Skoči na vsebino

Mazda cx5 2014 nima moči

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

En odsek pri Munchnu vsak dan? Te nebi pri Ferku v MB servisiral. Po mojem se mora zahvalit mazdi, ker mu hoče dobro in negre več.

Dečki en prijateljski nasvet pamet v glavo pa malo možgančke uporabit. Bolje prispet prepozno kot pa nikoli.

Popravljeno od scania
  • Všeč 4
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem se malo pohecal.

 

Samo če tak pada hitrost, je treba pamet v roke vzet in porihtat, ne pa rečt omejitev je 130km/h.

Če nad 130kh/h avto glumi je to ok. 🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je godlike napisal:

Jaz sem se malo pohecal.

 

Samo če tak pada hitrost, je treba pamet v roke vzet in porihtat, ne pa rečt omejitev je 130km/h.

Če nad 130kh/h avto glumi je to ok. 🤣

Meni ni smešno, ker se jih je že veliko ubilo zaradi hitrosti, po nepotrebnem. Če rabiš adrenalin skoči s padalom al pa naredi licenco za letalo in se sproščaj tam ne na cesti kjer ponavadi umrejo nedolžni in nič krivi.

Glede avta pa bom zadržal zase.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je scania napisal:

Meni ni smešno, ker se jih je že veliko ubilo zaradi hitrosti, po nepotrebnem. Če rabiš adrenalin skoči s padalom al pa naredi licenco za letalo in se sproščaj tam ne na cesti kjer ponavadi umrejo nedolžni in nič krivi.

Umrejo bolj zaradi objestne vožnje, alkoholiziranosti, spregledanje motorista, pešca,..... kot pa zaradi 30km višje hitrosti po prazni avtocesti.

 

Ti bi bil idealni serviser za uradni servis. Ta napaka ne obstaja v Sloveniji, samo v Nemčiji, ker je pri nas ne morete uradno dokazat.

 

Bravo res. Take rabimo na servisih.

 

Pa tudi padalcev je že kar nekaj se ubilo 😉

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je godlike napisal:

Umrejo bolj zaradi objestne vožnje, alkoholiziranosti, spregledanje motorista, peščašča,..... kot pa zaradi 30km višje hitrosti po prazni avtocesti.

 

Ti bi bil idealni serviser za uradni servis. Ta napaka ne obstaja v Sloveniji, samo v Nemčiji, ker je pri nas ne morete uradno dokazat.

 

Bravo res. Take rabimo na servisih.

 

Pa tudi padalcev je že kar nekaj se ubil 😉

Koliko si ze ti na forumu prispeal s svojim znanjem? Koliko vem se hodis samo prepucavat znanja pa nobenega, tak da ti samo gasssss, mogoce se bos pa kdaj spomnil mojih besed.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marsikaj od računalništva do kaj drugega. Sem tudi sam marsikatero zanimivo informacijo prejel.

 

Vidim da si užaljen, ker si prešel na osebno raven. Žal si tako povedal, kot sem zapisal.

Tudi ti si samo pametoval o omejitvi in mu nisi pomagal.

 

To ti še dam v razmislek. Poglej si število smrtnih žrtev na nemških avtocestah. Je med nižjimi v Europi. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je godlike napisal:

Marsikaj od računalništva do kaj drugega. Sem tudi sam marsikatero zanimivo informacijo prejel.

 

Vidim da si užaljen, ker si prešel na osebno raven. Žal si tako povedal, kot sem zapisal.

Tudi ti si samo pametoval o omejitvi in mu nisi pomagal.

 

To ti še dam v razmislek. Poglej si število smrtnih žrtev na nemških avtocestah. Je med nižjimi v Europi. 😉

Bodi brez skrbi sem mu in mu pomagam v zs. Nisem užaljen samo nimam rad filozofiranja, sem človek dejstev brez celofana. Nebom pa jaz svojega težko pridobljenega znanja podarjal filozofom, tako da predlagam da napišeš plan vzdrževanja in odpreš temo o avtomatskih menjalnikih in deli svoje znanje, sem ti naredil prostor v teh temah 😉

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je godlike napisal:

To ti še dam v razmislek. Poglej si število smrtnih žrtev na nemških avtocestah. Je med nižjimi v Europi. 😉


Ampak to ni zaradi tega, ker ponekod nimajo omejitve hitrosti… ampak zato, ker je infrastruktura precej boljsa …

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem. Samo če je že 30km/h več brezglavo norenje in iskanje smrti, bi pričakoval pri 200km/h ali več kopico mrtvakov.

 

Pa jih ni. 🤔

pred 11 urami je SpEkTr napisal:

No, ampak to da se zdej preko ZS rešuje težave je pa brez veze. Naj potem, vsaj avtor teme, če uspešno reši težavo, napiše kaj je bil vzrok ipd.

In to vedno ostali @miha20 kregajo, ko reče kaj po ZS in potem napiše post.

 

Se čisto strinjam.

Po ZS se je reševalo, javno pa o hitrosti pametovalo.

 

(Ja, pričakujem da bom spet kregan, da samo filozofiram).

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je godlike napisal:

Vem. Samo če je že 30km/h več brezglavo norenje in iskanje smrti, bi pričakoval pri 200km/h ali več kopico mrtvakov.

 

Pa jih ni. 🤔

In to se vedno @miha20 krega, ko reče kaj po ZS in pozem napiše post.

 

Se čisto strinjam.

