Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Malo sem še prebiral izkušnje. Zanimivo, da marsikdo tarna nad Mazdinimi dizli (vsaj za CX-5). Res pa je, da imam občutek, da so CD175 letniki 2016 vseeno boljši. Drugi minus pa je poraba.
To dvoje me sedaj najbolj ovira.

Potem pa še nekaj dodatnih vprašanj:
1. Sedenje (recimo za 185 cm, 130 kg).
2. Je s podrtimi sedeži dovolj prostora za prevoz kolesa?
3. Kako se obnesejo LED luči?
4. Kakšna je vožnja z avtomatikom? Torej pri katerih vrtljajih najrajši vozi, kakšna je vožnja po gorskih cestah gor/dol?
5. Kako hitro se telefon poveže z BT?
6. Kako učinkovito je gretje/hlajenje (ADAC je tole ocenil precej slabo)?
7. Koliko se čuti turbo luknja? Spomnim se, da je stari CX-5 CD150 imel precej očitno.
8. Se start/stop izključi s tipko? Si zapomni to?
9. Front assist (sistem proti naletu) je menda kdaj brutalen. Je možno na servisu spremeniti?
10. Nekje sem prebral, da se radio ob zagonu vedno postavi na osnovni zaslon. Je to res?
11. Sredinska konzola je bila včasih zelo nizko. Je to pri letnikih 2016 še vedno tako?

Hudič je, ker človek lahko trenutno aktualni model pogleda v salonu, starejših modelov pa nikjer več ne moreš preizkusiti.

Vnaprej hvala tistemu, ki si bo vzel nekaj minut.

Popravljeno od kacnje
Napisano

Samodejno menjalnik sigurno vzame skoraj liter pri porabi. Ko se že pogovarjate okoli tega. Pri relacijah bi seveda razlike par dcl, pri kakšnih malo bolj start stop vožnjah bo pa narasla.

Nima sport mode-a, to ima bencinar.tako da prestavlja dokaj visoko, sploh če si navajen na dsg.

Naj bi bil pa absolutno bolj zanesljiv kot dsg, pač vsak ima neke pluse in minuse.

7. Turbo luknje ni.

9. Lahko se nastavi občutljivost oz odzivnost.

8. Da, ne. Obstaja pa workaround.

6. V 6ici težav s tem ni.

Napisano

 

1. Moj hrbet je še vedno zadovoljen s sedežem. Nabava SUV je bila prvenstveno zaradi težav s hrbtom. Moja višina 185. teže cca 30 manj.

3. Za moje pojme zelo solidno v primerjavi z katerokoli klasiko. Vklopiš na Auto in pozabiš...

4. Zadeva je suverena. Nimam dost izkušenj z drugimi automatiki. Poraba večinoma 7.6 na BC. 80% kratke vožnje. Avtocesta in tudi ponavadi na ostalih razen naselje ponavadi tempomat na 10%+

5. Uporabiš itak AA ali CP. Normalno je povazava nekaj sek po priklopu na kabel. Se pa včasih ob kaki reinkernaciji AA mal zatakne. Večinoma pa se povezuje suvereno. Infortairtment je mal za trenutnim časom. No tudi takrat ni bil ravno vrhunec. Kartica za navigacijo pa je vstavljena itak le zaradi prikaza hitrosti na HUD-u.

6. Čist tipično za dizla.

7. Turbo luknjo menjalnik pokompenzira. Se pa seveda nekaj pozna pri porabi. Nikol niti nisem probal vozit manual, da bi videl kolk je sploh razlike.

8. Na to nadlogo se navadiš in začneš živet z njo. Včasih je tudi koristna.

9. Če se (prevečkrat) aktivira se vozi narobe. Preblizu.... Sicer pa saj vemo kako gre v SLO. Če je tempomat na 2 sek, se na avtocesti vse vriva...

10. J a je siten. Postavi se na FM niti ne na DAB+... Sicer pa če grrem le dlje kot do štacune pripnem telefon na kabel. Senm se navadu ker ga  vozilih/strojih vedno polnim zaradi precej intenzivne uporabe.

