Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


qwerty

Priporočeno sporočilo

42 minutes ago, Alex said:

Odvisno. Jaz sem jih dobil zraven,tako, da jih imam sedaj cel vagon doma. 😊

Na žalost imajo sedaj vse znamke  oem feltne "made in china". Pač racionalizacija. 

Ravno pred par dnevi mi je nečak pokazal njegove 20" na bmw x5, ko je montiral zimske, in so prav tako made in  china. 😊

Okej štekam, potrebno torej preverit.

 

Zdej malo gledam te konfiguratorje, iskreno ne vem kaj je razlika med GH/GJ 6ko. Kaj ta oznaka pomeni? Obstaja namreč 2013-2018 letnik GH ali GJ, obe sta 192 konjski. Kaj je fora?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,3k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

pred 8 urami je Janez007 napisal:

A Mazda jih nima? Kupiš najcenejše Mazdine in je to to. Nobene zajebancije s posebnimi vijaki itd. ...

 

slika.png.ba7fb1e0c817430e89af890a8797ca06.png

 

https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/platisca-iz-lahke-litine-17/GHP9V3810A/MAZDA6/2016-06-01/

 

Enak model, samo v grafitni barvi, imam jaz za zimski komplet in so od Fondmetala, made in Italy.

Ali so dobre ali ne, ne vem, meni služijo dobro, gredo pa sedaj 4 sezono gor.

 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Kolikor vem je do 2016 GJ, nato GH. Manjše spremembe, med drugim GH prikazuje na števcu temperaturo motorja, GJ pa ne.

 

Res je. GJ je do letnika 2016. 

Naprej je GH. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

15 hours ago, Janez007 said:

Kolikor vem je do 2016 GJ, nato GH. Manjše spremembe, med drugim GH prikazuje na števcu temperaturo motorja, GJ pa ne.

 

 

14 hours ago, Alex said:

Res je. GJ je do letnika 2016. 

Naprej je GH. 

H je po abecedi pred J, kaj je fora 😂

 

Kje pa vidm to oznako v podatkih? A to kje piše v prometni/homolomo?

V številki šasije so imeli eni modeli GJ...pri tej piše GL?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je ratala kr oreng zmeda: Jacques je prav napisal ampak samo dodajam, da bo bolj točno in brez dvomov.

1. generacija

- GG1 od 2002 - 2008 (Facelift od 2005). generacije

 

2. generacija

- GH1 od 2008-2011

- GH2 (Facelift) 2011-2012

 

3. generacija

- GJ 2012-2015

- GL 2015-2021 (FaceLift 2018)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

Tole je ratala kr oreng zmeda: Jacques je prav napisal ampak samo dodajam, da bo bolj točno in brez dvomov.

1. generacija

- GG1 od 2002 - 2008 (Facelift od 2005). generacije

 

2. generacija

- GH1 od 2008-2011

- GH2 (Facelift) 2011-2012

 

3. generacija

- GJ 2012-2015

- GL 2015-2021 (FaceLift 2018)

:prstgor: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo,napočil je dan "D", menjave gum ......😊

Menjal sem cel komplet 18 colskih letnih za zimske .:prstgor:

Stehtal sem komplete in ugotovil,da so zimske težje 24kg vs  22kg letne. Verjetno je razlika,ker so zimske XL in z zaščitnim robom.🤔

Izmeril sem tudi obseg obeh pri enaki uradni dimenziji 215/55/18 in ugotovil,da imajo 

zimske Kleber obseg 223 cm,letne Bridgestin pa 219cm.....:nevem:

Vesel sem,da so se tudi senzorski ventilčki lepo povezal z avtom 😊

Sedaj pa samo še na sneg počakam ,da vidim kaj sem kupil.......:danzoman:

IMG_20211110_154943~2.jpg

IMG_20211016_094818.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Bini napisal:

Evo,napočil je dan "D", menjave gum ......😊

Menjal sem cel komplet 18 colskih letnih za zimske .:prstgor:

Stehtal sem komplete in ugotovil,da so zimske težje 24kg vs  22kg letne. Verjetno je razlika,ker so zimske XL in z zaščitnim robom.🤔

