Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem.

 

Februarja letos sem postal lastnik vozila mazda CX-5 2.5 G194 awd, letnik 2018.

Po rednem servisu letos sredi 11 meseca sem pri nižjih temperaturah (pod 5 stopinj) začel opazati nenavaden zvok ob zagonu motorja (ticking sound). Nato to traja dokler se motor ne segreje. Sicer avto deluje odlično, ko je motor segret. Nastanek težav sevada ni nujno povezan s samim servisom, prej z začetkom malo nižjih temperatur.

Kot so mi omenili je notri olje 5-30. Na internetu sem bral, da bi znal bit kakšen dročnik. Avto sem peljal na 2 pooblaščena servisa (kjer je bil tudi vedno servisiran) in razložil kaj se dogaja in priložil tudi videposnetke, ker do tega ne pride vedno. Približno 2x na teden.

Na interclassu pravijo da ne slišijo ničesar, v BTCju (sem jim pustil avto par dni) pa mehanik pravi, da je to dročink in da naj pustim pri miru, da ni problem če ropota in kasneje izgine, ko se motor segreje in olje zakroži. Češ, da bom imel samo nepotrebne stroške.

 

Avto je od maja 2023 izven 5 letne garancije.

 

1. Ali je potrebno popravilo? Ali se dela škoda? 

2. Ali lahko kljub potečeni garanciji - 5 let dobim kakšno možnost za '' garancijo na motor'' in mi to uredijo brezplačno ali pa delimo stroške?

3. Ali ima kdo toliko izkušenj, da bi mi znal povedati za kakšno težavo gre? Avto bi rad obdržal ker mi je všec.

4. V prilogi tudi 2 datoteki na temo težav

 

Spodaj link do posnetkov zvoka motorja po datumih:

https://1drv.ms/f/s!As5621JOZ7912ya-ZJCIjKzFWlDi?e=eh7MB6

 

1. 20231122_161401 -> najbolj nazoren posnetek kovinskega zvoka kar jih imam.

2. 20231123_165707 -> prav tako se sliši nenavaden zvok

3. 20231204_152130 -> nenavaden zvok

4. 20231204_161217 -> normalni zvok

 

 

Vsem v naprej hvala za odgovore.

 

Lep pozdrav.

MC-10168140-0001 (1).pdf MC-10191534-0001[1]_231223_225151.pdf

Napisano
pred 36 minutami je klop88 napisal:

Lep pozdrav vsem.

 

Februarja letos sem postal lastnik vozila mazda CX-5 2.5 G194 awd, letnik 2018.

Po rednem servisu letos sredi 11 meseca sem pri nižjih temperaturah (pod 5 stopinj) začel opazati nenavaden zvok ob zagonu motorja (ticking sound). Nato to traja dokler se motor ne segreje. Sicer avto deluje odlično, ko je motor segret. Nastanek težav sevada ni nujno povezan s samim servisom, prej z začetkom malo nižjih temperatur.

Kot so mi omenili je notri olje 5-30. Na internetu sem bral, da bi znal bit kakšen dročnik. Avto sem peljal na 2 pooblaščena servisa (kjer je bil tudi vedno servisiran) in razložil kaj se dogaja in priložil tudi videposnetke, ker do tega ne pride vedno. Približno 2x na teden.

Na interclassu pravijo da ne slišijo ničesar, v BTCju (sem jim pustil avto par dni) pa mehanik pravi, da je to dročink in da naj pustim pri miru, da ni problem če ropota in kasneje izgine, ko se motor segreje in olje zakroži. Češ, da bom imel samo nepotrebne stroške.

 

Avto je od maja 2023 izven 5 letne garancije.

 

1. Ali je potrebno popravilo? Ali se dela škoda? 

2. Ali lahko kljub potečeni garanciji - 5 let dobim kakšno možnost za '' garancijo na motor'' in mi to uredijo brezplačno ali pa delimo stroške?

3. Ali ima kdo toliko izkušenj, da bi mi znal povedati za kakšno težavo gre? Avto bi rad obdržal ker mi je všec.

4. V prilogi tudi 2 datoteki na temo težav

 

Spodaj link do posnetkov zvoka motorja po datumih:

https://1drv.ms/f/s!As5621JOZ7912ya-ZJCIjKzFWlDi?e=eh7MB6

 

1. 20231122_161401 -> najbolj nazoren posnetek kovinskega zvoka kar jih imam.

