume s polnim profilom pa glejte da boste kupl continental, goodyear, ker vse ostalo je krs

 

Moje so v treh letih ?e skor slick.

Napisano

Moje so v treh letih ?e skor slick.

Kot sem ?e napisal spili? gume v treh sezonah.

 

 

Napisano

Koliko Nexen oz. Hankook si do zdaj vozil da jih lahko tako ekspertno ocenjuje? kot slabe????

 

Sem kje zapisal, da so slabe? :) So pa zagotovo 50 % cenej?e od Continental, Michelin itd.

Napisano

Sem kje zapisal, da so slabe? :) So pa zagotovo 50 % cenej?e od Continental, Michelin itd.

Niso slabe so pa slab?e od renomiranih znamk. :)

 

 

Napisano

Niso slabe so pa slab?e od renomiranih znamk. :)

Itak, ?e zdale? niso toliko slab?e kot so cenej?e. Za probat bodo
Napisano

Jest sem imel nexen zimske 6 let. Pa delam 25k km na let. Nakoncu so sle, ker sem prodal avto. Konec koncev so pa te nase "zime" za en kurc kej vredne glede na to da je mogoce 14 dni kao mraz. Da o snegu ne govorim. Me zanima kaj potem skandinavske drzave gor dajejo? Traktorsko gumo s ketnami pa le te na usake tri leta menjajo :)

Napisano

Na ?vedskem sem opazil, da ima ve?ina ?eblje na gumah... pa cest, ?e res ne zapade 20 cm in gor ne plu?ijo ampak folk vozi po zglajenem snegu in to kar hitro. V mestu, kjer sem bil pa so itak imeli v cestah talno gretje. :)

 

 

Napisano

Letos bom tudi js moral menjat gume iz zimskih na letne, me zanimajo konkretni predlogi za gume v dimenziji 205/50/17 znamka ni tako pomembna bolj mi je vazno da so kvalitetne

Se boljse ce bi kdo dal predlog za gume za mazdo 3 2007 letnik (iz osebnih izkusenj misljeno seveda) pa racunajte da imam malo tezjo nogo vcasih :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je dejstvo: človeštvo brez nafte je v kameni dobi, brez elektrike pa samo v temi Pa brez interneta Ena bomba v ukrajini ali izraelu naredi vec skode okolju, ljudem, naravi, gospodarstvu kot 1000 icejev ale EVjev....padlo jih je ze vec kot miljon (kje so se ostale nemarketinske vojne)  Tako da ne bi reseval jaz kot en bednik sveta, hvala.  Ko bo politika sledila svojim besedam, takrat se zbudim pa kupim ev da se jaz dodam svoj examikron
    • Saj ravno zato, ker je milijon stvari že povezanih z nafto, je treba zmanjšati našo odvisnost od nje. In posledično petrodolarja. S selitvijo transporta na elektriko bi si vsi naredili ogromno uslugo. Svet bi potreboval bistveno manj nafte, ta bi se tudi pocenila, saj bi ponudba presegala povpraševanje.   Tako da, tudi če prisegate na nafto, vam je v interesu, da podpirate elektrifikacijo prometa. 😃
    • Telefon ki ga uporabljas je iz nafte, zdravila ki jih jemles so iz nafte, min 50% izdelkov doma in na tvojem sihtu ne bi bilo brez nafte, gum na tvojem avtu ni brez nafte, armaturke v tvojem elektro avtu ne bi bilo brez nafte...o še kako ga podpiras.   Če je tako se sleči do golega il(cunje cevlji so iz nafte) pa pejd nekam vbgmajno kampirat. Samo brez sotora ker je iz nafte. Kuhaj pa na solarne, pa spet glej da mas samo leseno podsodo Mam tak povprecen avto in kmje z zeninin avtom, ja lahko je elektricen se strinjam - ampak se ne splaca. Ergo. Noben izracun me ne bo preprical (tud strom ni zastonj) Dvorjan spusti se na ta planet (dokler je se)
    • Ne glede na to, kaj vse boste še privlekli v to temo, od otroškega dela in kopanja redkih zemelj, ki jih je v baterijah čedalje manj. Litij ni tako zelo redek. Čez par let bomo dobili že natrijeve baterije (no, koliko je soli po svetu?!), takrat vam bo pa zmanjkalo izgovorov. Ste pogledali, kakšni materiali sestavljajo sodobne katalizatorje in DPF ter GPF filtre? Le čevlje sodi naj kopitar ...   Obenem pa pozabljate, koliko energije se porabi za ICE vozilo ter koliko ogljika se ustvari. In ne, tudi tu vam proizvajalci še kako lažejo. Samo pomislite - motor v ICE ima cca. 2000 sestavnih delov. Ki jih seveda ne dela ena tovarna, temveč vsaj nekaj deset, še raje pa sto dobaviteljev. Ki svojo robo pošiljajo po celem svetu. Že zdrava kmečka pamet da vedeti, da bo to energetsko in ogljično potratnejše od EV, ki ima za faktor 50-100x manj gradnikov pogona.
    • Ne, Jures, ti nisi povprečni Slovenec. Sploh pa ne s tako kilometrino. Pač drži se dizla, če ti ne diši naložba v EV z večjo baterijo.   Ampak povprečni avto v Sloveniji naredi cca. 30 km x 250 delovnih dni ... Ergo. Lahko je EV, brez debate.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.