Skoči na vsebino

Imajo novejši AdBlue diesel motorji 2.2 še vedno iste probleme?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Labsy napisal:

Kolk povprecja? A ma res AWD bencinar tolk porabe? Ker to mi je pa deal breaker, bemu. Sem Pathfinderja prodal, ker mi je bila 11-12 dalec prehuda poraba, zdej gledam skor pol manjsi avto, samo da ne bom iz dezja pod kap...

Se ne, da iscem avto z najmanjso porabo, ampak pac nek kompromis, zanesljiv AWD SUV, da ima vsaj malo prtljaznika (itak se sam vozim vecinoma, le za na morje z zeno bi pac podrl zice in ga nabasem do stropa). Pa da mi je vsec. Ampak ce bom spet na 10-11 porabe, nisem nc naredu, razen manjsi prtljaznik dobil za 30 jurjev.

Tako pač je pri teh motorjih. Moraš vedeti, da so to motorji, ki so precej v letih in stara tehnologija. Pa še kubatura je velika. Ne moreš pričakovati porabe, kot jo imajo naše cx30, kjer je motor 2.0 in najnovejša tehnologija. Na dolge proge z lahkoto pod 6l/100. 

  • Všeč 2
  • Haha 5

 

 

Napisano

Ti bo @Jest napisal, koliko je imel porabo na CX-5 2.5 AWD, mislim, da pod 9l/100 km.

 

Ampak, ja, odvisno od tega, kako voziš. Kakšen šparovček verjetno lahko shaja s 7l/100, večina pa bo imela porabo 8,5-9l/100, dinamiki pa preko 10. Ni neke hude filozofije tu. Oblika, teža naredita svoje.

Napisano
pred 10 minutami je dvorjan napisal:

Ti bo @Jest napisal, koliko je imel porabo na CX-5 2.5 AWD, mislim, da pod 9l/100 km.

 

Ampak, ja, odvisno od tega, kako voziš. Kakšen šparovček verjetno lahko shaja s 7l/100, večina pa bo imela porabo 8,5-9l/100, dinamiki pa preko 10. Ni neke hude filozofije tu. Oblika, teža naredita svoje.

@skritikrt

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Tako pač je pri teh motorjih. Moraš vedeti, da so to motorji, ki so precej v letih in stara tehnologija. Pa še kubatura je velika. Ne moreš pričakovati porabe, kot jo imajo naše cx30, kjer je motor 2.0 in najnovejša tehnologija. Na dolge proge z lahkoto pod 6l/100. 

No, no...ni treba biti takoj kritičen😁😁😁

sem imel CX-30 z X186 motorjem. Ampak ročni menjalnik, zdaj pa 2.5 z avtomatskim. Vzel 2.5 z razlogom kot X186....iskal sem najmočnejši motor. Z obema imaš lahko super varčno vožnjo, ampak je to res samo za kamioni AC pa brez semaforjev po mestu. 10,5l povprečja imam trenutno, imel sem že tudi čez 11l. Res da prvih 10.000km.

Moram pa priznati, da imam sedaj 90% mestne vožnje po LJ (z CX-30 ne), pa da tudi ne gledam na porabo in sem rad dinamičen.

Mazdini bencinarji so na AC nad 120,130 km/h žejni. Včeraj iz LJ do Trebnjega cca 48 km v eno smer. Dol 10,4l nazaj 9,7l povprečja. Se pravi nekako 10l. Lahko bi šlo tudi 7l ampak....

 

  • Všeč 3
  • Zmeden 2
Napisano
pred 9 minutami je Volume napisal:

No, no...ni treba biti takoj kritičen😁😁😁

sem imel CX-30 z X186 motorjem. Ampak ročni menjalnik, zdaj pa 2.5 z avtomatskim. Vzel 2.5 z razlogom kot X186....iskal sem najmočnejši motor. Z obema imaš lahko super varčno vožnjo, ampak je to res samo za kamioni AC pa brez semaforjev po mestu. 10,5l povprečja imam trenutno, imel sem že tudi čez 11l. Res da prvih 10.000km.

Moram pa priznati, da imam sedaj 90% mestne vožnje po LJ (z CX-30 ne), pa da tudi ne gledam na porabo in sem rad dinamičen.