 

 

Napisano

Hvala.
Kratko poročilo - popoldne sem si ogledal tistega v Kranju. Načeloma je videti precej v redu. Škoda, ker je zaradi stanja na miru umazan/zaprašen - ob objavi oglasa je bil očiščen.
Poleg tega je polovično zaparkiran in ker se nisem čisto zagrel, niti nisem sitnaril, da bi ga spravili ven. Notri je čist, ima pa nekaj prask v prtljažniku, ker je Mazda tam uporabila poceni plastiko.
Še najbolj so me odvrnili sedeži - so sicer beli, usnjeni, ampak ob robeh že malo napokani/poškodovani. Zraven sem imel kolega, ki je v tem kleparskem svetu 🤣 in me je takoj potegnil do drugih Mazd, nato pa do Audijev in BMWjev. Res je pri Nemcih videti boljše usnje.
Motor se je malo počasi zagnal (pač akumulator po x tednih neuporabe), potem pa je lepo zapredel. Meni se sicer zdi glasen in robat, če ga primerjam s Passatom, ampak kolega je potrdil, da lepo prede. Vožnje nisem naredil. Videl sem, da je bil zraven izpisek iz e-servisne knjige. Nekje iz Italije prihaja.
Prodajalec je bil mnenja, da so porabe okrog 8 litrov, kar se je meni zdelo zelo veliko. Ampak ok, to je precej subjektivno.
Skratka - avto niti ni videti napačen, mogoče bi moral prodajalec bolj zagnano pristopiti, pa bi mogoče nadaljeval z ogledom in bi ga mogoče celo vzel. Saj ni nič motovilil, zdel se mi je v redu, ampak ni imel neke posebne volje.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Glede na vse prebrano sem mnenja, da ti je poraba zelo pomembna, zato raje razmisli ce bos zadovoljen s taksno porabo in sele potem nadaljuj z ogledi, da ne bos na koncu razocaran razlagal kako je Mazda pozresna. 

 

Dalje sem ti kot zvesti bencinski privrzenec dolžan svetovati, da raje kupi 2,5l bencinarja, razlogi zakaj so bili ze veckrat omenjeni na forumu zato malo pobrskaj. Verjetno si od prednikov že slisal stari rek "Mazdo se kupi bencinarja".

 

Mogoce je za razmisliti uvoz iz Nemcije kjer je izbire več kot je nemskih josk v Dalmaciji.

 

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 10 urami je roCkY_ napisal:

 

6. Čist tipično za dizla.

9. Če se (prevečkrat) aktivira se vozi narobe. Preblizu.... Sicer pa saj vemo kako gre v SLO. Če je tempomat na 2 sek, se na avtocesti vse vriva...

10. J a je siten. Postavi se na FM niti ne na DAB+... Sicer pa če grrem le dlje kot do štacune pripnem telefon na kabel. Senm se navadu ker ga  vozilih/strojih vedno polnim zaradi precej intenzivne uporabe.

 

 

6. Pri Passatu mi je všeč, da ima grelni del, ki (električno) ogreva kabino, če je zunanja temperatura pod 4 stopinje. Seveda to ni za tistega, ki ima samo kratke vožnje 🙂
9. Sam vozim precej defenzivno, zato to težavo front assista poznam samo iz testov. Naj bi se sunkovito zaviranje dogajalo tudi pri kakšnih garažnih vratih in podobnih štosih ...
10. Človek se kdaj res sprašuje, kaj razmišljajo izdelovalci takšnih stvari.

Napisano
pred 8 urami je ignacij napisal:

Glede na vse prebrano sem mnenja, da ti je poraba zelo pomembna, zato raje razmisli ce bos zadovoljen s taksno porabo in sele potem nadaljuj z ogledi, da ne bos na koncu razocaran razlagal kako je Mazda pozresna. 

 

Dalje sem ti kot zvesti bencinski privrzenec dolžan svetovati, da raje kupi 2,5l bencinarja, razlogi zakaj so bili ze veckrat omenjeni na forumu zato malo pobrskaj. Verjetno si od prednikov že slisal stari rek "Mazdo se kupi bencinarja".

 

Mogoce je za razmisliti uvoz iz Nemcije kjer je izbire več kot je nemskih josk v Dalmaciji.

