Skoči na vsebino

Mazda 6, 2. generacija - gori rdeč ključ, avto ne da kontakta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

Prosim za pomoč,če ima še kdo idejo kaj bi lahko bilo, ker mi zmankuje idej:

Gre se za mazdo 6, l.2009, 2.2 mzr-cd, 185hp karavan. Avto ima "pameten" ključ in push to start tipko. Avta ne morem več vžgati, niti mu dati kontakta. Sveti rdeč ključ na armaturki, prav tako na tipki start. Preden me zasipate glede ključa: 100% sem da ni do ključa, poskusil sem z obema ključema, prav tako sem ga fizično dal v ključavnico od obeh ključev in enostavno ne dobim pogoja za vžig. Rdeča ključ lučka gori konstantno - ne utripa. Vem kako zgleda ko je slaba baterija na ključu, siguren sem da ni to. Kar me najbolj čudi je, da tudi če stisnem samo tipko brez sklopke, ne dobim niti kontakta, oz. niti acc. Prebrskal cel internet in tuje forume, ena od možnosti bi bila tudi slab glavni akumulator od avta, sem ga pomeril in ker je bil na meji in bi bil lahko slab sem kupil novega, preverjeno dober, zmontiral in še vedno isto. Pregledal varovalke v kabini in pod haubo, zgleda vse ok. Diagnostiko imam doma, ne morem povezati, ker ne morem dati kontakta. Avto zaklepa normalno, prav tako "pametne" kljuke delajo normalno (sem prebral da je lahko problem v teh kljukah če gre kje kaj po svoje da ne dobiš pogoja). Obstaja še možnost da bi bila težava v alarmu - anti-theft funkciji, da gre kaj po svoje in ne da pogoja, vendar je enostavno premalo info na netu glede tega kako deluje. Počasi mi zmankuje idej kaj še preveriti, se bojim da ostane samo še šlep služba, samo nisem siguren kdo mi bo pri tem lahko pomagal, ker točno vem kako se bo na pooblaščencu odvijala zgodba... 

Ali je možno da je čez noč odpovedal avto-računalnik, oz. glavna enota ?

Če je kdo imel podobno situacijo ali idejo kaj še poskusiti, prosim za pomoč.

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano
  dne 7. 1. 2024 ob 11:37 je ffbike napisal:

Ali je možno da je čez noč odpovedal avto-računalnik, oz. glavna enota ?

Razširi  

Samo na to znam odgovorit. Je možno.

 

Drugače imaš zadilni zagon. Na Mondeo 2008, si prislonil ključ, tja ko naj bi bla ključavnica na volanu in je vžgal.

Focus 2019, vzameš podlago ven, tam ko se brezžično polni telefon ne je poleg tuljava, če dam ključ tja, bo vžgal, tudi brez baterije.

100% sem prepričan, da ima Mazda tudi tako funkcijo.

Napisano (urejeno)

Pri Mazdi bi zasilni zagon naj bil (kolikor sem jaz raziskal zadevo), konstantno držanje start tipke, ali hitro pritiskanje le te. Sem poskusil (tudi s fizičnim ključem prisotnim v ključavnici), pri meni se ne zgodi prav nič.

Popravljeno od ffbike
Napisano

Se bojim da ni tako enostavno izklopiti alarma, tudi če ga izklopiš vprašanje kaj se zgodi z aktiviranim anti theft. Avto je bil 24 ur iz klem in ni resetiralo napake. Ni posebej varovalke za alarm, vsaj ne da bi jo jaz našel... Če kdo ve kje bi ga lahko izklopil brez, da se podere pol avta, prosim za informacijo. Za prvo generacijo sem našel na yt da lahko odklopiš en konektor v prtljažniku desno zadaj za tapeto. Prav tako me zanima če obstaja  še kakšen drug način da mu dam kontakt, vsaj da ga priklopim na diagnostiko, mogoče avto sam "ve" kaj mu je... Problem je ker sem obstal na javnem parkirišču in ga ne morem niti do garaže spraviti.

Napisano

Zasilni zagon imaš daš pokrovček stran tm je za navaden kluč dat noter razkopleš kluč in ga utakneš noter. 

 

  dne 7. 1. 2024 ob 12:46 je ffbike napisal:

Se bojim da ni tako enostavno izklopiti alarma, tudi če ga izklopiš vprašanje kaj se zgodi z aktiviranim anti theft. Avto je bil 24 ur iz klem in ni resetiralo napake. Ni posebej varovalke za alarm, vsaj ne da bi jo jaz našel... Če kdo ve kje bi ga lahko izklopil brez, da se podere pol avta, prosim za informacijo. Za prvo generacijo sem našel na yt da lahko odklopiš en konektor v prtljažniku desno zadaj za tapeto. Prav tako me zanima če obstaja  še kakšen drug način da mu dam kontakt, vsaj da ga priklopim na diagnostiko, mogoče avto sam "ve" kaj mu je... Problem je ker sem obstal na javnem parkirišču in ga ne morem niti do garaže spraviti.

