Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Imam M6 CD175,, l. 2016 170k km. Problem je, da je nehala "delovat" majhna turbina. Do 2500 obratov gre avto kot star diesel brez turbine, potem pa normalno potegne. Je pa tudi rahlo slišati turbino, prej se je ni nič slišalo. Torque mi je pokazal napako P0299 - Powertrain. Ima kdo podobno izkušnjo? 

 

Screenshot_20231119_194323_Torque.jpg

Screenshot_20231119_194237_Torque.jpg

Popravljeno od tomzel
Napisano (urejeno)

Pri meni je bla podobna če ne ista napaka,..in je bil kriv senzor, sam nevem kateri. Ravno tako limp-mode brez turbine.

 

ne bom pa za 100% da je to to,..mogoče je bla sam podobna napaka

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
  dne 21. 11. 2023 ob 12:25 je Alex napisal:

Znana napaka na mali turbini, ko poči štift. 

Razširi  

Kakšen štift? A ni, ko je turbina za zamenjat, avto nevozen in zelo kadi? Moj je vozen, samo prave moči nima pod 2500 obratov. Ravno tega se bojim, da mi bo mehanik šel menjat komplet turbino, naredil ogromen strošek, zares bo pa neka manjša napaka. 

Popravljeno od tomzel
Napisano (urejeno)

Ko enkat odleti je prepozno zmelje lopatice. Avto s celim dpf ne sme v nobenem primeru kadit. Lahko je samo vakum cevka od lopute počena, sem imel primer ko je bila drobna luknica v vakum cevki in je avto vlekel samo nad 2500rpm. Pol drugi avto je imel težavo z egr nobene napake za egr po EGR off je avto začel normalno vlečt + spucan seslani kolektor( z orehovimi lupinami). Pa map sezor če je zapacan je tud problem. Najprej je treba na bolši tester Forscan je ok) prklopit k pokaže zraven napake use parametre ko se je napaka pojavila.

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Napisano
  dne 21. 11. 2023 ob 13:41 je tomzel napisal:

Hvala za link, moja je sicer že facelift. Te lopute so se lomile do facelifta. Sem pa na češkem forumu našel podoben primer in so menjali nek senzor. https://www.mazdaklan.cz/threads/p0299-nizsi-pretlak-turba.3610/

Razširi  

En sixpek pera prnes sabo d nbova žejna pa ti prklopim na tester. 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
  dne 21. 11. 2023 ob 13:41 je tomzel napisal:

Hvala za link, moja je sicer že facelift. Te lopute so se lomile do facelifta. Sem pa na češkem forumu našel podoben primer in so menjali nek senzor. https://www.mazdaklan.cz/threads/p0299-nizsi-pretlak-turba.3610/

Razširi  

Ne bo držalo. Tudi na FL se še vedno lomijo. 😉

Sicer pa, brez veze, da potem sprašuješ na forumu o problemu, če imaš že sam rešitev. 

 

 

Napisano

Živjo bi še jaz nekaj vpašal.

Imam cx 5 letnik 2014 2.2 175 hp. A gre za isto motor kot v mazdi 6? Imam pa sledeč problem. Pri obratih od 1800 do 2000 mi pri majhnem gasu motor cuka. Med pospeševanjem ni nobenega problema, le če držim omenjene obrate ...imam pa 155000 opravljenih km. Je problem v egr ventilu oz. kaj menite? lp, Mare

Napisano

Čiščenje sesalnega kolektorja? Če še ni bilo je to praktično nujno narest.

33112_1.png

Napisano
  dne 22. 11. 2023 ob 10:50 je marko72 napisal:

Živjo bi še jaz nekaj vpašal.

Imam cx 5 letnik 2014 2.2 175 hp. A gre za isto motor kot v mazdi 6? Imam pa sledeč problem. Pri obratih od 1800 do 2000 mi pri majhnem gasu motor cuka. Med pospeševanjem ni nobenega problema, le če držim omenjene obrate ...imam pa 155000 opravljenih km. Je problem v egr ventilu oz. kaj menite? lp, Mare

Razširi  

DA

Napisano
  dne 21. 11. 2023 ob 13:41 je tomzel napisal:

Hvala za link, moja je sicer že facelift. Te lopute so se lomile do facelifta. Sem pa na češkem forumu našel podoben primer in so menjali nek senzor. https://www.mazdaklan.cz/threads/p0299-nizsi-pretlak-turba.3610/

Razširi  

Facelift? Misliš letnik 2017? 

 

Še vedno imaš lahko težavo, ker imaš notri še del ki je bil narejen leta 2016. Težavo so pa odpravili z deli mislimda je bil april ali maj 2017. Tako da, sigurno imaš v tem primeru še staro verzijo in če to drži, ob priliki preventivno zaemnjaj, kot sem to naredil jaz.

Napisano
  dne 22. 11. 2023 ob 14:08 je SpEkTr napisal:

Facelift? Misliš letnik 2017? 

 

Še vedno imaš lahko težavo, ker imaš notri še del ki je bil narejen leta 2016. Težavo so pa odpravili z deli mislimda je bil april ali maj 2017. Tako da, sigurno imaš v tem primeru še staro verzijo in če to drži, ob priliki preventivno zaemnjaj, kot sem to naredil jaz.

Razširi  

Je za zamenjavo potrebno turbino sneti in razmontirati? A niso nekateri tudi preventivno zašvasali sporno del lopute?

Napisano

Meni je niso nič dol sneli, so naredili 'online'. Eni tudi zavarijo, odvisno, imaš več variant. Važno, da se pač ne losa tisti zatič oz podložka in matica.

