Gregor Muc-Up Napisano 3. julij Prijavi Napisano 3. julij Pozdravljeni, Rad bi dobil kakšen predlog kje iskati rešitev za težavo od mrzlem vžigu kot na videu. Kdaj se to zgodi: - izključno, ko je motor hladen / mrzel; - traja nekaj sekund in preneha; Olja med intervali ne pije, zamenjan je bil rele vžiga (močno pomagalo), MAF spucan, napak na računalniku ni. Sumim, da je mogoče kakšen injektor težave. Hvala v naprej za predloge. 20240703_162935.mp4 Citiraj
Scr3am Napisano 3. julij Prijavi Napisano 3. julij Meni po posnetku sodec zgleda moder dim. Lahko da mesa hladilno tekocino, poceno tesnilo glave, turbina, ventili, batni obrocki itd. Skratka veliko je lahko razlogov za moder dim. Lahko pa da se motim in samo na posnetku zgleda, kot da je moder dim. Citiraj
FuManchu Napisano 3. julij Prijavi Napisano 3. julij Mene bi bolj skrbel zvok na začetku, ko zapališ motor... Citiraj
Gregor Muc-Up Napisano 4. julij Avtor Prijavi Napisano 4. julij pred 10 urami je Scr3am napisal: Meni po posnetku sodec zgleda moder dim. Lahko da mesa hladilno tekocino, poceno tesnilo glave, turbina, ventili, batni obrocki itd. Skratka veliko je lahko razlogov za moder dim. Lahko pa da se motim in samo na posnetku zgleda, kot da je moder dim. Dim je v zivo bolj belo/siv do crn. Hladilna tekocina ne izginja. Turbo sem menjal pred casom. pred 9 urami je FuManchu napisal: Mene bi bolj skrbel zvok na začetku, ko zapališ motor... Se strinjam, ker, ko je prisoten klenkajoc zvok na zacetku takrat tudi pokadi. Ponavadi je klenkanje povezano z injektorji. 1 Citiraj
Bini Napisano 4. julij Prijavi Napisano 4. julij A mehanika pa nebi obiskal... Dr, Pelko bi vedel, ne odlašaj, da nebo prepozno.... 3 Citiraj
Gregor Muc-Up Napisano 4. julij Avtor Prijavi Napisano 4. julij pred 49 minutami je Bini napisal: A mehanika pa nebi obiskal... Dr, Pelko bi vedel, ne odlašaj, da nebo prepozno.... Verjetno bo tako 1 Citiraj
Boss Napisano 4. julij Prijavi Napisano 4. julij Tole ti verjetno ena grelna svečka al pa dve ne delujeta. 1 Citiraj
Gelipter Napisano 4. julij Prijavi Napisano 4. julij Ej...ja to bo treba peljat mojstru dr.Pelko. .da pregleda 😉😁😁 nujnooo Kontakt Simon pelko GSM 041 667 335 Medvode 😉 1 Citiraj
FuManchu Napisano 4. julij Prijavi Napisano 4. julij Saj je motor PSA. Lahko vsak mehanik "pod kozolcem" pogleda 2 Citiraj
Gregor Muc-Up Napisano 4. julij Avtor Prijavi Napisano 4. julij pred 16 minutami je Boss napisal: Tole ti verjetno ena grelna svečka al pa dve ne delujeta. Menjane pri zadnjem servisu 1.5k km nazaj vse 4. pred 10 minutami je Gelipter napisal: Ej...ja to bo treba peljat mojstru dr.Pelko. .da pregleda 😉😁😁 nujnooo Kontakt Simon pelko GSM 041 667 335 Medvode 😉 Imam podatke, je bila Mazda tudi že pri njemu na servisih. Hvala. 1 Citiraj
Bini Napisano 4. julij Prijavi Napisano 4. julij pred 46 minutami je Gregor Muc-Up napisal: Menjane pri zadnjem servisu 1.5k km nazaj vse 4. Imam podatke, je bila Mazda tudi že pri njemu na servisih. Hvala. In kaj pravi.... Citiraj
Gregor Muc-Up Napisano 4. julij Avtor Prijavi Napisano 4. julij pred 5 minutami je Bini napisal: In kaj pravi.... V preteklosti je bila že pri njemu. Trenutno še ne. Vsekakor javim v temo. 4 Citiraj
Boss Napisano 4. julij Prijavi Napisano 4. julij Kateri letnik in kolk kilometrčkov je pa že naredila. Nisem zasledil, da si to napisal. 1 Citiraj
