Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Serbus pubeci!

 

A je imel kdo takšno napako kot se je meni prikazala danes zjutraj? 

A je lahko akumulator kriv, ker je še originalen noter star 9 let?

Da ne vozim na računalnik, če je kdo seznanjem s takšnim primerom 😄

 

20240219_093142.jpg

20240219_093148.jpg

I Love My Mazda! :D

Napisano

Sigurno je akumulator krivec…. ce je zdrzal toliko casa … ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

9 let je zdržal... ma to mu lahko takoj poslovilno zabavo zrihtaš in se zahvališ za tako dolgoživost.

  • Všeč 2
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano

Ko vžgem avto, še vedno ni znaka da bi pešal 😄

Mora pa bit verjetno za i-stop akumulator, četudi ne uporabljam tega al?

Da ne bi kakšne napake javljalo če dam navadnega

I Love My Mazda! :D

Napisano

Saj pa na Mazdah je svinčen noter.

 

Se spomnim, da sem za nekoga tu na forumu raziskoval in ugotovil, da je noter EFB.

Napisano
pred 10 urami je LaKKer napisal:

Ko vžgem avto, še vedno ni znaka da bi pešal 😄

Mora pa bit verjetno za i-stop akumulator, četudi ne uporabljam tega al?

Da ne bi kakšne napake javljalo če dam navadnega

 

Tudi pri mojem, ki sem ga menjal poleti, ni bilo znaka, da bi kaj pešal.

Razen nekih lučk, mislim da so se kar vse prižigale vsake 14 dni, od akumulatorja, ročne, trikotnika itd...

Potem en dan samo ni več užgal in je bilo to to.

Napisano
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

 

Tudi pri mojem, ki sem ga menjal poleti, ni bilo znaka, da bi kaj pešal.

Razen nekih lučk, mislim da so se kar vse prižigale vsake 14 dni, od akumulatorja, ročne, trikotnika itd...

Potem en dan samo ni več užgal in je bilo to to.

Saj meni je tudi zraven teh obvestil na displayu utripala še istop lučka in rumen trikotnik.

Torej ni druge kot da čimprej letim po nov akumulator.

 

Hvala vam za odgovore

I Love My Mazda! :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

To čimprej zamenjaj. Jaz sem tako naredil prejšnji teden, v temi od mojstra Pelkota boš našel debato. V glavnem ker sem nov uporabnik Mazde, nisem zakapiral i-stop opozorilne rumene lučke, potem se je še check engine light prižgala ker je bila nekje prenizka napetost. No, v tretje me pa avto ni več spustil nikamor, ker je akumulator umrl. 😁 Sem ga napolnil, naredil daljšo vožnjo da sem ga malo zbudil in dugi dan letel na servis. Prejšnji uporabnik se je vozil na dolge relacije, jaz se pa ne in je akumulator hitro popustil. V glavnem zdaj je nov in dela vse kot je treba.

Napisano
pred 10 minutami je Agerg napisal:

To čimprej zamenjaj. Jaz sem tako naredil prejšnji teden, v temi od mojstra Pelkota boš našel debato. V glavnem ker sem nov uporabnik Mazde, nisem zakapiral i-stop opozorilne rumene lučke, potem se je še check engine light prižgala ker je bila nekje prenizka napetost. No, v tretje me pa avto ni več spustil nikamor, ker je akumulator umrl. 😁 Sem ga napolnil, naredil daljšo vožnjo da sem ga malo zbudil in dugi dan letel na servis. Prejšnji uporabnik se je vozil na dolge relacije, jaz se pa ne in je akumulator hitro popustil. V glavnem zdaj je nov in dela vse kot je treba.

Če mu bo kaj v pomoč, je bila tvoja težava in rešitev opisana tule;

 

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 16 urami je miha20 napisal:

lahko pa istop off

 

iStop off ne bo pomagal, preden ne zamenja akumulatorja :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa i-stop se znova vklopi ob vsakem zagonu avta, po tem ko si ga ugasnil. Lahko hitro pozabiš...

