Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

  • Všeč 2
  • Začuden 2
  • Zmeden 3
Napisano

Če si 100%, da niso gume, potem so zviti diski...lahko si pa v podobni situaciji kot jaz, k so se mi pakne na eni strani skupi stisnile in je med zaviranjem pri 150km/h treslo in zavijalo. Začasno smo to rešili, da smo čeljust razstavili in podmazali vodila.

Podpis.png

 

Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 4:55 je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

Razširi  

Si prvi lastnik? Ogledalo je bilo menjano, zakaj? Je bil avto kaj butnjen ali kaj podobnega, ker pri 11kkm nebi smelo tresti zaradi oblog razen, če si jih pregrel in kalil v vodi ali vroče opral v AP.... :whatever:

Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 4:55 je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

Razširi  

Kateri model pa je to? 

 

 

Napisano (urejeno)

Imaš pa smolo. 😥 

 

Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.

 

Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 6:10 je g.Wankel napisal:

Če si 100%, da niso gume, potem so zviti diski...lahko si pa v podobni situaciji kot jaz, k so se mi pakne na eni strani skupi stisnile in je med zaviranjem pri 150km/h treslo in zavijalo. Začasno smo to rešili, da smo čeljust razstavili in podmazali vodila.

Razširi  

gume zagotovo niso. meni trese pori majhni in veliki hotrosti. če pa na zavoro pritisnem malo močneje , pa manj trese. 

 

  dne 8. 4. 2024 ob 6:49 je Bini napisal:

Si prvi lastnik? Ogledalo je bilo menjano, zakaj? Je bil avto kaj butnjen ali kaj podobnega, ker pri 11kkm nebi smelo tresti zaradi oblog razen, če si jih pregrel in kalil v vodi ali vroče opral v AP.... :whatever:

Razširi  

ja prvi lastnik. ogledalo smo pri prevzemu opazili, da je škrtalo in se ni gladko zapiralo. Avto perem doma, ga ne vozim v pralnice. glede vode na cesti, pa vemo kako je . ne bi smelo tresti . prej sem oimel tudi mazdo , sicer model 3 , devet let, , tudi bil prvi lastnik, pa ni  bilo ne duha ne sluha o tresenju.

  dne 8. 4. 2024 ob 7:05 je Janez007 napisal:

Imaš pa smolo. 😥 

 

Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.

 

Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?

Razširi  

vozim ga na avtotehni vis. Ko bi vsaj jackpot zadel....... ja imam nespecifične okvare. sem imel že prej mazdo, 9 let, pa sem jo samo tankal in vozil , pa redni servisi na pooblaščenem servisu. Zato sem se odločil , da ostanem pri MAzdi....

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 7:25 je Damjan75 napisal:

gume zagotovo niso. meni trese pori majhni in veliki hotrosti. če pa na zavoro pritisnem malo močneje , pa manj trese. 

 

ja prvi lastnik. ogledalo smo pri prevzemu opazili, da je škrtalo in se ni gladko zapiralo. Avto perem doma, ga ne vozim v pralnice. glede vode na cesti, pa vemo kako je . ne bi smelo tresti . prej sem oimel tudi mazdo , sicer model 3 , devet let, , tudi bil prvi lastnik, pa ni  bilo ne duha ne sluha o tresenju.

vozim ga na avtotehni vis. Ko bi vsaj jackpot zadel....... ja imam nespecifične okvare. sem imel že prej mazdo, 9 let, pa sem jo samo tankal in vozil , pa redni servisi na pooblaščenem servisu. Zato sem se odločil , da ostanem pri MAzdi....

Razširi  

 

  dne 8. 4. 2024 ob 7:05 je Janez007 napisal:

Imaš pa smolo. 😥 

 

Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.

 

Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?

Razširi  

ne ni bil zalit v poplavah. mi smo imeli srečo

 

  dne 8. 4. 2024 ob 6:56 je Alex napisal:

Kateri model pa je to? 

Razširi  

cx30 awd bencinar 186 konjski

Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 4:55 je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

Razširi  

zdravo, jaz ti predlagam da najprej daš centrirat gume, potem pa naj na pooblaščencu razstavijo komplet zavore, namažejo čeljusti in vodila - potem ko sestavijo skupaj bi moral bit mir

Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 8:19 je NevLado napisal:

zdravo, jaz ti predlagam da najprej daš centrirat gume, potem pa naj na pooblaščencu razstavijo komplet zavore, namažejo čeljusti in vodila - potem ko sestavijo skupaj bi moral bit mir

Razširi  

gume so bile centrirane nazadnje to soboto. sem tudi pri dveh različnih vulkanizerjih centriral. 

