Skoči na vsebino

Mazda3 G120 - prodaja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V kolikor kdo išče Mazdo3 je naprodaj naslednja: 

 

Prodam osebni avtomobil Mazda3. Motor G120, atraction. Oprema: tempomat, klima, senzor mrtvih kotov, xsenon, gretje sedežev.
Je bele perla metalik barve. Vozilo je letnik april 2015. Nikoli karambolirano. Voznica ženska, velika večina voženj z eno osebo, do službe. Nekadilski. Avto je redno servisiran, vsako leto, nazadnje aprila 2024. Pri 120.000 km zamenjane svečke.

Tehnični velja do aprila 2025, registriran. Vinjeta velja do februarja 2025. Lak vozila je zaščiten s keramičnim premazom s trajnostjo 5 let. Nanešen je bil 2024, jeseni. Lani zamenjan prvi akumulator, z original Mazdinim.
Vozilo ima nameščene sprednje senzorje za parkiranje, ki so jih vgradili pri pooblaščenem prodajalcu. Zraven so zimske gume (8 mm profila) s platišči. Letne gume imajo 6-7 mm profila.
Avto je brezhiben in zelo lepo ohranjen. Prodaja se zaradi nakupa e-vozila. 
Cena: 10700 eur. 
Kontakt: 040506230, okolica MB. 

Še link: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19576425&display=Mazda Mazda3

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Upam, da bodo take cene, ko bom jaz prodajal svojo Mazdo.... :nevem:

Napisano
26 minutes ago, Janez007 said:

Torej je avto dopolnil 9 let ... že kar star. Nov je bil po takratnih cenikih okoli 19.000 €. 

 

image.png

Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Jaz bi rekel,če hočeš imet Mazdo pa plačaj.....:nevem:

Tale je še lepa za povrhu itd.....😉

Napisano
pred 20 minutami je vzupan3 napisal:

Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.

Drži. Nisem nič drugega komentiral, samo navedel starost in nabavno ceno. 😁 Me je pa zelo mikalo ... 😃

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.

 

Tolk 24 000€

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Hvala za ponudbo.

Res se da kaj poglihati okoli cene, samo ne toliko. 

S prodajo se glih ne mudi, drugi avto je plačan. 

Sicer je nekaj zanimanja za Mazdo, ampak kupca še ni. 

Pa lp. 

Napisano

Če bi kake od teh m3 bile vsaj z g165 motorjem bi bile še zanimive, tko pa ti mlinčki in 2.0 motor, ne vem no....sicer pa srečno in uspešno prodajo👍

Napisano (urejeno)

@kseb , ko jo prodas, javi za koliko je sla. Mislim da bo vse to zanimalo 😊

Srecno, pa da res cimvec dobis

Popravljeno od Matick
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 10 urami je sportman333 napisal:

Če bi kake od teh m3 bile vsaj z g165 motorjem bi bile še zanimive, tko pa ti mlinčki in 2.0 motor, ne vem no....sicer pa srečno in uspešno prodajo👍

A se zajebavaš :D 

 

Pejdi probat, motor je vrhunski, sam treba je dat po gasu in ne bit kot star ata....

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

A se zajebavaš :D 

 

Pejdi probat, motor je vrhunski, sam treba je dat po gasu in ne bit kot star ata....

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

Napisano
pred 8 minutami je Matick napisal:

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉

 

Sj to, razen ce je res tolk pomemben un pospesek v visokih obratih

Napisano (urejeno)

Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.

 

Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka:

- prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km

- avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici

 

image.png

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.

 

"Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."

 

Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Se strinjam, sem imel 5 let istočasno oba pri hiši, za day to day uporabo, tudi relacijske, sem imel rajši 3ko.

 

Pač prostor za počitnice seveda pretehta v prid 6ki, samo pri meni je dnevne rabe več relacijske vožnje izven avtocest, če ne gre za kakšne počitnice. In to mi je bila 3ka vedno super.

 

Drugače men sicer noben ni slab no, da se ga zdej izogibal. Sem pa od nekdaj rad imel bencinarje in mi je všeč ko se vrtijo...je pa realno na vseh cestah takšnih šans vedno manj.

Popravljeno od SeekK
Napisano

Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...

  • Haha 2
  • Začuden 2
Napisano
pred 11 urami je sportman333 napisal:

Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...


Mogoce res ni, ce zelis z njim dirkat (legalno ali ilegalno)… za normalno, niti ne toliko “desusovsko” voznjo pa je cisto OK?.. Sem zadnjic imel nadomestno Mazdo 2 (skoraj novo) od Interclass-a… in v prometni pise, da ima bogih 66 kW…. Pa sem se zacuda tudi lahko cisto spodobno peljal :) … Res pa je, da ko bi rad malo bolj na hitro speljal, ne da kaj dosti od sebe ;) …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 10. 5. 2024 ob 21:29 je sportman333 napisal:

Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...

A ni v G120 in G165 enak motor al se motim. Razlika je v menjalniku in programu. Če je tak problem v teh 35 konjih naložiš maping za 165ko. 

Napisano

jaz osebno, ampak to je zdaj čisti off-topic, če bi kupoval mazdo 3 bi gledal izključno za x186 motorjem, teh se pa skorajda ne prodaja.....(to je pomojem res odlična mašinca za tak avto...)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.