Skoči na vsebino

Imajo novejši AdBlue diesel motorji 2.2 še vedno iste probleme?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Tudi naše imajo dva rora original. 😊


Tvoja ima… tanove pa nimajo menda zato, ker je tam rezervoar za Adblue

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:


Tvoja ima… tanove pa nimajo menda zato, ker je tam rezervoar za Adblue

Aha. Tega pa nisem vedel. 

 

 

Napisano
pred 57 minutami je Jest napisal:


Tvoja ima… tanove pa nimajo menda zato, ker je tam rezervoar za Adblue

Aja, pa se ro je zame deal breaker, da ne vzamem AsBlue dizla - ker nima prostora za normalno rezervno gumo zaradi AdBlu razervoarja. Od  ekdaj imam namrec navado, da olje menjam na cca. 8000, istocasno pa se kolesa zarotiram za eno pozicijo naprej, vkljucno z rezervo. Tako imam v primeru gumi defekta na voljo enako obrabljeno rezervo, kar mi je ze veckrat prav prislo. 

To sem na terencih zacel prakticirat po tem, ko mi je na pol obrabljena guma sla rakom zvizgat, sem dal gor rezervo druge firme, pa na avtocesti ni slo vec v peto, ampak v limp mode, ker je bila taka razlika v hitrosti vrtenja koles. 

Je pa res, da terenci so imeli simetricne gume brez predpisane smeri vrtenja, tle pa ne vem, kaj bom nastudiral. Verjetno te rotacije gum ne bom pocel, mogoce samo spredaj/zadaj menjal, rezerva bo pa ostala notr. Najleps je, da predres eno gumo, potem moras pa komplet menjat, da so enake. Ali vsaj par.

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:


Tvoja ima… tanove pa nimajo menda zato, ker je tam rezervoar za Adblue

Tudi nove imajo dva rora

Napisano
pred 5 urami je skritikrt napisal:

Največji No-go pa je,da bi jaz moral turbota cakati,kdaj se bo zavrtel...in saltaš in spet...in ta "gumijasti" odziv na pedal plina....

Moja turbo stroja sta odzivna. Ford enako kot atmosferski, i20n bolj.

Vlečeta iz nule in to divje.

i20n če ga imaš na šport, izgleda turbino drži, ker je odzivn tak da verjet ne moreš. i20n ima hibridno turbino, Focus pa Contijev Raax.

 

Seveda. Oboje bencin.

Napisano
pred 7 minutami je Carot napisal:

Tudi nove imajo dva rora


Potem je pa pri CX-5 mogoce tako… Nekje imam v spominu, da sem na nekem forumu to prebral…

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Labsy upam, da so ti fantje pomagali in svetovali, da se boš lažje odločil za nakup. 👍 Fajn kupi.

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je MazdaBoy napisal:

@Labsy upam, da so ti fantje pomagali in svetovali, da se boš lažje odločil za nakup. 👍 Fajn kupi.

So, zelo! Hvala vsem za (dolgo) debato! 🥂

...pa veseli me, da je tole tak prijeten in konstruktiven forum, vsaj zdi se mu po debati sodec. Brez nepotrebnih zajebavanj in podobnega. Upam, da se se vrnem, ko kupim avto.

Popravljeno od Labsy
  • Všeč 5
  • Ljubim 1
  • Hvala 2
Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Diesel power emoji4.png24ed46b894a8a23caf20d4c95a64b8bc.jpg

👍za tole mogoče samo še dinozavrski 2.5 bencinar, ostalo je pa prešvoh :)

Napisano
pred 14 urami je Labsy napisal:

Aja, pa se ro je zame deal breaker, da ne vzamem AsBlue dizla - ker nima prostora za normalno rezervno gumo zaradi AdBlu razervoarja. Od  ekdaj imam namrec navado, da olje menjam na cca. 8000, istocasno pa se kolesa zarotiram za eno pozicijo naprej, vkljucno z rezervo. Tako imam v primeru gumi defekta na voljo enako obrabljeno rezervo, kar mi je ze veckrat prav prislo. 