 

Ja, imaš kar prav. Poraba se mi zdi precej pomembna.
Načeloma naj bi v grobem veljalo, da se Japonce kupuje bencinarje in Nemce dizle. Torej imaš prav, je pa bencinarjev CX-5 zelo malo na tržišču. Ja pa pri Mazdi potem poraba še višja.
V tujini je več izbire, sem pa občutljiv na kakšno drobnarijo, ki bi jo opazil šele, ko bi avto videl v živo. Spremljam pa.

Napisano

Ok pocasi me ze strasite glede mazdinih dizlov 🤔🤔

Kar se tice porabe, mislim da glede na to kaj avto daje od sebe je poraba 8 litrov zanemarljiva..za primerjavo kolega je kupil novo skodo kodiaq 2.0 tdi 200 km 4x4 dsg 7 stopenjski, prav tako ne more porabo znizat pod 8-8,5 litrov.

 

1. Meni osebno so sedezi top, dobro nastavljivi in udobni glede na to, da imam tezave z krizem.

2. Z podrtimi sedezi mislim, da bi slo odraslo kolo notri, ceprav na moji mazdi je prejsni lastnik montiral kljuko in je vozil kolesa zadaj na nosilcih.

3. Za LED luci ne morem nic reci saj jih moj model nima, ima pa adaptivne xenon, ki delujejo odlicno sledijo v ovinek ter same prizigajo dolge luci in ugasajo. To imam prvic in sem nad tem res navdusen.

4. Avtomatik deluje zelo lepo in uglajeno, vse je odvisno od voznje z malim gasom drzi majhne obrate in hitro prestavlja. Po hribu navzdol ce ne dajes gasa hitro prestavi v nizjo in sam zavira.

5. Probal povezat iphone, meni zadeva deluje dokaj hitro ceprav to redko kdaj uporabljam.

6. Imam samo gretje sedezev. Meni deluje ok. Res pa je da pozimi se nisem probal.

7. Turbo luknje nima oz. Jaz je se nisem obcutil. Kdo pa misli da jo ima naj proba vozit fiat cromo 1.9 multijet avtomatik, tam je sele luknjaaaaa gromozanska hehe

8. Jaz takoj ob prizigu ugasnem I-stop na tipki in si vedno zapomni.

9. Torej zadnjic na morju se mi je prvic sprozil front assist in je res brutalno zaviral, ampak ce ga ne bi bilo mislim da bi podrl vratnico tako da sem mu zelo hvalazen. Ce sem prav prebral deluje samo do hitrosti 30 km/h, pri tej hitrosti mislim da nobeno zaviranje ni prevec brutalno ce lahko stem preprecis nesreco.

10. glede na to da vecino casa poslum usb mi ob vsakem prizigu odpre zaslon usb. Ce pa imam navigacijo prizgano mi pokaze navigacijo.

11. Sredinsko naslonjalo je res nizko pri mojem modelu in sem pred nakupom res mislil da me bo motilo, verjetno bi me ce bi imel rocni menjalnik. Pri avtomatiku ga sploh ne pogresam cisto sem drugace prilagodil drzo med voznjo in mi je celo boljse, vsaj ravno sedim. V prejsnem avtomobilu se mi zdi da sem vedno bolj krivo sedel ker sem se naslanjal hehe

Napisano

Hvala.
Sem blizu nakupa, ampak me malo moti, ker je servisna zgodovina, ki mi jo pokaže aplikacija na telefonu, precej nepopolna.
Avto ima sedaj 120 kkm, vidi se, da je bil očitno na pregledu (ali je to servis?) pri 20 kkm, ter nato še pri 105 kkm. Za vmes se mi nič ne izpiše. Zato me malo zanima, če ima kdo vpogled v Mazdin sistem - če pač ta beleži kaj več.
Sicer pa me bo to verjetno kar odvrnilo. Za porabo vseeno nisem tako skeptičen, ker imam običajno precej nižjo porabo kot ostali 😁, lahko pa, da mi pri Mazdi ne bo uspelo.
Ko gledam svoj stari zapis na blogu, sem imel na 150 konjski (ročni menjalnik) porabo med 5,8 in 6,4 - večinoma bolj hribovit svet. Koliko več bo porabil 175 konjski avtomatik, mi je neznanka.

