Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 28. 12. 2023 ob 9:21 je Janez007 napisal:

 

Ja. Ne vem kako je drugod, ampak na dveh različnih ljubljanskih servisih so še pred dobrim letom za servis dveh bencinarjev zaračunali Mazdino DPF olje. Menda samo administrativna težava zaradi knjiženja, sicer naj bi vlili notri ULTRA (brez DPF) olje. Takšno je bilo ustno pojasnilo, ker je tudi mene zmotilo. Kontaktiral sem tudi Mazdo Slovenija, kjer so se začudili nad takim ravnanjem servisov in verjetno tudi ustrezno ukrepali. Zato me zanima, kje in kdaj so tebi v bencinarko natočili DPF olje

 

Kaj zares vlivajo, pa vedo samo oni. Glede svojih izkušenj vem, da se je po menjavi olja na Mazdah že večkrat nekaj spremenilo.

 

Ko sem pri dizelski Mazdi pred leti menjal olje pri nepooblaščenem Mazdinem mojstru, se je naenkrat interval med regeneracijami praktično razpolovil, notri pa naj bi šlo original Mazda Dexelia DPF. Sprašujem se, ali res, ali pa je morda delavec natočil olje iz napačnega soda, olje za bencinarja?

 

Pri dveh Mazdah bencinarkah ugotavljam, da je "žretje olja" odvisno od servisa in tega, ali sem prinesel svojo kantico olja - po oznaki enakega, kot naj bi ga natočili na servisu - Mazda ULTRA Original oil 5W-30 🙃 Torej kaj dejansko točijo na servisih, se kdaj zmotijo??? Če sklepam po drugih opravilih, kjer so se dokazano zmotili, se tudi pri olju zgodijo napake. Je pa manj boleče, če v bencinarja vlijejo DPF olje, kot obratno, če v dizla vlijejo olje za bencinarja. :)  

 

 

image.png

Sem jih tudi jaz poklical po telefonu in so mi zagotovili, da je notri pravo olje. Na računu pa napačno zaradi njihovega ''sistema''.

Napisano
pred 4 urami je klop88 napisal:

Sem jih tudi jaz poklical po telefonu in so mi zagotovili, da je notri pravo olje. Na računu pa napačno zaradi njihovega ''sistema''.

Ta njihov odgovor pri meni ne pije vode. Jaz bi vstrajal da menjajo olje na svoje stroške, da sem zraven in da na novem izpisu piše tako kot mora. To je njihovo šalabajzerstvo in bi se pač na težji način naučili. 

Ne leti na kogar koli ampak opažam, da ste na uradnih servisiv v večini zadovoljni z vsemi odgovori, pri popoldancih ali s.p. jih pa ko se kaj zgodi na hruške obesate pa imajo velikokrat vec znanja, boljse naredijo kljub temu da popravljajo vse avte, na pooblascenem samo doticno znamko pa se taksna salabajzerstva dogajajo da te mine.

Napisano
pred 5 urami je klop88 napisal:

Sem jih tudi jaz poklical po telefonu in so mi zagotovili, da je notri pravo olje. Na računu pa napačno zaradi njihovega ''sistema''.

Vlili pravo olje računali pa DPF olje pa so ti dodatnih 20€ spulili z rok s tem. Ker dpf olje je malenkost dražje.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano (urejeno)
pred 48 minutami je scania napisal:

Ta njihov odgovor pri meni ne pije vode. Jaz bi vstrajal da menjajo olje na svoje stroške, da sem zraven in da na novem izpisu piše tako kot mora. To je njihovo šalabajzerstvo in bi se pač na težji način naučili. 

Ne leti na kogar koli ampak opažam, da ste na uradnih servisiv v večini zadovoljni z vsemi odgovori, pri popoldancih ali s.p. jih pa ko se kaj zgodi na hruške obesate pa imajo velikokrat vec znanja, boljse naredijo kljub temu da popravljajo vse avte, na pooblascenem samo doticno znamko pa se taksna salabajzerstva dogajajo da te mine.

Pooblaščenih se bojimo, podobno kot pri zdravnikih. Nikoli ne veš, kdaj jih boš rabil in se ne želiš zamerit

 

Imaš pa @scania popolnoma prav. V praksi pa bi to v mojem primeru pomenilo, da bi moral praktično vsakič, ko sem jih obiskal, nekaj reklamirat, se nad nečim pritožit. No enkrat sem se in so mi potem redni servis naredili gratis. Zakaj? Ker ga nisem naročil. :)  

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je scania napisal:

Ta njihov odgovor pri meni ne pije vode. Jaz bi vstrajal da menjajo olje na svoje stroške, da sem zraven in da na novem izpisu piše tako kot mora. To je njihovo šalabajzerstvo in bi se pač na težji način naučili. 

Ne leti na kogar koli ampak opažam, da ste na uradnih servisiv v večini zadovoljni z vsemi odgovori, pri popoldancih ali s.p. jih pa ko se kaj zgodi na hruške obesate pa imajo velikokrat vec znanja, boljse naredijo kljub temu da popravljajo vse avte, na pooblascenem samo doticno znamko pa se taksna salabajzerstva dogajajo da te mine.

