Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Malo prebrskaj forum... Motor je prakticno enak, kot v sestici ... Problemi, ki se lahko pojavijo pri dizlih, so DPF, razni senzorji, sobe, sito karterja,... predvsem pa, ker verjetno ne poznas celotne zgodovine ... Jaz tudi mislim, da je bolj varen nakup bencinarja ... Sicer ni nujno, da bodo problemi, je pa vecja verjetnost pri dizlu ... 

pred 2 minutama je Alex napisal:

Kar se tiče porabe, seveda je odvisno kako voziš, pa tam okoli 6/100.

Vsekakor kaka dva litra manj kot benzinarka. 

 

CX-5 AWD avtomatik bo treba precej po "desusovsko" vozit, da bo poraba taksna... Bi prej rekel, da okoli 7 litrov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa delam priblizno cca 15k do 20k na leto. Je res da je malo več mestne vožnje kot relacij, ampak kot si dejal noben ne mara mestbe od obeh modelov. Ga bom probal malo veckrat na relacijo peljat. 

Napisano (urejeno)

Pokliči in vprašaj kakšnega mehanika, ki jih je prešravfal kar nekaj, recimo Simona (Pelko), Borut (Selmar), Jure (BTG), Majes (Interclass).

 

Sam Mazde dizla ne bi več kupil, tudi če je pol cene bencinarja. 

 

Dodano (ker vidim, da se Boss smeji). Sploh me več ne zanima, tudi če je zastonj. Resno. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Pokliči in vprašaj kakšnega mehanika, ki jih je prešravfal kar nekaj, recimo Simona (Pelko), Borut (Selmar), Jure (BTG), Majes (Interclass).

 

Sam Mazde dizla ne bi več kupil, tudi če je pol cene bencinarja. 

Zakaj imas slabe izkusnje z njihovimi dizli?? 

Sicer sem gledal se hyundai tucsona 2.0 CRDI AT 2018 tudi dizel, ampak nvm so kar precej dragi po mojem mnenju in tudi porabo ima mislim da vecjo od mazde. 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Če delaš normalno veliko kilometrov, jo kar vzami. Je kot dan in noč proti benzinarki. Navora za izvoz. Edino veliko mestne vožnje ne mara. Enako kot benzinarka. 😉

Kar se tiče porabe, seveda je odvisno kako voziš, pa tam okoli 6/100.

Vsekakor kaka dva litra manj kot benzinarka. 

Aha, zakaj pa ne?

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je Enos napisal:

Zakaj imas slabe izkusnje z njihovimi dizli?? 

Sicer sem gledal se hyundai tucsona 2.0 CRDI AT 2018 tudi dizel, ampak nvm so kar precej dragi po mojem mnenju in tudi porabo ima mislim da vecjo od mazde. 

 

Lahko bodo težave, povezane z velikimi stroški (injektorji, turbina, glava motorja, .... da naštejem samo nekatere). Pri 150.000-170.000 je priporočljivo menjati verigo oljne črpalke, sicer jo lahko odtrga, mašina pa zariba. Na tem forumu je bil celo primer, ko naj bi to verigo odtrgalo pri 136.000 km, če se ne motim. Drugemu je šla pri 130.000 km glava motorja ... na koncu strošek blizu 5.000€.

 

Kolega se je pred kratkim znebil sicer starejšega i40 pri 200.000 km, ki pa je imel podobne fore kot Mazde (dviganje nivoja olja, itd.).

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Sam se odloči. Forum te ne bo. Tu ti vsak poda svoje mnenje. Kratke vožnje do 20 km v eno stran so smrt za diesela. Ne samo mazdo, ampak vse, ki imajo DPF. Imam tri šestice, ena je diesel. Ko se dela regeneracija, je 20 km premalo, da se zaključi. Če se parkrat prekine, so lahko že problemi. 13 letnik bencinar 165 konjev je čist ok zame. Z vožnjo po predpisih imam 6,2 porabo. 

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

Lahko bodo težave, povezane z velikimi stroški (injektorji, turbina, glava motorja, .... da naštejem samo nekatere).