Mazdini bencinarji so na AC nad 120,130 km/h žejni. Včeraj iz LJ do Trebnjega cca 48 km v eno smer. Dol 10,4l nazaj 9,7l povprečja. Se pravi nekako 10l. Lahko bi šlo tudi 7l ampak....

 

Alex ne dojame, da je med CX-30 in CX-5 najprej razlika v višini, slabši aerodinamičnosti, teži, AWD pogonu,... 

 

Tudi z X motorjem bi zadeva pila benz :) 

  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 52 minutami je Volume napisal:

No, no...ni treba biti takoj kritičen😁😁😁

sem imel CX-30 z X186 motorjem. Ampak ročni menjalnik, zdaj pa 2.5 z avtomatskim. Vzel 2.5 z razlogom kot X186....iskal sem najmočnejši motor. Z obema imaš lahko super varčno vožnjo, ampak je to res samo za kamioni AC pa brez semaforjev po mestu. 10,5l povprečja imam trenutno, imel sem že tudi čez 11l. Res da prvih 10.000km.

Moram pa priznati, da imam sedaj 90% mestne vožnje po LJ (z CX-30 ne), pa da tudi ne gledam na porabo in sem rad dinamičen.

Mazdini bencinarji so na AC nad 120,130 km/h žejni. Včeraj iz LJ do Trebnjega cca 48 km v eno smer. Dol 10,4l nazaj 9,7l povprečja. Se pravi nekako 10l. Lahko bi šlo tudi 7l ampak....

 

Koliko porabe imaš-ima pa CX-30? 🤔

Napisano
pred 59 minutami je NevLado napisal:

Na grobo za 2,5L CX-5 AWD (imam 2022 letnik Revolution Top)

Normalna vožnja po mestu-od semaforja do semaforja-10L

Izven mesta-relacija se da stisniti na 8L...mogoce bi komu ratalo tudi manj...a moraš res paziti,in da si ma cesti praktično sam,ker če ja gužva,itd...hitro pokvariš povprečje....pač ne moreš biti ovira ostalim za to,ker šparaš...

AC do cca.100km/h cca.8L,do 120km/k cca.9L....kar je več je takoj 10L....a zanimivo-med konstantnno 140km/h in 170km/h skoraj ni razlike😯 

Porabo okoli 7L lahko kar pozabiš...tudi,ker tak voznik ni več za v avto,za take so naredili avtobuse.

 

Gretje sedežev,volana nihče ne špara,muska skoz spila,klima je na avtomatik,zarometi tudi.

 

Če pa si športna duša,kot sem jaz-po Lj. slabih 11L,kar se sprva ne zdi,a je izvrsten dosežek za način vožnje.

 

  • Všeč 3
  • Zmeden 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 47 minutami je Bini napisal:

Koliko porabe imaš-ima pa CX-30? 🤔

Mislim, da nekje 2l manj. Sem že pozabil kaj je to CX-30 🤣🤣🤣

pred 44 minutami je skritikrt napisal:

Na grobo za 2,5L CX-5 AWD (imam 2022 letnik Revolution Top)

Normalna vožnja po mestu-od semaforja do semaforja-10L

Izven mesta-relacija se da stisniti na 8L...mogoce bi komu ratalo tudi manj...a moraš res paziti,in da si ma cesti praktično sam,ker če ja gužva,itd...hitro pokvariš povprečje....pač ne moreš biti ovira ostalim za to,ker šparaš...

AC do cca.100km/h cca.8L,do 120km/k cca.9L....kar je več je takoj 10L....a zanimivo-med konstantnno 140km/h in 170km/h skoraj ni razlike😯 

Porabo okoli 7L lahko kar pozabiš...tudi,ker tak voznik ni več za v avto,za take so naredili avtobuse.

 

Gretje sedežev,volana nihče ne špara,muska skoz spila,klima je na avtomatik,zarometi tudi.

 

Če pa si športna duša,kot sem jaz-po Lj. slabih 11L,kar se sprva ne zdi,a je izvrsten dosežek za način vožnje.

 

Točno tako!! Pa malo čudno, da človek kupi avto z 2.0 ali 2.5 motorjem, pa še kakšen AWD, avtomatik, pol pa gleda, zakaj je poraba več kot 6l ali pa 7l. Sploh za po LJ ali pa drugem mestu!!!

