Skoči na vsebino

Imajo novejši AdBlue diesel motorji 2.2 še vedno iste probleme?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 29 minutami je Shrek napisal:

Ad blu je problem. Ko pride do regeneracije in jo prekineš in se to ponavlja, je auspuh za zamenjat. Na tovornjaku je kar draga zadeva to. Za osebni avto nimam izkušenj, za tovornjak pa. Ko gori lučka, da se dela regeneracija, se raje peljem mimo parkinga in se vozim, dokler se lučka ne ugasne. Včasih tudi pol ure...in 30 km... 

Ja sam sej se tip ful fura, dvomim da bi meu krizo zaradi teh regeneracij.

Napisano

6 jurjev + je nou auspuh... Za tak denar narediš en krog. 

Ko sem bil na gradbišču v Murski soboti, sem moral na servis it parkrat...na prisilne regeneracije. Nekomu je smešno, sam je problem z novimi tovornjaki. Vedno kaka lučka gori... 

Napisano
pred 15 urami je Z M A J napisal:

Če smem uporabiti besede dr. Pelka, našega mačka za Mazde, kot je rekel; "Skyactive bencinci, so praktično brez napak, medtem ko imam z dizli ogromno dela, če bi popravljal le bencince, bi lahko zaprl delavnico, ker ne bi bilo dovolj zaslužka"

 

Napisal sem torej mnenje strokovnjaka, ki Mazde odlično pozna, z njimi dnevno rokuje in ve o čem govori, ni to mnenje nekoga, ki je slišal od svojega soseda, da ima sodelavca, od katerega ima sestrična nekega znanca, kateri je v časopisu prebral, da menda ...

Se pridružim komentarju.... lansko leto kupil novo CX-5, bencin, 2.5 motor. Pa sem se pogovarjal s prodajalcem in potem še na servisu (že kot kupec), da zanesljiva Mazda je..... bencinska.  Pa čeprav kupiš novega dizela. Tako, da čeprav imaš garancijo, raje vozim z 10,5l povprečja in jo vozim😁😁😁

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Če ni skrivnost in je dizel tako super specialna izbira pri Mazdi, me zanima kako si potem prišel do nakupa CX30 z bencinskim motorjem? Ne gre za zbadanje oz. podjeb, le radoveden sem.

Imam oba in vozim še vedno oba. Če rabim večji prtljažnik za vozit glasbeno opremo vzamem dizelsko 6-ko, drugače pa za fijakanje po mestu cx30. 😉 Obe mazdi sta super. 👍Je pa še vedno poseben gušt sesti v dizelco, ko trga navor asfalt in v klancih naravno letiš mimo drugih benzinarjev. Neprecenljivo.😉

pred 9 minutami je Volume napisal:

Se pridružim komentarju.... lansko leto kupil novo CX-5, bencin, 2.5 motor. Pa sem se pogovarjal s prodajalcem in potem še na servisu (že kot kupec), da zanesljiva Mazda je..... bencinska.  Pa čeprav kupiš novega dizela. Tako, da čeprav imaš garancijo, raje vozim z 10,5l povprečja in jo vozim😁😁😁

Vsak ima svoje vesele. 😉

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Dpf težave so bile samo na začetku dizlov, ta generacija teh težav nima. Če že, so težave drugje kot pa Dpf... Lahko pa narediš egr off - programsko pa si načeloma rešil zadevo.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Vozom vse od A do Ž in mislim, da so že zdavnaj mimo časi, ko so bili dizli zaneslivejši od bencincev... 🤔

Lahko pa pogledate malo za nazaj kdo ima več težav. Od oka bi rekel, da je razmerje dizel-bencin(80-20).... :nevem:

Plastiko okoli blatnikov pri CX-30 sem odštev.... 🤣😉

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 17 minutami je Bini napisal:

Vozom vse od A do Ž in mislim, da so že zdavnaj mimo časi, ko so bili dizli zaneslivejši od bencincev... 🤔

Lahko pa pogledate malo za nazaj kdo ima več težav. Od oka bi rekel, da je razmerje dizel-bencin(80-20).... :nevem:

Plastiko okoli blatnikov pri CX-30 sem odštev.... 🤣😉

 