Razširi  

Zs 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Zasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna… 

 

Ali je alarm originalni ali naknadno vgrajen? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 7. 1. 2024 ob 12:56 je Jest napisal:

Zasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna… 

 

Ali je alarm originalni ali naknadno vgrajen? 

Razširi  

To je 2gen ima drugače zasilni zagon

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Tak je imela moja M2 2010. Pod pokrovčko obično ključavnico.

Je pa res da ni bilo gumba, ampak na volanski ključavnici plastični adapter, ki si ga zavrtel kot ključ.

Napisano

Alarm je original. Zasilni zagon v mojem primeru je: pod pokrovčkom na volanu je ključavnica za fizičen ključ katerega samo vstaviš naravnost brez obračanja, potem stisneš start tipko.

@Brane: to bi bila logična opcija ja, samo zaenkrat nisem našel ničesar poškodovanega, lahko je dejansko kjerkoli spodaj tudi...

Napisano

Naprej mora pridet do kontakta potem šele rabi maso motor, prej nima veze je pa en notranji modul ( F-BCM)  problem k pride vlaga noter.

 

 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Ključ ne prepozna več sprejemnika, treba bo ponovno programirat ključ.

Napisano

Up.: Avto je s pomočjo malo boljšega avto električarja zrihtan in ponovno na cesti. Kriv je bil zaklep volana, kateri je enostavno "izgubil" program in ga je bilo potrebno na novo sprogramirat. Če se zadeva ponovi bo verjetno potrebna menjava zaklepa, katera ne bo tako poceni. Če se ti zgodi nekje na parkirišču kot meni, ti je edina rešitev žal avtovleka, avto ne da pogoja niti za kontakt. Ugotavljanje napake + programiranje: 140€

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Kakšen zaklep volana? Misliš modul za kodno varovan vžig? Pač modul ni prepoznal ključa? Je pa to zanimivo ker ponavadi vsaj do kontakta pride. Ne spusti pa naprej za vžig.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Napisal kot je povedal "majster" 😁, tudi jaz sem pogledal debelo in vprašal 2x če sem prav slišal. Verjetno je mislil ta modul, ali pa tudi ne, bodo kakšni avto štromarji povedali, če je tu gor kateri 🙂. Mogoče je to vse skupaj en modul, oz. enota ? 

Napisano

Podobno je nam na Polo 2010 1.2 TSI šli.

 

Ključa nisi mogel obrnit. Včasih si ga po 5 min obračal, včasih je skočil na kontakt takoj. Servis se je sprenevedal, dokler ni bilo hudo.

Neki senzorček je bil kriv za zaklep volana, če si ga bockal sem in tja, je po navadi spustil ključ naprej. Niso pa za to rable bil kolesa zasukana, lahko je cisto ravno stal.

Napisano

Ne, ni se vzigalo nicesar zadnje 2 leti. Sem prav razmisljal kaj bi lahko bilo dan prej, pa ni bilo kaj posebnega. Edino kar mi na pamet pride je, da mam stalno priklopljen obd2 adapter v portu, kateri ni stalno prizgan, samo obcasno, vendar tudi to prakticiram ze nekaj casa in isto pravi elektricar da ne more vplivati da bi adapter skodoval sistemu.

Napisano

Sistemu ne bo škodoval ti bo pa konstatno po malem praznil aku. Tudi če obd ni prižgan je v nekem sleep modu kjer še vedno porablja aku.. predlagam, da ga izklopiš ali kupiš tist nastavek k ima stikalo. 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

UP:

Včeraj po 3 mesecih, ponovno ista napaka, obstal z avtom, avto ponovno "neslavno" odpeljan z vlecno sluzbo k avtoelektricarju.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Up: avto bil po 14dneh popravljen, tokrat tudi fizično motorček v zaklepu - sedaj se ga tudi veliko bolj čuje ko daš kontakt ali ga vzameš.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Sicer meni do danes nepoznana firma, ampak google pravi, da je maxgear poljska firma.
    • Evo moram mal... ker ta teden se ne odvija tako kot bi se moral pa ne zarad moje krivde.   Vzamem dopust, da zrihtam nakup novega hladilnika, pa nove gume za zamenjat tele Bridgestonke, pa na vikendu odmašit kanalizacijo, pa še nabavit eno el. kosilnico, da ne rabim to tovorit iz Lj.   1. gume naročil prejšnji teden in bi morale prit v ponedeljek. Ok v ponedeljek jih ni bilo pa nisem kompliciral, v torek spet nič. Pokličem popoldan vulkanizerja, se oglasi ena tetice, da bo preverila in poklicala nazaj. Lahko ugibate, da me seveda ni poklicala. Zato sem opustil misel na telefon in sem se danes dopoldne pojavil tam. Pregledujeva naročila in ugotovi, da mu dobavitelj gum sploh ni poslal. Ga kliče in ugotovita, da so nekaj zajebal - hja najbolj mene kot kaže.   Enostavno jih zdaj nimajo več na zalogi in pridejo šele 26.5. - to sicer ni tolk strašno, se pa jutri konča tista GoodYear akcija za 80€ popusta. Tako, da ne bom nič prihranil. Pa še to upam, da ne bo takrat neka druga cena.   2. hladilnik so sicer pripeljali v dveh dneh in je zgledalo vse super. Razen tega, da je bil dostavljalec sam in za povrhu še brez ročnega vozička. Hladilnik pa preko 100kg pa še neroden za prijet. še dobro, da me je nekaj skupaj in ne samo v trebuh pa da sem dostavljalcu pomagal tole prinest do vrat. Ja namesto, da bi pripeljal s kakim kombijem, je mel tovornjak in sva morala prenest kakih 25m daleč, saj kamion je bil previsok za na dvorišče.   Potem mu povem za odpeljat starega in pravi, da ni dobil naloga in da ne more, ker ima tako zloženo, da po vrsti daje stvari ven. Ok obljubi, da bo naročil še odvoz. Seveda nisem verjel, da ne bo pozabil in sem še sam poklical na centralo Interevrope za ziher. Pride naslednji dan en drug možakar in glej ga zlomka, ta tud sam in brez vozičlka. Ok vsaj kombi je imel, da je šlo do vrat pa sva star hladilnik skupaj naložila.   Danes dobil spet sporočilo od Interevrope, da mi dostavijo še en mešalec, ki je bil del nagrade pri prejšnjem nakupu pralnega stroja en mesec nazaj. Fak pa tole bodo prišli 3x v treh dneh jaz naj pa doma dežuram.   3. dogovarjanje z mojstrom za odmaševanje je bilo bolj naporno kot so mirovna pogajanja v Ukrajini.  Al ne dvigne, al ne ve kdaj bo mel čas, al mu nekaj uletava kot intervenca. Zdaj je končno izdahnil, da jutri ob 8 uri. Se pravi moram prit iz Lj in srčno upam, da bo res prišel, ker če ne, ga osebno poiščem.   4. Vsaj nakup kosilnice in kabla je potekal dokaj normalno. Še dobro, da sem imel čas se šetat po Bauhausu in zbirat na kup zadeve, ki so bile na štirih koncih štacune. Aja @Slivka novo kolekcijo lopat so dobili, če te zanima.       In ja vse to čakanje, dogovarjanje je pomenilo, da sem samo v ponedeljek bil na biciklu. Sem kr mal slabe volje, ker če bi vedel kdaj kdo pride bi lahko vse to splaniral, tako pa je blo cel kup nekega čakanja in telefonjade v prazno. Sem od tega bolj utrujen kot pa od 50km brcanja pedal.    
    • Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉
    • Kera navigacija pa je tolk "brihtna", da te pošilja v smeri neba?
    • Ma težko jih bodo s tole napravo lovili. Precej teh odklenjenih sploh to niso , ampak se jih lahko kupi serijsko in preko nastavitev imaš stopnje hitrosti, kjer je najnižja omejena na 25km/h. Par klikov po meniju in ti lahko policaj 100x testira pa bo še vedno šel samo 25km/h. Tiste z dvema motorjem pa s to napravo še zmert ne moreš.   Kolega sprobal tegale in je rekel, da si je upal dat le na drugo stopnjo zmogljivosti, kjer je zadeva šponala 50km/h in to v klanec navzgor. Je rekel, da ga je blo tolk strah, da kej tazga sigurno ne bi mel pri bajti. Pa čist legalno se prodajajo pri nas. Hiley TIGER KING 2x1500W 60V IPX6 - Robbo - center električnih vozil WWW.ROBBO.SI Najzmogljivejši model iz serije TIGER, še močnejši, še vzdržljivejši in še bolj inovativen. 11 colska kolesa, izvenserijska konstrukcijska trdnost...   Edina rešitev je pač fizično lovljenje z radarjem ni druge. Še najbolje bi bilo, da bi se policaji vozili po kolesarskih z e-bajki in tole nadzorovali al pa iz zasede. 250m nazaj zmerijo pol ga pa naskočijo iznenada, da nima časa zavit in spizdit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.