Gregor Muc-Up Napisano 4. julij Avtor Prijavi Napisano 4. julij pred 2 urama je Boss napisal: Kateri letnik in kolk kilometrčkov je pa že naredila. Nisem zasledil, da si to napisal. L2011, 342k km. 3 Citiraj
Boss Napisano 5. julij Prijavi Napisano 5. julij To ni tolk malo, da ne bi bilo možno marsikaj. Tole si kr pridno kilometrino naredil sploh, ker gre za dizla precej downsizan motor in s tem manj vzdržljiv kot kakšen 2.0. Pelke bo sigurno vedel kaj ga matra, ampak če je to več ali manj zgolj pri hladnem motorju neki hudega ne more bit. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 5. julij Prijavi Napisano 5. julij (urejeno) Pri prejšnji naši Hondi 2.2 ctdi se je približno tako pokadilo pri mrzlem vžigu že pri 220.000 km, pa smo ga vedno umirjeno vozili, brez kljuke, ... ... Čestitam Mazdi! Popravljeno 5. julij od Janez007 1 Citiraj
Gregor Muc-Up Napisano 5. julij Avtor Prijavi Napisano 5. julij pred 1 uro je Boss napisal: To ni tolk malo, da ne bi bilo možno marsikaj. Tole si kr pridno kilometrino naredil sploh, ker gre za dizla precej downsizan motor in s tem manj vzdržljiv kot kakšen 2.0. Pelke bo sigurno vedel kaj ga matra, ampak če je to več ali manj zgolj pri hladnem motorju neki hudega ne more bit. Drugače se to pojavlja že kakšen 2,5 leti. Z menjavo releja vžiga je zadevo mnogo boljša. Olja ne pije, hladilna čist in na istem nivoju že 4 leta. Citiraj
Brane Napisano 5. julij Prijavi Napisano 5. julij Po moji pameti te malo šobe hecajo,ma čist malo 1 Citiraj
Gregor Muc-Up Napisano 5. julij Avtor Prijavi Napisano 5. julij (urejeno) pred 1 uro je Janez007 napisal: Pri prejšnji naši Hondi 2.2 ctdi se je približno tako pokadilo pri mrzlem vžigu že pri 220.000 km, pa smo ga vedno umirjeno vozili, brez kljuke, ... ... Čestitam Mazdi! Sem navajen iz Renaulta, da gre do 450k km brez težav Vlečemo počitniško prikolico z njo že tri leta Vrti se do 4500 še vedno Popravljeno 5. julij od Gregor Muc-Up izbris slike Citiraj
Gregor Muc-Up Napisano 5. julij Avtor Prijavi Napisano 5. julij pred 9 minutami je Brane napisal: Po moji pameti te malo šobe hecajo,ma čist malo Tudi jaz bi stavil na to. Bom počakal, da se kaj na računalniku pojavi. 1 Citiraj
miha20 Napisano 6. julij Prijavi Napisano 6. julij Dpf filter vidm d ga tud nimaš. Verjetno si mev težavo precej prej z injektorji pa je en enostavno dpf off naredu, oz fap filter. Potem je tud zadaj levo pr kolesu aditiv za točit. Sam opzorim, če greš v avstrijo brez filtra lahko ostaneš brez tablic. Merijo na terenu use živo. 5 1 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Gregor Muc-Up Napisano 6. julij Avtor Prijavi Napisano 6. julij Pred eno uro je miha20 napisal: Dpf filter vidm d ga tud nimaš. Verjetno si mev težavo precej prej z injektorji pa je en enostavno dpf off naredu, oz fap filter. Potem je tud zadaj levo pr kolesu aditiv za točit. Sam opzorim, če greš v avstrijo brez filtra lahko ostaneš brez tablic. Merijo na terenu use živo. Mogoce se motim, a ne vem, ce ima ta Mazda, 1.6 diesel, tak sistem DPF. Vsekakor ni nobenega dodatnega rezervoarja zadaj... Citiraj
miha20 Napisano 6. julij Prijavi Napisano 6. julij pred 2 urama je Gregor Muc-Up napisal: Mogoce se motim, a ne vem, ce ima ta Mazda, 1.6 diesel, tak sistem DPF. Vsekakor ni nobenega dodatnega rezervoarja zadaj... Mazda 3 ima tako, mazda 5 ima še večji tank, ne najdem posnetka od mazde 5. V mazdah kar je hdi motorjev majo usi aditiv, če ni izklopljen, mogoče čist prvi letniki da niso mel. Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.