DINAMIK Napisano 4. maj Prijavi Napisano 4. maj Ali vaše plastike na CX30 mažete ,da ne zbledijo? Ta teden kupim CX30 ,ali Forda ...,jah ja vem,da sploh nevem kaj bi,sedaj imam že predračun za fokusa ST 😅🙈 1 2 Citiraj
godlike Napisano 4. maj Prijavi Napisano 4. maj Jaz imam Focusa karavan 182 bencin s športnim podvozjem. Seveda pa je ST bolj brutalen stroj, vozi pa se verjetno isto dobro. Moraš se vprašat kaj bi rad imel, ker Focus ST z 280 konji je totalno drugi svet kot pa cx30. Ford je stroj v pravem pomenu besede. CX30 bo mehkejši na cesti in z dosti manj brutalnosti. Kakšni so kaj dobavni roki trenutno za Focusa? 2 Citiraj
DINAMIK Napisano 4. maj Avtor Prijavi Napisano 4. maj (urejeno) Fokusa lahko kupim takoj ,sem pozabil,je karavan ,ki se mi dopade😉To vse vem,da je drugi svet..,zato pa pravim,da me glava boli🙈 Je pa Mazda CX30 v notranjosti bolj dodelana,boljši materjali,čeprav ji zamerim,da nemoreš vseh šip odpreti preko daljinca. Popravljeno 4. maj od DINAMIK 2 1 Citiraj
ignacij Napisano 4. maj Prijavi Napisano 4. maj (urejeno) Če rabiš prostor potem vzemi karavana. Še bolje vzemi karavna Mazdo 6., saj veš na mazda forumu si. Moje nepomembno mnenje: - zunanjost obeh vozil je všečna, osebno mi je ST lepši, predvsem zaradi plastik CX30 - notranjost ima CX30 bistveno lepšo, uglajeno, luksuzno. Sam ne maram teh velikih štrlečih zaslonov kot jo ima ST. Nisem se vozil v ST, ampak za CX30 lahko rečem da je počutje v kabini odlično, materiali so na nivoju. - če hočeš turbo motor potem vzemi ST, če hočeš zanesljiv in uglajen motor vzemi CX30 Popravljeno 4. maj od ignacij 6 Citiraj
godlike Napisano 4. maj Prijavi Napisano 4. maj Jaz sem še brez FL-ja, tak da so analogni števci in manjši ekran. 2 Citiraj
DINAMIK Napisano 4. maj Avtor Prijavi Napisano 4. maj Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃 2 Citiraj
godlike Napisano 4. maj Prijavi Napisano 4. maj Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina. 4 Citiraj
sportman333 Napisano 4. maj Prijavi Napisano 4. maj Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel.... 3 1 Citiraj
godlike Napisano 4. maj Prijavi Napisano 4. maj 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted. Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš. Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem. Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem. 3 Citiraj
Alex Napisano 5. maj Prijavi Napisano 5. maj pred 17 urami je DINAMIK napisal: Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃 Ne smeš omenjati Mazde im Forda v enem stavku. 😉 4 1 Citiraj
Slivka Napisano 6. maj Prijavi Napisano 6. maj Glej no glej! @Alex, za tole ti dam kar pet "všečkov", ne le enega... 1 2 1 Citiraj
godlike Napisano 6. maj Prijavi Napisano 6. maj Pa ok, tebi še skoz prste pogledam, ker te preoblečen VW jezi. @Alex pa ne razumem. Kaj si imel Forda, pa si imel težave, kot @Slivka, al pač na suho udrihaš? 1 Citiraj
Alex Napisano 6. maj Prijavi Napisano 6. maj pred 2 urama je godlike napisal: Pa ok, tebi še skoz prste pogledam, ker te preoblečen VW jezi. @Alex pa ne razumem. Kaj si imel Forda, pa si imel težave, kot @Slivka, al pač na suho udrihaš? Ne jaz, pač pa kolega. Je imel Ford fiesto. Kolikokrat smo ostali na cesti in kaj vse je zamenjal na njej. Ko jo je končno prodal je kupcu po par mesecih zaribala. In je imel probleme še naprej, ko se ga ni mogel rešit. Skratka, odločitev je padla. Nikoli Forda, prav tako ne nobenega Peugeota, s katerim sem imel pa jaz miljon problemov. 1 Citiraj
godlike Napisano 6. maj Prijavi Napisano 6. maj No pol verjamem, da ga nočeš imet. Meni je tudi na Mazdi variabilna jermenica pela od 40k km naprej. Kar je tudi krepko prehitro. Pa ABS enota je bila že pri 40k km zanič. To se še pri Alfi ni zgodlo 😉 Verjamem, da se pri vsaki firmi zgodi, važn pa je procent, kolkim se to zgodi. In seveda, če se meni, sem lahko tudi edini, pa ne pogledam več 🙂 Citiraj
Boss Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb. Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati. Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema. 8 Citiraj
Alex Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj pred 8 urami je Boss napisal: Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb. Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati. Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema. Prodaja pada predvsem zaradi nenormalno visokih cen vseh novih avtov vseh znamk. Še Dacia je postala premium znamka, vsaj kar se tiče cen za novi model. Če bi sedaj mazda naredila novo 6-ko, bi malo bolje opremljena ziher stala okoli 50 K€. In zopet bi se jih malo prodalo. Podobno je z mazdo cx60. 5 Citiraj
