Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Domzalcan napisal:

Helow...   lep pozdrav vsem.

 

Tudi jaz se nagibam malo k CX5-ki ampak cenejšim različicam, tam okoli 10-11k€  letnik 2013-2016  :)

 

Berem da mnogi priporočate menjavo keten,... nikjer pa nisem zasledil kakšen je strošek menjave?

Tudi Mazda6 me matra,... pa se vendar bolj nagibam k CX5

 

Hvala za odgovor

Vzemi šestico bencinarja 2,5 motor karavan 14 letnik, ki se zdaj na netu prodaja za slabih 15 jurjev. Ne bo ti žal. 

 

Napisano

oj, mazda 3 se je poslovila in kupil sem CX-5 2018 / CD184 / AWD  2.2 dizel.
Imam nekaj vprašanj: 
kako vem katere gume dati gor? Sedaj imam gor 17 colska platiša, piše mi pa da bi lahko imel tudi 19-ke.
imate izkušnje s celoletnimi gumami za SUV-je?

Kako je z nadgradnjo infotainmenta. 
Android auto deluje na tem avtu. Naj bi šele od letnika 2019?
A se da nastaviti spuščanje stekel preko daljinca, kot sem imel na trojki?

 

Napisano
pred 8 minutami je m3000 napisal:

oj, mazda 3 se je poslovila in kupil sem CX-5 2018 / CD184 / AWD  2.2 dizel.
Imam nekaj vprašanj: 
kako vem katere gume dati gor? Sedaj imam gor 17 colska platiša, piše mi pa da bi lahko imel tudi 19-ke.
imate izkušnje s celoletnimi gumami za SUV-je?

Kako je z nadgradnjo infotainmenta. 
Android auto deluje na tem avtu. Naj bi šele od letnika 2019?
A se da nastaviti spuščanje stekel preko daljinca, kot sem imel na trojki?

 

 

 

Gume lahko das taksne dimenzije, kot so v homologacijskem kartoncku ... Tele so bile vpisane pri moji bivsi CX-5 2017 

image.png

 

Glede celoletnih nimam izkusenj ... 

 

Infotainment se da dodatno nadgradit z Apple CarPlay/ ANdroid auto modulom ... V tej temi sem malo vec napisal takrat, ko sem to sam vgrajeval >> 

 

Se pa da dobiti iz aliexpressa za nekje okoli 50€ >> https://www.aliexpress.com/w/wholesale-mazda-cx5-android-carplay.html 

 

Na amazon.de pa je malo drazji >> 

WWW.AMAZON.DE

 

 

Spuscanje stekel z daljincem zal ne gre... Pri starejsih je slo... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

torej niti avtolektričarju ne morem iti da mi nastavi funkcijo spuščanja stekel :(

A je še kaj drugega kar se splača nadgraditi?

 

Kaj pa če se kupi originalni carplay od mazde (namesto tega iz aliexpresa). Je kaj rezlike? 

 

 

 

Napisano

Pomoje gre za enak modul… Lahko ga seveda kupis tudi direktno pri Mazdi… samo bo precej drazje…

 

Glede spuscanja stekel, pa se skoraj gotovo da dobiti kaj neoriginalnega na aliexpress-u ali kje drugje… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

če je kdo na forumu, ki dela inštalacijo carplay modula.  Ali pa kdo  ki bi mi lahko uredil spuščanje stekel preko daljinca.. .naj me kontaktira pa se zmenimo

 

Popravljeno od m3000
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

še nekaj glede cx5- 2018.

Zadaj v prtljažniku imam dvojno dno. Če dvignem polico za prtljago (tapecirano lesena deska) se pod njo nahajajo zvočnik, kit za popravilo gum ter orodje. Vse to pa je v nekakšnem trdem stiroporju.

Veliko izgube prostora je zaradi tega stiroprja. Jaz sem ga odstranil in pridobil dodatni prostor.

Problem je, da se mi potem polica za prtljago upogiba dol, ker nima opore. 

Je kdo že preurejal to zadevo?

Capture.JPG

Napisano

Jaz sem...izrezal kos lesa oblike stiroporja... 

Mazda 6 letnik 08 in 09.

Spodaj zdaj pravo rezervno kolo.