 

 

Kolega se je pred kratkim znebil sicer starejšega i40 pri 200.000 km, ki pa je imel podobne fore kot Mazde (dviganje nivoja olja, itd.).

In kako odpraviti te težave z injektorji,turbina,glava motorja? Ali je pac to loterija tudi če redno servisiraš vse norkalno kot bi moral?? 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Enos napisal:

In kako odpraviti te težave z injektorji,turbina,glava motorja? Ali je pac to loterija tudi če redno servisiraš vse norkalno kot bi moral?? 

Redni servisi ne škodijo, veliko stvari pa je, tako kot praviš loterija. Tako mi je enkrat nakazal predstavnik Mazde, ki se ukvarja z reklamacijami ... je šla turbina lastniku pri 70.000 km, ki je z avtom ravnal več kot vzorno, nekaterim pa zdrži 300.000 km, pa ravnajo z avtom zelo slabo. Podobno je z injektorji, pri nekaterih nagajajo že kmalu, recimo pri 50.000 km ... nekaterim prvi injektorji zdržijo 300.000 km.  

 

Tudi bencinarji se kvarijo, samo je po statistiki tega 3x manj.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 20 minutami je Enos napisal:

Pa delam priblizno cca 15k do 20k na leto. Je res da je malo več mestne vožnje kot relacij, ampak kot si dejal noben ne mara mestbe od obeh modelov. Ga bom probal malo veckrat na relacijo peljat. 

Ne rabiš verjet vse kar prebereš, sploh pa ne samo na podlagi mnenja enega človeka, ki si niti ne lasti takšnega motorja :)


Dizl mazde so problematične samo tiste iz uvoza, ker imajo vprašljive servise, vprašljivo zgodovino in nihče ne ve, kaj se je delalo z njimi. Če boš kupil od prvega lastnika s servisi na 15 tisoč si rešiš marsikatero težavo. Žal pa bo pri velikih kilometrih imela vseeno serijo določenih težav, kot so to omenili sogovorci v tej temi. Če misliš imet avto dlje časa in delaš krajše razdalje, raje vzami bencin. Oba bencinska motorja sta povsem neproblematična.

 

Si ravno zamudil od Jesta njegovo G194 AWD, drugače pa en na forumu sedaj prodaja dizelsko - https://www.mazda-si.net/topic/17248-prodam-mazda-cx-5-letnik-092017/

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 7 minutami je Enos napisal:

Kaksna je pa priblizna poraba pri bencinarjih npr CX-5 G165 Aut? 

Uf, tega motorja pa ti sploh ne priporočam, če se voziš vsaj malo dinamično. Ta motor je res nepremičnina. Je za kakega penzionista, ki se vozi od trgovine do trgovine, da dobi par € popusta. 😉

 

 

Napisano

Naj te ne prestrašijo glede dizla. 

Večinoma pišejo tej, ki tega skayactiv dizla niso imeli. Če ti je dizel všeč, kar pogumno. Le interval olja naj bo max. na 10000. Če nisi navajen voziti avta brez turbine, ti tej Mazdini atmosferskih motorji ne bodo všeč. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ti, Alex, tudi nisi 165 bencinarja videl, imel, kaj šele peljal. 

Popravljeno od Shrek
Napisano (urejeno)

Evo bom poslal se link od avta katerega imam namen vzeti in svojo Mazdo CX-5 175 Aut 2014 letnik bi dal v ceno. Na mazdi sem se pozanimal in po pogledu št. šasije so mi preverili in naj bi bili vsi servisi narejeni redno. Je pa uvožen iz Nemčije. 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution VELIKO OPREME, letnik:2017,22890 EUR ::...
 
 
Prosim kar v napad z mnenji🙂

 

Popravljeno od Enos
Napisano

Ja, tukaj marsikdo vzame iz konteksta kak posamezen primer, ki se je zgodil. Sicer pa, če so res redni servisi  delani kot se zagre, pa preventivno še kake podložke ipd, bi moral to laufat.