2. 20231123_165707 -> prav tako se sliši nenavaden zvok

3. 20231204_152130 -> nenavaden zvok

4. 20231204_161217 -> normalni zvok

 

 

Vsem v naprej hvala za odgovore.

 

Lep pozdrav.

MC-10168140-0001 (1).pdf 381.43 kB · 2 prenosa MC-10191534-0001[1]_231223_225151.pdf 283.33 kB · 1 prenos

Daj preveri številko šasije tukaj: https://www.mazda.si/lastniki/moje-vozilo/vpoklici/

Napisano (urejeno)

Kolikor vem gre za "običajen" bencinski Mazda ropotajoč zvok. Prvič sem ga opazil na CX-3 2.0 letnik 2016 pri zagonu mrzlega in je trajal nekaj minut. Na pooblaščenem servisu so takrat dejali, da je to običajen zvok in ni nič narobe. 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 minutami je klop88 napisal:

Sem preveril. Vse OK.

Screenshot_20231226_110156_Chrome.jpg

No potem vemo, da ni to serijska napaka ampak je lahko samo tvoj motor prizadet.

 

Meni se prvi zvok NE ZDI normalen. 

 

To da pa slišiš "klac klac klac" ob mrzlem zagonu je pa za te motorje (in vse ostale z direktnim vbrizgom) normalno.

 

 

 

Menjat dročnike? Hja, ko enkrat motor odpreš ni nikoli več tak, kot je bil pred odprtjem. In če zvok pri toplem izgine (za kar je motor pravzaprav narejen, da laufa blizu 100 stopinj vode in malo več za olje), jaz ne bi šel v nobene posege. Ker ni nobene garancije, da z novim dročnikom tega NE bo. Koliko pa imaš prevoženih KM? Vozi naprej 5w30 in menjaj olje striktno ko se ti užge lučka oziroma pred 15kkm, če imaš veliko mestne vožnje.

 

Drugače pa kak komentar od @scania??

Napisano

Kako so pa bili servisi delani? , zdaj bolj je mrzlo večja je zračnost klackalic. Pri hladnem zagonu je mazdin bencinar malo bolj glasen. Kaj pa da malo gas dodaš, takrat zvok zgine? Moral bi ker tlak naraste in zracnost klacklaic zapolni olje. Katero olje je v avtu?

Napisano

Kako so pa bili servisi delani? , zdaj bolj je mrzlo večja je zračnost klackalic. Pri hladnem zagonu je mazdin bencinar malo bolj glasen. Kaj pa da malo gas dodaš, takrat zvok zgine? Moral bi ker tlak naraste in zracnost klacklaic zapolni olje. Katero olje je v avtu?

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Samo to ornk kovinsko tolče. Mogoče bi dal zlatkota3v olje in videl če kaj ublaži zadevo?

Ja. To kar je na 1. posnetku je bilo samo 1x - sem ravno takrat posnel. Potem ni bilo nikoli več tolk glasno.

Katero olje je to?

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

No potem vemo, da ni to serijska napaka ampak je lahko samo tvoj motor prizadet.

 

Meni se prvi zvok NE ZDI normalen. 

 

To da pa slišiš "klac klac klac" ob mrzlem zagonu je pa za te motorje (in vse ostale z direktnim vbrizgom) normalno.

 

 

 

Menjat dročnike? Hja, ko enkrat motor odpreš ni nikoli več tak, kot je bil pred odprtjem. In če zvok pri toplem izgine (za kar je motor pravzaprav narejen, da laufa blizu 100 stopinj vode in malo več za olje), jaz ne bi šel v nobene posege. Ker ni nobene garancije, da z novim dročnikom tega NE bo. Koliko pa imaš prevoženih KM? Vozi naprej 5w30 in menjaj olje striktno ko se ti užge lučka oziroma pred 15kkm, če imaš veliko mestne vožnje.

 

Drugače pa kak komentar od @scania??

Tudi meni se ne zdi ok, nisem pa strokovnjak.

Na menjavo dročnikov sem pomislil kot izhod v sili. Predvsem me zanima ali se dela kakšna škoda če se jih sliši oz. enega izmed njih če tole res ignoriram?
Priložil sem tudi dve datoteki, ki namigujeta na dročnike. Mazda sama je za te letnike izdelala pripeto dokumentacijo. Zato me zanima, če ima smisel vztrajati, da mi na uradnem servisu tole zrihtajo kot morebitno garancijo na motor ali ne (če bi to sploh dosegel)?