Ni glih kos lesa, ampak zgornja zaščita na paleti laminata... 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hmmm, 10 let je že zunaj CX-5? 😮 Še dobro, da se tolk dobro prodaja za to starost.

 

 

Napisano
pred 15 urami je Haxballer napisal:

 

Hja, CX-5 je res SUV, za moje pojme eden redkih SUV-ov, ki si zasluži to ime. Trpežna izgradnja, uporaben AWD, dovolj prostora, možnost močnega bencinskega ali dizelskega motorja... Žal pa bi morali znotraj posodobit tisto plastiko pri klimi, da bi povezali zdraven še ogrevanje sedežev in da bi izpadlo bolj moderno, pa tudi tisto naslonjalo za roko.

 

Imaš pa na drugi strani moderno konkureno, na primer Hyundai Tuscona, ki s polno opremo pride 10 jurjeu ceneje... In ziher odžere kar precej kupcev od CX-5, pri čemer je faktor da večina folka ne gleda vidik zanesljivosti motorja in pa recimo občutka pri vožnji v limitu.

Napisano

Kar nekaj let je že minilo od takrat, ko sem vozil Toyoto RAV4 hibrid. Bilo je takrat, ko se je RAV4 hibrid pojavil, če se ne motim, je bilo 2016.
Res nimam več v spominu, kako se je stvar peljala. Mi lahko kdo obudi spomin, če zadevo primerja s CX-5? CX-5 se odlično pelje in je kakovostno narejen. Kaj pa RAV4? V tujini je precej popularen. Govorim za prejšnji model, ne ta zadnji.
Je zadeva sorodna CX-5 ali je slabši? Sem pač na Mazdinem forumu in moram tako napisati. :D

Napisano
pred 12 minutami je kacnje napisal:

Kar nekaj let je že minilo od takrat, ko sem vozil Toyoto RAV4 hibrid. Bilo je takrat, ko se je RAV4 hibrid pojavil, če se ne motim, je bilo 2016.
Res nimam več v spominu, kako se je stvar peljala. Mi lahko kdo obudi spomin, če zadevo primerja s CX-5? CX-5 se odlično pelje in je kakovostno narejen. Kaj pa RAV4? V tujini je precej popularen. Govorim za prejšnji model, ne ta zadnji.
Je zadeva sorodna CX-5 ali je slabši? Sem pač na Mazdinem forumu in moram tako napisati. :D

Moje izkušnje, je rav 2016 zelo nemiren, ogromno nekega zibanja in pa odziv volana monoton. Z zadnjim modelom so vse popravili razen zibanje. Cez palec bi rekel 2016 rav slabši od cx5 ta tanov pa nekje enakovreden. 

Pričakujem da bo naslednjik cx5 spet stopil pred rav.

Napisano

Sicer ni ravno 10 jurjev cenejsi Hyundai Tucson… je nekaj cenejsa, samo ne toliko… Je pa pri Tucsonu najmocnejsi motor 1.6 … bencinar ali dizel ali PHEV… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 29 minutami je Jest napisal:

Sicer ni ravno 10 jurjev cenejsi Hyundai Tucson… je nekaj cenejsa, samo ne toliko… Je pa pri Tucsonu najmocnejsi motor 1.6 … bencinar ali dizel ali PHEV… 

 

 

Ok glede cene se sploh ne bom pričkal, misli si svoje :)  je precej subjektivno dejstvo kako prodajalec da glede popusta, verjetno je razlike še več kot 10k, sploh glede na darežljive trgovce

 

Lahko pa objektivno pogledamo motor:

 

 

1.6, 180 konjev turbo bencinar, cca 250Nm navora takoj pri 1500 vrtljajih, pospešek 0-100 9 sekund

 

2.5, 194 konjev na bencinar, cca 250Nm navora ko pride, pospešek 0-100 9.5 sekund

 

POD ČRTO, za polno naložen avto 2 starša 2 otroka poln voziček je žal Hyundai Tuscon marsikomu bolj smiselna in racionalna izbira, ker jih boli briga za zanesljivost in vzdržljivost motorja po 150kkm prevoženih, važno da se premika

 

Ima pa ta motor še kar nekaj fore, recimo v i20n je identičen, pa je tam odklenjen na 205 + tunerji pravijo da ga komot čipaš na 230 ali še več

Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

Moje izkušnje, je rav 2016 zelo nemiren, ogromno nekega zibanja in pa odziv volana monoton. Z zadnjim modelom so vse popravili razen zibanje. Cez palec bi rekel 2016 rav slabši od cx5 ta tanov pa nekje enakovreden. 