Napisano
pred 5 minutami je kacnje napisal:

Hvala.
Sem blizu nakupa, ampak me malo moti, ker je servisna zgodovina, ki mi jo pokaže aplikacija na telefonu, precej nepopolna.
Avto ima sedaj 120 kkm, vidi se, da je bil očitno na pregledu (ali je to servis?) pri 20 kkm, ter nato še pri 105 kkm. Za vmes se mi nič ne izpiše. Zato me malo zanima, če ima kdo vpogled v Mazdin sistem - če pač ta beleži kaj več.
Sicer pa me bo to verjetno kar odvrnilo.

Če gledaš tisto v KR, sem ti že napisalda bodi pozoren, ker kot rečeno so to bolj kot ne "švero-dilerji", pa srečno pri nakupu....

Napisano

Evo mojo primerjavo v porabi med Mazdo cx5 in vagi... vožnja po enaki relaciji.

Konji so podobni 176 oz. 177 na vagu, edino vag ima avt.menjalnik in stalni 4x4 pa 2 toni ima.

 

Sklep tudi vaginalna vozila so požrešna😆

SmartSelect_20210803-102455_Spritmonitor.jpg

Napisano
pred 4 minutami je AmpeR napisal:

Evo mojo primerjavo v porabi med Mazdo cx5 in vagi... vožnja po enaki relaciji.

Konji so podobni 176 oz. 177 na vagu, edino vag ima avt.menjalnik in stalni 4x4 pa 2 toni ima.

 

Sklep tudi vaginalna vozila so požrešna😆

SmartSelect_20210803-102455_Spritmonitor.jpg

 

Mazda z enakimi pogoji (AWD in AT 175hp) je poraba skoraj enaka kot na VAG :)

Napisano
pred 34 minutami je sportman333 napisal:

Če gledaš tisto v KR, sem ti že napisalda bodi pozoren, ker kot rečeno so to bolj kot ne "švero-dilerji", pa srečno pri nakupu....

Ja, tisto gledam. Se zavedam, sem pozoren, zato kompliciram. Skoraj vsi avtomobili iz uvoza (kar je itak večina) so kupljeni na dražbah od raznih lizing hiš in avtohiš. Dilerji približno vidijo, kakšno vozilo kupijo, potem pa ...
Nekateri kupujejo zgolj najcenejše (in jih potem malo uredijo), spet drugi dražje in boljše ... pač različno.

Napisano
pred 47 minutami je AmpeR napisal:

Evo mojo primerjavo v porabi med Mazdo cx5 in vagi... vožnja po enaki relaciji.

Konji so podobni 176 oz. 177 na vagu, edino vag ima avt.menjalnik in stalni 4x4 pa 2 toni ima.

 

Sklep tudi vaginalna vozila so požrešna😆

 

Zanimiva informacija. No, takšna primerjava me je zanimala 🙂
 

Potem pa še vprašanje - kateremu motorju bi dali prednost - 150 ali 175 konjskemu?
Močnejši je seveda malo močnejši/hitrejši/navornejši, ima pa nekaj večjo porabo. Kaj pa težave/vzdržljivost?
Je 150 konjski sicer dovolj?
Mogoče bi pogledal tudi bencinarja, ampak so tako redki kot Toyote RAV4 hibridi 🙂

Napisano

Naceloma je 150 konjski tudi dovolj... je pa vsekakor bolje, da je mocnejsi :) ... Taksno je moje mnenje ... 

 

S 150 KS bos ravno tako prisel vec ali manj povsod... ni pa nujno, da bo zato poraba zato prav veliko nizja ... 

 

Glede bencinskega motorja... Samo imam G194 ... in je poraba samo za kaksen liter visja od prejsnje sestice D175. Razlika je ta, da je CX-5 manj aerodinamicen, tezji in ima AWD ... 

 

Povprecna poraba dizelske sestice je bila 7.36 l /100 km v cca. petih letih... Sedaj pri CX-5 je 8,69 l /100 km

 

Notification_Center.png.b9592784d6be553c5985a9797910917e.png

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Imam novo 2021 CX5 194 G AT, poraba je med 8 in 9l, za tak avto je to super.

Ravnokar se vrnil iz Grcije, po 6000 prevozenih km lahko recem da je avto izredno tih in udoben, odlično deluje tudi hlajenje sedežev in novi 10" Infotaiment z Android autom.

