Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj stvari sem že v ločenih prispevkih na forumu že prebral, pa vseeno še enkrat.
Zanimam se za 175 konjskega dizla z avtomatskim menjalnikom. Avto ima 140 kkm, se mi zdi relativno veliko, ampak mi precej drugih stvari ustreza.
Kako se obnesejo Mazdini dizli (175 konjičkov) in avtomatski menjalnik v njem?
Mazdo (malčka Mazdo2) sicer imamo v hiši, tudi CX-5 sem pred davnimi leti že vozil (nikakor ne prezri članka image.gif.39273539ad1d02546dd99c1e8ad305c7.gif:evil:), ampak tisto je bila še dišeča po tovarni in 150 konjska z ročnim menjalnikom.

Z leti in uporabo se stvari spreminjajo ...

Napisano (urejeno)

Motor je dober, navora imas v izobilju. Glede na kilometre se priporoca preventivno do 180000-200000km menjat obe ketni, scistit sito, menjt podlozke na injektorjih, speskat sesalne kanale in scistit egr.  Drugace med voznjo malenkost pazi da ne vgasujes avta med regeneracijo kar privede do povecanja nivoja olja (gorivo v olju). Če to nardiš iz preventive imaš nadaljnih 200000km mir, ce pa ti preventiva ni vsec pa ob prvih znakih uredis zadevo, razen ketne ki je pa res priporocljiva preventivna menjava saj kurative ni ker se motor unici.

Glede menjalnika ni problemov, menjava olja med 60000-100000km in je vecen. Eni menjujejo na 60000 eni na 100000 tisti ki pa nikoli si pa denar na stran dajejo za nov menjalnik 😉 ce redno olje menjujes nima kaj bit.

Popravljeno od scania
Napisano

Nisi napisal kateri letnik iščeš, pri letnikih pred 2015 so možne še težave z odmičnimi gredmi in turbino.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 7. 7. 2021 ob 10:49 je SpEkTr napisal:

Na alterju so ti odsvetovali nakup. 😃

Razširi  

Saj zato pa še tem forumu vprašam. V upanju, da bo več pristranskosti 😁

  dne 7. 7. 2021 ob 12:10 je mazdaman napisal:

Nisi napisal kateri letnik iščeš, pri letnikih pred 2015 so možne še težave z odmičnimi gredmi in turbino.

Razširi  

Ja, ravno 2015 letnik gledam.

Popravljeno od kacnje
Napisano
  dne 8. 7. 2021 ob 2:48 je kacnje napisal:
Ja, ravno 2015 letnik gledam.
Torej išči facelift modele

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 8. 7. 2021 ob 3:59 je mazdaman napisal:

Torej išči facelift modele

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Razširi  

Po čem jih najhitreje spoznam?

  dne 8. 7. 2021 ob 4:03 je Shrek napisal:

Mimogrede...

Koliko km delaš... 

Je res potreba po dieselu? 

Razširi  

Med 25-35 tisoč na leto.

Napisano
  dne 8. 7. 2021 ob 4:04 je kacnje napisal:

Po čem jih najhitreje spoznam?

Razširi  

 

Sprednja maska, sprednje luči, zadnje luči, notranjost :)

 

1064859.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD175 AWD Avt.-SLOVENSKI-XENON-NAVI-KAMERA, letnik:2013,11990 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

1069098.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD150 AVT. LED NAVI PDC TEMP, letnik:2017,16480 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Hvala.
Je pa zanimivo. Ko sem gledal samo te slike (podrobnosti), sem bil skoraj prepričan, da je starejši novejši in obratno 😁

Napisano

Kaksen imas pa budzet za nakup? V malih oglasih se prodaja ena CX-5... samo je bencin, AWD in mlajsi letnik ... 

 

 

1075110.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G160 AWD Attraction, letnik:2018,22000 EUR :: www.Avto.net ::

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V bazen, kjer je vode med 15 in 20 kEUR, gledam. No, bolj 15.
Roko na srce, sem najbolj nagnjen k RAV4 hibrid, ampak jih praktično ni. Mazda CX-5 pa je kar blizu med alternativami.

Napisano

Rav4 hybrid boš v Sloveniji zelo težko dobil razen nov ali pa s ceno nad 25000€. Enako kot mazdo 6 z bencinskim motorjem. Je pa res da dizla cx5dobis brez problema, bencinarja že težje ampak g160/165 motor po mojem ni glih za cx5 oziroma je malo švoh, že v 6ki je bolj laganino, za cx5 bencinarja bi bilo bolj pametno gledat g194 motor ki pa jih spet ni rabljenih v prodaji 😕 . Drugače pa rav4 hybrid super avtek 🙂

Napisano

Ja, res je. Ne moreš verjeti, da je najcenejši RAV4 (hibrid, AWD), ki ga lahko kupiš v Sloveniji, 39 tisočakov 😁
No, eden je še, ampak ima čudno izpolnjen oglas.
Je pa precej CX-5tk za relativno zmeren denar. Pa človek ne ve, kaj je razlog. Zato sem tudi spraševal o izkušnjah po nekaj letih. Hvala za konstruktivne objave.

