miha20 Napisano 2. december, 2023 Prijavi Napisano 2. december, 2023 (urejeno) Potrebujemo solno kislino 20% 1l (zmešamo jo z 3l vode) Visokopretočno črpalko 100l/h+ (jaz nimam tok močne črpalke ampak 100l ekspanzisko posodo za hidrofor, za moment dosežen ogromen pretok) Fajn je če je pred čiščenje narejena prisilna regeneracija da seje zgorijo in da ostane samo pepel. Najprej odstranim use senzorje Nisem našel vijakov zamašitev luken od senzorjev(so od podvozja isti ko navoj senzorjev 😅) V DPF nalijem solno kislino počakam 30min in operem z visokim pretokom vode, prem toliko časa dokler ne teče čista voda Zmontiram nazaj in motor pustim v prostem teku 30min da se voda počasi posuši v filtru Po čiščenju ima tlak DPF 0.3-0.4kpa ( z EGR off, brez egr off 0.3kpa) toliko tlaka ma nov DPF), črnega izpuha ni tako da je DPF ostal cel PXL_20231202_120250779.TS.mp4 Popravljeno 5. december, 2023 od miha20 5 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Boss Napisano 2. december, 2023 Prijavi Napisano 2. december, 2023 A pa nič ne poškoduje satje pri takem pretoku? Ker tole je precej tlaka v določenem trenutku. Citiraj
miha20 Napisano 2. december, 2023 Avtor Prijavi Napisano 2. december, 2023 Prov veliko ga ne more bit k sm mev folijo okol cevi navito več kot 1bar sigurno ni bilo, Zgleda visok tlak ampak ni samo visok pretok je. Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Boss Napisano 2. december, 2023 Prijavi Napisano 2. december, 2023 Aha, šele zdajle uspel pogledat video (Mozzila mi ga ne pokaže) v Brave-u in res ne zgleda drastično. Bolj zato sem ugibal, ker voda je hudič, ker je nestisljiva v primerjavi s plini in zna narest škodo tam, kjer najmanj pričakuješ. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.