Brane Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 Če nima pa en kos kartona na masko 1 1 Citiraj
Alex Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 pred 11 minutami je Brane napisal: Če nima pa en kos kartona na masko Kot smo to delali na 101-kah včasih. 😄😄 2 Citiraj
Slivka Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 Danes sem bil prav pozoren, ker sem moral s FucksWagnom (dvolitrski trubo-dizel) na pot in ima en kup senzorjev, da lažje ugotoviš, kaj je krepalo. In sem spremljal temperaturo. Še prej naj povem, da se skale pri 50°C šele začnejo... Hladilna tekočina je 60°C dosegla po 5,5 km vožnje. Motorno olje je 60°C doseglo po 8 km vožnje. Hladilna tekočina je 90°C dosegla po 12 km vožnje. Potem je pa trajalo predolgo, ko sem pa po 22 km vožnje pogledal na števce, je imelo pa motorno olje že 96°C... Tako da, ja, po petih minutah vožnje bolj težko toplo piha... 1 1 Citiraj
Bini Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 Sploh, če se po klancu v dolino pelješ in motor sploh ni obremenjen.... Citiraj
Brane Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 Še katrca je imela to pod dodatno opremo 1 Citiraj
Alex Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 pred 2 urama je Brane napisal: Še katrca je imela to pod dodatno opremo Samo katrca je bila francosti izdelek, 101-ka pa višek jugo tehnike. 🤣🤣 1 Citiraj
dvorjan Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 Vidite, tudi pri gretju je EV v prednosti. Električni grelec greje praktično takoj - in to fejst, če tako želiš. Pa tudi (pred)gretje preko aplikacije ali po urniku imaš ipd. Citiraj
Slivka Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 Tudi nafta lahko greje takoj. In tudi (pred)gretje preko aplikacije ali po urniku imaš ipd. https://www.webasto.com/en-int/heating/air-heater/air-top-evo-40-55.html https://www.webasto.com/en-int/heating/parking-heater/thermo-pro-90.html https://www.webasto.com/en-int/heating/rv-heater/diesel-cooker-x-100.html 3 Citiraj
dvorjan Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 Ja, dragi Slivka, ampak, kot smo to že ugotavljali, imajo EV to serijsko, ICE pa za doplačilo in silno redko ... Citiraj
Jest Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 Pri meni zacne toplo pihat po pol minute, ko se vsedem v avto… 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
NevLado Napisano 4. december, 2023 Prijavi Napisano 4. december, 2023 dne 1. 12. 2023 ob 19:02 je sportman333 napisal: Ko nekdo podrobno (več let) spremlja in prebere Mazda forum, žal po prebranem ne bi imel ne dizel in ne bencin motorja....(mogoče edino kjer nisem zasledil težav sta 2.5 dinozaver motor in za enkrat X186), vse ostalo je pa bolj tako tako.....loto sedmica, euro jack-pot in druge igre na srečo.....to pa ni ravno za hvalit se Šrot od zastarelega 2.5 motorja, a napišemo na mazdo zakaj še kr ta jajca vgrajujejo v CX-60, hvala 1 Citiraj
Boss Napisano 5. december, 2023 Prijavi Napisano 5. december, 2023 pred 10 urami je dvorjan napisal: Ja, dragi Slivka, ampak, kot smo to že ugotavljali, imajo EV to serijsko, ICE pa za doplačilo in silno redko ... Ja full dobr res, ko ti pozim zaradi vseh teh faktorjev že tako mizeren domet pade še za 30%. 1 Citiraj
dvorjan Napisano 5. december, 2023 Prijavi Napisano 5. december, 2023 pred 23 minutami je Boss napisal: Ja full dobr res, ko ti pozim zaradi vseh teh faktorjev že tako mizeren domet pade še za 30%. Kaj ima to veze z gretjem? 😃 EV kupiš glede na svoje najbolj pogoste potrebe po prevozu. Če imaš dnevne relacije pod 100 km, te prav nič ne boli, če pozimi pokuri 30 % več. Pa saj dizli in bencinarji na zimskih kratkih relacijah tudi imajo 30 % višjo porabo, pa še zebe vas pri teh vožnjah. Kdo je torej na boljšem?! Citiraj
Boss Napisano 5. december, 2023 Prijavi Napisano 5. december, 2023 pred 3 minutami je dvorjan napisal: Kaj ima to veze z gretjem? 😃 EV kupiš glede na svoje najbolj pogoste potrebe po prevozu. Če imaš dnevne relacije pod 100 km, te prav nič ne boli, če pozimi pokuri 30 % več. Pa saj dizli in bencinarji na zimskih kratkih relacijah tudi imajo 30 % višjo porabo, pa še zebe vas pri teh vožnjah. Kdo je torej na boljšem?! Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti. Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj. Citiraj
Slivka Napisano 5. december, 2023 Prijavi Napisano 5. december, 2023 @Boss, brez zamere, ampak ti osebno imaš nekaj izolacije že sam po sebi - ne pretirano, ampak nekaj jo pa je. Tisti, bolj koščene sorte, imajo pa najbrž več težav... 3 Citiraj
Boss Napisano 5. december, 2023 Prijavi Napisano 5. december, 2023 pred 4 urami je Slivka napisal: @Boss, brez zamere, ampak ti osebno imaš nekaj izolacije že sam po sebi - ne pretirano, ampak nekaj jo pa je. Tisti, bolj koščene sorte, imajo pa najbrž več težav... To drži, ampak vseeno tisto gretje zicev deluje tudi pri suhcih tako da . Itak se pa velika večina tko obleče za v avto kot bi šla na Himalajo. Če je enako oblečen zunaj je Ok, če gre v avto ga pa zebe. 2 Citiraj