Avto ima komaj 110.000 km. Sem ga kupil še pod garancijo, ki pa je zdaj potekla.

Ja, glede servisov bom upošteval, normalno. Kar se tega tiče jaz ne ''šparam'' na avtomobilih. Hočem priti do dna tudi temu zvoku, da sem potem miren in lahko računam na ''Mazdinega zanesljivega 2.5 bencinarja'' :)

MC-10168140-0001 (1).pdf MC-10191534-0001[1]_231223_225151.pdf

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Kako so pa bili servisi delani? , zdaj bolj je mrzlo večja je zračnost klackalic. Pri hladnem zagonu je mazdin bencinar malo bolj glasen. Kaj pa da malo gas dodaš, takrat zvok zgine? Moral bi ker tlak naraste in zracnost klacklaic zapolni olje. Katero olje je v avtu?

Servisi so bili delani redno - na pooblaščenih servisih Mazda.
Ne, zvok ne izgine dokler ne naredim nekaj kilometrov in se motor segreje na delovno temperaturo. Potem motor laufa OK. Je pa res, da se ta zvok ne pojavi vedno.

Na predračun za servis so mi dali 2 tipa. mislim pa da so dali notri 5w-30. Če jih pokličem jutri, nisem prepričan, ali mi bodo znali za sigurno povedat, katero olje je bilo uporabljeno. Ne vem kako natančno je to zavedeno v njihovem sistemu.

 

Ponudba.JPG

Napisano (urejeno)

Tak zvok je M2 1.5 103km, dobla pri ca. 4.5 letih. Prvo je bil pri res hladnih jutrih, 100m po ulici.

Na koncu je že bil vsak hladen zagon. Kak malo bolj dodatnik se gasa, je šklopotalo.

 

Šel sem iz Mazda olja na Motul. Na to na Shell 5w30 (torej na redkejše).

Težavo je 3 leta nazaj odpravil Ravenol.

Moj povzetek. Točil sem zamano olje ven na 7-8k km. Ker je bila mestno vožena, je imela zapacano mašino. Redkejše olje in ta skrajšan interval, sta jo počasi očistila. Slišalo pa se je variabilno jermenico, ki je bila zamazana in ni skočila do konca na svoje mesto ob hladnem zagonu.

 

To sem dognal sam. Mehanik na uradnem servisu je rekel, da bo redkejše olje poslabšalo zadeve. Kar ni. Tudi pravili so od drončnikov zjahanih, do verige zrabljene.

Je pa žalostno, da mora bit en računalničar mojster za vse, ker vsi uradni šolani ljudje nimajo pojma.

 

Isto na Alfi, sem moram mehanike učit na uradnem servisu.

 

Sem ne presem zadev, ko mi rečejo vozi naprej, ni še dovolj zanič 🙁

 

Kakšno olje imaš na pol intervala? Črno kot tinta? Še vedno dopuščam možnost, da je drončnik.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Shell Ultra Professional AF je bil že zelo velik napredek.

Šel sem z njega, ker je bil A5. In sem tukaj prebral, da je to bolj za okolje ne pa za motor.

 

Ravenol sem imel HCL. Zadnji dve menjavi, ga nisem dobil v SLO ampak iz Autodoc-a. Če sem se vsekal v modelu olja, je vse v moji temi poslikano.

Popravljeno od godlike
Napisano
dne 26. 12. 2023 ob 15:05 je godlike napisal:

Tak zvok je M2 1.5 103km, dobla pri ca. 4.5 letih. Prvo je bil pri res hladnih jutrih, 100m po ulici.

Na koncu je že bil vsak hladen zagon. Kak malo bolj dodatnik se gasa, je šklopotalo.

 

Šel sem iz Mazda olja na Motul. Na to na Shell 5w30 (torej na redkejše).

Težavo je 3 leta nazaj odpravil Ravenol.

Moj povzetek. Točil sem zamano olje ven na 7-8k km. Ker je bila mestno vožena, je imela zapacano mašino. Redkejše olje in ta skrajšan interval, sta jo počasi očistila. Slišalo pa se je variabilno jermenico, ki je bila zamazana in ni skočila do konca na svoje mesto ob hladnem zagonu.

 

To sem dognal sam. Mehanik na uradnem servisu je rekel, da bo redkejše olje poslabšalo zadeve. Kar ni. Tudi pravili so od drončnikov zjahanih, do verige zrabljene.

