Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Imam M6 CD175,, l. 2016 170k km. Problem je, da je nehala "delovat" majhna turbina. Do 2500 obratov gre avto kot star diesel brez turbine, potem pa normalno potegne. Je pa tudi rahlo slišati turbino, prej se je ni nič slišalo. Torque mi je pokazal napako P0299 - Powertrain. Ima kdo podobno izkušnjo? 

 

Screenshot_20231119_194323_Torque.jpg

Screenshot_20231119_194237_Torque.jpg

Popravljeno od tomzel
Napisano (urejeno)

Pri meni je bla podobna če ne ista napaka,..in je bil kriv senzor, sam nevem kateri. Ravno tako limp-mode brez turbine.

 

ne bom pa za 100% da je to to,..mogoče je bla sam podobna napaka

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 33 minutami je Brane napisal:

Zamenjat turbino druge ni

Znana napaka na mali turbini, ko poči štift. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Alex napisal:

Znana napaka na mali turbini, ko poči štift. 

Kakšen štift? A ni, ko je turbina za zamenjat, avto nevozen in zelo kadi? Moj je vozen, samo prave moči nima pod 2500 obratov. Ravno tega se bojim, da mi bo mehanik šel menjat komplet turbino, naredil ogromen strošek, zares bo pa neka manjša napaka. 

Popravljeno od tomzel
Napisano (urejeno)

Ko enkat odleti je prepozno zmelje lopatice. Avto s celim dpf ne sme v nobenem primeru kadit. Lahko je samo vakum cevka od lopute počena, sem imel primer ko je bila drobna luknica v vakum cevki in je avto vlekel samo nad 2500rpm. Pol drugi avto je imel težavo z egr nobene napake za egr po EGR off je avto začel normalno vlečt + spucan seslani kolektor( z orehovimi lupinami). Pa map sezor če je zapacan je tud problem. Najprej je treba na bolši tester Forscan je ok) prklopit k pokaže zraven napake use parametre ko se je napaka pojavila.

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Napisano
pred 11 minutami je tomzel napisal:

Hvala za link, moja je sicer že facelift. Te lopute so se lomile do facelifta. Sem pa na češkem forumu našel podoben primer in so menjali nek senzor. https://www.mazdaklan.cz/threads/p0299-nizsi-pretlak-turba.3610/

En sixpek pera prnes sabo d nbova žejna pa ti prklopim na tester. 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 15 urami je tomzel napisal:

Hvala za link, moja je sicer že facelift. Te lopute so se lomile do facelifta. Sem pa na češkem forumu našel podoben primer in so menjali nek senzor. https://www.mazdaklan.cz/threads/p0299-nizsi-pretlak-turba.3610/

Ne bo držalo. Tudi na FL se še vedno lomijo. 😉

Sicer pa, brez veze, da potem sprašuješ na forumu o problemu, če imaš že sam rešitev. 

 

 

Napisano

Živjo bi še jaz nekaj vpašal.

Imam cx 5 letnik 2014 2.2 175 hp. A gre za isto motor kot v mazdi 6? Imam pa sledeč problem. Pri obratih od 1800 do 2000 mi pri majhnem gasu motor cuka. Med pospeševanjem ni nobenega problema, le če držim omenjene obrate ...imam pa 155000 opravljenih km. Je problem v egr ventilu oz. kaj menite? lp, Mare

Napisano

Čiščenje sesalnega kolektorja? Če še ni bilo je to praktično nujno narest.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je marko72 napisal:

Živjo bi še jaz nekaj vpašal.

Imam cx 5 letnik 2014 2.2 175 hp. A gre za isto motor kot v mazdi 6? Imam pa sledeč problem. Pri obratih od 1800 do 2000 mi pri majhnem gasu motor cuka. Med pospeševanjem ni nobenega problema, le če držim omenjene obrate ...imam pa 155000 opravljenih km. Je problem v egr ventilu oz. kaj menite? lp, Mare

DA

Napisano
On 11/21/2023 at 2:41 PM, tomzel said:

Hvala za link, moja je sicer že facelift. Te lopute so se lomile do facelifta. Sem pa na češkem forumu našel podoben primer in so menjali nek senzor. https://www.mazdaklan.cz/threads/p0299-nizsi-pretlak-turba.3610/

Facelift? Misliš letnik 2017? 