To sem na terencih zacel prakticirat po tem, ko mi je na pol obrabljena guma sla rakom zvizgat, sem dal gor rezervo druge firme, pa na avtocesti ni slo vec v peto, ampak v limp mode, ker je bila taka razlika v hitrosti vrtenja koles. 

Je pa res, da terenci so imeli simetricne gume brez predpisane smeri vrtenja, tle pa ne vem, kaj bom nastudiral. Verjetno te rotacije gum ne bom pocel, mogoce samo spredaj/zadaj menjal, rezerva bo pa ostala notr. Najleps je, da predres eno gumo, potem moras pa komplet menjat, da so enake. Ali vsaj par.

Če imaš asimetrične (kar zna biti...ni pa nujno...boljše oz. boljši kompromis) in imaš tako "leve" in "desne",ti ne preostane drugega,kot menjava spredaj/zadaj.

Sem se nekdaj pri stricu avtomehaniku naučil,da sprednje bolj radira,ker če je optika prav nastavljena sprednja prema "pluži"....pač,da je avto mirnejši in smerno stabilnejši.

Vsakič ko menjavam zimske/letne (imam dva kompletna seta) dam tiste z več profila naprej,kar je varneje,ker sprednje pnevmatike bolj trpijo pri zaviranju.

Rezerva je pa že pri starem C-Maxu 105ka-torej zasilna,pri Mazdi pa ista pesem.

Napisano
pred 15 minutami je skritikrt napisal:

Če imaš asimetrične (kar zna biti...ni pa nujno...boljše oz. boljši kompromis) in imaš tako "leve" in "desne",ti ne preostane drugega,kot menjava spredaj/zadaj.

Sem se nekdaj pri stricu avtomehaniku naučil,da sprednje bolj radira,ker če je optika prav nastavljena sprednja prema "pluži"....pač,da je avto mirnejši in smerno stabilnejši.

Vsakič ko menjavam zimske/letne (imam dva kompletna seta) dam tiste z več profila naprej,kar je varneje,ker sprednje pnevmatike bolj trpijo pri zaviranju.

Rezerva je pa že pri starem C-Maxu 105ka-torej zasilna,pri Mazdi pa ista pesem.

 

Tako delam tudi sam - po intuiciji. Menda pa je obratno v splošnem bolj varno.

 

DNE.ENAA.COM

Večina avtomobilov ima pogon na prednji osi. Prav tako s prednjo osjo zavijamo ter igra večjo vlogo pri zaviranju. Kljub temu strokovnjaki za...

 

Napisano
pred 9 minutami je sportman333 napisal:

👍za tole mogoče samo še dinozavrski 2.5 bencinar, ostalo je pa prešvoh :)

Ko sem prebiral vse živo na internetu o Mazdi pred nakupom svoje,sem nekje zasledil,da je Mazdin AWD (tukaj ne govorim o bencin vs. diesel !) med boljšimi med "štirikolesno" gnanimi pogoni ki niso terenski 4WD...kar se tiče vleke prikolic.

 

Meni to ni važno,ker nimam kljuke...je pa terenska zmogljivost zelo impresivna. Sem pred kratkim preizkusil,ko sva z ženo šla v Komendo po krompir...in tam eno gradbišče pri rondoju pri cerkvi...in zavijem na stransko cesto "kar na blef"...in po enem kolovozu nekam "v tri krasne zaidem"...in med kmetijami vprašam za pot...in mi reče-saj imate terenca...tukaj v breg,in tam levo,in pridete na pravo pot...

Sveže razkopana in razrita zemlja...in blatna po dežju...in draga:..."pa ja ne misliš tu peljati😧"......jaz:..."ti samo sedi in glej...avto je pa itak že usran"

V "off road" in počasi gasa....orng strmo🧐...je lezel k gorska koza😃...žena pa ni mogla verjeti,k kolesa niso niti malo zakopala...

Zna biti,da tukaj veliko pripomore tudi Mazdin avtomatik z hidravličnim prenosnikom🧐

 

Torej,jaz bi rekel-prikolica+AWD v kombinaciji z Mazda avtomatikom...mora biti TOP👍

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

 

Tako delam tudi sam - po intuiciji. Menda pa je obratno v splošnem bolj varno.

