Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

sicer spremljam forum ampak koncno imam tudi jaz vprasanje in sem naredil racun :)

Moja CX-3 (letnik 2015), diesel, rocni menjalnik, obcasno 'cuka'. Glede na to, kako in kdaj se to dogaja je tezko diagnosticirat problem;

Simptomi:

- ne cuka vedno in zelo redko cuka takoj ko se prizge
- cuka priblizno 2-3min, vecinoma po 5-10min voznje (po teh 2-3minutah deluje normalno naprej cel dan)
- cuka ne glede na to v kateri prestavi je (ce se ustavim in pustim v prostem teku, se tudi ugasne)
- vecinoma se dogaja v hladnih mesecih


Bil je na servisu, kjer seveda niso uspeli reproducirat cukanja so pa na slepo zamenjali filter za gorivo (kar ni pomagalo) in 'naredili en krog'.
OBD ne kaze nobene napake. Naceloma velikokrat cuka ko je olje temperature 50-60 (po OBD).

Avto je imel vmes tudi redni servis in technicni pregled, kjer tudi ni bilo nic nenavadnega. Ima 70k km.

Ima kdo kaksno idejo kako se lahko stvari lotim?
Lp,
Dejan
 

Popravljeno od dejaner
Napisano

Vprašaj še dr.Pelkota za mnenje, kokr pravijo fantje, je mojster za Mazde. Srečno pri reševanju problema 👍

 

 

Napisano

Speskat sesalni kolektor nardit egr off, lahko da ostane preveč egr odprt in avto ugasne, je pa čudno da ni napake, lahko ti še jz prklopim na svojga precej več pokaže.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
dne 16. 2. 2024 ob 16:23 je Boss napisal:

Kaj pa če nagaja IMV ventil?

Bo 100% javil napako za prenizek pritisk, ne pokaže usak tester usega.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Hvala za odgovore. Bom se vprasal pri Pelkotu.

 

 

 

dne 16. 2. 2024 ob 16:18 je miha20 napisal:

Speskat sesalni kolektor nardit egr off, lahko da ostane preveč egr odprt in avto ugasne, je pa čudno da ni napake, lahko ti še jz prklopim na svojga precej več pokaže.


Mogoce res, kater scanner pa imas? Je pa res cudno ker drugace deluje popolnoma brez problema.

Napisano
Pred eno uro je dejaner napisal:

Hvala za odgovore. Bom se vprasal pri Pelkotu.


Mogoce res, kater scanner pa imas? Je pa res cudno ker drugace deluje popolnoma brez problema.

 

Ni čudno, takih težav je veliko. Je pa težje ugotoviti vzrok, v vsakem primeru pa smiselno čimprej, da se prepreči še večje težave ... 

 

Pri določenih težavah testerji (tudi Mazdini na pooblaščenih servisih) ne pokažejo napak, recimo, pri okvarjenih injektorjih. Pri slednjih jih je treba odmontirati in testirati na posebnih mašinah, kar traja in že to stane nekaj 100€.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem šlampasto napisal, mislil sem: olje in zračni filter 😉 Do sedaj sem vedno dobil pojasnilo, da je 100 enot 1h.   Ford mi je v 1.30 opravil isto. Še v 0.4 zamenjal zavorno tekočino. Pa vse skupaj za 10€/(h/enoto) manj.   Ampak ja, žal bomo mogli začet za predračune fehtat, ker so eni nemogoči. 😢
    • Sam to pa ne zgleda kot vrh Zvoha ? Al je sam s takega kota slikan,..a to je tam pri tisti kolibi?
    • Pi...a, ne berete. 160,000 neznanih enot, karkoli to že pomeni .. verjetno normativ časa, ampak na 3 decimalke??? In menjali so še zračni filter. . Meni so zaračunali za menjavo (olje, filter, zavorna tekočina) na drugem servisu ... vse skupaj 1,5 ure. Ali je to več ali manj kot 160,000 nečesa, pa vejo samo na AVTOPLUS-u. In Alex je preplačal podložko - so mu jo zaračunali 1,83 €, meni 1,73 €, oljni filter 21,01, meni 19,21  ... čisto možno, da so se zadeve v 3 mesecih  že spet podražile. 🥲   Ko sem bil s prejšnjo Hondo pri Žibertu, so mi računali za 20 minut dela 1,5 ure. Pa jih pri izstavi računa na to opozorim, a dobim odgovor, da so zaračunali po normativih ... Nisem zapenjal, ker bi se zelo verjetno za njih slabo končalo. Zakaj nisem zapenjal? Ker je bilo še vedno 20% ceneje kot v Ljubljani na Baragovi.    V Ljubljani je fino, ker so začeli Mazdini servisi med seboj konkurirati - samo upam, da ne pride do kartelnega dogovora.
    • Samo 1.6h za olje in filter je pa kr.
    • Alex, pozabil si omeniti menjavo zračnega filtra ... brez bi bila cena cca 250 €, ne pa 330. Boš kandidiral na naslednjih volitvah? 😁          
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.