Skoči na vsebino

Mazda 6, 2. generacija - gori rdeč ključ, avto ne da kontakta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

Prosim za pomoč,če ima še kdo idejo kaj bi lahko bilo, ker mi zmankuje idej:

Gre se za mazdo 6, l.2009, 2.2 mzr-cd, 185hp karavan. Avto ima "pameten" ključ in push to start tipko. Avta ne morem več vžgati, niti mu dati kontakta. Sveti rdeč ključ na armaturki, prav tako na tipki start. Preden me zasipate glede ključa: 100% sem da ni do ključa, poskusil sem z obema ključema, prav tako sem ga fizično dal v ključavnico od obeh ključev in enostavno ne dobim pogoja za vžig. Rdeča ključ lučka gori konstantno - ne utripa. Vem kako zgleda ko je slaba baterija na ključu, siguren sem da ni to. Kar me najbolj čudi je, da tudi če stisnem samo tipko brez sklopke, ne dobim niti kontakta, oz. niti acc. Prebrskal cel internet in tuje forume, ena od možnosti bi bila tudi slab glavni akumulator od avta, sem ga pomeril in ker je bil na meji in bi bil lahko slab sem kupil novega, preverjeno dober, zmontiral in še vedno isto. Pregledal varovalke v kabini in pod haubo, zgleda vse ok. Diagnostiko imam doma, ne morem povezati, ker ne morem dati kontakta. Avto zaklepa normalno, prav tako "pametne" kljuke delajo normalno (sem prebral da je lahko problem v teh kljukah če gre kje kaj po svoje da ne dobiš pogoja). Obstaja še možnost da bi bila težava v alarmu - anti-theft funkciji, da gre kaj po svoje in ne da pogoja, vendar je enostavno premalo info na netu glede tega kako deluje. Počasi mi zmankuje idej kaj še preveriti, se bojim da ostane samo še šlep služba, samo nisem siguren kdo mi bo pri tem lahko pomagal, ker točno vem kako se bo na pooblaščencu odvijala zgodba... 

Ali je možno da je čez noč odpovedal avto-računalnik, oz. glavna enota ?

Če je kdo imel podobno situacijo ali idejo kaj še poskusiti, prosim za pomoč.

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano
pred 12 minutami je ffbike napisal:

Ali je možno da je čez noč odpovedal avto-računalnik, oz. glavna enota ?

Samo na to znam odgovorit. Je možno.

 

Drugače imaš zadilni zagon. Na Mondeo 2008, si prislonil ključ, tja ko naj bi bla ključavnica na volanu in je vžgal.

Focus 2019, vzameš podlago ven, tam ko se brezžično polni telefon ne je poleg tuljava, če dam ključ tja, bo vžgal, tudi brez baterije.

100% sem prepričan, da ima Mazda tudi tako funkcijo.

Napisano (urejeno)

Pri Mazdi bi zasilni zagon naj bil (kolikor sem jaz raziskal zadevo), konstantno držanje start tipke, ali hitro pritiskanje le te. Sem poskusil (tudi s fizičnim ključem prisotnim v ključavnici), pri meni se ne zgodi prav nič.

Popravljeno od ffbike
Napisano

Se bojim da ni tako enostavno izklopiti alarma, tudi če ga izklopiš vprašanje kaj se zgodi z aktiviranim anti theft. Avto je bil 24 ur iz klem in ni resetiralo napake. Ni posebej varovalke za alarm, vsaj ne da bi jo jaz našel... Če kdo ve kje bi ga lahko izklopil brez, da se podere pol avta, prosim za informacijo. Za prvo generacijo sem našel na yt da lahko odklopiš en konektor v prtljažniku desno zadaj za tapeto. Prav tako me zanima če obstaja  še kakšen drug način da mu dam kontakt, vsaj da ga priklopim na diagnostiko, mogoče avto sam "ve" kaj mu je... Problem je ker sem obstal na javnem parkirišču in ga ne morem niti do garaže spraviti.

Napisano

Zasilni zagon imaš daš pokrovček stran tm je za navaden kluč dat noter razkopleš kluč in ga utakneš noter. 

