Skoči na vsebino

Imajo novejši AdBlue diesel motorji 2.2 še vedno iste probleme?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 29 minutami je Shrek napisal:

Ad blu je problem. Ko pride do regeneracije in jo prekineš in se to ponavlja, je auspuh za zamenjat. Na tovornjaku je kar draga zadeva to. Za osebni avto nimam izkušenj, za tovornjak pa. Ko gori lučka, da se dela regeneracija, se raje peljem mimo parkinga in se vozim, dokler se lučka ne ugasne. Včasih tudi pol ure...in 30 km... 

Ja sam sej se tip ful fura, dvomim da bi meu krizo zaradi teh regeneracij.

Napisano

6 jurjev + je nou auspuh... Za tak denar narediš en krog. 

Ko sem bil na gradbišču v Murski soboti, sem moral na servis it parkrat...na prisilne regeneracije. Nekomu je smešno, sam je problem z novimi tovornjaki. Vedno kaka lučka gori... 

Napisano
pred 15 urami je Z M A J napisal:

Če smem uporabiti besede dr. Pelka, našega mačka za Mazde, kot je rekel; "Skyactive bencinci, so praktično brez napak, medtem ko imam z dizli ogromno dela, če bi popravljal le bencince, bi lahko zaprl delavnico, ker ne bi bilo dovolj zaslužka"

 

Napisal sem torej mnenje strokovnjaka, ki Mazde odlično pozna, z njimi dnevno rokuje in ve o čem govori, ni to mnenje nekoga, ki je slišal od svojega soseda, da ima sodelavca, od katerega ima sestrična nekega znanca, kateri je v časopisu prebral, da menda ...

Se pridružim komentarju.... lansko leto kupil novo CX-5, bencin, 2.5 motor. Pa sem se pogovarjal s prodajalcem in potem še na servisu (že kot kupec), da zanesljiva Mazda je..... bencinska.  Pa čeprav kupiš novega dizela. Tako, da čeprav imaš garancijo, raje vozim z 10,5l povprečja in jo vozim😁😁😁

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Če ni skrivnost in je dizel tako super specialna izbira pri Mazdi, me zanima kako si potem prišel do nakupa CX30 z bencinskim motorjem? Ne gre za zbadanje oz. podjeb, le radoveden sem.

Imam oba in vozim še vedno oba. Če rabim večji prtljažnik za vozit glasbeno opremo vzamem dizelsko 6-ko, drugače pa za fijakanje po mestu cx30. 😉 Obe mazdi sta super. 👍Je pa še vedno poseben gušt sesti v dizelco, ko trga navor asfalt in v klancih naravno letiš mimo drugih benzinarjev. Neprecenljivo.😉

pred 9 minutami je Volume napisal:

Se pridružim komentarju.... lansko leto kupil novo CX-5, bencin, 2.5 motor. Pa sem se pogovarjal s prodajalcem in potem še na servisu (že kot kupec), da zanesljiva Mazda je..... bencinska.  Pa čeprav kupiš novega dizela. Tako, da čeprav imaš garancijo, raje vozim z 10,5l povprečja in jo vozim😁😁😁

Vsak ima svoje vesele. 😉

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Dpf težave so bile samo na začetku dizlov, ta generacija teh težav nima. Če že, so težave drugje kot pa Dpf... Lahko pa narediš egr off - programsko pa si načeloma rešil zadevo.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Vozom vse od A do Ž in mislim, da so že zdavnaj mimo časi, ko so bili dizli zaneslivejši od bencincev... 🤔

Lahko pa pogledate malo za nazaj kdo ima več težav. Od oka bi rekel, da je razmerje dizel-bencin(80-20).... :nevem:

Plastiko okoli blatnikov pri CX-30 sem odštev.... 🤣😉

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 17 minutami je Bini napisal:

Vozom vse od A do Ž in mislim, da so že zdavnaj mimo časi, ko so bili dizli zaneslivejši od bencincev... 🤔

Lahko pa pogledate malo za nazaj kdo ima več težav. Od oka bi rekel, da je razmerje dizel-bencin(80-20).... :nevem:

Plastiko okoli blatnikov pri CX-30 sem odštev.... 🤣😉

 

To je goljufanje, ker pač ne priznaš da so vsi CX-30 bencinarji defektni 😂

Drugače pa ... razni turbo mlinčki in dizli mislim da so kar 50/50, če pa vzamemo v obzir moje razmišljanje, da se od servisa do servisa ne sme lučka za olje vžgat, pol je pa itak tričert turbo mlinčkov samo še za na odpad

