Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor.

Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel.

Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...

 

Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd. 

Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.

 

Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.

Popravljeno od Jaka32
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 4 minutami je ignacij napisal:

Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.

 

Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur. 

Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.

Napisano

Potem je pa tu še ena postavka: zavarovanje.

 

"Mlinček", ki ima do 1,35 litra, ima praviloma pol manj kW kot stroj z 2,5 litra... In razlika med zavarovanjem 29 kW ali 131 kW je okoli 700€ na leto... Sicer so to res skrajnosti, ampak, kar hočem povedat je, da je pri zavarovanju večja razlika kot pri cestni taksi...

 

Zraven sodi še vzdrževanje. Pnevmatike za vozilo z 1,35 litra so gotovo cenejše od pnevmatik za vozilo z 2,5 litra...

 

Pa se na koncu nabere razlike...

 

Me pa zanima, zakaj o tem debatiramo v temi "Mazdina prihodnost"?

Napisano (urejeno)

Ja, za teh 100 eur imam lahko manjšo mašino v novem avtu in še motor. Ne gre se sedaj za teh 100 eur, ampak iščem nov avto. In ne rabim več takšne 2.2, 2.5, 3.0 mašine. Zaenkrat več časa preživim na motorju, Mazda pa pozimi pride prav.

Je pa potem prihranek še pri zavarovanju, tam se pa tudi nabere kakšnih 100-400 eur samo na račun kubature in avta.

Popravljeno od Jaka32
Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Ja, za teh 100 eur imam lahko manjšo mašino v novem avtu in še motor. Ne gre se sedaj za teh 100 eur, ampak iščem nov avto. In ne rabim več takšne 2.2, 2.5, 3.0 mašine. Zaenkrat več časa preživim na motorju, Mazda pa pozimi pride prav.

Je pa potem prihranek še pri zavarovanju, tam se pa tudi nabere kakšnih 100-400 eur samo na račun kubature in avta.

 

Zavarovalnica ne gleda kubature, ampak velikost štalce.

Napisano

EV? Cestnine letos še ni, zavarovanje za kakšnega malčka smešno - primer: osnovno za Smarta je (krepko) pod 100€, šele z asistenco pride nad stotaka.

Napisano

Jaz bi najprej rekel, ne kupuj motorja, če si solidnega avta ne moreš privoščit! Tistih par 100€ pri registraciji letno ti ne bo rešilo problema, če si kupuješ avto za 20k€.Kupi si potem avto za 15k€!

Vidim, da nisi zahteven glede znamke zato ti priporočam kakega pežoja 308 1.6HDI,motorčki u nulo in tudi vleče solidno.Dizelskih 100 konjev je več kot G120 pa še poraba je 4-5l/100.😉

S takim motorjem sem jaz naredil 430kkm,380kkm in nazadnje 320kkm.... 😊Novi 1.5HDI motorji so pa🫣🫤😠🤑

Tega se izogni, če se da, ker trže ketno! :nevem:

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano
pred 7 urami je Jaka32 napisal:

Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor.

Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel.

Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...

 

Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd. 

Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.

 

Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.

Na spodnje vprašanje si že odgovoril 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Slivka napisal:

"Mlinček", ki ima do 1,35 litra, ima praviloma pol manj kW kot stroj z 2,5 litra...

Hmmm, že 1.368 ccm Giulietta leta 2012 je imela 125kw. Malo si poglej specifikacije sodobnih mašin. Pa Giulietta še ni imela hibridne turbine.

pred 8 urami je Jaka32 napisal:

Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel.

2.0 turbo ima pri Hyundai-ju 280 konjev oz. 206kw.

Vidim da kupuješ pošten stroj, če pod 2.0 ne bi šel.

 

Jaz trenutno ne segnem preko 1.6, pa imam 150kw.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 19 urami je Jaka32 napisal:

20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5

Kaj boš prišparal če kupi dražji avto?

Z nižjo prostornino pa smo rekli, da cca. max. 100€ na leto prišparaš (seveda ne sme bit moč novega avta bistveno višja ker bo zavarovanje dražje). To je v 10 letih 1000€, pa če kupiš za 1000€ dražji avto nisi nič prišparal (si na nuli)

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Mislim da me nihče tukaj ni razumel. Mogoče boljše, da pustimo temo, saj ni bilo nobene pričakovane debate.

Sem prebral še 1x, 2x, 3x.

Priznam, malo obrnjen stavek.

 

Torej iščeš manj mašino pod 2.0.

 

Da se marsikaj dobit, ene so zanesljive, ene ne.

Fordovi 1.5/1.6 turbo motorji znajo bit problematični. Odvisno od vzdrževanja.....

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Mislim da me nihče tukaj ni razumel. Mogoče boljše, da pustimo temo, saj ni bilo nobene pričakovane debate.

Mogoče nisi prav vprašal ali pa celo sam točno ne veš kaj bi rad... 🤔

Napisano
Pred eno uro je toto89 napisal:

Kaj boš prišparal če kupi dražji avto?

Z nižjo prostornino pa smo rekli, da cca. max. 100€ na leto prišparaš (seveda ne sme bit moč novega avta bistveno višja ker bo zavarovanje dražje). To je v 10 letih 1000€, pa če kupiš za 1000€ dražji avto nisi nič prišparal (si na nuli)

 

Ti se ne naveličaš avta?

Celo življenje voziš enega in istega, ki mu pada cena vsako leto, pa problemi nalagajo zaradi EMŠA?

Napisano

Če želiš res kaj privarčevati potem moraš gledali po 1000 kubikov in 3 cilindre, tam imaš tudi lahko res nizko porabo in avto se kljub vsemu dobro pelje (npr. kolega ima škodo scala 0,999, 110km turbak).

  • Všeč 3
  • Zmeden 2
Napisano
pred 40 minutami je Jaka32 napisal:

 

Ti se ne naveličaš avta?

Celo življenje voziš enega in istega, ki mu pada cena vsako leto, pa problemi nalagajo zaradi EMŠA?

 

Odvisno!

 

Mazde 5 se po 15ih letih in 360.000 km nisem naveličal. 

Mazde BT-50 se po 16ih letih in 220.000 km še nisem naveličal. 

Fiatove Pande se v 25ih letih in 325.000 km nisem naveličal.

Oplove Frontere sem se naveličal po 4ih letih in 90.000 km.

FucksWagna sem se naveličal po 4ih mesecih in 10.000 km...

 

Če bi se dalo, bi celo življenje vozil isti avto - če bi se le "ujel" z njim...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Jaka32 napisal:

Ti se ne naveličaš avta?

Celo življenje voziš enega in istega, ki mu pada cena vsako leto, pa problemi nalagajo zaradi EMŠA?

Za enkrat se še nisem naveličal.

Novejšemu pa cena pada še hitrje in spet še manj prišparaš na dolgi rok.

Glede problemov pa.. mislim, da jih bo vedno več z vso napredno tehnologijo in elektroniko

Napisano

Elektronika je še najmanjši problem. Problem nastane, ko se znižujejo stroški proizvodnje in z tem pridejo cenejši materiali. To pa dobro vemo kaj pomeni in v kaj vodi....

N7rRRL1.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Izkušnja...

- Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri :) ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to.

- Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130?

- Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.

 

Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...

 

Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!

 

Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljči in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.