 

pred 1 minuto je ffbike napisal:

Se bojim da ni tako enostavno izklopiti alarma, tudi če ga izklopiš vprašanje kaj se zgodi z aktiviranim anti theft. Avto je bil 24 ur iz klem in ni resetiralo napake. Ni posebej varovalke za alarm, vsaj ne da bi jo jaz našel... Če kdo ve kje bi ga lahko izklopil brez, da se podere pol avta, prosim za informacijo. Za prvo generacijo sem našel na yt da lahko odklopiš en konektor v prtljažniku desno zadaj za tapeto. Prav tako me zanima če obstaja  še kakšen drug način da mu dam kontakt, vsaj da ga priklopim na diagnostiko, mogoče avto sam "ve" kaj mu je... Problem je ker sem obstal na javnem parkirišču in ga ne morem niti do garaže spraviti.

Zs 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Zasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna… 

 

Ali je alarm originalni ali naknadno vgrajen? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 minutami je Jest napisal:

Zasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna… 

 

Ali je alarm originalni ali naknadno vgrajen? 

To je 2gen ima drugače zasilni zagon

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Tak je imela moja M2 2010. Pod pokrovčko obično ključavnico.

Je pa res da ni bilo gumba, ampak na volanski ključavnici plastični adapter, ki si ga zavrtel kot ključ.

Napisano

Alarm je original. Zasilni zagon v mojem primeru je: pod pokrovčkom na volanu je ključavnica za fizičen ključ katerega samo vstaviš naravnost brez obračanja, potem stisneš start tipko.

@Brane: to bi bila logična opcija ja, samo zaenkrat nisem našel ničesar poškodovanega, lahko je dejansko kjerkoli spodaj tudi...

Napisano

Naprej mora pridet do kontakta potem šele rabi maso motor, prej nima veze je pa en notranji modul ( F-BCM)  problem k pride vlaga noter.

 

 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Ključ ne prepozna več sprejemnika, treba bo ponovno programirat ključ.

Napisano

Up.: Avto je s pomočjo malo boljšega avto električarja zrihtan in ponovno na cesti. Kriv je bil zaklep volana, kateri je enostavno "izgubil" program in ga je bilo potrebno na novo sprogramirat. Če se zadeva ponovi bo verjetno potrebna menjava zaklepa, katera ne bo tako poceni. Če se ti zgodi nekje na parkirišču kot meni, ti je edina rešitev žal avtovleka, avto ne da pogoja niti za kontakt. Ugotavljanje napake + programiranje: 140€

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Kakšen zaklep volana? Misliš modul za kodno varovan vžig? Pač modul ni prepoznal ključa? Je pa to zanimivo ker ponavadi vsaj do kontakta pride. Ne spusti pa naprej za vžig.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Napisal kot je povedal "majster" 😁, tudi jaz sem pogledal debelo in vprašal 2x če sem prav slišal. Verjetno je mislil ta modul, ali pa tudi ne, bodo kakšni avto štromarji povedali, če je tu gor kateri 🙂. Mogoče je to vse skupaj en modul, oz. enota ? 

Napisano

Podobno je nam na Polo 2010 1.2 TSI šli.

 

Ključa nisi mogel obrnit. Včasih si ga po 5 min obračal, včasih je skočil na kontakt takoj. Servis se je sprenevedal, dokler ni bilo hudo.

Neki senzorček je bil kriv za zaklep volana, če si ga bockal sem in tja, je po navadi spustil ključ naprej. Niso pa za to rable bil kolesa zasukana, lahko je cisto ravno stal.

Napisano

A se je kaj na kleme vžigal v zadnjem času?

Napisano

Ne, ni se vzigalo nicesar zadnje 2 leti. Sem prav razmisljal kaj bi lahko bilo dan prej, pa ni bilo kaj posebnega. Edino kar mi na pamet pride je, da mam stalno priklopljen obd2 adapter v portu, kateri ni stalno prizgan, samo obcasno, vendar tudi to prakticiram ze nekaj casa in isto pravi elektricar da ne more vplivati da bi adapter skodoval sistemu.

Napisano

Sistemu ne bo škodoval ti bo pa konstatno po malem praznil aku. Tudi če obd ni prižgan je v nekem sleep modu kjer še vedno porablja aku.. predlagam, da ga izklopiš ali kupiš tist nastavek k ima stikalo. 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

UP:

Včeraj po 3 mesecih, ponovno ista napaka, obstal z avtom, avto ponovno "neslavno" odpeljan z vlecno sluzbo k avtoelektricarju.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Up: avto bil po 14dneh popravljen, tokrat tudi fizično motorček v zaklepu - sedaj se ga tudi veliko bolj čuje ko daš kontakt ali ga vzameš.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.