djelenc Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj Zdravo, imam Mazdo 6, letnik 2010, dizel, 2.2, 92 kW (125 KM), ki bo v kratkem prebila 400k km. V zadnjem času se mi pogosteje vklaplja lučka za filter trdih delcev (DPF). Čez čas ugasne. Serviser je tudi posebej očistil ventil EGR, a težava ostaja. Ko sem ga vprašal, ali bi morda menjala filter DPF, ni bil naklonjen, ker po njegovih izkušnjah neoriginalne kopije filtra DPF (denimo, kar kupiš pri IMT, IST, Autodoc in ostali) slabo delujejo, če sploh, in da redko celo pašejo. Originalni nadomestni del pa je drag "kot pes" (njegov izraz). Dejansko mi je rekel, da naj se vozim in dokler gre, gre. Huh? Pa me zanima, kakšne so vaše izkušnje -- je že kdo menjal filter DPF na tak način, tj. da je kupil OEM in ne original? Hvala in LP 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj Greš k Strajnarju pa ti zrihta, en primer pač, najbrž obstaja še kdo. Vložek je bil pred leti okoli 400 eur. 3 Citiraj
FuManchu Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj (urejeno) Prvo bi ga dal jaz osebno fino prepucat kemijsko. Potem pa naprej reševat. Če si z Dolenjske, tukaj: http://www.auspuh-novak.com/storitve/ciscenje-dpf-kat/ Popravljeno 16. maj od FuManchu 2 Citiraj
Slivka Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj Strajnar Catalytic Systems WWW.STRAJNAR.SI Smo podjetje s 25 letno tradicijo, saj delujemo že od leta 1992. Smo eno vodilnih podjetji na področju katalizatorjev in filtrov trdih delcev (DPF-FAP). Ni ravno cena dveh piv, ni pa tako pregrešno drago kot original... 3 Citiraj
Tilen5 Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj Meni ga je moj mehanik odstranil, strajnar spucal, pa skup so mi zložil. Strošek 500€ 3 Citiraj
dvorjan Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj Pri 400k km nimaš več kaj čistiti, je verjetno že vse razpadlo in zalepljeno od saj. Kot so rekli - k Strajnarju ali podobnemu mojstru po nov vložek z enako/podobno pretočnostjo, da se ne bodo lučke prižigale in je to to. 7 Citiraj
miha20 Napisano 21. maj Prijavi Napisano 21. maj dne 16. 5. 2024 ob 10:31 je djelenc napisal: Zdravo, imam Mazdo 6, letnik 2010, dizel, 2.2, 92 kW (125 KM), ki bo v kratkem prebila 400k km. V zadnjem času se mi pogosteje vklaplja lučka za filter trdih delcev (DPF). Čez čas ugasne. Serviser je tudi posebej očistil ventil EGR, a težava ostaja. Ko sem ga vprašal, ali bi morda menjala filter DPF, ni bil naklonjen, ker po njegovih izkušnjah neoriginalne kopije filtra DPF (denimo, kar kupiš pri IMT, IST, Autodoc in ostali) slabo delujejo, če sploh, in da redko celo pašejo. Originalni nadomestni del pa je drag "kot pes" (njegov izraz). Dejansko mi je rekel, da naj se vozim in dokler gre, gre. Huh? Pa me zanima, kakšne so vaše izkušnje -- je že kdo menjal filter DPF na tak način, tj. da je kupil OEM in ne original? Hvala in LP Jaz ga sam operem s kislino, pa obnovljene injektorje pa bo laufal. Če ne hodiš v tujino pa dpf off. Lp Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Janez007 Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj pred 13 urami je miha20 napisal: Jaz ga sam operem s kislino, pa obnovljene injektorje pa bo laufal. Če ne hodiš v tujino pa dpf off. Lp In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢 Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. 2 Citiraj
Slivka Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj pred 16 minutami je Janez007 napisal: In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢 Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven... 2 1 2 Citiraj
Janez007 Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj (urejeno) pred 4 urami je Slivka napisal: Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven... Ok, zakaj se potem nekateri pritožujejo, če jim nekdo ukrade bakrene žlebove, pridelek na njivi? Pri švicarskih plačah ne bi kradli, pri njihovih (0 €) pa pač ukradejo ... Slivkova logika ... Taka logika (zagovarjanje kršenja pravil ... ) vodi v razpad sistema. Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb...." Popravljeno 22. maj od Janez007 1 Citiraj
Slivka Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj pred 3 urami je Janez007 napisal: ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb...." Ne, zagotovo ne. Ker je narejen na Poljskem. Razen štirikolesnega pogona, ki je narejen na Slovaškem. Pa motorja, ki je narejen na Češkem. Pa zavornih diskov, ki so narejeni v Bosni in Hercegovini. Pa mogoče je kaj narejeno še kje drugje, ampak še nisem odkril... Kakorkoli, vsi prej omenjeni zagotovo nimajo portugalskih plač. Zato pa je FucksWagen tak, kot je. Čeprav ima nemško ceno... Citiraj
Janez007 Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj (urejeno) Skratka, ko se nehamo trudit, se začnejo zadeve podirat, tako doma, v službi, v državi, ... v Fordovi ali Mazdini tovarni ... 😃 Pred časom sem gledal dokumentarec, kako so včasih v mestih reševali težavo komunalnih odpadkov - ponekod zelo neuspešno, lahko bi rekli, da so bili prebivalci do vratu v dreku, mislim da tudi v Švici. Potem so izumili rešitve in pravila, ki jih poznamo še danes - iz hiše moraš odpadke speljati v krajevno kanalizacijo, odpadke sortirat in odlagat v ustrezne komunalne zabojnike. Ker če tega ne bi delali, bi v naseljih neznosno smrdelo, zaradi umazanije bi razsajale bolezni, itd. To bi vsi občutili. Podobno je z izpusti iz naših avtomobilov in dimnikov hiš. Na srečo obstajajo pravila, a hkrati na nesrečo ljudje, ki se ne zavedajo dovolj problematike onesnaženosti zraka. Popravljeno 22. maj od Janez007 3 Citiraj
dpicul Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj in greš 1x z letalom in proizvedeš CO2 za enih 10 let.. 1 Citiraj
godlike Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj (urejeno) Glede na to da je tema o DPF filtrih. S ali brez filtra proizvedeš enako CO2 😉 Popravljeno 22. maj od godlike 2 Citiraj
miha20 Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj pred 2 urama je godlike napisal: Glede na to da je tema o DPF filtrih. S ali brez filtra proizvedeš enako CO2 😉 Ni res z dpf filtrom proizvedeš več co2 kot brez l. Je pa več prašnih delcev, za kurjenje saj v dpf fitru rabimo kisik. 2 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.