 

DNE.ENAA.COM

Večina avtomobilov ima pogon na prednji osi. Prav tako s prednjo osjo zavijamo ter igra večjo vlogo pri zaviranju. Kljub temu strokovnjaki za...

 

A je ta članek še iz časov,ko ESP ni bil obvezen del opreme...če že govorijo o "povprečnih voznikih"....po mojem mnenju članek "za bukseljne" oz. pametovanje kar v "tri dni"....samo,da se napiše nek "pametni" članek...

 

V mojem primeru imajo pnevmatike cca 1mm razlike v profilu...mogoče max. 1,5mm,kar pa se po menjavi kmalu spremeni,torej v večini vozim z enakim profilom spredaj in zadaj.

Napisano

Ja, najbrž da ja. Jaz ga nimam, do sedaj BP. Imam pa zadaj extra vzmeti, da se avto ne posede toliko, ob prednja os ne izgubi toliko oprijema.

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je skritikrt napisal:

A je ta članek še iz časov,ko ESP ni bil obvezen del opreme...če že govorijo o "povprečnih voznikih"....po mojem mnenju članek "za bukseljne" oz. pametovanje kar v "tri dni"....samo,da se napiše nek "pametni" članek...

 

V mojem primeru imajo pnevmatike cca 1mm razlike v profilu...mogoče max. 1,5mm,kar pa se po menjavi kmalu spremeni,torej v večini vozim z enakim profilom spredaj in zadaj.

 

Neverjeten si ... mogoče te prepričata ženski 😄

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Ja...seveda...žensko bom poslušal😂🤣 

Je neumna,da sploh predpostavlja,da bom kupil samo dve novi pnevmatiki....in spredaj zlizal na nulo,zadaj pa prakticno nov profil....a gre še bolj neumno?!!!

To delajo samo tisti,ki "nimajo za burek"...nočem biti napačno ali žaljivo razumljen...to je nekaj najbolj neumnega,kar lahko delaš-šparaš na najvažnejsi stvari glede varnosti na avtomobilu!!!

Jaz zmeraj kupujem po štiri pnevmatike...zmeraj enak tip,zmeraj enak DOT,in zmeraj najmanj zelo dobre,če ne celo odlične...in zmeraj takšne,ki prekašajo zahteve avtomobila,na katerega jih montiram. Take polovičarske variante se lahko gredo drugi.

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

Tud zadnje gume se nucajo in morajo met dost profila. Če se neb nucale, neb na prikolici nikoli treba gum menjat...

Napisano

@skritikrt bolj se ne bi mogel strinjat. O tem smo že debatirali ne dolgo nazaj. Kdor redno menjava spredaj zadaj (to mislim recimo na cca 10-15kkm) je razlika v profilu minimalna in nikakor ne vpliva na to kje se določene pnevmatike nahajajo. 

 

Pri nas je tako ker imamo zakon o zimski opremi je to sploh minimalen vpliv, ker se pnevmatike 2x letno menjajo med zimskimi in letnimi. Če pa pnevmatik ne menjaš, kot to počnejo amerikanci in jih praktično ne rotiraš ter seveda izrabiš do konca pa res pride do velike razlike v profilu med paroma pnevmatik. In ja zato tam tudi menjajo samo po dve, ker dve se res izrabita, drugi dve pa bore malo.

 

In le v teh primerih je dejansko pri nakupu, dve novi dat zadaj in tisti dve, ki sta bili zadaj prestaviti naprej. Ampak pač tako počnejo le bebci in ameri, da menjajo samo dve. Vsi ostali teh problemov nimamo, ker menjamo vse štiri, zato pač so taki videi za nas popolnoma neuporabni oziroma celo škodljivi.

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Tud zadnje gume se nucajo in morajo met dost profila. Če se neb nucale, neb na prikolici nikoli treba gum menjat...

Seveda-tudi imaš prav.

 

Bom povedal drugače...sem pred leti na C-Maxu imel komplet zimskih,kjer je spredaj bilo se 4mm,zadaj pa 6mm profila.

In sem jih vulkanizerju  prodal,ker so bile stare že 6 let,in so bile samo še za poleti za "zradirati",pozimi pa "za ubiti se".

