Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Glede lepote se tako ve, glede zanesljivosti in kvalitrte tudi, glede cene prav tako, če pa hočeš dodati vsake toliko časa še kaj v proračun je pa izbira Ford.... 👍😉

Ford ni SUV/CUV.

Osebno je imel Ford do 50k km majn težav kot M2.

Pri M2 so se reže za ventilacijo same zapirale med vožnjo, ko je bilo mrzlo. Za to ne vem zakaj bi bila Mazdaj boljše kvalitete.

 

Samo osebne izkušnje, nič baba čula - baba rekla.

Napisano
pred 13 minutami je godlike napisal:

Ford ni SUV/CUV.

Osebno je imel Ford do 50k km majn težav kot M2.

Pri M2 so se reže za ventilacijo same zapirale med vožnjo, ko je bilo mrzlo. Za to ne vem zakaj bi bila Mazdaj boljše kvalitete.

 

Samo osebne izkušnje, nič baba čula - baba rekla.

Tvoja Mazda 2 je bila iz spodnjega konca Mazdine ponudbe in morda celo se iz Eu proizvodnje. Vecje Mazde smo vseeno malo drugace narejene. 
 

je pa res da stalno lahko dobis ponedeljkov avto

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Made in Japan. Top nivo Mazde 2.

 

Ni ti mogla ESP enota crknit, če si imel standard rang. Samo 1.5 103KM je imela ESP 😉

 

Ampak ja 2010 in 2024 se je kvaliteta spremenila, v kero smer, pa ne morem rečt.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 21 urami je Slivka napisal:

Emm, v čigav proračun?

Državni proračun, policaje sem imel v mislih, ker se bo malo hitreje peljal s tem RS-om.... 👍😉

Napisano
pred 16 urami je godlike napisal:

Made in Japan. Top nivo Mazde 2.

 

Ni ti mogla ESP enota crknit, če si imel standard rang. Samo 1.5 103KM je imela ESP 😉

 

Ampak ja 2010 in 2024 se je kvaliteta spremenila, v kero smer, pa ne morem rečt.

Primerjaj M 2ko s Fiesto... :nevem:

Focusa pa s M3ko.... 😉

Napisano

Težko, ker si omenjenih zadev nisem lastil.

 

Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.

Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.

Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Težko, ker si omenjenih zadev nisem lastil.

 

Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.

Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.

Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐

Drži, sploh pa zadnje, ampak govora je o bencincih.... 😉

Napisano (urejeno)

Vse poste od @DINAMIK sem prebral. Pravi da razmišlja o Focusu ST ali o CX-30.

Za Focusa vemo, da je ST ukinjen, tako da je lahko samo bencin. Za Mazdo pa ni povedal kateri ageegat gleda. Razen če so dizli na CX-30 ukinjeni, ker ne spremljam redno ponudbe?

Popravljeno od godlike
Napisano

To je 4 cilinder, če se ne motim?

 

Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat.

Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.

 

Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.

 

Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš.

Drugače pa takoj jermen menjat.

 

Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.

 

Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.

 

Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.

Napisano

Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km.

Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok.

Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.

 

Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.

 

Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.

 

Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.

Popravljeno od godlike
Napisano

Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 11. 5. 2024 ob 8:53 je Bini napisal:

Državni proračun, policaje sem imel v mislih, ker se bo malo hitreje peljal s tem RS-om.... 👍😉

 

Aaa, to, ja. Ker za družinski proračun s Fordom ne bo dobička...

  • Zmeden 1
  • Jezen 1
Napisano
dne 12. 5. 2024 ob 8:13 je Freak napisal:

Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade :prstgor:

Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami? <_<

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus

Mi pa nekaj ni jasno.

 

Kupuješ Focus ST ali CX-30 na keš.

Potem pa imam za alternativo star Focus. 🤷‍♂️

Napisano
pred 47 minutami je godlike napisal:

Mi pa nekaj ni jasno.

 

Kupuješ Focus ST ali CX-30 na keš.

Potem pa imam za alternativo star Focus. 🤷‍♂️

en je DINAMIK, en je Freak

 

image.jpeg

 

Napisano

Hehe, pa drugače jez niti ne kupujem. Sam vsake tolko pofirbcam, kaj se dobi za cca 10.jurjev, da ni starejše od 10.let, karavan in nima četrt miljona kilometrov :glare:

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.