FuManchu Napisano 26. november, 2023 Prijavi Napisano 26. november, 2023 pred 2 urama je Jest napisal: To je tudi res... Se mi zdi, da je bil Megane pred letom ali dvema eden izmed prvih, ki je imel dnevne luci tudi zadaj ... Če že narod nima nič v glavi in ne more tistega stikala obrnite, naj vsaj avto sam to naredi. Potem se jim pa šlepar nalima v rit se pa čudijo, kje je polovica avta. 2 2 1 Citiraj
mazdaman Napisano 26. november, 2023 Prijavi Napisano 26. november, 2023 Pri VW se temu reče Scandinavian Lightroom takrat svetijo tudi zadaj Sent from my iPhone using TapatalkJe pa res da jaz bi imel tudi možnost vklopa auto hold, ne da ga za vsako štartanje vklapljamSent from my iPhone using Tapatalk 2 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
miha20 Napisano 28. november, 2023 Avtor Prijavi Napisano 28. november, 2023 Nekaj se da narest sm preveru. Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
SpEkTr Napisano 28. november, 2023 Prijavi Napisano 28. november, 2023 to bi bilo koristno , autohold in dnevne luči zadaj. 1 Citiraj
mazdaman Napisano 1. december, 2023 Prijavi Napisano 1. december, 2023 Meni bi tudi odgovarjalo, da bi dolge luči vklopilo prej ne pa komaj nad 50 km/h Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Alex Napisano 1. december, 2023 Prijavi Napisano 1. december, 2023 pred 3 urami je mazdaman napisal: Meni bi tudi odgovarjalo, da bi dolge luči vklopilo prej ne pa komaj nad 50 km/h Pa saj imaš 50/ uro takoj. 😊 Citiraj
Bini Napisano 2. december, 2023 Prijavi Napisano 2. december, 2023 Problem je v kaki ozki ulici in zaviti cesti na podeželju, ki praktično nič ne vidiš, če ti kaj skoči na cesto.... 🫣 Citiraj
kacnje Napisano 2. december, 2023 Prijavi Napisano 2. december, 2023 Ja, tole z dolgimi lučmi je ena od stvari, ki tudi mene hudičevo motijo. Pri moji Mazdi se dolge (govorimo o avtomatiki) vključijo pri 40 km/h. Ampak v naših koncih vozim praktično vedno tam okrog 39 pa da ga jebem. Ravno toliko je klancev, ostrih ovinkov, ozke ceste, da je to ravno to. In kurba vozi s kratkimi lučmi, pa bi mi hudičevo prav prišle dolge. Pogosto si rečem, da bom pa ročno preklapljal, kot smo včasih. Vse lepo in prav, če ne bi Mazdin inženir zadeve naredil tako, da moraš zavrteti iz tistega AUTO položaja v običajni. In to gre preko položaja OFF (kjer se ti ugasnejo luči). Mimogrede - dolge luči se pri upočasnjevanju izključijo pri 30 km/h. Žena ima hibridno Toyoto in pri njej se dolge luči avtomatsko prižgejo, ko doseže 30 km/h. Kar je občutno bolje. Citiraj
Jest Napisano 2. december, 2023 Prijavi Napisano 2. december, 2023 pred 24 minutami je kacnje napisal: Vse lepo in prav, če ne bi Mazdin inženir zadeve naredil tako, da moraš zavrteti iz tistega AUTO položaja v običajni. In to gre preko položaja OFF (kjer se ti ugasnejo luči). Pri novejsih je bolje reseno (vsaj ori CX-60… pa se mimzdi, da tudi CX-30,..) … da lahko rocno prizges dolge tudi, ko deluje avtomatika in ni potrebe po premikanju iz AUTO polozaja… Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Bini Napisano 2. december, 2023 Prijavi Napisano 2. december, 2023 pred 20 minutami je Jest napisal: Pri novejsih je bolje reseno (vsaj ori CX-60… pa se mimzdi, da tudi CX-30,..) … da lahko rocno prizges dolge tudi, ko deluje avtomatika in ni potrebe po premikanju iz AUTO polozaja… Res je tudi cx30 ima tako👍. Vseeno pa bi bilo bolje,da bi avtomatika preklopila pri 30km/h,ker pri teh naših lokalnih cestah je res tista prava hitrost ravno nekje med 35 in 40..... 1 Citiraj
kacnje Napisano 2. december, 2023 Prijavi Napisano 2. december, 2023 Lepo, da so oboje izboljšali. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.