 

In,da bi tiste z 6mm dal naprej,zadaj pa nove...in bi žena pozimi na prvem ovinku letela z ceste...BRAVO šparanje!!!

Zaenkrat imam zeno še rad😄 in ima zato zimske Continrntal 570 al nekaj takega-vrhunske...letne pa Dunlop SportMaxx-RT...Y-torej delač zmogljivejše od avta...res TOP gume.

 

Bom rekel-vse gume so enako važne...tako sprednje,kot zadnje...zaradi obojih se lahko ubiješ.

Komur to ni jasno,ta enih stvari v glavi nima razčiščenih.

Napisano

Jaz imam cx-5 cd 184 z AD blue in 170.000 in ge avto pocasi od hise. Zadaj ima 1 auspuh ker je na drugi strani rezervoar za ADBLUE. Rezervno zasilno kolo gre v prtljaznik ta malo ker je noter BOSE bas. Porabo vidis spodaj je pa res da potrebuje kar nekaj casa da se segreje motor menjalnik kombinacija in to ne mislim kdaj zacne pihati toplo, to gre kar hitro, glede na to da nima webasta. 
A ugodno porabo je mozno imeti le na daljsih voznjah nad 60 km. 
 

Meni sedaj pozimi, ko avto stoji zunaj pije tudi 8,5. Sesalni kolektor je ociscen, avto servisiran na 12~15. 000 km. Delam pa letno med 40-50.000 km.

  • Všeč 4
  • Zmeden 2

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 4 urami je mazdaman napisal:

Meni sedaj pozimi, ko avto stoji zunaj pije tudi 8,5.

 

Ne vem, če to vpliva. Jaz mam avto zunaj pod milim nebom, tudi brez nadstreška. Večino vožen je okoli 20km v kosu le za vikend imam nekoliko daljše okoli 60km v kosu. Je pa tako, da najbolj ugodne vožnje po regionalkah skoraj nimam (okoli 5%), AC 60% in mestna po Ljubljani v konicah 35%. Poraba je od začetka lastništva do danes 5,8l/100km (BC kaže 5,7).

 

Je pa res da je 150KM dizel, da menjalnik je ročni, ni AWD in seveda ni oblike premikajočega cegla. Če bi bla limuzina namest karavana bi blo še vsaj dva deci manj.

 

Ampak, kakorkoli že, mene je tole tvoje oreng presenetilo, ker da je razlike skoraj 3 litre je pa faking čist preveč. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Ne vem, če to vpliva. Jaz mam avto zunaj pod milim nebom, tudi brez nadstreška. Večino vožen je okoli 20km v kosu le za vikend imam nekoliko daljše okoli 60km v kosu. Je pa tako, da najbolj ugodne vožnje po regionalkah skoraj nimam (okoli 5%), AC 60% in mestna po Ljubljani v konicah 35%. Poraba je od začetka lastništva do danes 5,8l/100km (BC kaže 5,7).

 

Je pa res da je 150KM dizel, da menjalnik je ročni, ni AWD in seveda ni oblike premikajočega cegla. Če bi bla limuzina namest karavana bi blo še vsaj dva deci manj.

 

Ampak, kakorkoli že, mene je tole tvoje oreng presenetilo, ker da je razlike skoraj 3 litre je pa faking čist preveč. :nevem:

Itak. Ta poraba je že rang 2,5 benzinarja.😊

 

 

Napisano

Jaz imam zjutraj 30 km AC in potem še 12 km mestne kolone in zastojev. 
Popoldan kontra smer.

Res je sicer da imam na AC tempomat na 140, ki ga vecinoma kar drzim, ker ni guzve.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Da ne bo kdo rekel,da lažem...trenutna poraba pri tripu dobrih 1300km,samo Lj. v čemer je ena relacija Lj.-Podčetrtek-Lj. in dve Lj.-Žiri-Lj. (3x čez Vrhniko,1x čez Šk.Loko).

Skratka samo mesto je prec 10L,relacija lahko tudi do 2L manj...ostalo je pa nekje vmes...pač odvisno od stila vožnje.

Skupno mi trenutno kaže 10,3L

IMG_20240225_200424.jpg

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.