IMG_20210710_164047_348.jpg

20210708_142704.jpg

20210708_142729.jpg

Popravljeno od Visionsi
  • Všeč 10
Napisano

Jaz sem najprej testiral cx-5 150 konjev in potem sem se odločil za 175. Gre bolj in večji navor. Poraba pa cca. do 0,5l/100 večja kot pri 150 km. Mislim, da moja poraba se mi je ustalila pri 7.35/100km preden sem jo prodal. 

Če je možnost močnejšega 😉 

 

 

Napisano

Mazdini dizli nimajo turbo luknje, ker imajo dve turbini. 

Tako, da sploh ne opaziš, kdaj prevzeme druga svoje delo. 

 

 

Napisano

Ja to drži, sicer to zelo težko opaziš ampak, če napneš ušesa se sliši tak nežen japonski ženski glasek "baishu", ko ena turbina reče drugi, da naj prevzame delo.

  • Všeč 1
  • Haha 6

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Visionsi napisal:

Imam novo 2021 CX5 194 G AT, poraba je med 8 in 9l, za tak avto je to super.

Ravnokar se vrnil iz Grcije, po 6000 prevozenih km lahko recem da je avto izredno tih in udoben, odlično deluje tudi hlajenje sedežev in novi 10" Infotaiment z Android autom.

IMG_20210710_164047_348.jpg

20210708_142704.jpg

20210708_142729.jpg

Lepa turica do Grčije :) si imel kakšne težave glede mazde ali vse bp?

Napisano

Danes sem šel pogledat tole CX-5.
Nemški, servisna dokumentacija v celoti zraven, z merilcem premerjen pred menoj, dal testno vožnjo, ponujal, da ga peljem na pooblaščeni servis ... skratka videti je bilo vse ok.
Sedaj pa stvar, ki mi je najbolj ostala v spominu, ko sem se peljal. Motor je občutno glasnejši in bolj robat kot tisti v mojem starem Passatu. Zvok se mi sicer ni zdel napačen, ampak je pa robat.
So Mazdini dizli res bolj robati? Pač bolj traktorsko deluje, vožnja na cesti pa je načeloma manj elegantna kot pri Passatu, ampak to je razumljivo, ker gre za drugačen tip vozila.
 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
dne 4. 8. 2021 ob 18:13 je kacnje napisal:

Danes sem šel pogledat tole CX-5.
Nemški, servisna dokumentacija v celoti zraven, z merilcem premerjen pred menoj, dal testno vožnjo, ponujal, da ga peljem na pooblaščeni servis ... skratka videti je bilo vse ok.
Sedaj pa stvar, ki mi je najbolj ostala v spominu, ko sem se peljal. Motor je občutno glasnejši in bolj robat kot tisti v mojem starem Passatu. Zvok se mi sicer ni zdel napačen, ampak je pa robat.
So Mazdini dizli res bolj robati? Pač bolj traktorsko deluje, vožnja na cesti pa je načeloma manj elegantna kot pri Passatu, ampak to je razumljivo, ker gre za drugačen tip vozila.

Ja se strinjam, da so zelo robati, tudi bolj požrešni in bolj zahtevni za vzdrževanje. Žal pravo nasprotje odličnega Mazdinega oblikovanja.  😞

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ne vem, mogoče sem se "razvadil", ampak včeraj me je res presenetilo, kako robat/traktorski je. Sem pričakoval, da bi to še kdo omenil (v kakšnem testu).
 

Napisano
pred 11 urami je Janez007 napisal:

Ja se strinjam, da so zelo robati, tudi bolj požrešni in bolj zahtevni za vzdrževanje. Žal pravo nasprotje odličnega Mazdinega oblikovanja.  😞

 

 

O fak kje pobiraš take? Jaz mam zadnjih 18 let samo Mazdine dizle in poleg tega službeno vozim VAG-ove dizle in sam ne vidim razlike ne v porabi ne v glasnosti delovanja. Vzdrževanje je pa največkrat vprašanje v tem, da se precej avtov kupuje rabljenih - kaj se je prej delalo z njimi nihče ne ve. Če pa kupiš novega in veš kako je vožen pa skoraj ni težav.

  • Všeč 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.