To je goljufanje, ker pač ne priznaš da so vsi CX-30 bencinarji defektni 😂

Drugače pa ... razni turbo mlinčki in dizli mislim da so kar 50/50, če pa vzamemo v obzir moje razmišljanje, da se od servisa do servisa ne sme lučka za olje vžgat, pol je pa itak tričert turbo mlinčkov samo še za na odpad

Napisano
pred 1 minuto je Matick napisal:

 

To je goljufanje, ker pač ne priznaš da so vsi CX-30 bencinarji defektni 😂

Drugače pa ... razni turbo mlinčki in dizli mislim da so kar 50/50, če pa vzamemo v obzir moje razmišljanje, da se od servisa do servisa ne sme lučka za olje vžgat, pol je pa itak tričert turbo mlinčkov samo še za na odpad

O Mazdah je govora ti pa nimajo turbo mlinčkov.... 😉

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Saj tudi razmerje prodanih je najbrž podobno.😄😄 Bencnarskih 6-ic in cx5 je bilo prodanih, novih seveda, v Sloveniji verjetno le za vzorec. Te pokvarjene so pa produkt raznih voznikov, ki se znajo le vsesti v avto in gasa. Da bi menjavali olje na 10000 km jim ne pade na misel. Kje šele, da bi občasno prekontrolirali nivo olja. 

Prejšnji mehanik mi je razlagal, da nekateri menjajo olje na svojih Mazdah le na vsakih 20000,eden je imel enako olje celo 40000 km. Pač je bil trgovski potnik in je naklepal v enem letu toliko km. In je šla našina rakom žvižgat, saj se je zamašilo sito. Pokazal mi je olje, ki je bilo noter. Bilo je kot šmir, na pol tekoče. Tako, da če delaš z avtom kot svinja z mehom, ti bo avto prej ali slej to vrnil z obrestmi. Pa naj bo to Mazda, dizel ali benzinar.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Na Avtonetu je trenutno med 9-timi okvarjenimi Mazdami  7 dizelskih.

 

Saj si slišal kako se stopnjuje neresnica: laž, večja laž, statistika. Vsi teli dizelski avti, ki si jih objavil so stari med 15 in 20 let in so vredni okoli jurčka. Res hudo in za sekirat. Razen ena je 9 let stara Mazda 3. In vse to iz izbora vsaj 800 vozil Mazda. Ne vem kaj naj sploh še rečem. :nevem:

 

 

 

 

pred 5 minutami je Alex napisal:

Bencnarskih 6-ic in cx5 je bilo prodanih, novih seveda, v Sloveniji verjetno le za vzorec.

 

 

Sem sam 6-ko pogledal pa je razmerje 6:1 za dizle.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Vozom vse od A do Ž in mislim, da so že zdavnaj mimo časi, ko so bili dizli zaneslivejši od bencincev... 🤔

Lahko pa pogledate malo za nazaj kdo ima več težav. Od oka bi rekel, da je razmerje dizel-bencin(80-20).... :nevem:

Plastiko okoli blatnikov pri CX-30 sem odštev.... 🤣😉

 

Je to res, ker ekologija je naredila svoje in motorji so ratali bistveno bolj kompleksni od tistih izpred 20 let. Ampak vse to obdobje do mogoče zadnjih nekaj let se je dizlov prodajalo več kot bencinarjev in so navadno delali v povprečju tudi več kilometrov. Zaradi tega tudi večkrat spremenijo lastnika. Sploh so mi "všeč" tisti lastniki, ki avto vzamejo na 3 letni lizing, naredijo do 100kkm in jim je takrat malo mar kako bodo avto ohranili. Pol pa tako gnilo jajce dobi en, k misli kako dober in poceni deal je naredil z rabljenim in ma kasneje celo plejado sranja.

 

Je avto kriv al mogoče en od prejšnjih lastnikov-hmmm. :nevem:

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Saj si slišal kako se stopnjuje neresnica: laž, večja laž, statistika. Vsi teli dizelski avti, ki si jih objavil so stari med 15 in 20 let in so vredni okoli jurčka. Res hudo in za sekirat. Razen ena je 9 let stara Mazda 3. In vse to iz izbora vsaj 800 vozil Mazda. Ne vem kaj naj sploh še rečem. :nevem:

 

 

 

 

 

 

Sem sam 6-ko pogledal pa je razmerje 6:1 za dizle.

