Skoči na vsebino

Mazdina prihodnost

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Tilen5 napisal:

se pravi tudi skyactive-x bo postal dinozaver ?😬

Izgleda. 😊

Če bo boljši ga bomo pač nabavili. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

Kam potem spada motor iz moje BTjke? Odmev velikega poka?

To pa je dejansko fosil, ker se ne proizvaja več.

Jaz bi ga vrn vzel, lepo zapakiral in čakal, da cena zraste 😉

pred 13 urami je Tilen5 napisal:

Se pravi moj spada že pod fosile :D

Če ga še delajo, je potem lahko samo endemit.

Napisano
pred 1 uro je etcho napisal:

 

Zdajšnji ni dovolj dober? 😋

Je.. A je vedno lahko še boljši.😉

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

@miha20, in kaj ti praviš? Bo to korak naprej ali nazaj?

 

To je zaradi emisij bomo vidl kko se bo obnesel, ta izklop valjev ni glih fajn za motor, većje vibracije motorja pa dročnike zjebev nekaterih primerih. Je pa saj soliden navor zdj bodo ga tud kšnu turbodizel fanu prodal 😁

  • Všeč 1
  • Haha 1

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 1 minuto je miha20 napisal:

To je zaradi emisij bomo vidl kko se bo obnesel, ta izklop valjev ni glih fajn za motor, većje vibracije motorja pa dročnike zjebev nekaterih primerih. Je pa saj soliden navor zdj bodo ga tud kšnu turbodizel fanu prodal 😁

A to resno glede vibracij, dročnikov? Si že sam izkusil kakšen primer pri G194?

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

A to resno glede vibracij, dročnikov? Si že sam izkusil kakšen primer pri G194?

nisem ga popravljal k je mev še garancijo, sem mu pa pomagal d je so mu pod garancijo jih zamenal. Je pol servis direkt na mazdo pisal in mazda je odobrila zamenjavo je pa blo nekaj prerekanja. Ob hladnem zagonu ropotajo.

Popravljeno od miha20
  • Zmeden 1
  • Hvala 1

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano (urejeno)

Pri katerih km se je to začelo, 200, 300.000? Koliko pa pride tak poseg menjave dročnikov, če ni garancije?

 

Kaj bi potem ti Miha vzel za CX-30? G122, G150, G140 ali X186?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

Pri katerih km se je to začelo, 200, 300.000? Koliko pa pride tak poseg menjave dročnikov, če ni garancije?

 

Kaj bi potem ti Miha vzel za CX-30? G122, G150, G140 ali X186?

Se ve.... :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
1 hour ago, Janez007 said:

Pri katerih km se je to začelo, 200, 300.000? Koliko pa pride tak poseg menjave dročnikov, če ni garancije?

 

Kaj bi potem ti Miha vzel za CX-30? G122, G150, G140 ali X186?

Dročniki niti niso dragi, cca. 8 eur na kos. Jih je pa 16x in se nahajajo pod odmično gredjo, tako da predvidevam da zna biti konkretni strošek. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 7 urami je vzupan3 napisal:

Dročniki niti niso dragi, cca. 8 eur na kos. Jih je pa 16x in se nahajajo pod odmično gredjo, tako da predvidevam da zna biti konkretni strošek. 

Se pravi, še slabši motor kot dinozaver. 

Sem mislil, da bo šla Mazda naprej a gre v konta smer s tem nepostečenim motorjem. 😉

 

 

Napisano
pred 11 urami je miha20 napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... Je pa saj soliden navor zdj bodo ga tud kšnu turbodizel fanu prodal 😁

 

 NE!

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano (urejeno)
pred 12 urami je vzupan3 napisal:

Dročniki niti niso dragi, cca. 8 eur na kos. Jih je pa 16x in se nahajajo pod odmično gredjo, tako da predvidevam da zna biti konkretni strošek. 

To so posebni dročniki ki izgubijo olje ob izklopu valjev mislim da je okol 200€ eden, 8 jih je.

Navadni so pa res 8€ so pa isti k pr BMW. 

Popravljeno od miha20
  • Všeč 1
  • Začuden 2

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 2 urama je miha20 napisal:

To so posebni dročniki ki izgubijo olje ob izklopu valjev mislim da je okol 200€ eden, 8 jih je.

Navadni so pa res 8€ so pa isti k pr BMW. 

Se pravi, da se bo veliko bolj splačalo kupit dizla, kot ta motor. Vsaj manj stroškov bo z njim. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Se pravi, da se bo veliko bolj splačalo kupit dizla, kot ta motor. Vsaj manj stroškov bo z njim. 

Ja pa ja, pa kaj še. ROTFL

 

Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃

Napisano

Za nekoga, ki pravi, da je to dinozaver in ima polna usta tega, kako zanič je ta motor... je seveda vsaka malenost dobrodošla, da bo lahko kaj napisal proti... Upam, da @miha20 napise še kakšno pomanjkljivost SkyActive-X motorjev... in kaj tam drago, ce sliučajno crkne... Potem imam pa občutek, da bo vse tiho :P ... ali pa bo kaksen izgovor s stilu... saj to pa se ne more zgoditi :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Ja pa ja, pa kaj še. ROTFL

 

Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃

Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih. 

Potem raje kupiš kak star V8 motor. Bo bolj varčen pa še užitek bo neprimerno večji. 

Je bilo za pričakovati, da bodo iz tega motorja, ki ni bil bog ve kaj že prej, naredili totalno abemičen in neuporaben motor. Pa še kupci bodo stalno poslušali, kdaj bo kaj zaropotalo spredaj pri motorju. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih.

A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?!

 

Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ...

 

"Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ...

Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?!

 

Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ...

 

"Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ...

110 km na uro po avtocesti?? 😊😊 A to so priporočene hitrosti  za dinozavra? 

Še Tesle gredo hitreje. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.