Napisano
pred 1 minuto je Matick napisal:

 

To je goljufanje, ker pač ne priznaš da so vsi CX-30 bencinarji defektni 😂

Drugače pa ... razni turbo mlinčki in dizli mislim da so kar 50/50, če pa vzamemo v obzir moje razmišljanje, da se od servisa do servisa ne sme lučka za olje vžgat, pol je pa itak tričert turbo mlinčkov samo še za na odpad

O Mazdah je govora ti pa nimajo turbo mlinčkov.... 😉

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Saj tudi razmerje prodanih je najbrž podobno.😄😄 Bencnarskih 6-ic in cx5 je bilo prodanih, novih seveda, v Sloveniji verjetno le za vzorec. Te pokvarjene so pa produkt raznih voznikov, ki se znajo le vsesti v avto in gasa. Da bi menjavali olje na 10000 km jim ne pade na misel. Kje šele, da bi občasno prekontrolirali nivo olja. 

Prejšnji mehanik mi je razlagal, da nekateri menjajo olje na svojih Mazdah le na vsakih 20000,eden je imel enako olje celo 40000 km. Pač je bil trgovski potnik in je naklepal v enem letu toliko km. In je šla našina rakom žvižgat, saj se je zamašilo sito. Pokazal mi je olje, ki je bilo noter. Bilo je kot šmir, na pol tekoče. Tako, da če delaš z avtom kot svinja z mehom, ti bo avto prej ali slej to vrnil z obrestmi. Pa naj bo to Mazda, dizel ali benzinar.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Na Avtonetu je trenutno med 9-timi okvarjenimi Mazdami  7 dizelskih.

 

Saj si slišal kako se stopnjuje neresnica: laž, večja laž, statistika. Vsi teli dizelski avti, ki si jih objavil so stari med 15 in 20 let in so vredni okoli jurčka. Res hudo in za sekirat. Razen ena je 9 let stara Mazda 3. In vse to iz izbora vsaj 800 vozil Mazda. Ne vem kaj naj sploh še rečem. :nevem:

 

 

 

 

pred 5 minutami je Alex napisal:

Bencnarskih 6-ic in cx5 je bilo prodanih, novih seveda, v Sloveniji verjetno le za vzorec.

 

 

Sem sam 6-ko pogledal pa je razmerje 6:1 za dizle.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Vozom vse od A do Ž in mislim, da so že zdavnaj mimo časi, ko so bili dizli zaneslivejši od bencincev... 🤔

Lahko pa pogledate malo za nazaj kdo ima več težav. Od oka bi rekel, da je razmerje dizel-bencin(80-20).... :nevem:

Plastiko okoli blatnikov pri CX-30 sem odštev.... 🤣😉

 

Je to res, ker ekologija je naredila svoje in motorji so ratali bistveno bolj kompleksni od tistih izpred 20 let. Ampak vse to obdobje do mogoče zadnjih nekaj let se je dizlov prodajalo več kot bencinarjev in so navadno delali v povprečju tudi več kilometrov. Zaradi tega tudi večkrat spremenijo lastnika. Sploh so mi "všeč" tisti lastniki, ki avto vzamejo na 3 letni lizing, naredijo do 100kkm in jim je takrat malo mar kako bodo avto ohranili. Pol pa tako gnilo jajce dobi en, k misli kako dober in poceni deal je naredil z rabljenim in ma kasneje celo plejado sranja.

 

Je avto kriv al mogoče en od prejšnjih lastnikov-hmmm. :nevem:

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Saj si slišal kako se stopnjuje neresnica: laž, večja laž, statistika. Vsi teli dizelski avti, ki si jih objavil so stari med 15 in 20 let in so vredni okoli jurčka. Res hudo in za sekirat. Razen ena je 9 let stara Mazda 3. In vse to iz izbora vsaj 800 vozil Mazda. Ne vem kaj naj sploh še rečem. :nevem:

 

 

 

 

 

 

Sem sam 6-ko pogledal pa je razmerje 6:1 za dizle.

Kot si že omenil, glavni specialisti za Mazdine dizle so na tem forumu predvsem tisti, ki niso mazde dizla niti vozili. 😄 Ok ,nekateri so imeli oboje. 