Kot si že omenil, glavni specialisti za Mazdine dizle so na tem forumu predvsem tisti, ki niso mazde dizla niti vozili. 😄 Ok ,nekateri so imeli oboje. 

Zakaj se mi, ki imajo dizle ne pritožujemo in pišemo o teh neverjetnih  težavah? Vedno se začnejo stavki "poznavalcev:

"Pelko je rekel, serviser mi je zaupal...". Sam osebno ne bi nikoli zamenjal moje mazde 6 z benzinsko. 

Pa še avtomatski menjalnik bi moral imeti. 🤪

Aja. Mimogrede. V Sloveniji je razmerje avtomatski - ročni menjalnik 36/64%.😊

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Pa vmes ena 2015 letnik ?zmeden?

Pred eno uro je Alex napisal:

Kot si že omenil, glavni specialisti za Mazdine dizle so na tem forumu predvsem tisti, ki niso mazde dizla niti vozili. 😄 Ok ,nekateri so imeli oboje. 

Zakaj se mi, ki imajo dizle ne pritožujemo in pišemo o teh neverjetnih  težavah? Vedno se začnejo stavki "poznavalcev:

"Pelko je rekel, serviser mi je zaupal...". Sam osebno ne bi nikoli zamenjal moje mazde 6 z benzinsko. 

Pa še avtomatski menjalnik bi moral imeti. 🤪

Aja. Mimogrede. V Sloveniji je razmerje avtomatski - ročni menjalnik 36/64%.😊

 

Zanimiv, bi reku da je obratno avt-ročni. 🙂 Jaz sem vozil sam bencinarke mazde in je blo samo tankaj in vozi. Ali sem imel pa jaz srečo 🙂

 

 

Napisano

Lej, jest menjam olje na 20k km, ker tko v navodilih pise.

Ce mene vprasas, ce moram bl pogosto olje menjat kt je v navodilih (al pa dolivat), pol je masina za en kurc. Naj napisejo v navodila da je treba olje na 10k km ce to masina rab da normalno dela :)

Napisano
pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:

Pa vmes ena 2015 letnik ?zmeden?

Zanimiv, bi reku da je obratno avt-ročni. 🙂 Jaz sem vozil sam bencinarke mazde in je blo samo tankaj in vozi. Ali sem imel pa jaz srečo 🙂

 

Ja, novejše se že skoraj splača popravit, kot recimo tole, ki se popravljena prodaja že 2 leti ... zanimivo, da se med tukajšnjimi zagovorniki Mazd dizlov ne najde niti 1 v 2 letih ... 

 

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19280758&display=Mazda Mazda6

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja, novejše se že skoraj splača popravit, kot recimo tole, ki se popravljena prodaja že 2 leti ... zanimivo, da se med tukajšnjimi zagovorniki Mazd dizlov ne najde niti 1 v 2 letih ... 

Zato, ker pač ni vredna 21 jurjev. 7 let star avto pa kako koli obračaš ni vreden 21k€. Sorry, če kdo živi v nekem drugem svetu. Dve leti je bil trg totalno nefunkcionalen, zdaj se pa vrača v normalo in če sem leta 2008 4 leta staro Mazdo 6 diesel z drug najboljšo opremo uspel prodati za cca polovico cene nove mislim, da 7 let star avto je cena tega verjetno tam nekje med 14 in 16k€ max. Če pač prodajalec ne verjame, bo še 2 leti prodajal pa ne bo prodal.

 

Ko sem kupoval leta 2019 je tudi Močnik v Kranju mislil, da bo prodal leto dni rabljeno z 20.000km za 32k€. Je bla z vso opremo in močnejšim dizlom ter belim usnjem. Sem mu ponudil, da mu dam 28k€ in sem bil pripravljen it v pogajanju še za jurja gor pa se mi je samo smejal. Jaz sem nato svojo z eno stopnjo nižjo opremo in šibkejšim dizlom kupil novo za 29k€, Močnik pa je to še prodajal še naprej. Leto kasneje je še vedno bila v oglasu in takrat je mela ceno 29.900€. Se pravi bi jo dal za 29k€ pa jo takrat meni ni hotel.