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Ja, tukaj marsikdo vzame iz konteksta kak posamezen primer, ki se je zgodil. Sicer pa, če so res redni servisi  delani kot se zagre, pa preventivno še kake podložke ipd, bi moral to laufat.

@SpEkTr, zakaj si zamenjal prejšnjo dizel Mazdo s sedanjo? Koliko je imela prevoženih?

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Jaz imam dizel 175km... sicer 2014 mazdo 6

kupljen s 100k km do sedaj(176k km), menjan en senzor, pa ščiščen dpf.  Pri 150k sem menjal podložke in preverili smo sito. Ostalih težav nisem imel.

 

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano

Moja dva centa na to debato: ogledani avto je močno predrag.

Oglej si, po kakih cenah kupujejo trgovci:

WWW.ADESA.EU

Find the vehicles you need in no time. Use our advanced search.

 

Pa tudi sicer v tujini bencinarke bolje držijo ceno od dizlov, le zakaj?

 

Če si vajen vožnje s turbo dizlom, se ti bo atmosferski 2.0 motor zdel len, čeprav se ob priganjanju sicer premakne. Ampak za normalno vožnjo, sploh mestno, je povsem dovolj. Če je velik del mestne vožnje, glej da bo avtomatik, da ni telovadbe z menjalnikom.

 

Poraba? Med 7 in 10 litri na sto kilometrov, odvisno od pogojev vožnje. Na relacijah je možno celo pod 7, na kratkih mestnih vožnjah sredi zime pa tudi 12 ne sme biti presenečenje. Sicer pa povej, kaj si vozil sedaj in s kako porabo, pa ti lahko ocenimo, kaj te čaka. 😃

 

Če boš kupil dizla, skrajšaj interval na 10.000 km pa regeneracij mu ne prekinjaj. Aja, pa pred 150.000 km zamenjaj verigi. In potem boš približno mirno spal. Z bencinarko pa mirno spiš že v izhodišču (voziš pa tudi). 😃

Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Moja dva centa na to debato: ogledani avto je močno predrag.

Oglej si, po kakih cenah kupujejo trgovci:

WWW.ADESA.EU

Find the vehicles you need in no time. Use our advanced search.

 

Pa tudi sicer v tujini bencinarke bolje držijo ceno od dizlov, le zakaj?

 

Če si vajen vožnje s turbo dizlom, se ti bo atmosferski 2.0 motor zdel len, čeprav se ob priganjanju sicer premakne. Ampak za normalno vožnjo, sploh mestno, je povsem dovolj. Če je velik del mestne vožnje, glej da bo avtomatik, da ni telovadbe z menjalnikom.

 

Poraba? Med 7 in 10 litri na sto kilometrov, odvisno od pogojev vožnje. Na relacijah je možno celo pod 7, na kratkih mestnih vožnjah sredi zime pa tudi 12 ne sme biti presenečenje. Sicer pa povej, kaj si vozil sedaj in s kako porabo, pa ti lahko ocenimo, kaj te čaka. 😃

 

Če boš kupil dizla, skrajšaj interval na 10.000 km pa regeneracij mu ne prekinjaj. Aja, pa pred 150.000 km zamenjaj verigi. In potem boš približno mirno spal. Z bencinarko pa mirno spiš že v izhodišču (voziš pa tudi). 😃

Pa zdaj imam Mazdo CX-5 175 AUT DIZEL letnik 2014. Moja poraba na racunalniku kaze cca 9-10l sicer zelo vec mestne voznje. Sicer moje relacije so kar kratke tam cca 20km, med vikendom pa tudi kaksna daljsa cca 100km. 

Kako mislis da skrajsam interval na 10000km glede olja? In kaj mislis z neprekinjanjem regeneracije? 

Hvala za odgovore vnaprej 

 

Napisano
pred 38 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz imam dizel 175km... sicer 2014 mazdo 6

kupljen s 100k km do sedaj(176k km), menjan en senzor, pa ščiščen dpf.  Pri 150k sem menjal podložke in preverili smo sito. Ostalih težav nisem imel.

 

Pa kaksno voznjo vecino imas bolj mestno ali relacije?? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.