Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj! Lansko leto se je prižgala lučka za motor! Na servisu so ugotovili da je šla lambda sonda! Zamenjamo in ca pol leta je bil mir! Ponovno na tester kjer ponovno kaze na lambdo, kjer pa se jim sprva ni menjalo lambde ampak so sumili da nekje lahko vlece zrak in zato javlja napako! No to je bilo BP in so menjali lambdo pod garancijo! Cez tri dni se lucka spet prizge! Avto sicer gre in dela vse normalno razen ko gori lucka ne dela start/stop sistem! Je imel ze kdo podoben problem in ga uspesno resil? Ne da se mi pregovarjat po servisih kjer naredijo kar rece tester in morda niti ne razmislijo o resitvi!

Napisano

Hmm, rešujete posledico in ne izvora problema. Nekje drugje nekaj ne štima, da tako hitro skuri sondo.

 

A aku imaš še prvi?

Napisano

Kateri serviser se je ubadal s to težavo? Morda ne bi bilo odveč še koga drugega obiskati glede težave.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 26. 11. 2023 ob 9:17 je NevLado napisal:

Hmm, rešujete posledico in ne izvora problema. Nekje drugje nekaj ne štima, da tako hitro skuri sondo.

 

A aku imaš še prvi?

Ne, ni prvi, mislim da eno leto ali pa res max dve, zamenjan na original servisu...

 

A je sonda skurjena ali ne ne vem, pozabil sem dopisat, da se lucka priziga in ugasa malo nakljucno, torej ne sveti cel cas. Za vikend je svetila, danes ne...

pred 20 urami je Brane napisal:

Denso ali ngk,na drugo japonci ne delajo

 Original servis, original lambda, vsaj naj bi bila...

pred 3 urami je Z M A J napisal:

Kateri serviser se je ubadal s to težavo? Morda ne bi bilo odveč še koga drugega obiskati glede težave.

Interclass, fora je da se ugasa in priziga nakljucno, seveda ko prides na servis ne sveti, sicer napako vidijo ampak potem vemo kako je, kar tester rece je to to.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
3 hours ago, rookiee said:

Ne, ni prvi, mislim da eno leto ali pa res max dve, zamenjan na original servisu...

 

A je sonda skurjena ali ne ne vem, pozabil sem dopisat, da se lucka priziga in ugasa malo nakljucno, torej ne sveti cel cas. Za vikend je svetila, danes ne...

 Original servis, original lambda, vsaj naj bi bila...

Interclass, fora je da se ugasa in priziga nakljucno, seveda ko prides na servis ne sveti, sicer napako vidijo ampak potem vemo kako je, kar tester rece je to to.

Tam ima g. Majes veliko izkušenj. Naj on pogleda, če še ni.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Da ga ni pred prvim pojavom napake kakšen "Miha20" programiral? 😜

Za @miha20 pa jaz jamčim, da je strup, res pozna zadeve in ve kaj dela. Če je kdo v mazda skupini na fb, lahko vidi tudi vso ostalo njegovo delo na mazdah, od obnove mazdinih dizlov do menjav turba, ketn itd...

Napisano
pred 4 urami je vzupan3 napisal:

Tam ima g. Majes veliko izkušenj. Naj on pogleda, če še ni.

Majes ga je priklopil na tester, menil da mogoce kjer vlece zrak mimo kar se je izkazalo za negativno...

Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

Kakšna težava s katalizatorjem mogoče?

Če je prva sonda napaka presežen limit al pa kj podobnga je lahko težava injektroji ali svečkam loputo map senzorjem ali maf

če je druga sonda težava je lahko katalizator 

najprej treba na tester d se vidi ob kakih parametrih se napaka pojavi

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jest sem sel 2 leti nazaj iz Michelin PS3 na Hankook s1 evo3. Meni je hankook super guma, sploh pa takrat, price/performance, je bilo tezko najdt boljso gumo.  GY imam pa zimske, bom pa reku, po mokrem in suhem, super. V snegu, so pa od samega zacetka en velik pofl.
    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.