Skoči na vsebino

Podplati na čevljih ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 34 minutami je Brane napisal:

Te bo tašča na hruško dala

Namen je bil, da gre na Triglav z starim podplatom...🤣

  • Haha 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Brane napisal:

Te bo tašča na hruško dala

 

pred 51 minutami je FuManchu napisal:

Namen je bil, da gre na Triglav z starim podplatom...🤣

 

So šli čevlji takoj po prejemu maila direkt v smeti. Kot bi morali tudi 10 let stari jermeni ... 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 8 urami je Janez007 napisal:

Če sodim po gumi čevljev, potem tudi skladiščena guma z leti propada. Smo podarili nerabljene 10 let stare Planika pohodne čevlje tašči in je gumijast podplat razpadel že pri probi ... na srečo ..  

 

image.png

 

image.png

 

 

image.png

https://www.interstatesp.com/shelf-life-of-rubber-products/

 

Verjetno ni Vibram podplat?

 

Meni Vibram drži preko 10 let. In planinske kupim samo z Vibramom.

Napisano

Sicer smo povsem zavili s teme, ampak kot zanimivost; imam Planika planinske čevlje, kateri bodo jeseni praznovali okrogli jubilej in sicer 3x10. Zdaj jih uporabljam le še za pranje avtomobila ali kudanje snega, medtem ko le še nekaj mesecev manjka, ko mi jih je stara mama kupila za 16.RD in prvi vzpon na 3glav. :)

 

Vibram podplat še vedno drži, kakovost pa verjamem, da je šla krepko v podn. :(

IMG_20240316_185608.jpg

IMG_20240316_185632.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Danes z Dobenega na Rašico, med hojo opazil tale podplat in se spomnil te teme. :)

IMG_20240317_161031.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Začuden 3
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 39 minutami je Z M A J napisal:

Danes z Dobenega na Rašico, med hojo opazil tale podplat in se spomnil te teme. :)

IMG_20240317_161031.jpg

Joj, joj kaj narod nosi.... ?zmeden?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Se mi je čez vikend enako zgodilo na paru čevljev od Alpine, pa sem se spomnil na tole temo. Na peti sta se med pohodom delno olupila oba podplata in vidi se razpadel material, ki se kar drobi. Verjetno je situacija na celem podplatu podobna, nisem ga trgal stran - v glavnem je čevelj za v smeti. Pohodni čevelj Nepal, za hobi planinarjenje bi rekel kar vrhunski čevelj z Vibram podplatom, 10 let nazaj bil okrog 100€, danes je slabih 200€. V glavnem odgovor Alpine je, da situacijo poznajo (hidroliza poliuretana) in da se to zgodi v primeru neuporabe čevlja oz. če se jih preveč špara in ne uporablja. Moral sem priznati, da sem jih na začetku uporabljal bolj, zadnja leta pa sem jih zaradi vseh obveznosti res obul samo za daljši in težji pohod, ki jih pa res ni bilo veliko in temu je takšen čevelj tudi namenjen. Krajše tu okoli naredim pa tako z nižjimi pohodnimi. Mogoče malo v razmislek, če bo kdo kupoval dober čevelj za na nogo. Potem ga je dobro parkrat na mesec obuti in nato ne zaznajo teh težav, pravijo pri Alpini. Drugače bolje kaj drugega, kar se malo prej znuca in obrne.

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 4
  • Začuden 2
Napisano
pred 58 minutami je Agerg napisal:

Se mi je čez vikend enako zgodilo na paru čevljev od Alpine, pa sem se spomnil na tole temo. Na peti sta se med pohodom delno olupila oba podplata in vidi se razpadel material, ki se kar drobi. Verjetno je situacija na celem podplatu podobna, nisem ga trgal stran - v glavnem je čevelj za v smeti. Pohodni čevelj Nepal, za hobi planinarjenje bi rekel kar vrhunski čevelj z Vibram podplatom, 10 let nazaj bil okrog 100€, danes je slabih 200€. V glavnem odgovor Alpine je, da situacijo poznajo (hidroliza poliuretana) in da se to zgodi v primeru neuporabe čevlja oz. če se jih preveč špara in ne uporablja. Moral sem priznati, da sem jih na začetku uporabljal bolj, zadnja leta pa sem jih zaradi vseh obveznosti res obul samo za daljši in težji pohod, ki jih pa res ni bilo veliko in temu je takšen čevelj tudi namenjen. Krajše tu okoli naredim pa tako z nižjimi pohodnimi. Mogoče malo v razmislek, če bo kdo kupoval dober čevelj za na nogo. Potem ga je dobro parkrat na mesec obuti in nato ne zaznajo teh težav, pravijo pri Alpini. Drugače bolje kaj drugega, kar se malo prej znuca in obrne.