Zakaj se mi, ki imajo dizle ne pritožujemo in pišemo o teh neverjetnih  težavah? Vedno se začnejo stavki "poznavalcev:

"Pelko je rekel, serviser mi je zaupal...". Sam osebno ne bi nikoli zamenjal moje mazde 6 z benzinsko. 

Pa še avtomatski menjalnik bi moral imeti. 🤪

Aja. Mimogrede. V Sloveniji je razmerje avtomatski - ročni menjalnik 36/64%.😊

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Pa vmes ena 2015 letnik ?zmeden?

Pred eno uro je Alex napisal:

Kot si že omenil, glavni specialisti za Mazdine dizle so na tem forumu predvsem tisti, ki niso mazde dizla niti vozili. 😄 Ok ,nekateri so imeli oboje. 

Zakaj se mi, ki imajo dizle ne pritožujemo in pišemo o teh neverjetnih  težavah? Vedno se začnejo stavki "poznavalcev:

"Pelko je rekel, serviser mi je zaupal...". Sam osebno ne bi nikoli zamenjal moje mazde 6 z benzinsko. 

Pa še avtomatski menjalnik bi moral imeti. 🤪

Aja. Mimogrede. V Sloveniji je razmerje avtomatski - ročni menjalnik 36/64%.😊

 

Zanimiv, bi reku da je obratno avt-ročni. 🙂 Jaz sem vozil sam bencinarke mazde in je blo samo tankaj in vozi. Ali sem imel pa jaz srečo 🙂

 

 

Napisano

Lej, jest menjam olje na 20k km, ker tko v navodilih pise.

Ce mene vprasas, ce moram bl pogosto olje menjat kt je v navodilih (al pa dolivat), pol je masina za en kurc. Naj napisejo v navodila da je treba olje na 10k km ce to masina rab da normalno dela :)

Napisano
pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:

Pa vmes ena 2015 letnik ?zmeden?

Zanimiv, bi reku da je obratno avt-ročni. 🙂 Jaz sem vozil sam bencinarke mazde in je blo samo tankaj in vozi. Ali sem imel pa jaz srečo 🙂

 

Ja, novejše se že skoraj splača popravit, kot recimo tole, ki se popravljena prodaja že 2 leti ... zanimivo, da se med tukajšnjimi zagovorniki Mazd dizlov ne najde niti 1 v 2 letih ... 

 

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19280758&display=Mazda Mazda6

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja, novejše se že skoraj splača popravit, kot recimo tole, ki se popravljena prodaja že 2 leti ... zanimivo, da se med tukajšnjimi zagovorniki Mazd dizlov ne najde niti 1 v 2 letih ... 

Zato, ker pač ni vredna 21 jurjev. 7 let star avto pa kako koli obračaš ni vreden 21k€. Sorry, če kdo živi v nekem drugem svetu. Dve leti je bil trg totalno nefunkcionalen, zdaj se pa vrača v normalo in če sem leta 2008 4 leta staro Mazdo 6 diesel z drug najboljšo opremo uspel prodati za cca polovico cene nove mislim, da 7 let star avto je cena tega verjetno tam nekje med 14 in 16k€ max. Če pač prodajalec ne verjame, bo še 2 leti prodajal pa ne bo prodal.

 

Ko sem kupoval leta 2019 je tudi Močnik v Kranju mislil, da bo prodal leto dni rabljeno z 20.000km za 32k€. Je bla z vso opremo in močnejšim dizlom ter belim usnjem. Sem mu ponudil, da mu dam 28k€ in sem bil pripravljen it v pogajanju še za jurja gor pa se mi je samo smejal. Jaz sem nato svojo z eno stopnjo nižjo opremo in šibkejšim dizlom kupil novo za 29k€, Močnik pa je to še prodajal še naprej. Leto kasneje je še vedno bila v oglasu in takrat je mela ceno 29.900€. Se pravi bi jo dal za 29k€ pa jo takrat meni ni hotel.

 

Tko je to ko kalkuliraš in si optimističen do nezavesti. Jebat ga, največ te stane avto ko stoji na parkirišču in se stara brez kupca. Kdor to ne razume pač ne razume ekonomije.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Zato, ker pač ni vredna 21 jurjev. 7 let star avto pa kako koli obračaš ni vreden 21k€. Sorry, če kdo živi v nekem drugem svetu. Dve leti je bil trg totalno nefunkcionalen, zdaj se pa vrača v normalo in če sem leta 2008 4 leta staro Mazdo 6 diesel z drug najboljšo opremo uspel prodati za cca polovico cene nove mislim, da 7 let star avto je cena tega verjetno tam nekje med 14 in 16k€ max. Če pač prodajalec ne verjame, bo še 2 leti prodajal pa ne bo prodal.