Zato jaz že 15.let hodim na uradni servis Honde izključno v Rečico ob Paki (servis Selič), kjer sem zraven in gledam dobesedno kaj dela, kako šraufa vijake, vprašam kar želim oz. mi majstr ob servisu tudi pove to in to bi bilo mogoče dobro menjati / zamenjati, itd....tako da me razni AC mobil servisi v LJ že dolgo niso videli....in zaradi takega odnosa in dostopa tudi plačam tistih 50€ brez problema.....za njihovo olje, delovne ure so pa glede na lokacijo itak nižje kot pa kjerkoli v centralni slo.....

 

in večina teh uradnih ali drugih serviserjev je pač pozabila, da odnos do stranke šteje....verjamem, da gre lahko komu na živce, če dela pa mu nekdo gleda pod roke, ampak če si dober te tudi to ne moti :), jaz če doma naročim kakega mojstra za kake elektro in druge zadeve, mu gledam pod roke, karkoli si že misli, saj ga jaz plačam....enako je z računalniškimi komponentami, če / kdor je imel izkušnje z servisi, kjer pač zaženejo neke standardne check programe, kjer ponavadi vse dela, in ti zadevo vrnejo, dokler ne "pop....iš" in jim težiš, da se lotijo resno in vsako komponento posebej, potem je to druga zgodba, ker jim vzame čas, itd....ampak tako pač je.... smo turbo potrošniška družba in tako se je pokvarilo/razvilo tudi vse ostalo od servisnih storitev in ostalega naprej....

 

(najbolj sem bil na zadnje fasciniran, ko sem čakal v vrsti za prevzem na Mimovrste, ko je bil pred mano nekdo in je spraševal kaj je v neki veliki TV škatli in mu je prodajalec odgovoril da je nekdo naročil TV ter ga vrnil po enem tednu, ker da mu kao ni ok....in da imajo X takih strank, da naročijo, malo doma probajo potem pa po enem tednu/14.dneh oz. kar je zakonski rok vrnejo brez argumenta....).....torej sem smo kot družba prišli, tako da....

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Napisano

Jaz imam enak avto (letnik, motor, oprema in celo barva). Danes sem poslušal motor pri hladnem zagonu pa nisem opazil da bi kaj ropotal. Avto ima slabih 100.000km, servisi so bili delani na 20k ter zadnji na 10k. Uporabljeno olje Mazda Supra

0w-20. 

Napisano
dne 3. 1. 2024 ob 22:22 je J_ernej napisal:

Jaz imam enak avto (letnik, motor, oprema in celo barva). Danes sem poslušal motor pri hladnem zagonu pa nisem opazil da bi kaj ropotal. Avto ima slabih 100.000km, servisi so bili delani na 20k ter zadnji na 10k. Uporabljeno olje Mazda Supra

0w-20. 

Dvojnik torej :)

Tudi pri meni so bili servisi redno delani na pooblaščencu. Sem pa lastnik avtomobila od februarja 2023.

Lepo slišat, da ti dobro služi. Me zanima, če bi pri sebi rešil težavo z hrupom dročnikov, če bi vlil 0W20. Ampak meni tu prav vsi tu priporočajo 5W30.

Bom v kratkem menjal na mobil1 5W30 (sem nabavil v začetku leta) in javim na forum, če bo kaj drugače s tem oljem.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Na avtu je bil menjan mikro jermen in motorno olje. Notri je olje Mobil 1 5W30.
Od servisa je minilo 10 dni. Dročniki so se od takrat slišali 2x, torej ni razlike.

Sedaj se zvok ne pojavi več pri mrzlih zagonih zjutraj, ampak po službi, ko je zunaj npr. +10 stopinj. Torej pri temperaturnih razlikah.

Napisano
pred 9 minutami je miha20 napisal:

za izklop deaktivacije valjev še ni rešitve.

Je. Gas. 😃

 

Verjetno avto prikaže napako, če odklopiš napajanje tistim škatlicam, ki skrbijo za odklapljanje valjev na motorju? Ugibam, probal nisem.

Napisano
pred 10 minutami je dvorjan napisal:

Je. Gas. 😃

 

Verjetno avto prikaže napako, če odklopiš napajanje tistim škatlicam, ki skrbijo za odklapljanje valjev na motorju? Ugibam, probal nisem.

2 ventila sta za odklopit, avto kaže napako sam normalno gre pa valjev ne izklopi, use to je v ECU(motorni računalnik)

Če rabiš pomoč piši zs

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Glede zvoka kot da bi tolkel s kladivom, na hrvaškem je bil primer in vzrok je bil slaba kompresija izmerjena je bila 6, pod garancijo so menjali kompleten motor g194. Kot zgleda je bolj osamljen primer kot pravilo.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

 

Nadaljujem tematiko, če bo kdo kdaj imel podoben problem in bo tole bral.

 

Dobil sem odgovor od Mazde Motors Slovenija, kjer so poznali napako, ker je bilo po evropi nekaj podobnih primerov (tudi jaz sem podobne dokumente priložil na začetku te teme). Oni so mi na uradnem servisu (Interclass cars d.o.o.) pokrili stroške menjave 8 dročnikov. Vsa čast fantom, ki so mi to zrihtali, naj se jim 3x povrne 😀.

 

 

Avto je sedaj 1 mesec brez težav, dročnikov se ne sliši.

 

 

  • Všeč 6
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljči in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.