@Janez007 ima tudi neke prigode s pohodnimi čeveljci

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Agerg napisal:

Se mi je čez vikend enako zgodilo na paru čevljev od Alpine, pa sem se spomnil na tole temo. Na peti sta se med pohodom delno olupila oba podplata in vidi se razpadel material, ki se kar drobi. Verjetno je situacija na celem podplatu podobna, nisem ga trgal stran - v glavnem je čevelj za v smeti. Pohodni čevelj Nepal, za hobi planinarjenje bi rekel kar vrhunski čevelj z Vibram podplatom, 10 let nazaj bil okrog 100€, danes je slabih 200€. V glavnem odgovor Alpine je, da situacijo poznajo (hidroliza poliuretana) in da se to zgodi v primeru neuporabe čevlja oz. če se jih preveč špara in ne uporablja. Moral sem priznati, da sem jih na začetku uporabljal bolj, zadnja leta pa sem jih zaradi vseh obveznosti res obul samo za daljši in težji pohod, ki jih pa res ni bilo veliko in temu je takšen čevelj tudi namenjen. Krajše tu okoli naredim pa tako z nižjimi pohodnimi. Mogoče malo v razmislek, če bo kdo kupoval dober čevelj za na nogo. Potem ga je dobro parkrat na mesec obuti in nato ne zaznajo teh težav, pravijo pri Alpini. Drugače bolje kaj drugega, kar se malo prej znuca in obrne.

Imam Nepal 2010 letnik. Izgleda da jih manj šparam kot ti 😎

Jaz dejansko opažam obravo profila.

Če se prav spomnim je bila te cena 180-190€ in sem jih kupil na 50% akciji.

 

Malo so težki, drugače so super, še vedno. Ko bojo še te začeli na kitajskem delat, bom iz Alipne prešaltal na Garmonth. So kr lažji in made not in china.

Popravljeno od godlike
Napisano

Joj kaki odgovori so to, več jih nosiš boljši so, manj jih nosiš bolj razpadajo.... 😂🤣🫣🥴

Pri vsem drugem je obratno, tudi pri avtih... :nevem:

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Joj kaki odgovori so to, več jih nosiš boljši so, manj jih nosiš bolj razpadajo.... 😂🤣🫣🥴

Pri vsem drugem je obratno, tudi pri avtih... :nevem:

 

Dejansko je tudi pri motorju avtomobila bolje da ga teraš, kot šparaš 😇

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 3
  • Haha 1

Podpis.png

 

Napisano

Pa pri bremzah tudi. Torej gonit motor pa bremzat na polno, pa kakšen servis vmes, pa bo delalo v neskončnost...

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano

Vse je super če se "goni", torej se drži v aktivni kondiciji.

Nastane pa problem, če se pretirava, saj potem se "zgoni".

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Vse je super če se "goni", torej se drži v aktivni kondiciji.

Nastane pa problem, če se pretirava, saj potem se "zgoni".

Sej se še vedno o čeulih pa o autih pogovarjamo, ane? :lol:

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 23 urami je Agerg napisal:

Se mi je čez vikend enako zgodilo na paru čevljev od Alpine, pa sem se spomnil na tole temo. Na peti sta se med pohodom delno olupila oba podplata in vidi se razpadel material, ki se kar drobi. Verjetno je situacija na celem podplatu podobna, nisem ga trgal stran - v glavnem je čevelj za v smeti. Pohodni čevelj Nepal, za hobi planinarjenje bi rekel kar vrhunski čevelj z Vibram podplatom, 10 let nazaj bil okrog 100€, danes je slabih 200€. V glavnem odgovor Alpine je, da situacijo poznajo (hidroliza poliuretana) in da se to zgodi v primeru neuporabe čevlja oz. če se jih preveč špara in ne uporablja. Moral sem priznati, da sem jih na začetku uporabljal bolj, zadnja leta pa sem jih zaradi vseh obveznosti res obul samo za daljši in težji pohod, ki jih pa res ni bilo veliko in temu je takšen čevelj tudi namenjen. Krajše tu okoli naredim pa tako z nižjimi pohodnimi. Mogoče malo v razmislek, če bo kdo kupoval dober čevelj za na nogo. Potem ga je dobro parkrat na mesec obuti in nato ne zaznajo teh težav, pravijo pri Alpini. Drugače bolje kaj drugega, kar se malo prej znuca in obrne.

Meni se je enako zgodilo pred desetimi leti na Alpininih pohodnih čevljih. Dobro, da sem imel s seboj dobri stari črni lepilni trak in sem enostavno naredil par ovojev okoli čevljev in je zdržalo do avta. Takrat sem si rekel, dovolj Alpine in kupil kvalitetne od  La scarpa in so še dan danes odlični. Vmes sem si kupil še ene  nizke pohodne tudi od te znamke. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Mimogrede omenim, za razpadel podplat Alpina ni kriva ampak dobavitelj Vibram@, ki izdeluje te podplate za odliman podplat pa je zagotovo kriva Alpina oziroma lim.... 🥴😂😉

Popravljeno od Bini
Napisano

Sem pred kratkim kupil neke poceni pohodne cevlje... za okoli hise kaj delat :P ... Pa notri na etiketi pise "Made in China" ... 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz imam pa bosanske Alpina 10 let in dobro držijo, res pa je, da z njimi hodim..... 😁😉

17157805632353451097265241330812.jpg

Napisano
dne 15. 5. 2024 ob 11:44 je Alex napisal:

in kupil kvalitetne od  La scarpa

A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.
 

 

dne 15. 5. 2024 ob 14:13 je Bini napisal:

Alpina ni kriva ampak dobavitelj Vibram@

Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali.

Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole.

WWW.FACEBOOK.COM

Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole

Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.

 

image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jutra so najlepša zjutraj, sploh ob dobri kavici..... 🤗😉
    • Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉
    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.