Skoči na vsebino

Prodam Mazdo Sport Combi CD143 Active

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
 
WWW.BOLHA.COM

Mazda 6 Sport Combi GY19R6, klimatizacija, letnik: 2007, prevoženi kilometri: 444444 km
 
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Mazda6, kakršno poznamo, se poslavlja. Novo ste si v Avto magazinu lahko ogledali že pred mesecem dni, več slik in osnovne tehnične...

 

 

 

 

068 623 259

motor je odlično delujoč
veliki servis narejen 13. oktober 2023 pri 440000km
redno servisiran na 20000km (približno na 8-9 mesecev)
zaščiten proti koroziji Tri Krone - vsako leto
vgrajeni parkirni senzorji zadaj
zamenjani ksenoni
zamenjan akumulator - Energizer
zamenjana leva prednja polos
optika narejena vsake 3 leta
zamenjana ročna
zamenjan kompresor klime, hladilnik in cevi

avto je dobila toča
lak na prednjih blatnikih se lušči
na nekaterih mestih je nekaj rjehttp://www2.arnes.si/~ucotar/Mazda/slike/DSC_6282_DxO.jpg

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Dobro prodaj tega stroja, oštja! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

A tale sestka se ni prodana? 

 

Predvidevam, da je tehnicno OK... da se bo dalo se kaj km narediti z njo brez nekih vecjih stroskov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dr. Pelko jo je redno servisiral in kolikor Uroša, lastnika, poznam, se ni šparalo oz. škrtarilo na vzdrževanju.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
    • Jaz mam zavesice na 6ki pa čisto nevpadljivo zgledajo ker so res take minimalne,..sploh nevem če je kak + od njih. Kake so na cx-30 pa nevem.
    • Kdaj pa začnete postavljat Skynet? Nič važnega, sam tolk da vem.
    • Glede diesel.   Seveda se na da primerjati baby dino 😆 in diesel motor. Sedaj imam Astra K, 160 KM, 350Nm navora... Avto kar leti, samo velike težave z motorjem. Ni za ta forum... Sem se že pred nakupom zavedal, da bo vožnja drugačna. Diesel veliko navora, manjši obrati. Bencin, manj navora, višji obrati...   Sem že malo v letih 😁, tako da ne potrebujem več avtov z veliko konji - rdečega ferrarija. 🤣   LP  
    • OK, zavesice odpadejo. 😀   -----------   Zakaj CX-30?   V salonih sem gledal naslednje avte: Škoda Kamiq, Ford Puma, VW T-ROC, Hyundai Tuscon, Renault Captur, Nissan Qashqai...   Na koncu sem šel na testno vožnjo Captur in CX-30. Ostali so bili predragi, preveliki... Zgornja meja je bila 30K.   Captur me ni prepričal z kavnim mlinčkom in podvozjem, občutku na volanu. Materiali v notranjosti so sicer vredu, vendar nič kaj posebnega.   CX-30, boljša vozna dinamika, podvozje, volan... Materiali v notranjosti prav tako na višji ravni. Sicer ne tako pomembno, ampak 15 cm daljši. Ergonomija, razporeditev stikal se mi v Mazdi veliko bolj dopade. Head-up zaslon, zelo všečna zadeva.   Edini minus Mazde je, da je kar precej dražja od Captur, pa servisi so dražji. Captur ima prva 4 leta brezplačne servise.   Sigurno je še kaj drugega odigralo vlogo pri nakupu, pa se sedaj ne spomnim. Aja, pa še to. Raje imam japonca kot francoza. 😄   LP  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.