Napisano

Pismo, ko pišete o porabi teh famoznih 2,5 benzinarjih, imate porabo kot Porsheji. Recimo 911 carrera ima kombinirano porabo 10,7/100.😊

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Volume napisal:

Mislim, da nekje 2l manj. Sem že pozabil kaj je to CX-30 🤣🤣🤣

Točno tako!! Pa malo čudno, da človek kupi avto z 2.0 ali 2.5 motorjem, pa še kakšen AWD, avtomatik, pol pa gleda, zakaj je poraba več kot 6l ali pa 7l. Sploh za po LJ ali pa drugem mestu!!!

To so vrhunski motorji, dal bi mu gor še turbino mamicomu :wub::hudicek:

 

Imate ok porabo, jaz se na šestici vozim v povprečju z 8.1l/100km, AC do 160; tista 2 litra naredi ziher razlika teža, aeorodinamičnost in AWD

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Alex ne dojame, da je med CX-30 in CX-5 najprej razlika v višini, slabši aerodinamičnosti, teži, AWD pogonu,... 

 

Tudi z X motorjem bi zadeva pila benz :) 

Tako velike razlike v velikosti in teži  pa spet ni. No ja,največja je seveda v motorju. 😊 Old vs new. 😉

Zna bit pa ta novi 6 cilindrični Mazdin motor ta pravi, nov, moderen, varčen. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Jz imam na M6 z 2,5l motorjem porabo 7l. Vožnja je 60% relacija Kranj- Domzale, 10% mesto, 30% AC polno nabasan via Croatia. Nisem divjak, vozim normalno, gužve za mano ni nikoli, ko mi paše ga stisnem, drugače pa pametna predvidljiva dinamična vožnja.

 

Sosed ima enako vozilo pa ima 10l porabe.

 

Te motorji niso pozrešni odvisno je samo kakonga voziš. Tudi vsi novi turbo opevani mlinčki ne pijejo nič bistveno manj če ga mal bolj pohodiš, edino po mestu pa so verjetno malo manj požrešni.

 

Sem se pogovarjal tudi z lastnikom dizla M6 2,2, 184km, se je vozil vsak dan relacijsko, normalna vožnja, poraba 7,5l. Ok, lahko da je imel slabse pogoje za vožnjo kot jaz, samo kaj dosti pod mojo porabo ga verjetno ne bi spravil.

 

Sam se moraš odločiti ali hočeš dizla z boljšim navorom in visjo možnostjo okvare ali top zanesljivega atmosferca. Poraba ne bo bistveno drugacna.

 

Če bi ga šparal sem prepričan da bi svojega spravil pod 6,5l.

 

Aja, pa ne oziraj se na @Alex v delu kjer govori o zastarelih motorjih. Ja res je, motor ni zadnje čudo tehnike, je pa zato vzdržljiv in denarnici prijazen za vzdrževanje, beri samo tankaj in vozi.

 

 

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Pismo, ko pišete o porabi teh famoznih 2,5 benzinarjih, imate porabo kot Porsheji. Recimo 911 carrera ima kombinirano porabo 10,7/100.😊


Verjetno po tovarniskih podatkih… realno pa kaksen liter ali dva vec… ;)

 

 

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Ti bo @Jest napisal, koliko je imel porabo na CX-5 2.5 AWD, mislim, da pod 9l/100 km.


V cca. 5 letih in prevozenih cca. 90K km sem kmel porabo 8,69 l/ 100 km… Se pa da na relacijah imeti povprecno porabo tudi okoli 7 litrov… Najslabse je mestna voznja, kjer je veliko speljavanja… 

 

Sedaj pri CX-60 pa po dobrem letu in pol slabih 30 K km porabo bencina 4,44 l/100 km in 18,38 kWh/100 km… 

 

Ampak koga briga poraba, ce je liter ali dva vec ali manj… Vazno, da se lepo peljes, da lahko pohodis, ko ti zapase in ko je potreba po tem, in da se avto tudi kam premakne… in da ti je vsec… 

 

Odlocit se mora pa vsak sam … 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako je, mazdo je užitek vozit, zato ne glej samo na porabo. Avti so lepi, materiali kvalitetni, motorji zanesljivi, pa še nima jo vsak. 

