Skoči na vsebino

Mazdina prihodnost

Ustvari kratki URL


50keda

Priporočeno sporočilo

Tako pa je oficialno potrjeno, dobimo novi straight six engine in celo vrsto elektrifikacije.

 

NEWSROOM.MAZDA.COM

Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up...

 

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...
pred 11 urami je Hixxy napisal:

Še ena zanimiva pogruntavščina (ne vem kam dati, nove teme pa nočem odpirati)

 

https://www.thedrive.com/tech/43646/new-mazda-patent-application-shows-a-car-mounted-drone-helipad

Če bo tako kot z motorčki v ogledalih, ta dron ne bo dolgo letel. :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...
pred 21 minutami je Deeyan napisal:

 

upam, da nas ne rajcajo spet sam na suho, na konc pa spet nč s tega

To že neki obljubljajo deset let. Mogoče se izcimi kaj dobrega. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Predvideni mazdini načrti za Avstralijo in precej verjetno razmišljanje enega od komentatorjev.

 

WWW.WHICHCAR.COM.AU

Your quick guide to all the new and updated models coming to Mazda Australia showrooms in 2024 and...

Screenshot_20231227_091058_Facebook.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Sem odprl kar novo temo, pred nekaj dnevi sem našel med splošnimi informacijami na mobilnem telefonu (Samsung) kot uradno poročilo Mazde glede nadaljnih aktivnosti v bodoče, sedaj pa tega ne najdem več. Pisalo je nekaj o Mazdi CX-5 in Mazdi 6. Napisan je bil v slovenskem jeziku. Je še mogoče kdo zasledil to sporočilo in mi ga posreduje (link). Že vnaprej hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo članka, ki sem ga iskal, se mi je včeraj zopet pojavil na GSM-ju, www.avtomobilizem.com:

WWW.AVTOMOBILIZEM.COM

Predstavniki japonskega avtomobilskega proizvajalca so tudi uradno potrdili prihod nove generacije modela Mazda CX-5, ki naj bi bila na voljo s hibridnim pogonskim sklopom.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Mazdina prihodnost
  • 2 meseca kasneje...
pred 10 urami je Agerg napisal:

Meni so rekli po naročilu iz Japonske. Pri Selmarju je imel kataloge za 6ko v začetku leta na mizi. Razen, če se je vmes kaj spremenilo...

 

Meni so smrduhi na Carglass rekli, da ne morem dobiti Mazda stekla, ker se dobi samo na Japonskem. Da tega ni v Evropi.

No, potem sem ga dobil, ko so videli da nisem bedak.

  • Všeč 3
  • Haha 5
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na spletni strani https://www.avp-rs.si/o-agenciji/kontakt/, sem izpolnil kontaktni obrazec: za moje vozilo sem kupil dodatna aluminijasta platišča, ker bi jih rad uporabljal kot zimski komplet. Platišča imajo omenjene podatke enake kot originalna platišča: - velikost v colah, - širina platišča v J, - ET oz. odmik od sredine, - število vijakov, - razmak med vijaki, - premer luknje za vijake, - CB oziroma premer luknje znotraj platišča. Torej, ni niti enega podatka, ki bi se razlikoval s dimenzijo prvovgrajenih platišč razen same oblike. Ali kljub temu potrebujem homologacijo za ta platišča? Dejansko sem z nakupom avtomobila prejel homologacijski kartonček, ki ima vpisano enako velikost, ET in širino platišča ter velikost pnevmatike. S strani podjetij, ki nudijo homologacijo, dobivam različna mnenja, tako da bi prosil še za vaše. Lep pozdrav   Po več kot mesecu dni, sem dobil tak odgovor: Pozdravljeni, če gre za homologiran del, je potrebno za platišče pridobiti homologacijo skladno z določilom Zakona o motornih vozilih: "(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih kriterijev: 1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila; 2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila; 3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila."   To odgovor je prišel iz emaila vozila@avp-rs.si (s tem, da tega emaila na strani ne najdem, najdem samo uradni email naslov: gp.avp@avp-rs.si). Tukaj pa sem jim odgovoril: Pozdravljeni,  mogoče se bo slišalo čudno, ampak v celoti ste se izognili mojemu vprašanju in mi posredovali dejstva, ki sem jih tudi sam našel v pravilniku/zakonu. Na vas sem se obrnil, ker pravilnik/zakon ni jasno zapisan in si ga pooblaščeni izvajalci homologacij razlagajo vsak po svoje. Prijazno bi vas prosil, če pogledate moje vprašanje in posredujete odgovor za dotični primer. Verjetno je razlika, če so vse dimenzije enake, vendar je le drugačen kozmetičen videz, proti platišču, ki ima rahla odstopanja?   V pričakovanju odgovora vas lepo pozdravljam,   Javim, če bo kak napredek.
    • Pride sodelavka v pisarno, pa ker nisem opazil novih uhanov mi ona reče: - "Včeraj sem si naredila še eno luknjo na ušesu." Meni pa butne preblisk in odgovorim: - "In, kako je? A zdaj kaj bolje slišiš?"           Njen pogled: bolj nevaren od moje lopate...
    • Samo še 4 dni, 7 mesecev  in 20 let do penzije! Samo hrabro naprej...
    • Rahlo undervoltan CPU ima povsem enake zmogljivosti kot serijska konfiguracija, le manj se greje in porabi manj elektrike.   Če pa greš z voltažami konkretno nižje, potem pa najprej začnejo padati boost takti, torej ne dosega najvišjih frekvenc na enem jedru. Jaz recimo odneham, ko najdem mejo, kjer procesor zniža frekvenco na vseh jedrih, ker ima premalo "hrane".   Zakaj to počnem? Primarno zaradi hrupa - da računalnik pripravim do skoraj neslišnega delovanja (če ravno ne prisloniš ušesa na ohišje). Tisti bolj šparovni bi bili pa navdušeni nad konkretno nižjo porabo.    
    • Pravkar berem : V soboto sta se poročila najbolj neodločna Slovenca. NEJA in DANE
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.