Po ZS se je reševalo, javno pa o hitrosti pametovalo.

 

(Ja, pričakujem da bom spet kregan, da samo filozofiram).

😂😂😂 Jaz samo tebi ne želim svojega znanja delit, kot @miha20 verjetno tudi ne, ker po moje si je težko pridobil to znanje in izkušnje ki ga ima. Ti pa zgleda si se do zdaj učil samo hvatat krivine, in čestitam uspeva ti bravo 👏👏👏👏.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa si naj jaz začnem s servisiranjem Mazdaj motorjev, ki si ga ti spisal? In svoje znanje si delil s celim internetom in tu bo ostalo za vedno. Ne gre odstraniti, bi pričakoval, da s tvojim nivojem znanja to veš.

 

Kar se Alfe tiče, sem serviserju kazal kje najde filter olja v glavi motorja in tudi servisnemu referentu, kje ga najde v programu, ker ga ni znal naročit.

 

Ampak ja. Bodi bo tvoje. Ne bom več odgovarjal, ne glede na kaj napišeš.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je godlike napisal:

Kaj pa si naj jaz začnem s servisiranjem Mazdaj motorjev, ki si ga ti spisal? In svoje znanje si delil s celim internetom in tu bo ostalo za vedno. Ne gre odstraniti, bi pričakoval, da s tvojim nivojem znanja to veš.

 

Kar se Alfe tiče, sem serviserju kazal kje najde filter olja v glavi motorja in tudi servisnemu referentu, kje ga najde v programu, ker ga ni znal naročit.

 

Ampak ja. Bodi bo tvoje. Ne bom več odgovarjal, ne glede na kaj napišeš.

Glej tudi meni se več neda, škoda časa, če bi mi rad kaj osebno povedal lahko greva na pivo, oba sva s Štajerske pa rečema kakšno o mazdah, računalnikih in o čem želiš. Pa še z N i20 me lahko pelješ, jaz pa ti zraven povem kaj o teh motorjih ;) 

  • Všeč 8
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Število milijonarjev se naglo povečuje, ampak tudi revni se ne dajo...
    • Na spletni strani https://www.avp-rs.si/o-agenciji/kontakt/, sem izpolnil kontaktni obrazec: za moje vozilo sem kupil dodatna aluminijasta platišča, ker bi jih rad uporabljal kot zimski komplet. Platišča imajo omenjene podatke enake kot originalna platišča: - velikost v colah, - širina platišča v J, - ET oz. odmik od sredine, - število vijakov, - razmak med vijaki, - premer luknje za vijake, - CB oziroma premer luknje znotraj platišča. Torej, ni niti enega podatka, ki bi se razlikoval s dimenzijo prvovgrajenih platišč razen same oblike. Ali kljub temu potrebujem homologacijo za ta platišča? Dejansko sem z nakupom avtomobila prejel homologacijski kartonček, ki ima vpisano enako velikost, ET in širino platišča ter velikost pnevmatike. S strani podjetij, ki nudijo homologacijo, dobivam različna mnenja, tako da bi prosil še za vaše. Lep pozdrav   Po več kot mesecu dni, sem dobil tak odgovor: Pozdravljeni, če gre za homologiran del, je potrebno za platišče pridobiti homologacijo skladno z določilom Zakona o motornih vozilih: "(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih kriterijev: 1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila; 2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila; 3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila."   To odgovor je prišel iz emaila vozila@avp-rs.si (s tem, da tega emaila na strani ne najdem, najdem samo uradni email naslov: gp.avp@avp-rs.si). Tukaj pa sem jim odgovoril: Pozdravljeni,  mogoče se bo slišalo čudno, ampak v celoti ste se izognili mojemu vprašanju in mi posredovali dejstva, ki sem jih tudi sam našel v pravilniku/zakonu. Na vas sem se obrnil, ker pravilnik/zakon ni jasno zapisan in si ga pooblaščeni izvajalci homologacij razlagajo vsak po svoje. Prijazno bi vas prosil, če pogledate moje vprašanje in posredujete odgovor za dotični primer. Verjetno je razlika, če so vse dimenzije enake, vendar je le drugačen kozmetičen videz, proti platišču, ki ima rahla odstopanja?   V pričakovanju odgovora vas lepo pozdravljam,   Javim, če bo kak napredek.
    • Pride sodelavka v pisarno, pa ker nisem opazil novih uhanov mi ona reče: - "Včeraj sem si naredila še eno luknjo na ušesu." Meni pa butne preblisk in odgovorim: - "In, kako je? A zdaj kaj bolje slišiš?"           Njen pogled: bolj nevaren od moje lopate...
    • Samo še 4 dni, 7 mesecev  in 20 let do penzije! Samo hrabro naprej...
    • Rahlo undervoltan CPU ima povsem enake zmogljivosti kot serijska konfiguracija, le manj se greje in porabi manj elektrike.   Če pa greš z voltažami konkretno nižje, potem pa najprej začnejo padati boost takti, torej ne dosega najvišjih frekvenc na enem jedru. Jaz recimo odneham, ko najdem mejo, kjer procesor zniža frekvenco na vseh jedrih, ker ima premalo "hrane".   Zakaj to počnem? Primarno zaradi hrupa - da računalnik pripravim do skoraj neslišnega delovanja (če ravno ne prisloniš ušesa na ohišje). Tisti bolj šparovni bi bili pa navdušeni nad konkretno nižjo porabo.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.