zeus1234 Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj Pozdravljeni, imam Mazdo Cx5, letnik 2017, prevoženih 148 000km, avtomatik, 175hp, dizel. Imam težavo, avto že nekaj časa “cuka” pri avtomatskem prestavljanju prestav in sicer pri pospeševanju iz 2 v 3 prestavo pri nekje 30km/h, iz 4 v 5 prestavo pri nekje 60km/h in pri zmanjševanju hitrosti iz 4 v 3 prestavo pri nekje 45km/h. V zadnjem casu se je prizgala večkrat lučka za motor, zato je bilo zamenjano veliko stvari, od obeh EGR ventilov, senzor lambda sonde, senzor za pretoka zraka, neka cev, menjava seslnega kolektorja in pa zamnjano je bilo tudi olje v menjalniku in filter. Ima mogoče kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe? 1 1 Citiraj
Bini Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj Vse to si zamenjal in nič od tega... 😳Jaz bi šel dr. Pelkotu.... 👍😉 3 Citiraj
miha20 Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj Ja da se rešit zs pa ti razložim 2 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
zeus1234 Napisano 23. maj Avtor Prijavi Napisano 23. maj pred 7 urami je Bini napisal: Vse to si zamenjal in nič od tega... 😳Jaz bi šel dr. Pelkotu.... 👍😉 Hvala za nasvet 😊 pred 7 urami je miha20 napisal: Ja da se rešit zs pa ti razložim Vam napišem zs, hvala😊 1 Citiraj
Janez007 Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj (urejeno) pred 10 urami je miha20 napisal: Ja da se rešit zs pa ti razložim Tudi mene zanima, pa še kakšnega, ... forum ali mali oglasi? Da ne bo pomote, čisto všeč mi je, da bi imeli še dolenjskega "Pelkota", strokovnega, odkritega, pripravljenega brezplačno svetovati, z zmernimi cenami. Predlagam @miha20, da odpreš temo "Mojster Miha odgovarja in svetuje". Popravljeno 23. maj od Janez007 4 1 4 Citiraj
SpEkTr Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali. Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. 4 Citiraj
NevLado Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj pred 24 minutami je SpEkTr napisal: Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali. Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. Tako, odvisno koliko časa je preteklo od menjave olja v menjalniku? 2 Citiraj
zeus1234 Napisano 23. maj Avtor Prijavi Napisano 23. maj pred 27 minutami je SpEkTr napisal: Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali. Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. Hvala za odgovor😊 pred 3 minutami je NevLado napisal: Tako, odvisno koliko časa je preteklo od menjave olja v menjalniku? Olje je bilo v menjalniku menjano konec decembra 2023 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše. Quote Starting procedure for initial learning 1. Start the engine and wait for 30 s or more . 2. Perform the following steps (1) to (7) with the brake pedal depressed. CAUTION: When the brake fluid pressure sensor value is the specification or less, shut down the initial learning to assure safety. Accordingly, be careful of the following when performing the initial learning: Strongly depress the brake pedal while performing the initial learning. Do not depress the brake pedal again. Otherwise, the brake booster pressure will decrease and the brake force will weaken. a. Shift the selector lever from P position to N position, press the push button start one time , and stop the engine. b. Shift the selector lever from N position to M- position, press the push button start one time while holding the lever in the M- position, and wait for 5 s or more (ignition switch ON (engine on)). c. Shift the selector lever from M- position to N position, press the push button start one time , and start the engine. d. Shift the selector lever from N position to M+ position and wait for 5 s or more while holding the lever in the M+ position. e. Select the selector lever from M+ position to M- position and wait for 5 s or more while holding the lever in the M- position. f. When starting idle up, shift the selector lever from the M- position to M position and verify that shift position indicator light flashes two times . NOTE: The initial learning implements after idle speed starts increasing. If idle speed does not start increasing, repeat the procedure from Step 1. g. After shift position indicator light flashes twice, shift the selector lever from M position to P position and stop the engine. 2 1 Citiraj
zeus1234 Napisano 23. maj Avtor Prijavi Napisano 23. maj Pred eno uro je SpEkTr napisal: Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše. Najlepša hvala za poslana navodila😊 2 Citiraj
miha20 Napisano 24. maj Prijavi Napisano 24. maj (urejeno) Treba najprej preverit iz kje izhaja cukanje ponavadi je težava na motorju, če je zlo zamašen bo cukal. Pa TCM reset narest. In PCM komplet reset. Popravljeno 24. maj od miha20 2 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
SpEkTr Napisano 26. maj Prijavi Napisano 26. maj A če narediš pcm reset, ti zbriše tudi kode od injektorjev? Meni je to enkrat uspelo, ne vem pa kaj sem pognal Al to kar si omenjal ali pa reset all adaptations Citiraj
miha20 Napisano 26. maj Prijavi Napisano 26. maj pred 2 urama je SpEkTr napisal: A če narediš pcm reset, ti zbriše tudi kode od injektorjev? Meni je to enkrat uspelo, ne vem pa kaj sem pognal Al to kar si omenjal ali pa reset all adaptations Kode ne pobrišeš, zbrišeš ša učenje injektorjev, narediš samo ponovno učenje injektorjev. Reset all adaptations, druge izbire itak nimaš, Sem pa imel ene par primerov k so z launch testerjem marsikej zakuhal. Tud sam na thingdiag sm si zakuhal, k sm probavu če gre isto k z originalom. K na drugih znamkah gre super z launch. 3 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
zeus1234 Napisano 29. maj Avtor Prijavi Napisano 29. maj dne 23. 5. 2024 ob 11:11 je SpEkTr napisal: Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše. Še enkrat najlepša hvala, zadeva je delovala in avto ne »cuka« več.😊 4 Citiraj
SpEkTr Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj Še enkrat najlepša hvala, zadeva je delovala in avto ne »cuka« več.No super 2 Citiraj
Bini Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj pred 29 minutami je zeus1234 napisal: Še enkrat najlepša hvala, zadeva je delovala in avto ne »cuka« več.😊 Torej je bila končna rešitev težave cukanja, učenje A menjalnika... 🤔 2 Citiraj
Boss Napisano 30. maj Prijavi Napisano 30. maj pred 13 urami je Bini napisal: Torej je bila končna rešitev težave cukanja, učenje A menjalnika... 🤔 Pa sej je to logično... če sem raztresen mi tud ročni menjalnik cuka. 🤪 Moram tud unga "automatika" na sedežu "naučit", da naj se zbere. Pol gre pa ko po putru. 2 1 Citiraj
zeus1234 Napisano 31. maj Avtor Prijavi Napisano 31. maj dne 29. 5. 2024 ob 19:11 je SpEkTr napisal: No super Ja😊 dne 29. 5. 2024 ob 19:41 je Bini napisal: Torej je bila končna rešitev težave cukanja, učenje A menjalnika... 🤔 Res je 2 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.