 

Še vedno imaš lahko težavo, ker imaš notri še del ki je bil narejen leta 2016. Težavo so pa odpravili z deli mislimda je bil april ali maj 2017. Tako da, sigurno imaš v tem primeru še staro verzijo in če to drži, ob priliki preventivno zaemnjaj, kot sem to naredil jaz.

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Facelift? Misliš letnik 2017? 

 

Še vedno imaš lahko težavo, ker imaš notri še del ki je bil narejen leta 2016. Težavo so pa odpravili z deli mislimda je bil april ali maj 2017. Tako da, sigurno imaš v tem primeru še staro verzijo in če to drži, ob priliki preventivno zaemnjaj, kot sem to naredil jaz.

Je za zamenjavo potrebno turbino sneti in razmontirati? A niso nekateri tudi preventivno zašvasali sporno del lopute?

Napisano

Meni je niso nič dol sneli, so naredili 'online'. Eni tudi zavarijo, odvisno, imaš več variant. Važno, da se pač ne losa tisti zatič oz podložka in matica.

Napisano

Update, @miha20 je včeraj naredil diagnostiko in hitro ugotovil, da je zatič odletel. Tako, da bo potrebna menjava turbine. Tistim, ki imate letnik pod 2017 predlagam preventivno menjavo lopute in se boste izognili velikim stroškom.

Drugače pa @miha20 dobro obvlada tudi elektroniko in mi je softwarsko ugasnil i-stop...., priporočam. Menjava turbine pa še sledi.

Napisano
pred 19 urami je SpEkTr napisal:

Facelift? Misliš letnik 2017? 

 

Še vedno imaš lahko težavo, ker imaš notri še del ki je bil narejen leta 2016. Težavo so pa odpravili z deli mislimda je bil april ali maj 2017. Tako da, sigurno imaš v tem primeru še staro verzijo in če to drži, ob priliki preventivno zaemnjaj, kot sem to naredil jaz.

Kje si pa nabavil dele ta menjavo? Moja je konec 2016 in bi bilo pametno to zamenjati. 

 

 

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

A nisi ti to loputo zavaril?

 

Meni so to uredili na uradnem servisu z uradnimi deli :)

Ne vem. Kdaj naj bi to naredili? 

Ker na uradnem servisu nisem bil že tri leta. 🤔

 

 

Napisano

Čak, saj misliš za šestico? Sem bil prepričan, da si enkrat nekje pisaril, da ti je to mehanik že pred časom uredil.

Napisano
pred 17 minutami je SpEkTr napisal:

Čak, saj misliš za šestico? Sem bil prepričan, da si enkrat nekje pisaril, da ti je to mehanik že pred časom uredil.

Ja, šestica. Mehanik je samo pregledal vse skupaj in naj bi bila, baje, vgrajena že novi tip. Če je pa to res pa ne vem. 

 

 

Napisano

Aja, hja ne vem. Kolikor sem gledal service bulletin mislm da so šele spomladi 2017 začeli z vgradnjo nove variante. Pri meni se je prej ko sem ugasnil motor slišal en tak kovinski zvok z motorja, ko je pomoje tisto loputo zaprl/odrpl kaj vem...No sedaj po tem ko sem to uredil, tega zvoka ni več.

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Aja, hja ne vem. Kolikor sem gledal service bulletin mislm da so šele spomladi 2017 začeli z vgradnjo nove variante. Pri meni se je prej ko sem ugasnil motor slišal en tak kovinski zvok z motorja, ko je pomoje tisto loputo zaprl/odrpl kaj vem...No sedaj po tem ko sem to uredil, tega zvoka ni več.

Na katerem servisu so ti pa to uredili?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
    • Daj vin šasijo da pogledam, sam d kisikova sonda crkne mal dvomim, možno pa je, jz bi kr adblue off naredu k ga najbrš adblue serje ne ta sezor. K boš zmetov 1500€ na avto pa še kr nbo delal. Preden boto adblue začel meriti bo tud ta mazda pezijo dočakala. O vw in adblue pa raje nebi sploh kometirov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.