Pričakujem da bo naslednjik cx5 spet stopil pred rav.

RAV4 hibrid mi je bil zelo blizu, pa sem potem vzel CX-5. CX-5 je res kakovostno narejen in odličen na cesti. RAV4 pa ima prednost v nizkih stroških vzdrževanja (v primerjavi z Mazdinimi modernimi dizli) in odličnem občutku vožnje Toyotinega hibrida. Notranjost je pri Toyoti slabša, nisem se pa čisto spomnil, kakšna je bila vožnja.
Verjamem pa, da so novi modeli Toyot res boljši kot starejši.

Napisano

RAV4 je globalno najbolje prodajan ICE avto. To je dovolj zgovorno.

Hibrid je zvezda z vidika stroškov, tudi skoči bolje od CX5 ... Ima vendarle 218 konjev, oziroma PHEV še precej več.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Kar sem jest gledov. CX-5 ki je meni vsec je par jurjov drazja od tuscona, ki mi je vsec. Sta pa paketa opreme neprimerljiva da bi reku, da je isti razred, ker je tuscon najvisji paket, ki se ni n line, cx5 je pa najvisji kjer te ne posiljo z usnenimi sedezi.

Glede voznje pa tuscona ne morm primerjat z cx5, ker je nisem vozu, ampak, naprimer je za lagano voznjo dost bl udoben kt moja 3ka, ni pa to avto da ga bos tisov po ovinkih in uzivov, kar je za SUVa logicno.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
dne 3. 8. 2021 ob 11:50 je Jest napisal:

Naceloma je 150 konjski tudi dovolj... je pa vsekakor bolje, da je mocnejsi :) ... Taksno je moje mnenje ... 

 

S 150 KS bos ravno tako prisel vec ali manj povsod... ni pa nujno, da bo zato poraba zato prav veliko nizja ... 

 

Glede bencinskega motorja... Samo imam G194 ... in je poraba samo za kaksen liter visja od prejsnje sestice D175. Razlika je ta, da je CX-5 manj aerodinamicen, tezji in ima AWD ... 

 

Povprecna poraba dizelske sestice je bila 7.36 l /100 km v cca. petih letih... Sedaj pri CX-5 je 8,69 l /100 km

 

Notification_Center.png.b9592784d6be553c5985a9797910917e.png

 

 


 

Sem danes videl svojo bivso CX-5 in malo pocvekal z sedanjo lastnico… Je se vedno zelo zadovoljna… ima pa precej bolj nezen nacin voznje, saj ima povprecno porabo po racunalniku okoli 7,2 ;) …

 

IMG_3161.png

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem popravil URL do avto.net, ker ni bil pravi…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jow jow jow...

Evo, da se še jst javim... namreč najprej sem spraševal o mazdi, polno vsega prebral in me je dost lastnosti mazde cx5 prepričalo v nakup... prvotno sem hotel BMW X1 isti letnik... (2012) no, pa sem vseeno vzel CX5 ker mi je nekako lepša, lepše se sedi, malo je širša vsaj znotraj... in pa ta plastika mi je neverjetno všeč 😄

Zaenkrat sem izredno zadovoln, kar se tiče motorja, porabe ki je vrhunska. sem mislil da bo kak liter in pol več pa je konstantno okoli 6.5l.  PFFF...

Edino kar me matra, so luči... :D   Je mogoče kdo menjal sprednje navadne luči na LED luči? A sploh pašejo, glede na to da je karoserija ista... Al pa če bi menjal samo na LED žarnice pač... ma kdo izkušnje?

Kar se tiče akustike, nima BOSE ozvočenja, tudi navadno dobro špila, sam se mi zdi, da je glasovno kar omejen radio :D ni neki glasen... je kdo kaj menjaval zvočnike za boljše?

Kakšne težave ste mel kej s takim letnikom, pač kdor si je tak avto lastil, naj napiše.  HVALA!

 

Napisano

Čestitke za nakup, naj ti dobro služi! Še kako fotko prilepi, da vidimo stroja 😉 :zoom-zoom:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.