Izmeril sem tudi obseg obeh pri enaki uradni dimenziji 215/55/18 in ugotovil,da imajo 

zimske Kleber obseg 223 cm,letne Bridgestin pa 219cm.....:nevem:

Vesel sem,da so se tudi senzorski ventilčki lepo povezal z avtom 😊

Sedaj pa samo še na sneg počakam ,da vidim kaj sem kupil.......:danzoman:

IMG_20211110_154943~2.jpg

IMG_20211016_094818.jpg

👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sam po 14 dneh voznje z Dunlop zimskimi (naprom Bridgestone letnimi) opazam da so bridgestone res slabe. Se mi zdi da ko je letna popuscala, dunlop se cisto lepo drzi in nimas niti malo obcutka, da bi avto zdrsnil. Sploh cesta podlipa -> smrecje (kdor se je peljal ve da je cesta RES gladka) je razlika kot noc in dan. Kadar sem malo bolj dinamicno vozil res nisem imel najbolj zaupanja v bridgestone, sedaj z dunlop je zgodba cisto drugacna.

 

Imam pa rahel problem. Nekako voznja ni tisto cisto smooth in mirna. Ne da trese, ampak kot da bi vozil po rahlih grbinicah. Sploh tam pri okoli 80-90. Razmislam da bi sedaj po dobrih 500km peljal se enkrat centrirat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 45 minutami je Bini napisal:

Evo,napočil je dan "D", menjave gum ......😊

Menjal sem cel komplet 18 colskih letnih za zimske .:prstgor:

Stehtal sem komplete in ugotovil,da so zimske težje 24kg vs  22kg letne. Verjetno je razlika,ker so zimske XL in z zaščitnim robom.🤔

Izmeril sem tudi obseg obeh pri enaki uradni dimenziji 215/55/18 in ugotovil,da imajo 

zimske Kleber obseg 223 cm,letne Bridgestin pa 219cm.....:nevem:

Vesel sem,da so se tudi senzorski ventilčki lepo povezal z avtom 😊

Sedaj pa samo še na sneg počakam ,da vidim kaj sem kupil.......:danzoman:

IMG_20211110_154943~2.jpg

IMG_20211016_094818.jpg

Spodnje feltne so mi veliko bolj všeč. 👌

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

11 hours ago, Bossek said:

No sam po 14 dneh voznje z Dunlop zimskimi (naprom Bridgestone letnimi) opazam da so bridgestone res slabe. Se mi zdi da ko je letna popuscala, dunlop se cisto lepo drzi in nimas niti malo obcutka, da bi avto zdrsnil. Sploh cesta podlipa -> smrecje (kdor se je peljal ve da je cesta RES gladka) je razlika kot noc in dan. Kadar sem malo bolj dinamicno vozil res nisem imel najbolj zaupanja v bridgestone, sedaj z dunlop je zgodba cisto drugacna.

 

Imam pa rahel problem. Nekako voznja ni tisto cisto smooth in mirna. Ne da trese, ampak kot da bi vozil po rahlih grbinicah. Sploh tam pri okoli 80-90. Razmislam da bi sedaj po dobrih 500km peljal se enkrat centrirat.

Ja, če ti trese sam pri določenih hitrostih je problem v centriranju. Recimo do 80 je okej, potem je vibracija, potem nad 90 pa spet okej. Verjetno se potem spet pri neki hitrosti ponovi. Pejdi centrirat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je TiEn napisal:

Sem prav vesel, da meni ni treba rihtat kakih posebnih ventilčkov 😁

 

Danes peljem dat zimske gor

Ko boš kupil novejši avto od 2020 jih boš žal moral imet,samo takrat bodo že skoraj za đabe....😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj sem naročil nove centrirne obročke za letne feltne. Baje, da jih je dobro zamenjati vsake tri leta, ker se obrabijo in lahko dobijo luft. (so plastični). Sicer so pa res drobiž (3€/kos.). Bo vsaj spet v nulo vse štimalo. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Alex napisal:

Včeraj sem naročil nove centrirne obročke za letne feltne. Baje, da jih je dobro zamenjati vsake tri leta, ker se obrabijo in lahko dobijo luft. (so plastični). Sicer so pa res drobiž (3€/kos.). Bo vsaj spet v nulo vse štimalo. 😊

:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.