Je pa žalostno, da mora bit en računalničar mojster za vse, ker vsi uradni šolani ljudje nimajo pojma.

 

Isto na Alfi, sem moram mehanike učit na uradnem servisu.

 

Sem ne presem zadev, ko mi rečejo vozi naprej, ni še dovolj zanič 🙁

 

Kakšno olje imaš na pol intervala? Črno kot tinta? Še vedno dopuščam možnost, da je drončnik.

Hvala lepa za komentarje. Bom šel v menjavo olja kot svetuješ. Lepo po korakih.
Danes ko je bilo 10 stopinj je motor itak delal BP.

Olja še nisem videl, ker je bil zadnji servis narejen na uradnem servisu. Naslednjič bom lahko pogledal, ker se avto verjetno ne bo servisiral več na uradnem..

Napisano (urejeno)

Olje tudi vidiš na palčki.

 

Na foromu je bilo kar nekaj povedano o kapljični analizi olja. Lahko tud tak test narediš.

 

Edino za olje, preveri specifikacije, moja je le bila 2010.

Popravljeno od godlike
Napisano

Izbrskal sem račun od servisa.
Na računu za tip olja piše: DEXELIA DPF - Olje Dexelia ultra 5W30. Kot pa razumem navodila, ki jih prilagam spodaj za CX-5 2.5 bencinski motor nebi smel biti tip olja za DPF.  Ali kdo ve?

 

Navodila za bencinske motorje:
image.png

 

Navodila za dizelske motorje:
image.png

 

Napisano

Mazda 5W30 ultra. Prej se je imenoval dexelia. Seveda brez dpf. Lahko, da samo na računu (ponesreči) tako piše. Čeprav glede na sposobnost uradnega servise nebi bil presenečen, če bi ti nalili to olje...

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je klop88 napisal:

Izbrskal sem račun od servisa.
Na računu za tip olja piše: DEXELIA DPF - Olje Dexelia ultra 5W30. Kot pa razumem navodila, ki jih prilagam spodaj za CX-5 2.5 bencinski motor nebi smel biti tip olja za DPF.  Ali kdo ve?

 

Navodila za bencinske motorje:
image.png

 

Navodila za dizelske motorje:
image.png

 

 

Ja. Ne vem kako je drugod, ampak na dveh različnih ljubljanskih servisih so še pred dobrim letom za servis dveh bencinarjev zaračunali Mazdino DPF olje. Menda samo administrativna težava zaradi knjiženja, sicer naj bi vlili notri ULTRA (brez DPF) olje. Takšno je bilo ustno pojasnilo, ker je tudi mene zmotilo. Kontaktiral sem tudi Mazdo Slovenija, kjer so se začudili nad takim ravnanjem servisov in verjetno tudi ustrezno ukrepali. Zato me zanima, kje in kdaj so tebi v bencinarko natočili DPF olje

 

Kaj zares vlivajo, pa vedo samo oni. Glede svojih izkušenj vem, da se je po menjavi olja na Mazdah že večkrat nekaj spremenilo.

 

Ko sem pri dizelski Mazdi pred leti menjal olje pri nepooblaščenem Mazdinem mojstru, se je naenkrat interval med regeneracijami praktično razpolovil, notri pa naj bi šlo original Mazda Dexelia DPF. Sprašujem se, ali res, ali pa je morda delavec natočil olje iz napačnega soda, olje za bencinarja?

 

Pri dveh Mazdah bencinarkah ugotavljam, da je "žretje olja" odvisno od servisa in tega, ali sem prinesel svojo kantico olja - po oznaki enakega, kot naj bi ga natočili na servisu - Mazda ULTRA Original oil 5W-30 🙃 Torej kaj dejansko točijo na servisih, se kdaj zmotijo??? Če sklepam po drugih opravilih, kjer so se dokazano zmotili, se tudi pri olju zgodijo napake. Je pa manj boleče, če v bencinarja vlijejo DPF olje, kot obratno, če v dizla vlijejo olje za bencinarja. :)  

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je klop88 napisal:

Izbrskal sem račun od servisa.
Na računu za tip olja piše: DEXELIA DPF - Olje Dexelia ultra 5W30. Kot pa razumem navodila, ki jih prilagam spodaj za CX-5 2.5 bencinski motor nebi smel biti tip olja za DPF.  Ali kdo ve?