 

Ko sem kupoval leta 2019 je tudi Močnik v Kranju mislil, da bo prodal leto dni rabljeno z 20.000km za 32k€. Je bla z vso opremo in močnejšim dizlom ter belim usnjem. Sem mu ponudil, da mu dam 28k€ in sem bil pripravljen it v pogajanju še za jurja gor pa se mi je samo smejal. Jaz sem nato svojo z eno stopnjo nižjo opremo in šibkejšim dizlom kupil novo za 29k€, Močnik pa je to še prodajal še naprej. Leto kasneje je še vedno bila v oglasu in takrat je mela ceno 29.900€. Se pravi bi jo dal za 29k€ pa jo takrat meni ni hotel.

 

Tko je to ko kalkuliraš in si optimističen do nezavesti. Jebat ga, največ te stane avto ko stoji na parkirišču in se stara brez kupca. Kdor to ne razume pač ne razume ekonomije.

Toliko sem dal jaz za leto dni staro ko sem moko kupil. In to z prevoženimi le 17500 km.Ta je vredna oklli 15K€,če mene vprašate. 

 

 

 

Napisano

Sam to je dražba... tam so pravila precej drugačna, ker kupuješ dejansko mačka v žaklju s kr precej kilometri.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Naj mi nekdo od zagovornikov dobre kakovosti Mazdinih dizelskih motorjev pojasni, zakaj se nepopravljivo pokvari motor pri 72.000 km, pri čemer:

- gre za slovenski avto

- avto 1. lastnika

- redno servisiran avto (sicer ne bi veljala garancija)

 

Me zanima, kdaj bi ta motor odpovedal, ali bi bila kakšna bistvena razlika, če bi bilo olje menjano na 10.000 km? Kaj pa, če bi že imel sistem AdBlue?

 

VIN / številka šasije: JMZGLF92801520116

 

.. se komu da preverit servisno zgodovino, me prav zanima? (bi sam, pa sem telefon nekje pozabil in ga dobim šele popoldne)

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Jaz sem nato svojo z eno stopnjo nižjo opremo in šibkejšim dizlom kupil novo za 29k€, Močnik pa je to še prodajal še naprej. Leto kasneje je še vedno bila v oglasu in takrat je mela ceno 29.900€. Se pravi bi jo dal za 29k€ pa jo takrat meni ni hotel.

To so bili idealni časi za nakup, danes bi za podoben avto dodal +15k eur, pa vprašanje ali bi dobil isti rang....jah pohlep ni lepa čednost🤣

Napisano
pred 22 urami je Volume napisal:

Se pridružim komentarju.... lansko leto kupil novo CX-5, bencin, 2.5 motor. Pa sem se pogovarjal s prodajalcem in potem še na servisu (že kot kupec), da zanesljiva Mazda je..... bencinska.  Pa čeprav kupiš novega dizela. Tako, da čeprav imaš garancijo, raje vozim z 10,5l povprečja in jo vozim😁😁😁

Kolk povprecja? A ma res AWD bencinar tolk porabe? Ker to mi je pa deal breaker, bemu. Sem Pathfinderja prodal, ker mi je bila 11-12 dalec prehuda poraba, zdej gledam skor pol manjsi avto, samo da ne bom iz dezja pod kap...

Se ne, da iscem avto z najmanjso porabo, ampak pac nek kompromis, zanesljiv AWD SUV, da ima vsaj malo prtljaznika (itak se sam vozim vecinoma, le za na morje z zeno bi pac podrl zice in ga nabasem do stropa). Pa da mi je vsec. Ampak ce bom spet na 10-11 porabe, nisem nc naredu, razen manjsi prtljaznik dobil za 30 jurjev.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
    • Daj vin šasijo da pogledam, sam d kisikova sonda crkne mal dvomim, možno pa je, jz bi kr adblue off naredu k ga najbrš adblue serje ne ta sezor. K boš zmetov 1500€ na avto pa še kr nbo delal. Preden boto adblue začel meriti bo tud ta mazda pezijo dočakala. O vw in adblue pa raje nebi sploh kometirov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.