Napisano

Če gledaš japonce, kaj pa CRV, če ti seveda oblikovno je všeč.....te DTEC mašine so OK, in mislim da za tak avto bencinar ni, sploh če ni turbo, tako da ta 2.0 benz je sicer bullet proof mašina, ampak ni za tak avto....vidim pa da je večina teh dizel modelov uvoženih, kar pomeni malo dodatnega preverjanja, da nima neuradno 100k , uradno pa 250k plus km.....

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16410382&display=Honda CR-V 2.0 i-VTEC Elegance Slo
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16316643&display=Honda CR-V 4WD 1.6 i-DTEC Lifestyle Avt.

Napisano

Zanimivo. 

Hondin bencinski motor s 155 konji je ok, mazdin s 165 pa prešvoh... 

Napisano

Po mojem gre isto kot mazda 165, oziroma slabse kr ima navora 180Nm. Drugace pa enim je to cist dovolj, odvisno od potreb posameznika. Meni je moja g165 cist vredu, ce bi se pa enkrat zbiral bi pa malo dlje razmisljal med g165 in g194. Pac pri g165 veckrat prestavis v nizjo gre pa glihtak normalno. Meni je vsec ker je motor klasicen atmosferc, ni dodatno obremenjen, nima izklopa cilindrov, res tista trotl ziher klasika.

Napisano

Jaz z mojo CX5 benz.165 k.

Sem zadovoljen 😁👍

Gre dobro tle odigra svojo vlogo odličen ročni menjalnik .nikoli problemov..z motorjem samo  😁...gasss...😉😉😉 Lp 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Evo. Vračam se iz dopusta, pa se s 165 konjiči bencinarjem čisto normalno peljem, pa še prikolico vlečem zadaj. Za vožnjo po omejitvah po lokalnih cestah je več kot dovolj. Ja, mazda 6. 

Predlagam probno vožnjo s takim avtom. 

Napisano

Gledam test seat leon 1,5tsi 150KM ima navora 250Nm mazda g165 mislim da ga ima 225Nm. Za tistih 25Nm se po mojem nesplaca turbo bencinarja imet. Drugace pa vsakemu svoje, tako kot recejo vsak svojega boga moli, vazno je da se z uzitkom vozimo 🙂

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Jaz sem z svojim navorom čisto zadovoljen :D

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Super. Me je pa zmotilo tole - raje bi videl, da avto sloni na lesenih kladah.  
    • Executive Personnel ChangePreberi celoten članek
    • Mogoče te pa za to VAG jezi, ker delaš z njim kot z Mazdo 🤔   Brez heca. Mazda 2010 so bili sprednji zviti po 35k km. Torej ob nakupu. Vozla jo je deklica, ki je bila doma na strmi cesti ene 300-500m od odcepa glavne ceste. Tak da so se zavore uporabljale. Verjetno je težava v nihanju kvalitete jekla. In je čisto možno, da si na M5 imel pač srečo.   Podobno zgodbo lahko zaslediš pri Alfi, ker je z njo postala kraljica odstavnih pasov. Se pa verjetno tu gori noben ni vprašal zakaj. Imeli so 2 dobavitelja ojničnih ležajev. En je kvaliteto tak spustil, da mašine trgale okoli 170-190k km. Na forumu je veljalo, ali kupiš nad 200k, ali pa menjaš ležaje. Alfa je izdala servisno nalogo, kjer se je nekje nad 100k menjalo te ležaje. Samo žal večina ni več servisirala na uradnem servisu.   Torej da povzamem, če bi Mazda montirala kaj drugega, škatljive kvalitete, kot pa diske, bi tudi ona bila kraljica odstavnih pasov. Pa nikoli niso izdali servisne naloge za diske. Še tako daleč lahko grem, da sem imel ABS/ESP enoto, za katero je Mazda vedela, da je zanič. Menjali so jo, če si opazil. Ker je avto pod garancijo vozila deklica, seveda ni opazila. In ker sem opazil pol leta čez garancijo, je preprosto rekel Ferk: žal.... Hvala bogu za Autodoc, 280€ namesto na uradnem servisu 2300€.   ------- Spet sem se preveč razpisal 🫣
    • Avtomatsko ugašanje avtomobilskega motorja med čakanjem na semaforju se mi ne zdi ravno velik tehnološki dosežek. Moja stoenka je to počela že pred 40 leti.
    • Originalne sem menjal po 300.000 km oz. po trinajstih letih.   Mogoče je napaka v vozniku in ne v vozilu...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.