 

Navodila za bencinske motorje:
image.png

 

Navodila za dizelske motorje:
image.png

 

DPF na olju je samo kozmetična oznaka, enako kot na gumah XL.

 

Bolj je razlika v C3 in A5/B5, med dizlom in bencincem.

Za svoj duševni mir sem delal enkrat analizo med A,B,C standardi.

 

Sem pognal Oil Finder na Ravenolovi strani za tvoj avto. Pregledal sem vsa predlagana olja 5w30 in samo eno je A5:

WWW.RAVENOL.DE

RAVENOL FO SAE 5W-30 ist ein synthetisches Leichtlauf-Motorenöl mit CleanSynto® Technologie für PKW Benzin- und Dieselmotoren mit und...

 

Zdaj jaz nisem strokovnjak, naj še kdo drug pove, če je to ustrezno.

Jaz vem da na Alfi in Fordu (Ford WSS-M2C948-B) moram paziti točno certifikacijo, če ne lahko gre motor u maloro. Bi pa verjetno to pisalo na tej strani v knjižici. Pri moji M2 vem da ni.

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Ja. Ne vem kako je drugod, ampak na dveh različnih ljubljanskih servisih so še pred dobrim letom za servis dveh bencinarjev zaračunali Mazdino DPF olje. Menda samo administrativna težava zaradi knjiženja, sicer naj bi vlili notri ULTRA (brez DPF) olje. Takšno je bilo ustno pojasnilo, ker je tudi mene zmotilo. Kontaktiral sem tudi Mazdo Slovenija, kjer so se začudili nad takim ravnanjem servisov in verjetno tudi ustrezno ukrepali. Zato me zanima, kje in kdaj so tebi v bencinarko natočili DPF olje

 

Kaj zares vlivajo, pa vedo samo oni. Glede svojih izkušenj vem, da se je po menjavi olja na Mazdah že večkrat nekaj spremenilo.

 

Ko sem pri dizelski Mazdi pred leti menjal olje pri nepooblaščenem Mazdinem mojstru, se je naenkrat interval med regeneracijami praktično razpolovil, notri pa naj bi šlo original Mazda Dexelia DPF. Sprašujem se, ali res, ali pa je morda delavec natočil olje iz napačnega soda, olje za bencinarja?

 

Pri dveh Mazdah bencinarkah ugotavljam, da je "žretje olja" odvisno od servisa in tega, ali sem prinesel svojo kantico olja - po oznaki enakega, kot naj bi ga natočili na servisu - Mazda ULTRA Original oil 5W-30 🙃 Torej kaj dejansko točijo na servisih, se kdaj zmotijo??? Če sklepam po drugih opravilih, kjer so se dokazano zmotili, se tudi pri olju zgodijo napake. Je pa manj boleče, če v bencinarja vlijejo DPF olje, kot obratno, če v dizla vlijejo olje za bencinarja. :)  

 

 

image.png

Točno tako👍

Napisano

Dročniki majo noter imajo notri vzmeti ki se sesedejo in potem po nekaj časa vstane od vibracij, pa izklop valjev dela škodo temu motorju, ustrajnik, veriga, dročniki, sicer škoda ni velika se po pri veliki kilometrini pozna večja obraba. 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 23 urami je godlike napisal:

DPF na olju je samo kozmetična oznaka, enako kot na gumah XL.

 

Bolj je razlika v C3 in A5/B5, med dizlom in bencincem.

Za svoj duševni mir sem delal enkrat analizo med A,B,C standardi.

 

Sem pognal Oil Finder na Ravenolovi strani za tvoj avto. Pregledal sem vsa predlagana olja 5w30 in samo eno je A5:

WWW.RAVENOL.DE

RAVENOL FO SAE 5W-30 ist ein synthetisches Leichtlauf-Motorenöl mit CleanSynto® Technologie für PKW Benzin- und Dieselmotoren mit und...

 

Zdaj jaz nisem strokovnjak, naj še kdo drug pove, če je to ustrezno.

Jaz vem da na Alfi in Fordu (Ford WSS-M2C948-B) moram paziti točno certifikacijo, če ne lahko gre motor u maloro. Bi pa verjetno to pisalo na tej strani v knjižici. Pri moji M2 vem da ni.

 

 

Ja, 5w30 A5 ali API SL je ustrezna specifikacija za mazdine bencinarje skyactiv g

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljči in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.