Matick Napisano 7. november Prijavi Napisano 7. november https://www.motor1.com/news/740191/mazda-skyactiv-z-engine/ 2 Citiraj
Tilen5 Napisano 8. november Prijavi Napisano 8. november se pravi tudi skyactive-x bo postal dinozaver ?😬 1 3 Citiraj
Alex Napisano 8. november Prijavi Napisano 8. november (urejeno) pred 15 minutami je Tilen5 napisal: se pravi tudi skyactive-x bo postal dinozaver ?😬 Izgleda. 😊 Če bo boljši ga bomo pač nabavili. Popravljeno 8. november od Alex Citiraj
Tilen5 Napisano 8. november Prijavi Napisano 8. november Se pravi moj spada že pod fosile 1 2 Citiraj
Slivka Napisano 8. november Prijavi Napisano 8. november Kam potem spada motor iz moje BTjke? Odmev velikega poka? 1 1 Citiraj
godlike Napisano 9. november Prijavi Napisano 9. november pred 12 urami je Slivka napisal: Kam potem spada motor iz moje BTjke? Odmev velikega poka? To pa je dejansko fosil, ker se ne proizvaja več. Jaz bi ga vrn vzel, lepo zapakiral in čakal, da cena zraste 😉 pred 13 urami je Tilen5 napisal: Se pravi moj spada že pod fosile Če ga še delajo, je potem lahko samo endemit. 1 Citiraj
etcho Napisano 9. november Prijavi Napisano 9. november pred 15 urami je Alex napisal: Če bo boljši ga bomo pač nabavili. Zdajšnji ni dovolj dober? 😋 Citiraj
Alex Napisano 9. november Prijavi Napisano 9. november pred 1 uro je etcho napisal: Zdajšnji ni dovolj dober? 😋 Je.. A je vedno lahko še boljši.😉 Citiraj
miha20 Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november Zgleda da gre počasi ven iz ponudbe navaden 2.0 bencin nadomešča ga 2.5l 140hp 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Janez007 Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november pred 3 minutami je miha20 napisal: Zgleda da gre počasi ven iz ponudbe navaden 2.0 bencin nadomešča ga 2.5l 140hp @miha20, in kaj ti praviš? Bo to korak naprej ali nazaj? Citiraj
miha20 Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november pred 1 minuto je Janez007 napisal: @miha20, in kaj ti praviš? Bo to korak naprej ali nazaj? To je zaradi emisij bomo vidl kko se bo obnesel, ta izklop valjev ni glih fajn za motor, većje vibracije motorja pa dročnike zjebev nekaterih primerih. Je pa saj soliden navor zdj bodo ga tud kšnu turbodizel fanu prodal 😁 1 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Janez007 Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november pred 1 minuto je miha20 napisal: To je zaradi emisij bomo vidl kko se bo obnesel, ta izklop valjev ni glih fajn za motor, većje vibracije motorja pa dročnike zjebev nekaterih primerih. Je pa saj soliden navor zdj bodo ga tud kšnu turbodizel fanu prodal 😁 A to resno glede vibracij, dročnikov? Si že sam izkusil kakšen primer pri G194? Citiraj
miha20 Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november (urejeno) pred 2 minutama je Janez007 napisal: A to resno glede vibracij, dročnikov? Si že sam izkusil kakšen primer pri G194? nisem ga popravljal k je mev še garancijo, sem mu pa pomagal d je so mu pod garancijo jih zamenal. Je pol servis direkt na mazdo pisal in mazda je odobrila zamenjavo je pa blo nekaj prerekanja. Ob hladnem zagonu ropotajo. Popravljeno 11. november od miha20 1 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Janez007 Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november (urejeno) Pri katerih km se je to začelo, 200, 300.000? Koliko pa pride tak poseg menjave dročnikov, če ni garancije? Kaj bi potem ti Miha vzel za CX-30? G122, G150, G140 ali X186? Popravljeno 11. november od Janez007 Citiraj
Bini Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november pred 47 minutami je Janez007 napisal: Pri katerih km se je to začelo, 200, 300.000? Koliko pa pride tak poseg menjave dročnikov, če ni garancije? Kaj bi potem ti Miha vzel za CX-30? G122, G150, G140 ali X186? Se ve.... 1 1 Citiraj