gregor2137 Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj pred 25 minutami je Alex napisal: Prodaja pada predvsem zaradi nenormalno visokih cen vseh novih avtov vseh znamk. Še Dacia je postala premium znamka, vsaj kar se tiče cen za novi model. Če bi sedaj mazda naredila novo 6-ko, bi malo bolje opremljena ziher stala okoli 50 K€. In zopet bi se jih malo prodalo. Podobno je z mazdo cx60. Tudi rabljeni so nenormalno dragi, še posebej SUV-i. 1 Citiraj
sportman333 Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Danes družinskega avta pod 30k sploh ni....vse kar ima malo bolj spodobno konjenico in opremo je pa takoj 40-50k eur....čeprav po voznem parku si to lahko privošči kar veliko SLO.....🤔😉, sicer glede na standard to ni ravno povsem normalno.... 6 Citiraj
ignacij Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj pred 50 minutami je Alex napisal: Če bi sedaj mazda naredila novo 6-ko, bi malo bolje opremljena ziher stala okoli 50 K€. Tako kot si napisal, CX5 s polno opremo je cca. 47k, nova M6 v npr. PHEV verziji bi bila sigurno čez 50k, glede na to da se CX60 povzpne do 65k. Adijo cena. Tudi sam si je kot zaprišeni oboževalec ne bi kupil za ta denar, edino o rabljeni bi lahko razmišljal. 4 Citiraj
Alex Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj pred 32 minutami je sportman333 napisal: Danes družinskega avta pod 30k sploh ni....vse kar ima malo bolj spodobno konjenico in opremo je pa takoj 40-50k eur....čeprav po voznem parku si to lahko privošči kar veliko SLO.....🤔😉, sicer glede na standard to ni ravno povsem normalno.... Pushing, lizing, krediti... 3 Citiraj
Bini Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Pred eno uro je gregor2137 napisal: Tudi rabljeni so nenormalno dragi, še posebej SUV-i. Seveda so dragi, posledično pa ravno zaradi visokih cen novih vozil, ki so napihnjene ravno zaradi forsiranja električnih, ki se z visoko ceno nikakor ne morejo uveljavit pri večjem številu kupcev.... Za enako ceno bi se pa lahko prodalo več električnih vozil le več polnilnic še rabimo in 30% večjo kapaciteto baterije in bi se mogoče izšlo..... 🤔 2 Citiraj
Agerg Napisano 8. maj Prijavi Napisano 8. maj Po moje kar nekaj prinesejo inflatorni pritiski zadnjih nekaj let. Plače in prihodki ljudi pa enostavno niso sledile temu. Tudi če gledam prihodke marsikaterega podjetja, ni niti približno sledilo temu. Recimo, če je bilo prihodkov v nekem podjetju pred parimi leti 500 k€, jih bi danes moralo biti skoraj blizu miljona, da so sploh na istem. Seveda bodo vsi mislili, da si dvakrat na boljšem in imaš dvakrat več denarja, ker večina ljudi nima pojma o osnovah ekonomije. Vse ostalo je larifari in iskanje nižanja stroškov, kar pa ne gre v neskončnost, ker se ustavi pri limiti stroškov, kot so plače zaposlenih (ki spet hočejo da rastejo, da sploh ostanejo na istem), storitve (spet hočejo rasti), itd. V glavnem je vse skupaj posledica tega v veliki meri in posledično pride zraven nestabilno obdobje po takšnih izzivih. Saj verjetno je bilo podobno po razpadu prejšnje države in enormni inflaciji takrat. Sicer se je rešilo s svojo državo, valuto in nekaj časa. Samo večina ljudi se tega ne spomni več... 6 Citiraj
Bini Napisano 8. maj Prijavi Napisano 8. maj Ja res je nekaj na tem z razliko,da tisto zadnje drži zdaj za cel svet razen bogatih..... 2 Citiraj
Boss Napisano 8. maj Prijavi Napisano 8. maj pred 1 uro je Agerg napisal: Saj verjetno je bilo podobno po razpadu prejšnje države in enormni inflaciji takrat. Sicer se je rešilo s svojo državo, valuto in nekaj časa. Samo večina ljudi se tega ne spomni več... Da te malo popravim... najhuje je bilo PRED razpadom države v 80 letih, ko je inflacija divjala sploh po letu 1986, ko je tam do 1990 dobesedno šla na 1000% letno. Zato je takrat zvezna vlada pod Markovićem stopila na bremzo uvedla tako imenovani "jedan prema sedam" spravila dinar na razmerja 7:1 v primerjavi z DEM in dejansko ukrotila inflacijo. 4 Citiraj
Bini Napisano 8. maj Prijavi Napisano 8. maj In po tem nisobili krediti na tako imenovane čeke tako ugodni kot pred tem... 3 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.