Hixxy Napisano 28. marec Prijavi Napisano 28. marec Seveda, greš pod applications, Fuel Economy Monitor, druga stran, tam če ni obarvan motor z modro barvo in so zgornji pogoji izpolnjeni, izvaja regeneracijo. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 28. marec Prijavi Napisano 28. marec Recimo: Motor je siv - kot disabled recimo, v primeru ko ni ogret na delovno temperaturo ali pa ko se regeneracija izvaja. To je pač en primer. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 28. marec Prijavi Napisano 28. marec (urejeno) Takole izgleda, ko so izpolnjeni vsi trije pogoji za delovanje i-stop. Ko se začne regeneracija, leva ikona motorja počrni - ni več obsijana modro. Priporočam, da se z regeneracijami ne ukvarjaš, ampak samo uživaš v odličnem navoru tvojega avta. Naj ostane to skrb za tvojega mehanika. Sam itak kaj dosti ne moreš naredit, lahko pa te te informacije spravljajo v slabo voljo. Mene so (pojav pogostih regeneracij), rešil pa sem zadevo z zamenjavo z bencinarjem. 👌 Popravljeno 28. marec od Janez007 4 1 Citiraj
bajsi6 Napisano 28. marec Prijavi Napisano 28. marec Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto. Citiraj
dvorjan Napisano 28. marec Prijavi Napisano 28. marec pred 5 minutami je bajsi6 napisal: Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto. Najbolje, da ga vsak vikend zapelješ na kak daljši izlet (50 km+), sicer bodo hitro težave. 1 1 Citiraj
Boss Napisano 28. marec Prijavi Napisano 28. marec pred 9 minutami je bajsi6 napisal: Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto. Zvoka motorja ne moreš zgrešit, razen če si naglušen al pa če Iron Maidni preveč na glas žagajo. Če to opaziš in imaš možnost se takrat splača še kak kilometer naokrog zapeljat, da zaključi regeneracijo. Je pa res, da če imaš zadnjo generacijo CX-5 je tudi regeneracija DPF-ja veliko bolje narejena in zna tudi pri prostem teku že kar dobro čistit, tako da je v 5 minutah fertik oziroma v manj kot 10km AC vožnje in tam nekje 4km mestne vožnje. 1 Citiraj
NevLado Napisano 28. marec Prijavi Napisano 28. marec pred 4 urami je SpEkTr napisal: Recimo: Motor je siv - kot disabled recimo, v primeru ko ni ogret na delovno temperaturo ali pa ko se regeneracija izvaja. To je pač en primer. Ali pa ga fejst žgeš, pa je prevroč, da bi ugasnil istop tudi takrat je motor siv, tudi na bencinarju (razen če mi je kdo na skrivaj montiral dpf 1 Citiraj
mazdaman Napisano 29. marec Prijavi Napisano 29. marec Jaz jo opazim tako, da se poveča poraba kar precej. Tudi ko spustiš gas da motor zavira ne pade na 0.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
miha20 Napisano 6. april Prijavi Napisano 6. april Ko spustiš gas porabo kaže 2l takrat dela regeneracijo dne 27. 3. 2024 ob 18:05 je Alex napisal: Za mazdin 2,2 dizel je predvidena tovarniško regeneracija vsakih 180-200 km. Če jo dobro tiščiš, zna delati tudi prej, pri 150 km. po egr off je skoraj nikoli nebi smel delati pod 200km . Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Robert Š. Napisano 19. april Prijavi Napisano 19. april Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ? Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja. 1 Citiraj
Boss Napisano 19. april Prijavi Napisano 19. april To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg. Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov. DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 19. april Prijavi Napisano 19. april Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ? Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal? 3 Citiraj
Alex Napisano 20. april Prijavi Napisano 20. april pred 12 urami je Robert Š. napisal: Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ? Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja. To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti. Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 1 Citiraj
vzupan3 Napisano 20. april Prijavi Napisano 20. april (urejeno) 1 hour ago, Alex said: To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti. Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250). Popravljeno 20. april od vzupan3 2 Citiraj
Robert Š. Napisano 20. april Prijavi Napisano 20. april pred 21 urami je SpEkTr napisal: dne 19. 4. 2024 ob 18:49 je Robert Š. napisal: Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ? Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja. Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal? Nič ... Letos sem kupil rabljenega ... Dal čistiti EGR in kompletni sesalni del, zamenjal olje in filter in to je to ... Ne vem pa kaj so na njem delali prejšnji lastniki ... Dvomim da kaj Citiraj
Robert Š. Napisano 22. april Prijavi Napisano 22. april dne 20. 4. 2024 ob 21:46 je SpEkTr napisal: Super kje si čistil egr? Kržišnik... Zagorje ob Savi Citiraj
Robert Š. Napisano 25. april Prijavi Napisano 25. april dne 22. 4. 2024 ob 7:12 je SpEkTr napisal: Kakšna je pa cena, lahko privat Cca 400€ 1 1 Citiraj
miha20 Napisano 21. maj Prijavi Napisano 21. maj (urejeno) dne 20. 4. 2024 ob 6:55 je Alex napisal: To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti. Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije. Na 180-200km dela z slabimi injektroji pa egr off Popravljeno 21. maj od miha20 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
ffbike Napisano 26. maj Prijavi Napisano 26. maj dne 21. 5. 2024 ob 21:08 je miha20 napisal: Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije. Na 180-200km dela z slabimi injektroji pa egr off @miha20 A se da na diagnostiki kako preveriti stanje injektorjev ? Vem da se da sprožiti kalibracija, za stanje pa ne vem... Je mogoče kakšna druga metoda, simptomi za slabe injektorje ? Citiraj
SpEkTr Napisano 26. maj Prijavi Napisano 26. maj [mention=11583]miha20[/mention] A se da na diagnostiki kako preveriti stanje injektorjev ? Vem da se da sprožiti kalibracija, za stanje pa ne vem... Je mogoče kakšna druga metoda, simptomi za slabe injektorje ?Niti ne. Imaš korekcijo vbrizga prikazano, ampak spet ni to čisto zanesljivo. Naj bi bili čim bližje ničli. Citiraj
miha20 Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Če olje narašča kljub dobrim relacijam so pri tem motorju šobe slabe, ne dohajajo več dodatnega vbrizga sežig saj, pa tudi vzorec pršenja je slabši. Lahko so tudi drugi vzroki ampak največkat je to. 2 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.