NevLado Napisano 5. december, 2023 Prijavi Napisano 5. december, 2023 pred 11 urami je Boss napisal: Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti. Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj. Jah lahko je tebi, ogrevan sedež, ogrevan volan, od zadi pa še mal vročine od zavornih čeljusti... ni čudno da ti je vroče 1 5 Citiraj
Scr3am Napisano 5. december, 2023 Prijavi Napisano 5. december, 2023 (urejeno) dne 4. 12. 2023 ob 8:01 je Slivka napisal: Danes sem bil prav pozoren, ker sem moral s FucksWagnom (dvolitrski trubo-dizel) na pot in ima en kup senzorjev, da lažje ugotoviš, kaj je krepalo. In sem spremljal temperaturo. Še prej naj povem, da se skale pri 50°C šele začnejo... Hladilna tekočina je 60°C dosegla po 5,5 km vožnje. Motorno olje je 60°C doseglo po 8 km vožnje. Hladilna tekočina je 90°C dosegla po 12 km vožnje. Potem je pa trajalo predolgo, ko sem pa po 22 km vožnje pogledal na števce, je imelo pa motorno olje že 96°C... Tako da, ja, po petih minutah vožnje bolj težko toplo piha... No jaz sem isto sedaj stopal, ko se vozim v nocno in je po malo manj kot 4 min in po 5 km ze zacelo toplo pihati. Zunanja temperatura je bila 1 C. Ko bo zunaj bolj mrzlo in bo minus bo vrjetno malenkost vec potreboval ( cca. 7-8 min).Stestiram se zjutri, ko se bom vracal iz nocne Moj je bencinar in kljub temu, da imam vecjo prostornino, kot tvoj se hitreje ogreje, ker dizel rabi dlje. Aja avto ne pije olja in stoji zunaj pod nadstreskom. Popravljeno 5. december, 2023 od Scr3am 2 Citiraj
dvorjan Napisano 5. december, 2023 Prijavi Napisano 5. december, 2023 Še malo ICE vs EV na temo zimskih razmer (tako vožnje kot gretja itd.): Electric vehicles are better than gas-powered cars in winter—here’s why ARSTECHNICA.COM All cars lose range when the temperature drops below freezing, not just EVs. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 5. december, 2023 Prijavi Napisano 5. december, 2023 Tista o 30% večji porabi ice pozimi je bosa. Meni res porabi dva deci več, ampak to se komot pripiše večjemu trenju zimskih gum. Enako imajo tudi ev pozimi večjo porabo zaradi zimskih gum. Razlika je le, da zaradi precej bolj obremenjenih gum ev porabijo več watov za premagovanje trenja, kot ice. Pri mojem avtu na dinozavre ne pogrešam webasta. Gretje zicev, takojšen topel zrak zaradi električnih grelcev v prezračevalnem sistemu in pa vetrobransko steklo na električno gretje - imam skoraj ev. Z razliko da zaradi nižje temperature kilo nafte ne izgublja energetsko vrednost tako kot pri ev v mrazu pada gostota energije po kili baterije. Ko se mašina segreje, je dinozaverski avto mnogo bolj ekološki kot ev, ker za ogrevanje porablja odpadno energijo, medtem ko mora ev porabljati koristno energijo. 3 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bini Napisano 6. december, 2023 Prijavi Napisano 6. december, 2023 Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉 Citiraj
NevLado Napisano 6. december, 2023 Prijavi Napisano 6. december, 2023 pred 11 urami je Mraušk Mčk napisal: Tista o 30% večji porabi ice pozimi je bosa. Meni res porabi dva deci več, ampak to se komot pripiše večjemu trenju zimskih gum. Enako imajo tudi ev pozimi večjo porabo zaradi zimskih gum. Razlika je le, da zaradi precej bolj obremenjenih gum ev porabijo več watov za premagovanje trenja, kot ice. Pri mojem avtu na dinozavre ne pogrešam webasta. Gretje zicev, takojšen topel zrak zaradi električnih grelcev v prezračevalnem sistemu in pa vetrobransko steklo na električno gretje - imam skoraj ev. Z razliko da zaradi nižje temperature kilo nafte ne izgublja energetsko vrednost tako kot pri ev v mrazu pada gostota energije po kili baterije. Ko se mašina segreje, je dinozaverski avto mnogo bolj ekološki kot ev, ker za ogrevanje porablja odpadno energijo, medtem ko mora ev porabljati koristno energijo. Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 3 Citiraj
Scr3am Napisano 6. december, 2023 Prijavi Napisano 6. december, 2023 pred 7 urami je Bini napisal: Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉 Potem pa svizec cokolado zavije v folijo. 1 1 Citiraj
Jest Napisano 6. december, 2023 Prijavi Napisano 6. december, 2023 pred 3 urami je NevLado napisal: Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? Jaz tudi pri bencinarju ali dizlu nisem imel omembe vredne razlike v porabi poleti/pozimi ... Pri PHEV se pa pozna in kaze doseg z baterijo samo nekje med 35 in 40 km sedaj, ko je mraz... Ko je bilo bolj toplo, pa je kazal doseg med 50 in 65 km ... 1 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Matick Napisano 6. december, 2023 Prijavi Napisano 6. december, 2023 pred 3 urami je NevLado napisal: Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? Jest imam na relacije pozimi nekje 2dcl manjšo porabo kot z letnimi. Jest bi reku da je to zato ker je lažja feltna (16" vs 18"), ne vem pa koliko vpliva ima razlika v širini, 1cm Na kratke vožnje, do 20km, je pa poraba večja za par dcl, to je pri negativnih temperaturah, in avto parkiran celo noč zunaj. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.