 

Pejt probat vozit, vzemi si čas, pa bodi pozoren kako lepo se vozijo.

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

911 carrera ima kombinirano porabo 10,7/100.😊

Pa...a ti to verjameš?

 

 

Je pa tudi res,da je mogoče zame "normalna vožnja" nekaj drugeha,kot pri komu drugemu...

Je tudi res,da bi se včasih najraje nekomu prilimal na rit in ga samo začel riniti...ampak,to so samo moje misli...😂 

 

Vsaj jaz zase sem mnenja,da je 2,5 mazda motor en najboljsih v svoji klasi...seveda v ristih lastnostih,ki so meni važne...tukaj je poraba sekundarnega pomena,ker kaj mi nuca sparavnost,če moraš kasneje zmetati za popravila itd.

Pač v tej klasi okrog 200konjev.se ta kombinacija z podvozjem,menjalnikom,komfortom,opremo,zmogljivostmi itd...meni zdi najboljša.

Pač poraba me ne zanima....seveda sem nekaj casa cincal in poizkušal stisniti porabo...acme z casom mine,ker se pač moraš odlociti,ali bi rad "parkiral"in v nedogled sedel v avtu,ali pa bi rad kam prišel.

 

Seveda je del moje odlocitve za tak avto in motor tudi v dejstvu zmogljivosti...tisti pa,ki jim je važna le poraba,si pa naj kupijo kak 0,9L biturbo"mlinček"....samo se naj ne čudijo,če se jim bo en z Mazdo nabil na rit,in jih rinil....

 

Ker je pa tema o 2,2L diesel....kolega-sodelavec,tudi strojevodja,ima 6ko z tem motorjem...sem ze psal o tem,k je skoz pribijal,naj kupim tega,in tega...pa Kodiaka RS itd,kaj to nima navora ....

In sem ga enkrat zapeljal poLLj....in sem ga na momente "na roke šaltal" in "na živalsko"😁...in je od takrat samo tiho.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Lepe, kvalitetne, udobne..... pa trpežne.......

Sem imel srečo, da sem pravočasno zamenjal pas in sem samo povozil matice in šraufe😡😡😡

 

 

20240104_144026.jpg

  • Začuden 5
  • Žalosten 1
  • Jezen 1
Napisano

Aja...da bo jasno za tiste,ki me še ne poznajo....delam zelo malo kilometrov...12-13.000km/leto,in še to prakticno vse po Ljubljani.

Sem bolj sportni tip,in diesel zame nikoli...res nikoli ni bil niti približno opcija za nakup...ker "diesel je le za tovornjake,bagre in traktorje"😂🤣...in jaz bi ga po Lj. tik-tak fental.🙄 

Največji No-go pa je,da bi jaz moral turbota cakati,kdaj se bo zavrtel...in saltaš in spet...in ta "gumijasti" odziv na pedal plina....

 

Sem napisal...kar je zame normalno mogoce za koga drugega ni🙄

Napisano
pred 2 urama je Volume napisal:

@skritikrt a če ni skrivnost, koliko ti največ pokaže dosega, ko natankaš polnega? Meni dobrih 600km. 

Meni 2.5 sicer v Mazdi 3 pokaže med 450 in 680 km, odvisno od intenzivnosti predhodne vožnje. 😃

  • Haha 1
  • Začuden 2
Napisano
pred 3 urami je skritikrt napisal:

Aja...da bo jasno za tiste,ki me še ne poznajo....delam zelo malo kilometrov...12-13.000km/leto,in še to prakticno vse po Ljubljani.

Sem bolj sportni tip,in diesel zame nikoli...res nikoli ni bil niti približno opcija za nakup...ker "diesel je le za tovornjake,bagre in traktorje"😂🤣...in jaz bi ga po Lj. tik-tak fental.🙄 

Največji No-go pa je,da bi jaz moral turbota cakati,kdaj se bo zavrtel...in saltaš in spet...in ta "gumijasti" odziv na pedal plina....

 

Sem napisal...kar je zame normalno mogoce za koga drugega ni🙄

To, da moraš čakati turbo učinek pri mazdinih 2,2 dizlih pač ne obstaja. In to zato ne , ker je bi-turbo. 😊

Tudi gumijaste občutka ni, ker prva takoj zakoplje, tudi druga in tretja kopljeta, če je potrebno.

