Skoči na vsebino

Registerske tablice brez okvirjev na mazda 6 tretja generacija


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni. 

Zanima me kako imate kaj postimane/montirane registerske tablice brez okvirjev (predvsem sprednji del) 

Bral sem da za pritrditev ljudje uporabljajo obojestranski trak ali pa silikon. Kako se kaj to obnese? Kaksno mnenje? Nasvet? 

 

Sicer meni ni toliko estetika pomembna ampak to da tablica z okvirjem prekriva skoraj 1/3 odprtine kamor naj bi zrak hladil intercooler. Zato bi se rad znebil okvirja, mogoce celo tablico pobrusil do zelene obrobe, tako bi dobil nekaj cm vecjo odprtino.

 

Lp. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na mojih avtih uporabljam že leta Tessa Outdoor. Drži fajn.

 

Focus ima spredaj samo 3cm pas za tablico. Za to sem kupil clipiteasy minimalni okvir. Trenutno je že veliko drugih proizvajalcev na trgu. To je minimalno okvir, ca. 5cm širok zobek zgoraj in spodaj.

Če boš kupoval, pazi ker imamo slovenci avstrijsko velikost tablice.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je g.Wankel napisal:

Isto Tessa, kot pravi @godlike.

 

Jaz tablice ne bi brusil. Koliko je to kej legalno?

To bi tudi sam zelel vedeti koliko je legalno, da se malcek pobrusi... vsaj do zelenega roba. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce se bo kaksna uradna oseba zapicila v to, gotovo ni OK ... zato je bolje pustiti tako, kot je ... Tablica je konec koncev uradni element identifikacije... in ce bos naletel na "tapravega", bos lahko celo obtozen "ponarejanja uradnih listin" ali kaj podobnega (ne najdem kaksnega bolj primernega izraza :D ... 

 

Toliko manj zraka pa zaradi tega roba ali celo zaradi okvirja tablice, tudi ne pride do motorja oz. intercoolerja ... da bi to na karkoli vplivalo... To je bolj kot ne izgovor za to, da bi malo predelal po svoje, ker je tebi bolj vsec tako :D ... 

 

Pa ne narobe razumet... oz. to smtrati kot kaksen "napad" ... Pac napisem samo svoje mnenje 😉 ...

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Jest napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Toliko manj zraka pa zaradi tega roba ali celo zaradi okvirja tablice, tudi ne pride do motorja oz. intercoolerja ... da bi to na karkoli vplivalo... To je ... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Tu se pa ne bi čisto strinjal.

 

Sem imel nekoč težave, ko sem z Mazdo 5 vlekel počitniško prikolico po Rebrnicah in je do vrha Rebrnic temperatura motorja že katastrofalno narasla in sem že premišljeval, a bi ustavil, da se shladi ali bi nadaljeval proti Postojni, ker gre naravnost in ni več vzpona, pa pri hitrosti toliko bolj piha skozi hladilnik. Sem nekaj časa celo premišljeval o menjavi hladilnika z večjim. Pa sem na srečo srečal @Baby Viper in sva malo poklepetala okoli tega in je pogledal tisto našo petko ter opazil, da na plastiki pod motorjem manjka en pokrovček premera 10 cm. Mi je zagotavljal, da je to katastrofalno slabo in da moram najprej to urediti, drugače ne bo miru.

 

Hudo dvomeč v njegove besede sem nato iz neke plastike izrezal tisti izgubljeni pokrovček in ga prisilikonal tja spodaj. In presenečen naslednjič pri vleki počitniške prikolice po Rebrnicah opazil, da je temperatura sicer narasla, ne pa tako visoko, kot običajno. In smo še nekaj let vlačili kamp prikolico, pa je temperatura vedno ostajala v mejah normalnega... 

 

Pri normalni uporabi ni nobenih težav, je gotovo dovolj zraka. Pri napenjanju motorja do konca (in prevoz sedmih potnikov skupaj s počitniško prikolico od Vipave do Razdrtega s hitrostjo 100 km/h je za motor kar pošten "preizkus") se pa vsaka malenkost pozna... Sicer ne vem, kaj @denis100procent zahteva od motorja, ampak če je zahteven tako kot midva z @Baby Viper, se bo poznalo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj verjetno kot ta klanec je to, da si 1x vozil pri 35°C drugič pa pri 25°C. Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boss napisal:

Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.

Drži.

i20n ima noro odziven termometer.

Vozim normalno, po 15km je voda 99-101°C. 2x potegnem na silo in voda pade na 92°C, olje pa zraste na 1-2°.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno zaradi takih situacij imajo ponavadi vozila, ki imajo ze tovarnisko vgrajeno kljuko, tudi vgrajen vecji hladilnik... Ce pa nakdnadno vgradis kljuko, pa v vecini primerov hladilnik ostane serijski ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se gre najvec zaradi tega, ker imam obcutek da mi moja mazda ne da dovolj moci za svojih 175 konjov... Res je odkar mi je Pelko ocistil sesalni kolektor so se performansi obcutno poboljsali, zdaj pa bi rad se ocistil intercooler, povecal odprtino zraka ki hladi intercooler s tem da odstranim okvir in zmanjsam tablico, ce bo obstajala legalna moznost pa da vidimo kaj bo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Boss napisal:

Bolj verjetno kot ta klanec je to, da si 1x vozil pri 35°C drugič pa pri 25°C. Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.

 

Situacije so se dogajale nekaj let, tako da zunanje temperature nisem tako podrobno spremljal. Dejstvo pa je, da preden sem zaprl tisto luknjo spodaj, je vsakič temperatura narasla do te mere, da sem bil že hudo v skrbeh in sem premišljeval, kaj naj naredim. Ko sem tisto luknjo zaprl, pa se je vsakič izšlo precej lažje in brez premišljevanja a naj ustavim al še vztrajam... To ni tezultat ene vožnje, to je rezultat večih voženj...

 

In, verjemi, ko vlečeš počitniško prikolico v Rebrnice, motor ima obrate... 

pred 40 minutami je Jest napisal:

Ravno zaradi takih situacij imajo ponavadi vozila, ki imajo ze tovarnisko vgrajeno kljuko, tudi vgrajen vecji hladilnik... Ce pa nakdnadno vgradis kljuko, pa v vecini primerov hladilnik ostane serijski ... 

 

Zato pa imajo pri meni vsa vozila že tovarniško vgrajeno kljuko. Ker baje pri FuksWagnu to pomeni tudi močnejšo sklopko in močnejše zadnje amortizerje.

 

No, pa dovolj o tem, da ne zaidemo s teme o okvirjih tablic...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.