Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Sprašujem za znanca, ki ima bencinsko Mazdo 3 G100, staro 6 let, redno vzdrževano, že okoli 250.000 prevoženih km, v glavnem po avtocestah. 

 

Pri katerih km je priporočljivo pri G100 menjati krmilno verigo?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 49 minutami je Janez007 napisal:

Sprašujem za znanca, ki ima bencinsko Mazdo 3 G100, staro 6 let, redno vzdrževano, že okoli 250.000 prevoženih km, v glavnem po avtocestah. 

 

Pri katerih km je priporočljivo pri G100 menjati pogonsko verigo?

Naj gre na pooblaščenca in mu preko senzorja izmerijo koliko je veriga raztegnjena.

 

Al pa mogoče @miha20 komot pogleda ta parameter z računalom?

 

Neki na zalogo menjat - brez veze

Napisano

Dvomim, da se tole menja pred pol milijona prevoženih. Od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje, heh

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 11. 3. 2024 ob 11:32 je Z M A J napisal:

Dvomim, da se tole menja pred pol milijona prevoženih. Od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje, heh

tako nekako, se pa njade usake kvatre kakšen bedak ki počne nemogoče z avtom, usakič nasilo speluje cuka tam je pa lahko problem.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
dne 11. 3. 2024 ob 11:32 je Z M A J napisal:

Dvomim, da se tole menja pred pol milijona prevoženih. Od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje, heh

 

Use je to fajn pa krasn,

sam men tuki neki ni čist jasn...

 

Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...

 

Pogonske verige imajo ponavadi kolesa in motorna kolesa. Avtomobili imajo menjalnik - tak ali drugačen. Kakšno verigo bi vi zdaj menjali?

 

Sem pomislil še na verigo za pogon ventilov. Ampak tista mora premagovati zgolj trenje v ležajih in silo vzmeti ventilov. Torej nima veze z velikostjo in navorom motorja, ker ne prenaša navor od motorja naprej, ampak skrbi zgolj za odpiranje ventilov. A gre za dizla z veliko navora ali pa za nedizla z malo navora, tu sploh ni pomembno...

 

Zato me res zanima, kakšna je ta pogonska veriga, ki bi jo vi radi menjali? Ima Mazda kakšen nov menjalnik, tak kot bicikli? Ker edino pri takem načinu veriga prenaša navor motorja - in od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Slivka napisal:

 

Use je to fajn pa krasn,

sam men tuki neki ni čist jasn...

 

Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...

 

Pogonske verige imajo ponavadi kolesa in motorna kolesa. Avtomobili imajo menjalnik - tak ali drugačen. Kakšno verigo bi vi zdaj menjali?

 

Sem pomislil še na verigo za pogon ventilov. Ampak tista mora premagovati zgolj trenje v ležajih in silo vzmeti ventilov. Torej nima veze z velikostjo in navorom motorja, ker ne prenaša navor od motorja naprej, ampak skrbi zgolj za odpiranje ventilov. A gre za dizla z veliko navora ali pa za nedizla z malo navora, tu sploh ni pomembno...

 

Zato me res zanima, kakšna je ta pogonska veriga, ki bi jo vi radi menjali? Ima Mazda kakšen nov menjalnik, tak kot bicikli? Ker edino pri takem načinu veriga prenaša navor motorja - in od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje...

Navedi, kako je prav, namesto da pišeš roman in zafrkavaš ... :)  Se reče tej verigi krmilna veriga?

Glede navora sam razmišljam takole - večji ko so pospeški motorja (sprememba hitrosti vrtenja), večje bodo v verigi spremembe napetosti (sil, navora). Pri enakomernem vrtenju in nizkih obratih je tega bistveno manj ... tudi če se samo krmili ventile.

Popravljeno od Janez007
  • Janez007 je spremenil naslov v Mazda 3 G100 - pri katerih km je potrebna menjava KRMILNE verige?
Napisano

Očitno gre za kup nesporazumov...

 

So mi nekaj na hitro razlagali, da Honda (vozila, ne motorji) ima verigo med motorjem in kolesi in je ta veriga tudi menjalnik. Pa sem pomislil, da ima tudi Mazda kaj takega, kakšen nov menjalnik. Zato me zanima, kakšno verigo bi menjali, kje to je in kako funkcionira ta zadeva? 

 

Mah, pusti stat, da ne bo še kakšne hude krvi po nepotrebnem...

Napisano

Ampak ravno za dizla z velik navora je značilno, da motor ne deluje sunkovito in rabi več časa, da se zavrti na določene vrtljaje, kot recimo bencinar. Tako, da nekih sunkovitih sprememb zarad navor ni za pričakovat. Je pa res, da če pa nekdo dela s sklopko k konj, ko štartuje z obrati in drsečo sklopko pol pa samo spusti in avto cukne kot na dirkah. Hja pol je pa marsikej možno.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

Očitno gre za kup nesporazumov...

 

So mi nekaj na hitro razlagali, da Honda (vozila, ne motorji) ima verigo med motorjem in kolesi in je ta veriga tudi menjalnik. Pa sem pomislil, da ima tudi Mazda kaj takega, kakšen nov menjalnik. Zato me zanima, kakšno verigo bi menjali, kje to je in kako funkcionira ta zadeva? 

 

Mah, pusti stat, da ne bo še kakšne hude krvi po nepotrebnem...

CVT. Bolj napreden skuter-ov variator....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.