Skoči na vsebino

Mazdina prihodnost

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Tako pa je oficialno potrjeno, dobimo novi straight six engine in celo vrsto elektrifikacije.

 

NEWSROOM.MAZDA.COM

Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up...

 

Popravljeno od 50keda
  • 6 mesecev kasneje...
Napisano
pred 57 minutami je NevLado napisal:

Če bo tako kot z motorčki v ogledalih, ta dron ne bo dolgo letel. :lol:

Ha ha ha, to pa res.... 😀😂🤣

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano
pred 21 minutami je Deeyan napisal:

 

upam, da nas ne rajcajo spet sam na suho, na konc pa spet nč s tega

To že neki obljubljajo deset let. Mogoče se izcimi kaj dobrega. 

N7rRRL1.jpg

  • 1 leto kasneje...
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Sem odprl kar novo temo, pred nekaj dnevi sem našel med splošnimi informacijami na mobilnem telefonu (Samsung) kot uradno poročilo Mazde glede nadaljnih aktivnosti v bodoče, sedaj pa tega ne najdem več. Pisalo je nekaj o Mazdi CX-5 in Mazdi 6. Napisan je bil v slovenskem jeziku. Je še mogoče kdo zasledil to sporočilo in mi ga posreduje (link). Že vnaprej hvala.

Napisano

Evo članka, ki sem ga iskal, se mi je včeraj zopet pojavil na GSM-ju, www.avtomobilizem.com:

WWW.AVTOMOBILIZEM.COM

Predstavniki japonskega avtomobilskega proizvajalca so tudi uradno potrdili prihod nove generacije modela Mazda CX-5, ki naj bi bila na voljo s hibridnim pogonskim sklopom.

 

  • Jest je spremenil naslov v Mazdina prihodnost
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Kolikor vem, šestica nima neke res znane prihodnosti. Nekaj se sicer govori, ampak - govori se tudi, da sem jaz pameten, pa sm samo en kmet, pa še to s hribu doma...

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Ja ampak, ti si odgovarjal kaj so vozila sedaj, ne v prihodnosti. In sedaj je šestica še vedno tu in še vedno ni SUV :) 

Podpis.png

 

Napisano

Šestica je, ampak je v SLO novo ne moreš kupit. Tudi v konfiguratorju je ni.

Napisano

Meni so rekli po naročilu iz Japonske. Pri Selmarju je imel kataloge za 6ko v začetku leta na mizi. Razen, če se je vmes kaj spremenilo...

Napisano
pred 10 urami je Agerg napisal:

Meni so rekli po naročilu iz Japonske. Pri Selmarju je imel kataloge za 6ko v začetku leta na mizi. Razen, če se je vmes kaj spremenilo...

 

Meni so smrduhi na Carglass rekli, da ne morem dobiti Mazda stekla, ker se dobi samo na Japonskem. Da tega ni v Evropi.

No, potem sem ga dobil, ko so videli da nisem bedak.

  • Všeč 3
  • Haha 5

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.