vzupan3 Napisano 11. november Prijavi Napisano 11. november 1 hour ago, Janez007 said: Pri katerih km se je to začelo, 200, 300.000? Koliko pa pride tak poseg menjave dročnikov, če ni garancije? Kaj bi potem ti Miha vzel za CX-30? G122, G150, G140 ali X186? Dročniki niti niso dragi, cca. 8 eur na kos. Jih je pa 16x in se nahajajo pod odmično gredjo, tako da predvidevam da zna biti konkretni strošek. 1 1 Citiraj
Alex Napisano 12. november Prijavi Napisano 12. november pred 7 urami je vzupan3 napisal: Dročniki niti niso dragi, cca. 8 eur na kos. Jih je pa 16x in se nahajajo pod odmično gredjo, tako da predvidevam da zna biti konkretni strošek. Se pravi, še slabši motor kot dinozaver. Sem mislil, da bo šla Mazda naprej a gre v konta smer s tem nepostečenim motorjem. 😉 1 Citiraj
Slivka Napisano 12. november Prijavi Napisano 12. november pred 11 urami je miha20 napisal: ... ... ... ... ... ... ... ... Je pa saj soliden navor zdj bodo ga tud kšnu turbodizel fanu prodal 😁 NE! 1 3 Citiraj
miha20 Napisano 12. november Prijavi Napisano 12. november (urejeno) pred 12 urami je vzupan3 napisal: Dročniki niti niso dragi, cca. 8 eur na kos. Jih je pa 16x in se nahajajo pod odmično gredjo, tako da predvidevam da zna biti konkretni strošek. To so posebni dročniki ki izgubijo olje ob izklopu valjev mislim da je okol 200€ eden, 8 jih je. Navadni so pa res 8€ so pa isti k pr BMW. Popravljeno 12. november od miha20 1 2 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Alex Napisano 12. november Prijavi Napisano 12. november pred 2 urama je miha20 napisal: To so posebni dročniki ki izgubijo olje ob izklopu valjev mislim da je okol 200€ eden, 8 jih je. Navadni so pa res 8€ so pa isti k pr BMW. Se pravi, da se bo veliko bolj splačalo kupit dizla, kot ta motor. Vsaj manj stroškov bo z njim. 1 1 Citiraj
dvorjan Napisano 12. november Prijavi Napisano 12. november pred 2 minutama je Alex napisal: Se pravi, da se bo veliko bolj splačalo kupit dizla, kot ta motor. Vsaj manj stroškov bo z njim. Ja pa ja, pa kaj še. ROTFL Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃 3 Citiraj
Jest Napisano 12. november Prijavi Napisano 12. november Za nekoga, ki pravi, da je to dinozaver in ima polna usta tega, kako zanič je ta motor... je seveda vsaka malenost dobrodošla, da bo lahko kaj napisal proti... Upam, da @miha20 napise še kakšno pomanjkljivost SkyActive-X motorjev... in kaj tam drago, ce sliučajno crkne... Potem imam pa občutek, da bo vse tiho ... ali pa bo kaksen izgovor s stilu... saj to pa se ne more zgoditi ... 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Alex Napisano 12. november Prijavi Napisano 12. november (urejeno) pred 28 minutami je dvorjan napisal: Ja pa ja, pa kaj še. ROTFL Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃 Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih. Potem raje kupiš kak star V8 motor. Bo bolj varčen pa še užitek bo neprimerno večji. Je bilo za pričakovati, da bodo iz tega motorja, ki ni bil bog ve kaj že prej, naredili totalno abemičen in neuporaben motor. Pa še kupci bodo stalno poslušali, kdaj bo kaj zaropotalo spredaj pri motorju. 😉 Popravljeno 12. november od Alex Citiraj
dvorjan Napisano 12. november Prijavi Napisano 12. november pred 5 minutami je Alex napisal: Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih. A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?! Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ... "Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ... 1 Citiraj
Alex Napisano 12. november Prijavi Napisano 12. november pred 2 minutama je dvorjan napisal: A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?! Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ... "Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ... 110 km na uro po avtocesti?? 😊😊 A to so priporočene hitrosti za dinozavra? Še Tesle gredo hitreje. 😉 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.