Gre enako - zelo hitro v šesti po klancu navzdol ali pa po klancih navzgor. Zavedati se moraš, da ima že 150 konjska skoraj 400Nm navora. Ta močnejše pa preko 400.

Tvoja benzinarka pa 260.😊

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 3 urami je skritikrt napisal:

Pa...a ti to verjameš?

 

 

Je pa tudi res,da je mogoče zame "normalna vožnja" nekaj drugeha,kot pri komu drugemu...

Je tudi res,da bi se včasih najraje nekomu prilimal na rit in ga samo začel riniti...ampak,to so samo moje misli...😂 

 

Vsaj jaz zase sem mnenja,da je 2,5 mazda motor en najboljsih v svoji klasi...seveda v ristih lastnostih,ki so meni važne...tukaj je poraba sekundarnega pomena,ker kaj mi nuca sparavnost,če moraš kasneje zmetati za popravila itd.

Pač v tej klasi okrog 200konjev.se ta kombinacija z podvozjem,menjalnikom,komfortom,opremo,zmogljivostmi itd...meni zdi najboljša.

Pač poraba me ne zanima....seveda sem nekaj casa cincal in poizkušal stisniti porabo...acme z casom mine,ker se pač moraš odlociti,ali bi rad "parkiral"in v nedogled sedel v avtu,ali pa bi rad kam prišel.

 

Seveda je del moje odlocitve za tak avto in motor tudi v dejstvu zmogljivosti...tisti pa,ki jim je važna le poraba,si pa naj kupijo kak 0,9L biturbo"mlinček"....samo se naj ne čudijo,če se jim bo en z Mazdo nabil na rit,in jih rinil....

 

Ker je pa tema o 2,2L diesel....kolega-sodelavec,tudi strojevodja,ima 6ko z tem motorjem...sem ze psal o tem,k je skoz pribijal,naj kupim tega,in tega...pa Kodiaka RS itd,kaj to nima navora ....

In sem ga enkrat zapeljal poLLj....in sem ga na momente "na roke šaltal" in "na živalsko"😁...in je od takrat samo tiho.

Če mu pije toliko nekaj ni v redu z njegovo 6-ko. Poglej si v "poraba izziv" koliko so nam pile 6-ke dizel  na tem izzivu. Poraba okoli 6-ih litrov je nekje  normalna. Se pravi, nekje 3-4 litre manj kot benzinarka. 😉

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 3 urami je Volume napisal:

@skritikrt a če ni skrivnost, koliko ti največ pokaže dosega, ko natankaš polnega? Meni dobrih 600km. 

Isto.

 

pred 15 minutami je Alex napisal:

To, da moraš čakati turbo učinek pri mazdinih 2,2 dizlih pač ne obstaja. In to zato ne , ker je bi-turbo. 😊

Tudi gumijaste občutka ni, ker prva takoj zakoplje, tudi druga in tretja kopljeta, če je potrebno.

Gre enako - zelo hitro v šesti po klancu navzdol ali pa po klancih navzgor. Zavedati se moraš, da ima že 150 konjska skoraj 400Nm navora. Ta močnejše pa preko 400.

Tvoja benzinarka pa 260.😊

 

 

Ja...sam moja pa ima zadaj dva "rora",in za to bolj gre😂🤣

 

Ajd-zares😉...ni fora v avtu,ampak v vozniku😁

 

 

Mal heca mora biti,če ne se bomo "požrli" tukaj....

Napisano (urejeno)

IMG_20210214_132614.thumb.jpg.928fa2965dfee9b4efad647c3de94a67.jpg

pred 6 minutami je skritikrt napisal:

Isto.

 

Ja...sam moja pa ima zadaj dva "rora",in za to bolj gre😂🤣

 

Ajd-zares😉...ni fora v avtu,ampak v vozniku😁

 

 

Mal heca mora biti,če ne se bomo "požrli" tukaj....

Tudi naše imajo dva rora original. 😊

IMG_20210509_134544__01-02-01.jpgIIMG_20210214_132614.thumb.jpg.928fa2965dfee9b4efad647c3de94a67.jpgMG_20210509_134544__01-02-01.jpg slika widget

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jutra so najlepša zjutraj, sploh ob dobri kavici..... 🤗😉
    • Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉
    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.