Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

imam Mazdo 6, letnik 2010, dizel, 2.2, 92 kW (125 KM), ki bo v kratkem prebila 400k km.

 

V zadnjem času se mi pogosteje vklaplja lučka za filter trdih delcev (DPF). Čez čas ugasne. Serviser je tudi posebej očistil ventil EGR, a težava ostaja.

 

Ko sem ga vprašal, ali bi morda menjala filter DPF, ni bil naklonjen, ker po njegovih izkušnjah neoriginalne kopije filtra DPF (denimo, kar kupiš pri IMT, IST, Autodoc in ostali) slabo delujejo, če sploh, in da redko celo pašejo. Originalni nadomestni del pa je drag "kot pes" (njegov izraz).

 

Dejansko mi je rekel, da naj se vozim in dokler gre, gre. Huh?

 

Pa me zanima, kakšne so vaše izkušnje -- je že kdo menjal filter DPF na tak način, tj. da je kupil OEM in ne original?

 

Hvala in LP

Napisano

Greš k Strajnarju pa ti zrihta, en primer pač, najbrž obstaja še kdo.  Vložek je bil pred leti okoli 400 eur.

Napisano
WWW.STRAJNAR.SI

Smo podjetje s 25 letno tradicijo, saj delujemo že od leta 1992. Smo eno vodilnih podjetji na področju katalizatorjev in filtrov trdih delcev (DPF-FAP).

 

Ni ravno cena dveh piv, ni pa tako pregrešno drago kot original...

Napisano

Meni ga je moj mehanik odstranil, strajnar spucal, pa skup so mi zložil. Strošek 500€

 


image.jpeg

 

Napisano

Pri 400k km nimaš več kaj čistiti, je verjetno že vse razpadlo in zalepljeno od saj.

 

Kot so rekli - k Strajnarju ali podobnemu mojstru po nov vložek z enako/podobno pretočnostjo, da se ne bodo lučke prižigale in je to to.

Napisano
  dne 16. 5. 2024 ob 8:31 je djelenc napisal:

Zdravo,

 

imam Mazdo 6, letnik 2010, dizel, 2.2, 92 kW (125 KM), ki bo v kratkem prebila 400k km.

 

V zadnjem času se mi pogosteje vklaplja lučka za filter trdih delcev (DPF). Čez čas ugasne. Serviser je tudi posebej očistil ventil EGR, a težava ostaja.

 

Ko sem ga vprašal, ali bi morda menjala filter DPF, ni bil naklonjen, ker po njegovih izkušnjah neoriginalne kopije filtra DPF (denimo, kar kupiš pri IMT, IST, Autodoc in ostali) slabo delujejo, če sploh, in da redko celo pašejo. Originalni nadomestni del pa je drag "kot pes" (njegov izraz).

 

Dejansko mi je rekel, da naj se vozim in dokler gre, gre. Huh?

 

Pa me zanima, kakšne so vaše izkušnje -- je že kdo menjal filter DPF na tak način, tj. da je kupil OEM in ne original?

 

Hvala in LP

Razširi  

Jaz ga sam operem s kislino, pa obnovljene injektorje pa bo laufal. Če ne hodiš v tujino pa dpf off.

 

Lp 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
  dne 21. 5. 2024 ob 19:04 je miha20 napisal:

Jaz ga sam operem s kislino, pa obnovljene injektorje pa bo laufal. Če ne hodiš v tujino pa dpf off.

 

Lp 

Razširi  

 

In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢

 

Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. 

Napisano
  dne 22. 5. 2024 ob 8:14 je Janez007 napisal:

 

In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢

 

Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. 

Razširi  

 

Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven... 

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ni všeč 2
Napisano (urejeno)
  dne 22. 5. 2024 ob 8:33 je Slivka napisal:

 

Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven... 

Razširi  

Ok, zakaj se potem nekateri pritožujejo, če jim nekdo ukrade bakrene žlebove, pridelek na njivi? Pri švicarskih plačah ne bi kradli, pri njihovih (0 €) pa pač ukradejo ...

Slivkova logika ...

 

Taka logika (zagovarjanje kršenja pravil ... ) vodi v razpad sistema.

 

Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb...." 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 22. 5. 2024 ob 9:29 je Janez007 napisal:

... ... ... ... ... ...

... ... ... ... ... ...

... ... ... ... ... ...

 

Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb....

Razširi  

 

Ne, zagotovo ne. Ker je narejen na Poljskem.

Razen štirikolesnega pogona, ki je narejen na Slovaškem.

Pa motorja, ki je narejen na Češkem.

Pa zavornih diskov, ki so narejeni v Bosni in Hercegovini.

Pa mogoče je kaj narejeno še kje drugje, ampak še nisem odkril... Kakorkoli, vsi prej omenjeni zagotovo nimajo portugalskih plač. Zato pa je FucksWagen tak, kot je. Čeprav ima nemško ceno...

Napisano (urejeno)

Skratka, ko se nehamo trudit, se začnejo zadeve podirat, tako doma, v službi, v državi, ... v Fordovi ali Mazdini tovarni ...  😃 

 

Pred časom sem gledal dokumentarec, kako so včasih v mestih reševali težavo komunalnih odpadkov - ponekod zelo neuspešno, lahko bi rekli, da so bili prebivalci do vratu v dreku, mislim da tudi v Švici. Potem so izumili rešitve in pravila, ki jih poznamo še danes - iz hiše moraš odpadke speljati v krajevno kanalizacijo, odpadke sortirat in odlagat v ustrezne komunalne zabojnike. Ker če tega ne bi delali, bi v naseljih neznosno smrdelo, zaradi umazanije bi razsajale bolezni, itd. To bi vsi občutili. 

 

Podobno je z izpusti iz naših avtomobilov in dimnikov hiš. Na srečo obstajajo pravila, a hkrati na nesrečo ljudje, ki se ne zavedajo dovolj problematike onesnaženosti zraka. 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Glede na to da je tema o DPF filtrih. S ali brez filtra proizvedeš enako CO2 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
  dne 22. 5. 2024 ob 18:34 je godlike napisal:

Glede na to da je tema o DPF filtrih. S ali brez filtra proizvedeš enako CO2 😉

Razširi  

Ni res z dpf filtrom proizvedeš več co2 kot brez l. Je pa več prašnih delcev, za kurjenje saj v dpf fitru rabimo kisik.

  • Všeč 2
  • Začuden 1

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.