Napisano
pred 3 urami je Agerg napisal:

To čimprej zamenjaj. Jaz sem tako naredil prejšnji teden, v temi od mojstra Pelkota boš našel debato. V glavnem ker sem nov uporabnik Mazde, nisem zakapiral i-stop opozorilne rumene lučke, potem se je še check engine light prižgala ker je bila nekje prenizka napetost. No, v tretje me pa avto ni več spustil nikamor, ker je akumulator umrl. 😁 Sem ga napolnil, naredil daljšo vožnjo da sem ga malo zbudil in dugi dan letel na servis. Prejšnji uporabnik se je vozil na dolge relacije, jaz se pa ne in je akumulator hitro popustil. V glavnem zdaj je nov in dela vse kot je treba.

btw: 4-5 let je pričakovana doba za te aku-je

tako da vse ok in pričakovano :prstgor:

Napisano

Se razume. Na prejšnjem avtu (Megane II) mi je original akumulator držal 9 let, naslednji pa 5 let. Je bilo pa tam pri prvem več dolgih relacij, kar mislim, da se najbolj pozna pri akumulatorjih.

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

btw: 4-5 let je pričakovana doba za te aku-je

tako da vse ok in pričakovano :prstgor:

Na 3ki bo kmalu 6 let.... 👌😊😉

Napisano
Pa i-stop se znova vklopi ob vsakem zagonu avta, po tem ko si ga ugasnil. Lahko hitro pozabiš...

Če ga Miha vgasne potem ne več.

Obstajajo pa tudi mehanske rešitve malo poišči po forumu


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 12 urami je Bini napisal:

Na 3ki bo kmalu 6 let.... 👌😊😉

Govorimo o Mazdi 6, tam nas je večina menjala po 5ih letih že.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Brez zamere...moram te popraviti,da ne bo kdo mislil,da x nima turbo-ja. Ima vgrajen turbo,ampak ne klasičnega,ampak kompresor...zelo podoben kot Rootsovo puhalo. To puhalo pa ni primarno vgrajeno za povečanje moči (čene bi vgradili drugačnega),ampak z ciljem,da ima motor v valjih zmeraj na voljo količinsko več zraka,kot pa ga potrebuje za popolno izgorevanje v kompresijskem modusu vžiga...skratka,da gorivu nikoli ne zmanjka zraka pri ekstremno redki mešanici goriva...gre za to,ker nikoli ne moreš doseči perfektno-homogeno mešanje goriva in zraka,in posledično se lahko zgodi,da se pojavijo "žepi" z ostanki goriva,kiateri zaradi premalo zraka neučinkovito-nepopolno izgorijo,in tako višajo stopnjo drobnih delcev itd...   Komplicirano,a na kratko razloženo-kompresijski vžig za čisto izgorevanje potrebuje zelo veliko zraka,in za to je vgrajen ta kompresor....ker pa je "kompresor", pa nima "turbo luknje" itd...
    • Evo, nisem zastonj govoril, da moramo bit na obali pripravljeni na sneg. Danes zjutraj, ko sem šel v službo je snežilo.  Dobro, da sem imel zimske gume. 😊😊 JUTRANJE PRESENEČENJE NA OBALI: Poglejte, kje vse je snežilo (FOTO) WWW.REGIONALOBALA.SI Vremenoslovci so včeraj zaradi okrepljenega severnega vetra, ki je ohladil ozračje, napovedovali,...  
    • Sem se pred nekaj dnevi zvečer vozil iz ljubljanske južne obvoznice proti šentviškem predoru in je bil prav tako en kombi brez luči (niti spredaj ni imel nič prižgano). Sem videl, da mju je blendal že en drug, ki je bil direktno za njim... Jaz sem ga prehiteval in mu ravno tako blendal... pa nič... Pomoje sploh ni vedel, da mu kdo blenda  in da se vozi ponoči okoli brez luči ...
    • Totalni nesmisel, ker že ločujemo plastiko.
    • Isti k***c kot tisto, k srečaš pacienta z dolgimi lučmi sredi belega dneva. Mu blendaš, trobiš... Nič. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.