Napisano

Update, @miha20 je včeraj naredil diagnostiko in hitro ugotovil, da je zatič odletel. Tako, da bo potrebna menjava turbine. Tistim, ki imate letnik pod 2017 predlagam preventivno menjavo lopute in se boste izognili velikim stroškom.

Drugače pa @miha20 dobro obvlada tudi elektroniko in mi je softwarsko ugasnil i-stop...., priporočam. Menjava turbine pa še sledi.

Napisano
  dne 22. 11. 2023 ob 14:08 je SpEkTr napisal:

Facelift? Misliš letnik 2017? 

 

Še vedno imaš lahko težavo, ker imaš notri še del ki je bil narejen leta 2016. Težavo so pa odpravili z deli mislimda je bil april ali maj 2017. Tako da, sigurno imaš v tem primeru še staro verzijo in če to drži, ob priliki preventivno zaemnjaj, kot sem to naredil jaz.

Razširi  

Kje si pa nabavil dele ta menjavo? Moja je konec 2016 in bi bilo pametno to zamenjati. 

 

 

Napisano
  dne 23. 11. 2023 ob 9:46 je SpEkTr napisal:

A nisi ti to loputo zavaril?

 

Meni so to uredili na uradnem servisu z uradnimi deli :)

Razširi  

Ne vem. Kdaj naj bi to naredili? 

Ker na uradnem servisu nisem bil že tri leta. 🤔

 

 

Napisano

Čak, saj misliš za šestico? Sem bil prepričan, da si enkrat nekje pisaril, da ti je to mehanik že pred časom uredil.

Napisano
  dne 23. 11. 2023 ob 9:54 je SpEkTr napisal:

Čak, saj misliš za šestico? Sem bil prepričan, da si enkrat nekje pisaril, da ti je to mehanik že pred časom uredil.

Razširi  

Ja, šestica. Mehanik je samo pregledal vse skupaj in naj bi bila, baje, vgrajena že novi tip. Če je pa to res pa ne vem. 

 

 

Napisano

Aja, hja ne vem. Kolikor sem gledal service bulletin mislm da so šele spomladi 2017 začeli z vgradnjo nove variante. Pri meni se je prej ko sem ugasnil motor slišal en tak kovinski zvok z motorja, ko je pomoje tisto loputo zaprl/odrpl kaj vem...No sedaj po tem ko sem to uredil, tega zvoka ni več.

Napisano
  dne 23. 11. 2023 ob 10:22 je SpEkTr napisal:

Aja, hja ne vem. Kolikor sem gledal service bulletin mislm da so šele spomladi 2017 začeli z vgradnjo nove variante. Pri meni se je prej ko sem ugasnil motor slišal en tak kovinski zvok z motorja, ko je pomoje tisto loputo zaprl/odrpl kaj vem...No sedaj po tem ko sem to uredil, tega zvoka ni več.

Razširi  

Na katerem servisu so ti pa to uredili?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Cena novega bi morala tolk pasti, da bi se verjetno za srednji razred EV, kjer ICE danes stane tam nekje 35-40k€, gibale nekje v območju maksimalno 25k€. Tako, da ti je vseeno tudi, če bo 10 letih ne iztržiš nič al pa mogoče jurja.   Se pravi, da gremo tudi z avti tja, kamor smo prišli z belo tehniko, telefoni, računalniki in drugimi zadevami, ki jih sploh več ne prodajamo, ko si zaželimo nove. Vse gre v smeti.
    • to je samo odgovor na potrebe trga na Kitajskem. Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit.  Mazda ima ime, servisno mrežo ter ji bo lažje kakor noname Kitajcu.  Sicer se pa iste načina poslužuje vedno več starih znamk (Cupra, Renault, VW,..)
    • Torej tolk o trajnostnem načinu življenja. Ko se zaradi dejanske zastarelosti mečejo 5 let stari avti na odpad. Noben ga noče, popravilo se ne splača, je tolk zastarel, da vsak naslednji kupec bi imel samo stroške z njim. Vprašanje je kako bo z rezervnimi deli.   Trenutno zgleda takole, da če kupiš električarja, ga kupiš dokler bo trajal in ga zapelješ samo še na odpad. Po 10 letih je vreden verjetno 0€ al pa je celo v minusu, ker ne vem kako je z razgradnjo baterij, ker v to obdobje šele prihajamo. Strahota bo verjetno vsak karambol pa ne zato, ker bi kaj zagorelo, ampak ker bo vrednost tako nizka, da bo zavarovalnica vzela 60% evrotax vrednosti in ta bo limitirala proti nič. Ravno zaradi tega se zavarovalnice niso odločile dvigniti premij, ker vrednost EV-jev tako hitro pada, da so končna izplačila sila majhna.   Kaj torej naredit, da vsaj malo ohranjaš investicijo, ki je v obliki avta kar precej velika? Trenutno žal edino tako, da še vedno kupiš ICE in verjetno bo še desetletje tako pol pa itak naj ne bi več imeli izbire. V teh 10 letih pa pač računat na to, da se bodo cene izdelave baterij tolk zmanjšale, da ne bodo glavni strošek. Da bodo zato tud EV-ji ohranjali ceno in da se jih bo splačalo popravljat in kaj tudi zamenjat.
    • Koliko sem bral so se že začele združevati znamke na Kitajskem
    • Na Kitajskem naj bi bilo več kot 300 njihovih domačih avtomobilskih znamk (podatek je star, lahko jih je sedaj že mnogo več). Neprestano se rojevajo nove in propadajo stare. Komaj čakam, da kupim kitajca za katerega čez pol leta ne bo nihče vedel, da je obstajal.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.