 

Tko je to ko kalkuliraš in si optimističen do nezavesti. Jebat ga, največ te stane avto ko stoji na parkirišču in se stara brez kupca. Kdor to ne razume pač ne razume ekonomije.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Zato, ker pač ni vredna 21 jurjev. 7 let star avto pa kako koli obračaš ni vreden 21k€. Sorry, če kdo živi v nekem drugem svetu. Dve leti je bil trg totalno nefunkcionalen, zdaj se pa vrača v normalo in če sem leta 2008 4 leta staro Mazdo 6 diesel z drug najboljšo opremo uspel prodati za cca polovico cene nove mislim, da 7 let star avto je cena tega verjetno tam nekje med 14 in 16k€ max. Če pač prodajalec ne verjame, bo še 2 leti prodajal pa ne bo prodal.

 

Ko sem kupoval leta 2019 je tudi Močnik v Kranju mislil, da bo prodal leto dni rabljeno z 20.000km za 32k€. Je bla z vso opremo in močnejšim dizlom ter belim usnjem. Sem mu ponudil, da mu dam 28k€ in sem bil pripravljen it v pogajanju še za jurja gor pa se mi je samo smejal. Jaz sem nato svojo z eno stopnjo nižjo opremo in šibkejšim dizlom kupil novo za 29k€, Močnik pa je to še prodajal še naprej. Leto kasneje je še vedno bila v oglasu in takrat je mela ceno 29.900€. Se pravi bi jo dal za 29k€ pa jo takrat meni ni hotel.

 

Tko je to ko kalkuliraš in si optimističen do nezavesti. Jebat ga, največ te stane avto ko stoji na parkirišču in se stara brez kupca. Kdor to ne razume pač ne razume ekonomije.

Toliko sem dal jaz za leto dni staro ko sem moko kupil. In to z prevoženimi le 17500 km.Ta je vredna oklli 15K€,če mene vprašate. 

 

 

 

Napisano

Sam to je dražba... tam so pravila precej drugačna, ker kupuješ dejansko mačka v žaklju s kr precej kilometri.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Naj mi nekdo od zagovornikov dobre kakovosti Mazdinih dizelskih motorjev pojasni, zakaj se nepopravljivo pokvari motor pri 72.000 km, pri čemer:

- gre za slovenski avto

- avto 1. lastnika

- redno servisiran avto (sicer ne bi veljala garancija)

 

Me zanima, kdaj bi ta motor odpovedal, ali bi bila kakšna bistvena razlika, če bi bilo olje menjano na 10.000 km? Kaj pa, če bi že imel sistem AdBlue?

 

VIN / številka šasije: JMZGLF92801520116

 

.. se komu da preverit servisno zgodovino, me prav zanima? (bi sam, pa sem telefon nekje pozabil in ga dobim šele popoldne)

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Jaz sem nato svojo z eno stopnjo nižjo opremo in šibkejšim dizlom kupil novo za 29k€, Močnik pa je to še prodajal še naprej. Leto kasneje je še vedno bila v oglasu in takrat je mela ceno 29.900€. Se pravi bi jo dal za 29k€ pa jo takrat meni ni hotel.

To so bili idealni časi za nakup, danes bi za podoben avto dodal +15k eur, pa vprašanje ali bi dobil isti rang....jah pohlep ni lepa čednost🤣

Napisano
pred 22 urami je Volume napisal:

Se pridružim komentarju.... lansko leto kupil novo CX-5, bencin, 2.5 motor. Pa sem se pogovarjal s prodajalcem in potem še na servisu (že kot kupec), da zanesljiva Mazda je..... bencinska.  Pa čeprav kupiš novega dizela. Tako, da čeprav imaš garancijo, raje vozim z 10,5l povprečja in jo vozim😁😁😁

Kolk povprecja? A ma res AWD bencinar tolk porabe? Ker to mi je pa deal breaker, bemu. Sem Pathfinderja prodal, ker mi je bila 11-12 dalec prehuda poraba, zdej gledam skor pol manjsi avto, samo da ne bom iz dezja pod kap...

Se ne, da iscem avto z najmanjso porabo, ampak pac nek kompromis, zanesljiv AWD SUV, da ima vsaj malo prtljaznika (itak se sam vozim vecinoma, le za na morje z zeno bi pac podrl zice in ga nabasem do stropa). Pa da mi je vsec. Ampak ce bom spet na 10-11 porabe, nisem nc naredu, razen manjsi prtljaznik dobil za 30 jurjev.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.