Napisano

Ni druge na servisu uveljavi garancijo in bodo že uredili.... 😉

Pojdi na Interclass Lj., baje so tam odlični mehaniki.... :prstgor:

Napisano

Menjaj zavore za aftermarket in bo vredu. Original roba je iz pralnega praška in bo po vsej verjetnosti po hitrem postopku spet isto.

Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 4:55 je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

Razširi  

 

Pri vsem naštetem ti fali še prerjavenje blatnikov po 4ih letih.

 

Vse tvoje težave izhajajo iz tega, ker ne znaš vozit mazde. Vsaj tako so znalci mazda foruma meni razložili vzrok mojih težav z mazdo.

 

Ampak preverjeno, mazdini mehankarji na servisih so fejst fantje. Kar pogrešam druženje z njimi. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 11:15 je Scr3am napisal:

Menjaj zavore za aftermarket in bo vredu. Original roba je iz pralnega praška in bo po vsej verjetnosti po hitrem postopku spet isto.

Razširi  

Original je vse, kar se tiče zavor na cx30 od Ate, tako diski kot ploščice. Se pravi, da je Ate firma iz pralnega praška ali kako? 

 

 

Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 11:36 je Mraušk Mčk napisal:

 

Pri vsem naštetem ti fali še prerjavenje blatnikov po 4ih letih.

 

Vse tvoje težave izhajajo iz tega, ker ne znaš vozit mazde. Vsaj tako so znalci mazda foruma meni razložili vzrok mojih težav z mazdo.

 

Ampak preverjeno, mazdini mehankarji na servisih so fejst fantje. Kar pogrešam druženje z njimi. 

Razširi  

ja še prerjavenje čakam .

Ja  kavč mehaniki obvladajo.  Preverjeni.

in ne samo na tem forumu . Povsod. 

Mi je pa zanimivo brati komentarje. Vprašaš eno stvar, potem pa vsi napišejo cel kup drugih zadev. 

Jaz bom z mojimi na sprejemu kmalu na "ti".

Napisano

Meni so na 6ki tresle tudi z raznimi aftermarket diski in ploščicami. Problem sem rešil šele, ko sem po 313Kkm mazdo prodal. Sedaj mi bremze ne tresejo več.  

 

Ti kar pridno na servise v garanciji.

  • Všeč 5
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nisem še imel mazde, da mi bremze ne bi tresle. Tudi pri moji M6 letnik 2023, 11.000km, so tresle ko sem jo pripeljal iz Nemcije. Sem jo odpeljal na servis pa je rekel, da je bil disk zakaljen. Zdej ne vem, al imam jaz tako smolo z bremzami ali so od mazde res iz papirja.

Napisano
  dne 8. 4. 2024 ob 11:43 je Damjan75 napisal:

ja še prerjavenje čakam .

Ja  kavč mehaniki obvladajo.  Preverjeni.

in ne samo na tem forumu . Povsod. 

Mi je pa zanimivo brati komentarje. Vprašaš eno stvar, potem pa vsi napišejo cel kup drugih zadev. 

Jaz bom z mojimi na sprejemu kmalu na "ti".

Razširi  

Mazde so znane po tresenju diskov.

 

Tudi jaz sem M2 kupil rabljeno in tresočo pri 34k km.

 

Naj servis rihta dokler je garancija. Potem dobre diske gor, če ne bo ok po garanciji.

 

Na Fordu sem tovarniške 2x pregrel in ustrezno ohladil. Ne tresejo, so pa vsakokrat za kak mesec barvo menjali na modro vijolčno.

Napisano

Saj je tudi že na tem forumu večkrat napisano. Najslabši del Mazd (vsaj po mojem mnenju) so zavore. Kaj narediti? Kupiš najboljše aftermarket zadeve in upaš, da bo zadostovalo. "Brake swap" je nažalost precej predrag, ker ni veliko MPS avtov po odpadih, da bi zadeve pasale "šrauf na šrauf". Pa ta možnost seveda odpade pri tistih, ki bi radi vozili 16 ali 17'' platišča pozimi ...

Napisano

Jaz sem imel tezave z zavorami samo na prvi generaciji 6 sedaj na drugi gen. 6 pri 126000 ni tezav, pravtako pri CX5 pri 176000 ni tezav vmes so bile komplet zamenjane zaradi obrabe. Sopa na CX skozi bile original

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vem, no. Jaz sem imel težave samo na prvi M6, potem na drugi sem sam zamenjal za ATE pa je bil do skoraj 300kkm mir. Na tejle tretji pa ni sledu od tresenja in upam, da tako tud ostane.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
    • Če je prvi lastnik, ti bo brez problema pokazal račun.   Vidim pa da ga prodaja firma. Torej je 1. lastnik prepisal avto na firmo in to je že menjava lastnika. Ki je večina noče priznat.   Tak da komot tudi njih prostaviš pred dejstva, pa boš videl odziv.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.